Γιατί είναι κακό κάποιος να μην παίρνει την μουσική, να μην έχει μουσικό αυτί ή να είναι β (και παρακάτω) επιπέδου;
Υπάρχει και η αγιογραφία, τα ψηφιδωτά, η λογοτεχνία, ο αθλητισμός, τα μαθηματικά ή εν πάση περιπτώση κάτι άλλο στο οποίο ο καθένας μπορεί να διαπρέψει. Ο κάθε άνθρωπος έχει μια κλίση και ένα ή περισσότερα ταλέντα που του έχουν δοθεί από τον Θεό, γιατί σώνει και καλά πρέπει να καλλιεργήσει κάτι για το οποίο δεν κάνει και γιατί την ανικανότητα αυτή να προσπαθούμε να την αναιρέσουμε προωθώντας παιδαγωγικές θεωρίες υπόπτου προελεύσεως και αμφιβόλου αντικειμενικότητος, οι οποίες όμως εξυπηρετούν εκπαιδευτικά το Σύστημα;
Ακριβώς επειδή δεν είναι καθόλου κακό, πρέπει να ξέρεις και να μπορείς να βοηθήσεις κάποιον που θέλει να μάθει, αλλά δυσκολεύεται. (Προσοχή όμως: αρκεί να μην είναι σε κατάσταση που δεν επιδέχεται βοήθεια, πράγμα που καταντά ματαιοπονία και για τους δύο).Γιατί είναι κακό κάποιος να μην παίρνει την μουσική, να μην έχει μουσικό αυτί ή να είναι β (και παρακάτω) επιπέδου;
Μᾶς τό ἔφερες τρόπον τινά τό ἐρώτημα περί δυσλεξίας.
Μετά ἀναλύεις ἐπιστημονικά καί τό πᾶς, τό ἀνάγεις τό θέμα στὴν μουσική.
Ὑπάρχουν ἐδῶ καί παιδαγωγοί καί μουσικοί. (ἐπιστήμονες)
Γιά κάποια γνώμη.
Θές ἀπάντηση, ἤ μόνο νά μᾶς ἐξηγήσεις;
Προτείνεις τήν μέθοδο σουζούκι.
Ἀντιπροτείνω τήν μέθοδο σουτζούκάκι μέ κόκκινο κρασί ή τσίπουράκι.
Ἄν καί μέ αὐτό τό βιοχημικό δέν τραγουδήσεις σωστά δέν κάνεις γιά ψάλτης.
Ακριβώς επειδή δεν είναι καθόλου κακό, πρέπει να ξέρεις και να μπορείς να βοηθήσεις κάποιον που θέλει να μάθει, αλλά δυσκολεύεται. (Προσοχή όμως: αρκεί να μην είναι σε κατάσταση που δεν επιδέχεται βοήθεια, πράγμα που καταντά ματαιοπονία και για τους δύο).
Η διδασκαλία της μουσικής δεν είναι μόνο για ταλέντα ή γεννημένους μουσικούς ή μελλοντικούς ψάλτες. Στην άποψη αυτή (χωρίς να σ' την αποδίδω) διακρίνω κάτι το ελιτίστικο. Η διδασκαλία είναι και για όσους επιθυμούν πολύ να μάθουν. Έτσι απλά.
ΥΓ Το ότι υπάρχουν και μέθοδοι υπόπτου προελεύσεως, πράγμα που δεν αγνοώ, δεν σημαίνει ότι δεν πρέπει να ανακαλύψουμε ή να εφεύρουμε μία σωστή μέθοδο.
... Βλέπω πιο απλά τα πράγματα....
Είναι πιο απλά τα πράγματα έτσι, όταν κάποιος τα βλέπει άσπρα-μαύρα. Είτε έχεις μια κλίση, είτε είσαι ανίκανος. Όταν όμως συνειδητοποιήσουμε ότι τα πράγματα σπανίως είναι έτσι και συνήθως είναι γκρίζα, πολλών αποχρώσεων μάλιστα, τότε παύουν οι βεβαιότητες και μπαίνουμε σε πιο "επικίνδυνο" έδαφος, που απαιτεί ψάξιμο από μέρους μας, όχι εφησυχασμό σε καθιερωμένες απόψεις και ένα ξεβόλεμα γενικώς. Αυτό ισχύει όχι μόνο για το συγκεκριμένο θέμα, αλλά σε πολλά άλλα θέματα, για να μην πω σχεδόν σε όλα, όπου και η αντίθεση σε όσους βλέπουν μόνο άσπρο και μαύρο και σ' αυτούς που αναγνωρίζουν και τις αποχρώσεις, δημιουργεί εντάσεις, αντιδικίες, διαμάχες κοκ. Και ο εκκλησιαστικός χώρος βρίθει τέτοιων παραδειγμάτων.
Διαφωνώ. Η ικανότητα και η ανικανότητα είναι ιδιότητες που υπάρχουν σε όλους. Κάποιος έχει ικανότητα στη μουσική και ανικανότητα στην ζωγραφική. Άλλος έχει ικανότητα στη χημεία και την φυσική και ανικανότητα στην φιλολογία και στην ιστορία κ.ο.κ. Δεν καταλαβαίνω γιατί αυτή η θέση να θεωρείται εφησυχασμός και ξεβόλεμα και άσπρο-μαύρο.
Αντιθέτως θεωρώ μεγάλη κοροϊδία και αδικία το να παραμυθιάζεις κάποιον ότι μπορεί να τα καταφέρει παντού, ακόμη και εκεί που είναι ανίκανος, ...
Επιβεβαιώνεις αυτό που είπα περί άσπρου-μαύρου. Όταν λέμε ικανός, πόσο ικανός εννοούμε; Έχουν όλοι την ίδια ικανότητα; Άλλος φτάνει σε μια ώρα εκεί που άλλος θέλει ένα μήνα κι άλλος δεν θα φτάσει ποτέ. Ικανότητα χρειάζεται για να ανιχνεύεις τα ψήγματα ικανότητας και δεξιότητας που έχει κάποιος σε ένα τομέα και να τα ενισχύεις και αναδεικνύεις. Απ' τον λαγό και την χελώνα ποιος ήταν ο ικανός και ποιος ο ανίκανος; Η προσωπική προσπάθεια και ο μόχθος που πάει; Δεν παίζει κανένα ρόλο;
Γιατί είναι κακό κάποιος να μην παίρνει την μουσική, να μην έχει μουσικό αυτί ή να είναι β (και παρακάτω) επιπέδου;
Υπάρχει και η αγιογραφία, τα ψηφιδωτά, η λογοτεχνία, ο αθλητισμός, τα μαθηματικά ή εν πάση περιπτώση κάτι άλλο στο οποίο ο καθένας μπορεί να διαπρέψει. Ο κάθε άνθρωπος έχει μια κλίση και ένα ή περισσότερα ταλέντα που του έχουν δοθεί από τον Θεό, γιατί σώνει και καλά πρέπει να καλλιεργήσει κάτι για το οποίο δεν κάνει και γιατί την ανικανότητα αυτή να προσπαθούμε να την αναιρέσουμε προωθώντας παιδαγωγικές θεωρίες υπόπτου προελεύσεως και αμφιβόλου αντικειμενικότητος, οι οποίες όμως εξυπηρετούν εκπαιδευτικά το Σύστημα;
Θερμά συγχαρητήρια! Τα παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες είχαν, άλλωστε, πάντοτε ανάγκη τον ρατσισμό των συνανθρώπων τους. Δυστυχώς το 2014 για κάποιους αποτελεί μόνο μια ημερομηνία, αφού βολεύει σε μεγάλο βαθμό το μεγαλείο του εαυτούλη τους να ζούνε στο 1950 και βγάλε... Και πάλι, ΘΕΡΜΑ ΣΥΓΧΑΡΗΤΗΡΙΑ!