Γνώριζα οτι στην Ή ωδή του κανόνα στα δύο τελευταία τροπάρια αντί για Δόξα λέμε "Ευλογούμεν Πατέρα Υιόν" και στο επόμενο «Και νύν». Έτσι πχ. το έχει ο Χ. Ταλιαδώρος στη Μ. Εβδομάδα του (σελ. 16).
Ο Γ. Ραιδεστηνός στη Μ. Εβδομάδα του (σελ. 397) στον κανόνα του Πάσχα στην Ή ωδή έχει αντί για δόξα το «Ευλογούμεν» και αντί για «Και νυν» το «Αγία Τριάς ο Θεός ελέησον και σώσον ημάς». Αλλά στη σελίδα 66 έχει «Και νυν».
Σχετικά με αυτό έχουν αναφερθεί και στο θέμα Περί των στίχων των κανόνων.
Υπάρχει κάποια γενική οδηγία για το τί λέμε στο «Και νύν» (π.χ. ανάλογα με το είδος του τροπαρίου.
Και για την ιστορία, γιατί άραγε γίνεται αυτή η αντικατάσταση του «Δόξα»/«Και νυν» στην Ή ωδή;
Ευχαριστώ πολύ.
Ο Γ. Ραιδεστηνός στη Μ. Εβδομάδα του (σελ. 397) στον κανόνα του Πάσχα στην Ή ωδή έχει αντί για δόξα το «Ευλογούμεν» και αντί για «Και νυν» το «Αγία Τριάς ο Θεός ελέησον και σώσον ημάς». Αλλά στη σελίδα 66 έχει «Και νυν».
Σχετικά με αυτό έχουν αναφερθεί και στο θέμα Περί των στίχων των κανόνων.
Υπάρχει κάποια γενική οδηγία για το τί λέμε στο «Και νύν» (π.χ. ανάλογα με το είδος του τροπαρίου.
Και για την ιστορία, γιατί άραγε γίνεται αυτή η αντικατάσταση του «Δόξα»/«Και νυν» στην Ή ωδή;
Ευχαριστώ πολύ.
Last edited: