ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ
Παλαιό Μέλος
Ρε παιδιά άλλο μοναστήρι και άλλο ναός
Ρε παιδιά άλλο μοναστήρι και άλλο ναός
Ιωάννη μήπως έχεις μπερδέψει το που αργούν τις κυριακές?για ψάξε το λίγο....θα βγάλεις πολλά συμπεράσματα....π.χ.στα μοναστήρια εδώ δεν κάνουν αμανέδες και αθααααχχχχχ αθάνατος και τριαααχχχ τριάδι.....Ρε παιδιά άλλο μοναστήρι και άλλο ναός
ούτε βοηθούν την συζήτηση και υποτιμούν τον συνομιλητή σου.Άσε τότες τον λαό απο κάτω να διαβάζει και να αναλάβουμε όλοι οι ψαλτάδες καθήκοντα Νεοκώρου .
Κύριε Μαυρομάτη, διαβάτε λίγο αυτό http://www.analogion.com/forum/showthread.php?goto=newpost&t=212 ξέρετε, δεν μπορεί όλοι να έχουν άδικο με τόσες αναφορές και στοιχεία και σεις με ως όπλο το "έτσι μας αρέσει" να έχετε δίκιο. Καταλάβετέ το, δεν στέκει λογικά. Γιατί δεν μου απαντάτε στο απλό ερώτημα: γιατί όλοι οι παλαιοί αυτά που εμείς σήμερα δεν λέμε (Τυπικά Μακαρισμούς κλπ.) τα μελοποίησαν, ενώ αυτά που δεν μελοποίησαν (εσκεμμένα) εμείς σήμερα τα τερερίζουμε; Πέστε ότι δεν έψαλλαν κι αυτοί παρά κρατούσαν το παγκάρι να τρελαθούμε εντελώς.ΙΩΑΝΝΗΣ ΜΑΥΡΟΜΑΤΗΣ;1306 said:Δημήτρη εσύ έτσι όπως πάς διαβάζεις δεν ψάλλεις στην Εκκλησία . Άσε τότες τον λαό απο κάτω να διαβάζει και να αναλάβουμε όλοι οι ψαλτάδες καθήκοντα Νεοκώρου .
Όχι.Είναι όπως λέμε "Αντώνης"
...άσε που δεν ξέρω σε ποιόν Δημητράκη απευθύνεται...
Είναι κάνα πιτσιρίκι εδώ μέσα;;;
Διότι δεν υπάρχουν άλλα για καθημερινές κι άλλα για Κυριακές. Αργότερα έγινα τα των Κυριακών, οπότε μοιραία και τα παλαιά αντίφωνα ονομάστηκαν "Των καθημερινών". Τα έχω σκανάρει από την τάξη του Σαββάτου του Γ.Μπεκατώρου. (στην επισύναψη)
Τα νεώτερα (που ψάλλεις εσύ-και έχουν περάσει στα εγκόλπια) έγιναν κατα μίμηση των Δεσποτικοθεομητορικών εορτών όπου το δεύτερο αντίφωνο είναι με το εφύμνιο "Σώσον ημάς" και τρίτο (εισοδικό) με εφύμνιο το απολυτίκιο της εορτής. Οι στίχοι όπως ξέρετε είναι εκλογή εκ των τυπικών. Αυτά είναι νεώτατα κατασκευάσματα και καλό θα ήταν αν επιμένουμε να ψάλλουμε αντίφωνα (ή αν οι καταστάσεις δεν ευνοούν να ψάλλουμε τυπικά) να λέμε τα παλαιά αντίφωνα.