Ακολουθία Γάμου

jonn

Π.Ιωαννης
Αποστολικό ανάγνωσμα του Γάμου.Άρχων.Θρασύβουλος Στανίτσας.
 

Attachments

  • Aπόστολος του Γάμου Στανίτσας..mp3
    2.8 MB · Views: 230
Last edited:

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Αποστολικό ανάγνωσμα του Γάμου.Άρχων.Θρασύβουλος Στανίτσας.

Χριστός ανέστη!

Ευχαριστίες, πάτερ. Υπάρχουν άλλα στοιχεία για την ηχογράφηση;

δ.
 

jonn

Π.Ιωαννης
Αληθώς ανέστη.Ναι είναι από το αρχείο του μαλκοτσογλου.δεν γράφει χρονολογία και που έγινε ο γάμος, απλά γράφει γάμος με το Θρασ.Στανίτσα.υπάρχει όλος ο Γάμος και στο τέλος ψάλλει την παγκόσμιον δόξαν..εγω έκοψα τον υπέροχο αυτόν απόστολο και τον ανέβασα προς τέρψιν και διδασκαλίαν....
 
Last edited:

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Αληθώς ανέστη.Όχι απλά γράφει γάμος με το Θρασ.Στανίτσα.υπάρχει όλος ο Γάμος και στο τέλος ψάλλει την παγκόσμιον δόξαν..εγω έκοψα τον υπέροχο αυτόν απόστολο και τον ανέβασα προς τέρψιν και διδασκαλίαν....

Ε ανέβασε και τα επίλοιπα...
 

jonn

Π.Ιωαννης
Αἰτεῖτε, καὶ δοθήσεται ὑμῖν,αλλά ουχί πάντα......από το Αρχείο του μαλκοτσογλου......το ηχητικόν.....
 

Attachments

  • Γάμος.mp3
    30.8 MB · Views: 142

prenumele

Παλαιό Μέλος
Στανίτσας και η αντίστροφη "Αυτή η νύχτα μένει"

Kαζαντζίδης Αυτή η νύχτα μένει
(http://www.youtube.com/watch?v=JsI0vCScbI4)

Μία μικρή REVERSE του Καζαντίδη και ακούγεται σχεδόν η κατάληξη Αποστόλου γαμου του Στανίτσα
ή

μία μικρή REVERSE της κατάληξης του Αποστόλου γαμου του Στανίτσα
και ακούγεται σχεδόν ο Καζαντζίδης.

Οσο να "περνάει" ή και να "μη περνάει" α' ήχος στο Αποστολικό ανάγνωσμα,
η μελωδία του Στανίτσα θυμίζει κλαψούρικο "Αυτή η νύχτα μένει"
δηλαδή "Τελευταίο βράδυ"
αντί γιά εὐθημο ξεκίνημα έγγαμου ζωής.
(Από περιέργεια, πώς πέρασε το ζευγάρι; Μήπως ο γαμπρός έφευγε γιά ταξίδι την άλλη μέρα, και έκανε παραγγηλεία "κλαψούρικη" κατάληξη;)




Κάπου ακούγεται και η κατάληξη από τον Ιάκωβο.

Τώρα, πιό ήρθε πρώτο στην Εκκλησία και από πότε
η κότα
ή το αυγό

δηλαδή

η μελωδία του Στανίτσα
ή η αντίστροφη μελωδία του Καζαντζίδη
that is the question!

Τσιφτετέλικα και μανέδικα ακούσαμε...
μπεκρηδύστικα καί δημοτικά από άλλους

λίγο λαϊκό μας έλειπε....
κι έτσι, με λίγο μπουζουκάκι, έγινε η δουλειά!


Υπάρχη πολύ υλικό για μια εκτενή "συγκριτική" εργασία
εισαγωγής "εξωτερικών" ασμάτων .....

Τώρα, γιά όσους θεωρούν ότι τέτοιες παρεκτροπές
είναι ζήτημα "κοινής δημοτικής και εκκλησιαστικής μουσικής"
κατά την εκτέλεση κορυφαίου
ταυτοχρόνως ψάλτου και τραγουδιστού
θα έπρεπε να μελετήσουν καλύτερα τι υπήρχε την εποχή του Ιακώβου,
και να παραδεχθούν
ότι χρειάζεται περισσότερο ταλέντο να το πετύχει κανεις.....


ΓουΤουΠου που είσαι για ένα σατυρικό videάκι;


Τέλος, μετά τον Ιάκωβο έγινε μπάχαλο:
τα ακραίως διαφοροποιημένα style ψαλτικής (sacred chant) vs εξω εκκλησιαστικής μουσικής (secular)
τα οποία αντιπροσώπευαν οι ειδικοί κάθε είδους
κεντροποιήθηκαν,
και άρχησεο κάθε "καλλίφωνος" να πειραματίζεται αλλά και να κάνει μίγματα με όλα τα είδη δημοσίως, σε πολύ μεγάλο βαθμό σε σχέση με παλαιότερους.

Κι έτσι σήμερα, οι νέοι νομίζουν ότι με τσιφτετέλικα, ξέθωρα τούρκικα, μανεντζίδικα, δημοτικά, λαϊκά, εκθυλικησμένα, συναισθηματικά, κτλ
κάνουν high tech ψαλτική,
ενώ, στην ουσία, ούτε ψάλλουν, ούτε τραγουδούν σωστά.


IN_Stanitsas_AntistrophosKazantzides_Bouzouki02.mp3
 

Attachments

  • IN_Stanitsas_AntistrophosKazantzides_Bouzouki02.mp3
    710.5 KB · Views: 42
Last edited:

dimskrekas

Δημήτρης Σκρέκας
Στανίτσας και η αντίστροφη "Αυτή η νύχτα μένει"

Kαζαντζίδης Αυτή η νύχτα μένει
(http://www.youtube.com/watch?v=JsI0vCScbI4)

Μία μικρή REVERSE του Καζαντίδη και ακούγεται κατάληξη Αποστόλου γαμου του Στανίτσα
ή

μία μικρή REVERSE της κατάληξης του Αποστόλου γαμου του Στανίτσα
και ακούγεται Καζαντζίδης.

Κάπου ακούγεται και η κατάληξη από Ιάκωβο.

Τώρα, πιό ήρθε πρώτο στην Εκκλησία και από πότε
η κότα
ή το αυγό

δηλαδή

η μελωδία του Στανίτσα
ή η αντίστροφη μελωδία του Καζαντζίδη
that is the question!

Τσιφτετέλικα και μανέδικα ακούσαμε...
μπεκρηδύστικα καί δημοτικά από άλλους

λίγο λαϊκό μας έλλειπε....
κι έτσι, με λίγο μπουζουκάκι, έγινε η δουλειά!


Υπάρχη πολύ υλικό για μια εκτενή "συγκριτική" εργασία
εισαγωγής "εξωτερικών" ασμάτων .....

Τώρα, γιά όσους θεωρούν ότι τέτοιες παρεκτροπές
είναι ζήτημα "κοινής δημοτικής και εκκλησιαστικής μουσικής"
κατά την εκτέλεση κορυφαίου
ταυτοχρόνως ψάλτου και τραγουδιστού
θα έπρεπε να μελετήσουν καλύτερα τι υπήρχε την εποχή του Ιακώβου,
και να παραδεχθούν
ότι χρειάζεται περισσότερο ταλέντο να το πετύχει κανεις.....


ΓουΤουΠου που είσαι για ένα σατυρικό videάκι;





IN_Stanitsas_AntistrophosKazantzides_Bouzouki.mp3

Αντί απαντήσεως:

α) υπάρχει εξήγηση παλαιόθεν....

β) προσοχή σε αυτό...

γ) Ω της ψευδωνύμου αθλιότητος....Βάιος οὐκ οἶδε προτιμᾶν τὸ συμφέρον.

δ) Η παραπάνω απόπειρα παντελώς άστοχης ᾽᾽αναγωγής᾽᾽ είναι ένα ακόμη δείγμα επιπέδου, αντίληψης, κακίας και σουρρεαλιστικής εκκεντρικότητας.

δ.
 

Attachments

  • fox.jpg
    fox.jpg
    94.9 KB · Views: 9
Last edited:
Στανίτσας και η αντίστροφη "Αυτή η νύχτα μένει"

Kαζαντζίδης Αυτή η νύχτα μένει
(http://www.youtube.com/watch?v=JsI0vCScbI4)

Μία μικρή REVERSE του Καζαντίδη και ακούγεται κατάληξη Αποστόλου γαμου του Στανίτσα
ή

μία μικρή REVERSE της κατάληξης του Αποστόλου γαμου του Στανίτσα
και ακούγεται Καζαντζίδης.

Οσο να "περνάει" ή και να "μη περνάει" α' ήχος στο Αποστολικό ανάγνωσμα,
η μελωδία του Στανίτσα θυμίζει κλαψούρικο "Αυτή η νύχτα μένει"
δηλαδή "Τελευταίο βράδυ"
αντί γιά εὐθημο ξεκίνημα έγγαμου ζωής
(Από περιέργεια, πώς πάει το ζευγάρι;)




Κάπου ακούγεται και η κατάληξη από Ιάκωβο.

Τώρα, πιό ήρθε πρώτο στην Εκκλησία και από πότε
η κότα
ή το αυγό

δηλαδή

η μελωδία του Στανίτσα
ή η αντίστροφη μελωδία του Καζαντζίδη
that is the question!

Τσιφτετέλικα και μανέδικα ακούσαμε...
μπεκρηδύστικα καί δημοτικά από άλλους

λίγο λαϊκό μας έλλειπε....
κι έτσι, με λίγο μπουζουκάκι, έγινε η δουλειά!


Υπάρχη πολύ υλικό για μια εκτενή "συγκριτική" εργασία
εισαγωγής "εξωτερικών" ασμάτων .....

Τώρα, γιά όσους θεωρούν ότι τέτοιες παρεκτροπές
είναι ζήτημα "κοινής δημοτικής και εκκλησιαστικής μουσικής"
κατά την εκτέλεση κορυφαίου
ταυτοχρόνως ψάλτου και τραγουδιστού
θα έπρεπε να μελετήσουν καλύτερα τι υπήρχε την εποχή του Ιακώβου,
και να παραδεχθούν
ότι χρειάζεται περισσότερο ταλέντο να το πετύχει κανεις.....


ΓουΤουΠου που είσαι για ένα σατυρικό videάκι;


Τέλος, μετά τον Ιάκωβο έγινε μπάχαλο:
τα ακραίως διαφοροποιημένα style ψαλτικής (sacred chant) vs εξω εκκλησιαστικής μουσικής (secular)
τα οποία αντιπρπσώπευαν οι ειδικοί κάθε είδους
κεντοποιήθηκαν,
και άρχησαν ο κάθε "καλλίφωνος" να πειραματίζεται αλλά και να κάνει μίγματα με όλα τα είδη δημοσίως.

Κι έτσι σήμερα, οι νέοι νομίζουν ότι με τσιφτετέλικα, ξέθωρα τούρκικα, μανεντζίδικα, δημοτικά, λαϊκά, εκθυλικευσμένα, συναισθηματικά, κτλ
κάνουν high tech ψαλτική,
ενώ, στην ουσία, ούτε ψάλλουν, ούτε τραγουδούν σωστά.




IN_Stanitsas_AntistrophosKazantzides_Bouzouki.mp3


Η απειρεία αυθαδιάζει, κρίνει, κατακρίνει και αποφαίνεται με αναίδεια και νοσηρή αυθεντία.
Αναμνήσεις από τον Γέροντα Σωφρόνιο σελ. 18.
 

prenumele

Παλαιό Μέλος
Η απειρεία αυθαδιάζει, κρίνει, κατακρίνει και αποφαίνεται με αναίδεια και νοσηρή αυθεντία.
Αναμνήσεις από τον Γέροντα Σωφρόνιο σελ. 18.

Δεν είναι ανάγκη να κάνετε όλοι "quote" ολόκληρο το μήνυμα, ιδιαιτέρως όταν δεν απαντάτε σε κάτι για την ουσία.

Τώρα, όταν δεν υπάρχει αντικειμενικό επιστημονικό επιχείρημα, υπάρχουν πάντοτε τα θρησκόληπτα και ο Αίσωπος.

Ας βάλω το ερώτημα αλλοιώς
1) Η κατάληξη του Αποστόλου Γάμου από το Στανίτσα
είναι κλασσική ή δική του επιλογή;
2) Θεωρώ οτι υπάρχουν πολλοί που θα μπορούσαν να την εκτελέσουν: να την μάθουν όλοι για να ακούγεται πιό τακτικά στην εκκλησία;


Αυτά να ρωτήσης τον α ή β γέροντα.
Και μη νομίζεις ότι θα πάρης την απάντηση που ελπίζεις.
πχ ο Παΐσιος ή ο Πορφύριος, κάποιος από τους δυό, είχε πει σε κάποιο για ΕΛΒΥΧ:
"Στην αρχή είναι ωραίο, αλλά μετά είναι βαρετό".
Πολύ σωστή διάγνωση.

Πάρε, λοιπόν το δείγμα ολόκληρο, βρές ένα Γέροντα, και να μας πείς τι ακριβώς θα σου πει.
Η απειρεία
Βασίστηκα στην κρίση και το δείγμα του ΓΚΜ.
Τώρα, άν η η δική σου πείρα είναι μεγαλύτερη, τότε περιμένω να απαντήσεις με πολύ μεγάλη άνεση στα ερωτήματα.
 

Παπαδόπουλος Δαυίδ

Μπαντιλίκι,στον άνω πά.
Πιστευω οτι σε γαμους-βαφτήσια ολοι μας ξεφευγουμε απο λιγο εως πολυ οπως το άνω παραδειγμα κυριως στο τελος,και κακος ανεβηκε το εν λογο ηχητικο μιας και δεν αντιπροσωπευει τον Θ.Στανιτσα...
Ανθρωποι ειμαστε ολοι μας καμια φορα θελουμε να υπερβουμε λιγακι να ξεφυγουμε..περισοτερο για να ευχαριστησουμε τους γύρω μας!καλα ειναι να μην συνεχιστει το θεμα.
 
Top