Άξιόν εστιν ήχος πλ. α΄ επτάφωνος - φθορικός, Θ. Γεωργιάδη / Δ. Τσίτσου / Ν. Νεοχωρίτου / Ι. Παλλάση

huolong

Μέλος
[Σημ. συντ. (π.Μ.)] Αντιγραφή και μεταφορά μηνυμάτων από εδώ.

Το συγκεκριμένο "μάθημα" είναι του αειμνήστου Θεοδοσίου Γεωργιάδη, γραμμένο στη Κωνσταντινούπολη το 1918! και όπως αντιλαμβάνεστε απευθύνετε σε λίγους εκτελεστές.
Σας το παραθέτω αφού το ζήτησα από το κ.Λαμπρόπουλο.
Οσον αφορά το χρόνο δεν θα δώσω συνέχεια γιατί θα καταλήξουμε σε αστεία κατάσταση....πράγμα που όπως μου είπε, δεν επιθυμεί ο κ.Λαμπρόπουλος στη σελίδα του.
Ευχαριστώ!
 

Attachments

  • 20140831_155129.jpg
    20140831_155129.jpg
    1.8 MB · Views: 48
Last edited by a moderator:
Το συγκεκριμένο "μάθημα" είναι του αειμνήστου Θεοδοσίου Γεωργιάδη, γραμμένο στη Κωνσταντινούπολη το 1918!

Ίσως φαίνεται λίγο καλύτερα τώρα (μετά από λίγη επεξεργασία) ...
 

Attachments

  • Άξιόν εστίν ήχος πλ α επτάφωνος - Θεοδοσίου Γεωργιάδου.pdf
    3.7 MB · Views: 119
Ίσως φαίνεται λίγο καλύτερα τώρα (μετά από λίγη επεξεργασία) ...

:confused:

Το συνημμένο προέρχεται από τη Λειτουργία του Ελευθερίου Γεωργιάδη.

Στον Παλάση το αποδίδει και ο Μαφίδης στα χειρόγραφά του. Ήτοι, ο κλέψας του κλέψαντος.....
 

Attachments

  • Άξιον εστίν, Ιωάννου Παλάση, Ήχ. πλ. α' εναρμόνιος, Λειτουργία Ελ. Γεωργιάδη.pdf
    48.9 KB · Views: 134
:confused:

Το συνημμένο προέρχεται από τη Λειτουργία του Ελευθερίου Γεωργιάδη.

Στον Παλάση το αποδίδει και ο Μαφίδης στα χειρόγραφά του. Ήτοι, ο κλέψας του κλέψαντος.....

Μην τα μαρτυράς όλα βρε Γιάννη, είπαμε...:D
 
Last edited:
Το συγκεκριμένο "μάθημα" είναι του αειμνήστου Θεοδοσίου Γεωργιάδη, γραμμένο στη Κωνσταντινούπολη το 1918! και όπως αντιλαμβάνεστε απευθύνετε σε λίγους εκτελεστές.
Σας το παραθέτω αφού το ζήτησα από το κ.Λαμπρόπουλο.
Οσον αφορά το χρόνο δεν θα δώσω συνέχεια γιατί θα καταλήξουμε σε αστεία κατάσταση....πράγμα που όπως μου είπε, δεν επιθυμεί ο κ.Λαμπρόπουλος στη σελίδα του.
Ευχαριστώ!
Αναρτώ δακτυλογραφημένο το μέλος αυτό. Στο χαρτάκι φαίνεται να γίνονται διάφορα περίεργα, διότι είναι μια θέση που επαναλαμβάνεται τακτικά με πάγια ορθογραφία ενώ στο σημείο εκείνο γράφεται αλλιώς. Αυτό που εικάζω είναι ότι ο Γεωργιάδης έγραψε τη συλλαβή «των» στην απόστροφο του συνεχούς ελαφρού, που κανονικά δεν παίρνει συλλαβή, και αυτός που τόνισε μετά τα γράμματα έχασε τη μπάλα. Στο σημείο εκείνο το διόρθωσα βάσει της γραφής του στις υπόλοιπες όμοιες θέσεις. Επίσης, διατήρησα το ατζέμ ως μαρτυρικό του εναρμονίου Ζω΄ διότι είναι κάτι που υιοθετεί και στα βιβλία του, όπως και στο θεωρητικό του.
 

Attachments

  • Άξιον εστίν Θεοδοσίου Γεωργιάδου πλ. α' επτάφωνος.pdf
    107.8 KB · Views: 91
Ο Αντώνιος Σύρκας το έχει στην λειτουργία του και το αποδίδει στον Νικόλαο Νεοχωρίτη (1839-1883)
Εκτέλεση απ τον γιό του Εδώ
 
Ο Τσίτσος ήταν μαθητής του Ιωαννίδη Κυριάκου. Υποθέτω ότι το έγραψε ο παλαιότερος Ιωαννίδης Νίκος Νεοχωρίτης ή μπορεί και ο Κυριάκος ο οποίος έσκιζε τις παρτιτούρες με τις συνθέσεις του.
 
Back
Top