[Σημ. συντ. (π.Μ.)] Αντιγραφή και μεταφορά μηνυμάτων από εδώ.
Το συγκεκριμένο "μάθημα" είναι του αειμνήστου Θεοδοσίου Γεωργιάδη, γραμμένο στη Κωνσταντινούπολη το 1918! και όπως αντιλαμβάνεστε απευθύνετε σε λίγους εκτελεστές.
Σας το παραθέτω αφού το ζήτησα από το κ.Λαμπρόπουλο.
Οσον αφορά το χρόνο δεν θα δώσω συνέχεια γιατί θα καταλήξουμε σε αστεία κατάσταση....πράγμα που όπως μου είπε, δεν επιθυμεί ο κ.Λαμπρόπουλος στη σελίδα του.
Ευχαριστώ!
Το συγκεκριμένο "μάθημα" είναι του αειμνήστου Θεοδοσίου Γεωργιάδη, γραμμένο στη Κωνσταντινούπολη το 1918! και όπως αντιλαμβάνεστε απευθύνετε σε λίγους εκτελεστές.
Σας το παραθέτω αφού το ζήτησα από το κ.Λαμπρόπουλο.
Οσον αφορά το χρόνο δεν θα δώσω συνέχεια γιατί θα καταλήξουμε σε αστεία κατάσταση....πράγμα που όπως μου είπε, δεν επιθυμεί ο κ.Λαμπρόπουλος στη σελίδα του.
Ευχαριστώ!
Attachments
Last edited by a moderator: