''Άξιον Εστίν'' Άγια Μ. Μισαηλίδου - Ψάλλει ο Μακαριστός Θεόδωρος Βασιλείου

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Ο άγια,σε ποιο σημείο του μαθήματος αυτού,ακούγεται;

Το μάθημα αυτό αναγράφεται σαν βαρύς εναρμόνος (Ζω) μικτός.
Και χωρίς να θέλω να αμαυρώσω τον μακαριστό,συγγνώμη,αλλά τα υπόλοιπα,είναι φύκια....
Το,τι ήχος είναι βέβαια,το μάθημα,δεν έχει να κάνει με την ερμηνεία,έτσι;
 

Πανίκος

Παλαιό Μέλος
Ο άγια,σε ποιο σημείο του μαθήματος αυτού,ακούγεται;

Το μάθημα αυτό αναγράφεται σαν βαρύς εναρμόνος (Ζω) μικτός.
Και χωρίς να θέλω να αμαυρώσω τον μακαριστό,συγγνώμη,αλλά τα υπόλοιπα,είναι φύκια....
Το,τι ήχος είναι βέβαια,το μάθημα,δεν έχει να κάνει με την ερμηνεία,έτσι;

https://youtu.be/NzWUTuj6-OI
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Σε ξαναρωτώ εντελώς καλοπροαίρετα,για 2η φορά:

Σε ποιο σημείο του μαθήματος αυτού,ακούς εσύ, τον Αγια;....

ΥΓ Και μην ''ρίξεις το μπαλάκι'' στον Μισα'ι'λίδη... Εκείνος ήξερε τι έκανε και τί έγραφε... Οι νεότεροι έχουμε ''χάσει την μπάλα''....
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Ο ήχος είναι πλάγιος του πρώτου.

Ο Μισαηλίδης το ονομάζει Βαρύς μεικτός γιατί έτσι διασαφηνίζει πως θα κινηθεί ο ήχος στην επταφωνία του. Μέσα από αυτή την προοπτική είναι δόκιμος ο όρος του Μισαηλήδη και πλέον ίσως κατατοπιστικός

Ο "τέταρτος σκληρός διατονικός" είναι αδόκιμος όρος.
Χρησιμοποιήθηκε πρώτη φορά από τον Σίμωνα Καρά, ο οποίος δεν τεκμηριώνει πουθενά την προέλευση του. Ο Καράς θεωρεί σκληρό διάτονο αυτό που έχει τόνους μείζονες και ημιτόνια, μαλακό διάτονο θεωρεί αυτό που έχει έχει ελάσσονες και ελάχιστους τόνους (επειδή και καλά τα διαστήματα μεγαλώνουν με μαλακό-ομαλό τρόπο).
Αυτή η ορολογία και οι ορισμοί των γενών της μουσικής μας είναι μόνο στην επιστημονική φαντασία των έργων του Σίμωνος Καρά.
 
Top