«Αινείτε» Ήχος Πλ. Α' Ιωάννου Κουκουζέλη

ixadin

Ηχάδιν
Ο καθ. Γ. Στάθης στο αφιέρωμα του ΙΒΜ για τον άγιο Ιωάννη Κουκουζέλη γράφει για το κοινωνικό:

Είναι το μοναδικό κοινωνικό που έγραψε ο Κουκουζέλης και μπορούμε να αναγνωρίσουμε απ’ την επιτηδευμένη μορφή τη συγγένεια του με κάποιους πολυελαίους, που μαρτυρείται και στα χειρόγραφα με τη φράση «εκ του μέλους πολυελαίου». Ύστερα από την λιτή και ήρεμη εκτύλιξη του μέρους του ψαλμικού κειμένου, υψώνεται το «Αλληλούια» σε υψηλές περιοχές, ενώ με το σύστημα του Τροχού επιτυγχάνονται κορυφαίες συγκινήσεις. Το μέλος επαναλαμβάνεται και στο β’ «Αλληλούια», για να περισταλεί και να επανέλθει στο γ’ «Αλληλούια» στο βαρύ τετράχορδο διατηρώντας αμιγές το διατονικό άκουσμα.

Μόλις πριν από λίγο έλαβα από έναν φίλο μου το "Εις μνημόσυνον" και το "Λύτρωσιν απέστειλε" στο μέλος του κοινωνικού "Αινείτε". Δεν θεωρώ ότι είναι πετυχημένα αλλά σε ξελασπώνουν, άμα λάχει:D

Ηχητικό στη στη Ρουμανική γλώσσα με καλοφωνάρη τον Λ. Αγγελόπουλο
 

Attachments

  • Κοινωνικόν πλ Α ΙΚ.pdf
    540.1 KB · Views: 2,024
  • Koinonika Koukouzeli.zip
    4.2 MB · Views: 735
Last edited:

Hristakis

Παμπάλαιο φθορικό μέλος
Ευχαριστούμε...ποια είναι η σημαδοσειρά στα κοινωνικά? Έχω κάνει και εγώ προσαρμογή το κοινωνικό του Κουκουζέλη σε "Εις μνημόσυνον" αλλά λίγο διαφορετικό από αυτό...
 

ixadin

Ηχάδιν
Για αυτά που είναι στο zip δεν ξέρω, δεν ξέρω ποιος τα ἐγραψε, αν και μου κάνουν για το σύστημα του κ. Αρβανίτη (ΗΒΥΠΕΣ νομίζω;).

Στο pdf οι γραμματοσειρές είναι ο τιτλος GFS Bodoni Classic τα μουσικά BZ τα γορθμικά από την σειρά ED Greek και το κείμενο μια γραμματοσειρά της Adobe Minion Pro.

To επίτιτλο είναι σκαναρισμένο από τα βιβλία της Αποστολικής Διακονίας
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Αρχικό μήνυμα απο Christos Kazilas
Κατ' αρχήν συγχαρητήρια για την πολύ ωραία δουλειά.
(Σημ: πρέπει να λείπει ένα κλάσμα στην τελευταία απόστροφο της 8ης αράδας, σελ. 2)
Για αυτά που είναι στο zip δεν ξέρω, δεν ξέρω ποιος τα ἐγραψε, αν και μου κάνουν για το σύστημα του κ. Αρβανίτη (ΗΒΥΠΕΣ νομίζω;)
Μπορείτε να το διευκρινίσετε λίγο αυτό;
 
Last edited:

ixadin

Ηχάδιν
Μου τα έστειλε ένας φίλος μου στη Γερμανία ο οποίος με ενημέρωσε ότι του τα έδωσε ένας φίλος του φοιτητής της Νομικής από την Πρέβεζα:rolleyes:
 
έχω ακόμη μια ερώτηση , στο αρχείο που δόθηκε από τον ixadin και στο βίντεο για το κοινωνικό του Ι. ΚΟΥΚΟΖΕΛΗ θα παρατηρήσουμε ότι στο βίντεο την χρονική στιγμή 1:50 ( λεπτά ) στην τρίτη γραμμή η μαρτυρία του ΚΕ βρίσκεται πριν από την συλλαβή ''να'' και μετά από την συλλαβή ''α'' ενώ στο αρχείο κατά την δεύτερη σελίδα στην πρώτη γραμμή δεν υπάρχει η μαρτυρία του ΚΕ αλλά του ΠΑ ανάμεσα στο ''ω'' με το ολίγον και το κλάσμα και ανάμεσα στο ''ω'' με το ολίγον και το κέντημα από πάνω του. Αυτή η διαφορά θα έχει καμία συνέπεια επάνω στο κείμενο ή μπορεί να γράφεται και με τους δύο τρόπους ;
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
έχω ακόμη μια ερώτηση , στο αρχείο που δόθηκε από τον ixadin και στο βίντεο για το κοινωνικό του Ι. ΚΟΥΚΟΖΕΛΗ θα παρατηρήσουμε ότι στο βίντεο την χρονική στιγμή 1:50 ( λεπτά ) στην τρίτη γραμμή η μαρτυρία του ΚΕ βρίσκεται πριν από την συλλαβή ''να'' και μετά από την συλλαβή ''α'' ενώ στο αρχείο κατά την δεύτερη σελίδα στην πρώτη γραμμή δεν υπάρχει η μαρτυρία του ΚΕ αλλά του ΠΑ ανάμεσα στο ''ω'' με το ολίγον και το κλάσμα και ανάμεσα στο ''ω'' με το ολίγον και το κέντημα από πάνω του. Αυτή η διαφορά θα έχει καμία συνέπεια επάνω στο κείμενο ή μπορεί να γράφεται και με τους δύο τρόπους ;
Σχετική συζήτηση εδώ.
Το αυθεντικό σε εξήγηση Χουρμουζίου από τον κώδικα ΜΠΤ 705 εδώ.
 
Last edited:

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Όπως είναι στο βιβλίο "Εν Άνθος της καθ' ημάς Εκκλ.Μουσικής" του Αγαθαγγέλου Κυριαζίδου, το Δημοσίευσε ο domesticus εδώ.
Το επισυνάπτω προσαρμοσμένο ανά σελίδα σε pdf
Επίσης επισυνάπτω και ηχητικό όπως το έψαλλα για να δώσω την δική μου εκδοχή
 

Attachments

  • Κοινωνικό Ι Κουκουζέλη πλα.pdf
    762.6 KB · Views: 194
  • Κοινωνικό Ι Κουκουζέλη πλα.mp3
    2.6 MB · Views: 60
Top