«Έχουσι γνώσιν οι φύλακες» Μ. Πρωτοπρεσβυτέρου Γεωργίου Τσέτση

Status
Not open for further replies.

Shota

Παλαιό Μέλος
Αφου πολυ λόγος γίνεται περί Βουδούρη ...
Τι άποψη είχε λοιπόν για το δίδυμο Πρίγγου-Στανίτσα;
Δεν εχω πρόσβαση τωρα στην βιβλιοθήκη μου να παραθέσω το επίμαχο χωρίο.

Λεει διαφορα ο Βουδουρης, θετικα η αρνητικα (πολλες φορες απλα μεταφερει γνωμες του Ναυπλιωτου). Καποια πραγματα εχει ο Δημητρης εδω στα αγγλικα.
 
Σας θαυμάζω όλους και για την υπομονή σας να αναλύετε τις θέσεις ας ενθεν κακειθεν.
Ελπίζω να μην μου γίνει καμία μήνυση για την κοινοποίηση του θέματος...
Σέρνεται μηνυσίτιδα τωρα τελευταία!!
Το νου σας αδέλφια!!!
καλή συνέχεια!!
Να κανουμε και ενα θέμα μου viral!!!!!:D:D:D
 

peris

Νέο μέλος
Τον τελευταίο καιρό διαβάζω στο διαδίκτυο πολλά και διάφορα περί της διαδόχου καταστάσεως στα Πατριαρχικά Αναλόγια. Με αφορμή όμως το γραπτό του π.Γεωργίου αποφάσισα και εγώ να γράψω μερικά λόγια η μάλλον να απευθύνω στον πάτερ και σε εσάς 2-3 ερωτήσεις.

1ον. Έχει ο π.Γεώργιος την εντύπωση οτί τα θέματα του Πατριαρχείου λύνονται είτε από την Αθήνα είτε από την Θεσσαλονίκη είτε από την Γενεύη; Το πρόβλημα είναι Ομογενειακό και εκκλησιαστικό και όχι του ΠΣΕ!!!

2ον. Έχει την εντύπωση ότι όταν κάποιος ακούσει Πατριαρχικό ψάλτη μπορεί να γίνει Πατριαρχικός; ετσι λεει για τον Νεοχωρίτη οτι άκουσε Γεωργιάδη....η μήπως δεν γνωρίζει ότι ο φερόμενος ως τοποτηρητής μέχρι χθες διαλαλούσε ότι οι Πρίγγος και Στανίτσας κατέστρεψαν το Πατριαρχικό ύφος και τώρα θέλε να το παίξει μοιχεπιβάτης; Μία βόλτα στα δυτικά της Θεσσαλονίκης θα τον πείσει.....

3ον. Ή συγχέει ή αγνοεί την ιστορία όταν αναφέρεται για κάποιον Α δομέστικο Μιχαηλίδη τον επονομαζόμενο Σόμπατζη που δεν έγινε πρωτοψάλτης η λαμπαδάριος αφού ερωτώντας τον ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝ λόγω ηλικίας και κλονισμένης υγείας μετρώντας ορθοφρονών τις δυνάμεις του ΑΡΝΗΘΗΚΕ και προτίμησε να παραμείνει στη θέση του;

Είναι λυπηρο κανείς σε αυτή την ηλικία να γράφει καθ υπόδειξιν (οπως και μερικοι ψάλτες) και να συμμετέχει σε εκκλησιαστικές κωμωδίες. Αρα λοιπόν έχουν γνώση οι φύλακες; Αν είναι τέτοιοι ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ!!!
 
Last edited by a moderator:

tzo

Δροσάκης Γεώργιος
Τον τελευταίο καιρό διαβάζω στο διαδίκτυο πολλά και διάφορα περί της διαδόχου καταστάσεως στα Πατριαρχικά Αναλόγια. Με αφορμή όμως το γραπτό του π.Γεωργίου αποφάσισα και εγώ να γράψω μερικά λόγια η μάλλον να απευθύνω στον πάτερ και σε εσάς 2-3 ερωτήσεις.
1ον. Έχει ο π.Γεώργιος την εντύπωση οτί τα θέματα του Πατριαρχείου λύνονται είτε από την Αθήνα είτε από την Θεσσαλονίκη είτε από την Γενεύη; Το πρόβλημα είναι Ομογενειακό και εκκλησιαστικό και όχι του ΠΣΕ!!!

2ον. Έχει την εντύπωση ότι όταν κάποιος ακούσει Πατριαρχικό ψάλτη μπορεί να γίνει Πατριαρχικός; ετσι λεει για τον Νεοχωρίτη οτι άκουσε Γεωργιάδη....η μήπως δεν γνωρίζει ότι ο φερόμενος ως τοποτηρητής μέχρι χθες διαλαλούσε ότι οι Πρίγγος και Στανίτσας κατέστρεψαν το Πατριαρχικό ύφος και τώρα θέλε να το παίξει μοιχεπιβάτης; Μία βόλτα στα δυτικά της Θεσσαλονίκης θα τον πείσει.....

3ον. Ή συγχέει ή αγνοεί την ιστορία όταν αναφέρεται για κάποιον Α δομέστικο Μιχαηλίδη τον επονομαζόμενο Σόμπατζη που δεν έγινε πρωτοψάλτης η λαμπαδάριος αφού ερωτώντας τον ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝ λόγω ηλικίας και κλονισμένης υγείας μετρώντας ορθοφρονών τις δυνάμεις του ΑΡΝΗΘΗΚΕ και προτίμησε να παραμείνει στη θέση του;

Είναι λυπηρο κανείς σε αυτή την ηλικία να γράφει καθ υπόδειξιν (οπως και μερικοι ψάλτες) και να συμμετέχει σε εκκλησιαστικές κωμωδίες. Αρα λοιπόν έχουν γνώση οι φύλακες; Αν είναι τέτοιοι ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ!!!

Άντε πάλι! Μόλις έγινες μέλος (ή είσαι ήδη;). Χαλάρωσε λίγο ευλογημένε! Ειδικά το 1ο είναι και εκτός θέματος. Το δε 2ο...
 
Τον τελευταίο καιρό διαβάζω στο διαδίκτυο πολλά και διάφορα περί της διαδόχου καταστάσεως στα Πατριαρχικά Αναλόγια. Με αφορμή όμως το γραπτό του π.Γεωργίου αποφάσισα και εγώ να γράψω μερικά λόγια η μάλλον να απευθύνω στον πάτερ και σε εσάς 2-3 ερωτήσεις.

1ον. Έχει ο π.Γεώργιος την εντύπωση οτί τα θέματα του Πατριαρχείου λύνονται είτε από την Αθήνα είτε από την Θεσσαλονίκη είτε από την Γενεύη; Το πρόβλημα είναι Ομογενειακό και εκκλησιαστικό και όχι του ΠΣΕ!!!

2ον. Έχει την εντύπωση ότι όταν κάποιος ακούσει Πατριαρχικό ψάλτη μπορεί να γίνει Πατριαρχικός; ετσι λεει για τον Νεοχωρίτη οτι άκουσε Γεωργιάδη....η μήπως δεν γνωρίζει ότι ο φερόμενος ως τοποτηρητής μέχρι χθες διαλαλούσε ότι οι Πρίγγος και Στανίτσας κατέστρεψαν το Πατριαρχικό ύφος και τώρα θέλε να το παίξει μοιχεπιβάτης; Μία βόλτα στα δυτικά της Θεσσαλονίκης θα τον πείσει.....

3ον. Ή συγχέει ή αγνοεί την ιστορία όταν αναφέρεται για κάποιον Α δομέστικο Μιχαηλίδη τον επονομαζόμενο Σόμπατζη που δεν έγινε πρωτοψάλτης η λαμπαδάριος αφού ερωτώντας τον ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝ λόγω ηλικίας και κλονισμένης υγείας μετρώντας ορθοφρονών τις δυνάμεις του ΑΡΝΗΘΗΚΕ και προτίμησε να παραμείνει στη θέση του;

Είναι λυπηρο κανείς σε αυτή την ηλικία να γράφει καθ υπόδειξιν (οπως και μερικοι ψάλτες) και να συμμετέχει σε εκκλησιαστικές κωμωδίες. Αρα λοιπόν έχουν γνώση οι φύλακες; Αν είναι τέτοιοι ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ!!!
Ημερομηνία εγγραφής 1/6/16.
Πρώτο μήνυμα 1/6/16
Επιλογή θέματος πρώτου μηνύματος συμμετοχής στο φόρουμ ,το συγκεκριμένο .
Η γραφή μου φαίνεται λίαν γνωστή ...
Αραγε η σεβαστή διαχείριση του Ψαλτολογίου δεν βλέπει την στρατευμένη επιχείρηση λάσπης από ανωνύμους με σαθρα πυροτεχνήματα?? Και αν βλέπει γιατί το ανέχεται?? Θεωρεί έκφραση γνώμης τα "μοιχεπιβάτης" και τα έωλα "να ψάξουμε τι έλεγε στην Δυτική Θεσ/κη?
Τα συμπεράσματα δικά σας .
Καλο μήνα .
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Τον τελευταίο καιρό διαβάζω στο διαδίκτυο πολλά [.....] Αν είναι τέτοιοι ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ!!!

Συμπληρώνοντας τον Απόστολο:
1) για πρώτο σας μήνυμα περιέχει ακρότητες και αυτό δεν δείχνει σεβασμό στην κοινότητα, όπου μόλις εισήλθατε.

2) Αν και δεν είμαι υπέρ της υποχρεωτικής επωνυμίας (άλλωστε ο ίδιος είμαι ανώνυμος), ωστόσο, όταν κάνετε αόριστες καταγγελίες (όπως στο 2), θα ήταν σωστό να είστε επώνυμος.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Τον φάγατε τον άνθρωπο! Πρέπει να είναι γραμμένος καιρό για να μπορεί να εκφράσει τη γνώμη του; Δεν μπορεί απλά να παρακολουθεί offline;

(Αν και, εδώ που τα λέμε, δύσκολα κάποιος παρακολουθεί offline, χωρίς να νιώθει την ανάγκη να συνδεθεί για να κατεβάσει κάτι).

Εκτός από κάποιες σκληρές εκφράσεις, συμφωνώ με τα λεγόμενα. Επιτέλους, κάποιος τα λέει απερίφραστα. Έχω ακούσει και απ' αλλού οι απόψεις του κ. Νεοχωρίτη για τον Πρίγγο και το Στανίτσα, ασχέτως αν δεν είχαν εκφραστεί δημοσίως. Απλά δεν τις ήξερα από πρώτο χέρι ώστε να γράψω σχετικά.

Αυτό που δεν γνώριζα και ήθελα περισσότερες λεπτομέρειες για την πηγή της πληροφορίας είναι πως ο Μιχαηλίδης αρνήθηκε να ανεβεί στην ιεραρχία. Είχα την εντύπωση πως το έφερε βαρέως.
 

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Τον φάγατε τον άνθρωπο! Πρέπει να είναι γραμμένος καιρό για να μπορεί να εκφράσει τη γνώμη του;
Να την εκφράσει, Γιάννη, δεν είπε κανείς το αντίθετο.
Αλλά με αυτόν τον τρόπο και στο πρώτο μήνυμα; Και με αόριστες, ανώνυμες καταγγελίες; Και με συμπλοκή μη ψαλτικών θεμάτων;

ΥΓ Επίσης λες:
Απλά δεν τις ήξερα από πρώτο χέρι ώστε να γράψω σχετικά.
Τώρα που γράφεις σχετικά, τις ξέρεις από πρώτο χέρι;
 
Last edited:

Mpanelas Mixail

Μέλος
Τον τελευταίο καιρό διαβάζω στο διαδίκτυο πολλά και διάφορα περί της διαδόχου καταστάσεως στα Πατριαρχικά Αναλόγια. Με αφορμή όμως το γραπτό του π.Γεωργίου αποφάσισα και εγώ να γράψω μερικά λόγια η μάλλον να απευθύνω στον πάτερ και σε εσάς 2-3 ερωτήσεις.

1ον. Έχει ο π.Γεώργιος την εντύπωση οτί τα θέματα του Πατριαρχείου λύνονται είτε από την Αθήνα είτε από την Θεσσαλονίκη είτε από την Γενεύη; Το πρόβλημα είναι Ομογενειακό και εκκλησιαστικό και όχι του ΠΣΕ!!!

2ον. Έχει την εντύπωση ότι όταν κάποιος ακούσει Πατριαρχικό ψάλτη μπορεί να γίνει Πατριαρχικός; ετσι λεει για τον Νεοχωρίτη οτι άκουσε Γεωργιάδη....η μήπως δεν γνωρίζει ότι ο φερόμενος ως τοποτηρητής μέχρι χθες διαλαλούσε ότι οι Πρίγγος και Στανίτσας κατέστρεψαν το Πατριαρχικό ύφος και τώρα θέλε να το παίξει μοιχεπιβάτης; Μία βόλτα στα δυτικά της Θεσσαλονίκης θα τον πείσει.....

3ον. Ή συγχέει ή αγνοεί την ιστορία όταν αναφέρεται για κάποιον Α δομέστικο Μιχαηλίδη τον επονομαζόμενο Σόμπατζη που δεν έγινε πρωτοψάλτης η λαμπαδάριος αφού ερωτώντας τον ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΤΑΞΙΝ λόγω ηλικίας και κλονισμένης υγείας μετρώντας ορθοφρονών τις δυνάμεις του ΑΡΝΗΘΗΚΕ και προτίμησε να παραμείνει στη θέση του;

Είναι λυπηρο κανείς σε αυτή την ηλικία να γράφει καθ υπόδειξιν (οπως και μερικοι ψάλτες) και να συμμετέχει σε εκκλησιαστικές κωμωδίες. Αρα λοιπόν έχουν γνώση οι φύλακες; Αν είναι τέτοιοι ΝΑ ΜΑΣ ΛΕΙΠΟΥΝ!!!

Οσοι βρέθηκαν κοντά στον Π.Ν. γνωρίζουν ότι παρα πολλές φορές όταν απαντά σε μια ερώτηση ,ξεκινά την απάντηση λέγοντας " ο Στανιτσας ή ο Πριγγος έλεγε . . .".Ποτέ μα ποτέ δεν εκφράστηκε έτσι όπως λες. Αυτό που κάνεις λέγεται συκοφαντική δυσφήμηση.

Υ.Γ.:αν διαθέτεις ψήγματα τιμής και αξιοπρέπειας να ανακαλέσεις. Αλλιώς δεν διαφέρεις σε τίποτα απο εναν κοινο συκοφάντη
 
Last edited:

Mpanelas Mixail

Μέλος
Τον φάγατε τον άνθρωπο! Πρέπει να είναι γραμμένος καιρό για να μπορεί να εκφράσει τη γνώμη του; Δεν μπορεί απλά να παρακολουθεί offline;

(Αν και, εδώ που τα λέμε, δύσκολα κάποιος παρακολουθεί offline, χωρίς να νιώθει την ανάγκη να συνδεθεί για να κατεβάσει κάτι).

Εκτός από κάποιες σκληρές εκφράσεις, συμφωνώ με τα λεγόμενα. Επιτέλους, κάποιος τα λέει απερίφραστα. Έχω ακούσει και απ' αλλού οι απόψεις του κ. Νεοχωρίτη για τον Πρίγγο και το Στανίτσα, ασχέτως αν δεν είχαν εκφραστεί δημοσίως. Απλά δεν τις ήξερα από πρώτο χέρι ώστε να γράψω σχετικά.

Να μας πεις ποιός σου τα είπε γιατί και γιά σένα μπορεί να μου είπαν κάτι αλλά δεν το γράφω εφόσον μπορεί να είναι ψευδές. Οσο για το πρώτο χέρι αστο.και αυτού του τα πανε. . . .
 

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
.... την στρατευμένη επιχείρηση λάσπης από ανωνύμους με σαθρα πυροτεχνήματα?? ....

Απόστολε με όλο το σεβασμό, αλλά πέραν του μηνύματος που αναφέρεις, για το οποίο νομίζω έχεις δίκιο....

...δεν έχουν όλοι οι διαφωνούντες σαθρά επιχειρήματα-πυροτεχνήματα, το αντίθετο. Και επιχειρήματα, και πολλή συζήτηση έγινε.

Για να μην πω ότι υπάρχει επίσης στο φόρουμ και έτερη ομάδα την οποία θα χαρακτήριζα "ομάδα υποστήριξης Π. Νεοχωρίτη". Η οποία έχει βεβαίως και αυτή τα επιχειρήματά της, τα οποία είναι σοβαρά ως επί το πλείστον, υπάρχουν όμως και σε αυτήν εκτοξευτές πυροτεχνημάτων και προσβολών (όχι σε εμένα προσωπικά).

Δεν βρίσκω παράλογη την ύπαρξή της, ίσως και εγώ να έκανα το ίδιο, να μη μιλάμε όμως μόνο για τους άλλους.
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Τον τελευταίο καιρό διαβάζω στο διαδίκτυο πολλά και διάφορα περί της διαδόχου καταστάσεως στα Πατριαρχικά Αναλόγια. Με αφορμή όμως το γραπτό του π.Γεωργίου αποφάσισα και εγώ να γράψω μερικά λόγια η μάλλον να απευθύνω στον πάτερ και σε εσάς 2-3 ερωτήσεις.
Μαθαίνουμε τό χῶρο καί μετά ξεφορτώνουμε τό ἀμμοχάλικο, ὄχι ἀνατροπή ὅπου νάναι. Μᾶς χάλασες τό γκαζόν εὐλογημένε! :eek:
1ον. Έχει ο π.Γεώργιος την εντύπωση οτί τα θέματα του Πατριαρχείου λύνονται είτε από την Αθήνα είτε από την Θεσσαλονίκη είτε από την Γενεύη; Το πρόβλημα είναι Ομογενειακό και εκκλησιαστικό και όχι του ΠΣΕ!!!
ΠΣΕ δέν ξέρω τί σημαίνει.
Πρίν λίγα χρόνια , πραγματικά λίγα, πρίν ὁ Τούρκος βάλλει τό πόδι του καί κλωτσήσει τούς Ἕλληνες, μέ ἀπέλαση ἀπ τήν Πόλη, πού οἱ σήμερα οἱ Εὐρωπαῖοι τό κάνουν γαργάρες διότι οἱ Ἑλληνες κοιτοῦν μόνο τό καρότο= ευρώ καί προσπαθοῦν νά διώξουν τά ἀρχαῖα ἑλληνικά ἀπ τήν ἐκπαίδευση,
πρίν λοιπόν λίγα χρόνια ὁ πολιτισμός ,ἡ κουλτούρα νά τό ποῦμε εὐρωπαϊκά ήταν τεράστιος στήν Πόλη τήν Σμύρνη κλπ.
Σήμερα ἡ εὐρώπη χειροκροτεῖ τόν βεζύρη σφαγέα.
Μιλᾶμε γι αυτούς πού διέλυσαν τήν Πόλη μέ ἔνδυμα χριστιανοῦ καί σπαθί μέ αἶμα ἀθώων. Πού ..προφήτευσε.. ὁ Κύριος ὅτι ἄν κάποιος εἶναι μαζί του θά τόν μισήσουν. Σωστές οἱ ἀγκαλιές καί τά φιλιά καί ὀρθόδοξα, ἀλλά τό μαχαῖρι ἀποκάτω; Καί στό ῾Στέλλα κρατάς μαχαίρι῾, ἔρωτας ὑπῆρχε.
Θά περίμενα κάποια απ τά παιδιά που μένουν στήν Πόλη, καί ἔχουν ἀκούσματα καί μᾶς τό ἔχουν δείξει στό διαδίκτυο, νά ἀναλάβουν θέση.
Ὀ Βόσπορος δέν εἶναι Καιάδας.
 
Απόστολε με όλο το σεβασμό, αλλά πέραν του μηνύματος που αναφέρεις, για το οποίο νομίζω έχεις δίκιο....

...δεν έχουν όλοι οι διαφωνούντες σαθρά επιχειρήματα-πυροτεχνήματα, το αντίθετο. Και επιχειρήματα, και πολλή συζήτηση έγινε.

Για να μην πω ότι υπάρχει επίσης στο φόρουμ και έτερη ομάδα την οποία θα χαρακτήριζα "ομάδα υποστήριξης Π. Νεοχωρίτη". Η οποία έχει βεβαίως και αυτή τα επιχειρήματά της, τα οποία είναι σοβαρά ως επί το πλείστον, υπάρχουν όμως και σε αυτήν εκτοξευτές πυροτεχνημάτων και προσβολών (όχι σε εμένα προσωπικά).

Δεν βρίσκω παράλογη την ύπαρξή της, ίσως και εγώ να έκανα το ίδιο, να μη μιλάμε όμως μόνο για τους άλλους.
΄Χαιρομαι για το μήνυμα σου .
Επιτέλους και ένας εχέφρων (Κι ας διαφωνούμε )
Το μαύρο ,άσπρο .
Θέλουν να μας πείσουν ότι το μήνυμα (πρώτο ) ,ενός Καινούργιου (;) μέλους ,δεν ειναι υβριστικό και ολα καλα ...
Ως εδώ ,τουλάχιστον συμφωνούμε .
Υπάρχει λοιπόν ομάδα ,αγαπητέ Μιχάλη ,με συντονισμό ,με αρχηγό ,υπαρχηγό ,με κατανομή αρμοδιοτήτων και διακονηματων .
Και να υπήρχε στον αντίποδα ,έτερη ομάδα ,ερωτώ .
Ειναι το ίδιο ;
Μια ομάδα που εκτοξεύει λάσπη ,αμαυρώνει ,λοιδωρεί και υβρίζει ,με έτερη που υπερασπίζει έναν άνθρωπο που άφησε την εστία του και τα παιδια του ,να παει να υπηρετήσει την μητέρα εκκλησία σε εποχές και καιρούς δύσκολους και συνθήκες άσχημες ,αποδεχόμενος την λίαν τιμητική για το πρόσωπο του πρόταση του ίδιου του Παναγιωτάτου ;
Ειλικρινα τον θαυμάζω .
Για το σθένος του .
Για το ακέραιο του χαρακτηρα του .
Για την ανωτερότητα του .
 
Last edited:

mmamais

Μαμάης Μιχάλης
Διαφωνώ με τον καινούριο στο φόρουμ που το πρώτο που κάνει αφού γράφτηκε είναι να κατηγορεί, αλλά τα υπόλοιπα, και πάλι με συγχωρείς αλλά ειλικρινά τα πιστεύεις;

Ότι δηλαδή υπάρχει οργανωμένη ομάδα αντι-Νεοχωρίτη με αρχηγό, υπαρχηγό, καθήκοντα κτλ....

Μήπως δε κατάλαβα καλά....Αυτό υποστηρίζεις;

Εγώ δηλαδή τι ρόλο έχω σε αυτή την ομάδα Απόστολε, ίσως του ρουφιάνου που το παίζει καλός...

Εγώ είπα το απλό γεγονός ότι υπάρχει πόλωση, όπως και με τόσα θέματα στο φόρουμ.

Υπάρχουν άτυπα δύο "ομαδούλες", τα μέλη α, β, γ, δ που υποστηρίζουν τον Π. Νεοχωρίτη ως μέλλοντα Α.Π.τ.Μ.τ.Χ.Ε και οι x, y, z, ω που δε βλέπουν με καλό μάτι τη συγκεκριμένη επιλογή (όχι τον άνθρωπο).

Ευχής έργο να συζητάμε κόσμια, να μη χρησιμοποιούμε την τακτική "μειώνω με κάθε μέσο την αξία των διαφωνούντων" και έχει ο Θεός. Και ΝΑΙ, θα συζητάμε. Ακόμα και αν κάποιοι πιστεύουν ότι "δεν πρέπει να γίνεται συζήτηση". Έχουν τους λόγους τους ίσως...

Για τα περί του χαρακτήρα του Π. Νεοχωρίτη δεν τα συζητάω γιατί δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αν και όπως έχω εκφραστεί και παλαιότερα, έχω καλή γνώμη για αυτόν.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Να την εκφράσει, Γιάννη, δεν είπε κανείς το αντίθετο.
Αλλά με αυτόν τον τρόπο και στο πρώτο μήνυμα; Και με αόριστες, ανώνυμες καταγγελίες; Και με συμπλοκή μη ψαλτικών θεμάτων;
Δε νομίζω να εμβάθυνε στα μη ψαλικά. Δε συμφωνώ με τον τρόπο, αλλά δεν είναι ο μόνος που γράφει έτσι, άλλοι ανώνυμοι το κάνουν τακτικά.
ΥΓ Επίσης λες:

Τώρα που γράφεις σχετικά, τις ξέρεις από πρώτο χέρι;
Όχι! Αλλά 1ον δεν παίρνω εγώ την ευθύνη της αναφοράς. και 2ον το εκλαμβάνω ότι συγκλίνει με αυτό που άκουσα. Φυσικά και δεν είναι απόδειξη της φήμης. Ο Μπανέλας πχ τη διαψεύδει.
 

ybulbu

Μπουλμπουτζής Ιωάννης
Να μας πεις ποιός σου τα είπε γιατί και γιά σένα μπορεί να μου είπαν κάτι αλλά δεν το γράφω εφόσον μπορεί να είναι ψευδές. Οσο για το πρώτο χέρι αστο.και αυτού του τα πανε. . . .
?!Γράψε να δούμε!!! Όσο για το ποιος μου το είπε, εννοείται πως δεν πρόκειται να δώσω κάποιο φίλο που έτυχε να συζητάμε για το συγκεκριμένο θέμα, δεν ήμουν ποτέ μου ρουφιάνος. Άλλωστε, δεν έγραψα εγώ την πληροφορία...
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
΄Χαιρομαι για το μήνυμα σου .
Επιτέλους και ένας εχέφρων (Κι ας διαφωνούμε )
Το μαύρο ,άσπρο .
Θέλουν να μας πείσουν ότι το μήνυμα (πρώτο ) ,ενός Καινούργιου (;) μέλους ,δεν ειναι υβριστικό και ολα καλα ...
Ως εδώ ,τουλάχιστον συμφωνούμε .
Υπάρχει λοιπόν ομάδα ,αγαπητέ Μιχάλη ,με συντονισμό ,με αρχηγό ,υπαρχηγό ,με κατανομή αρμοδιοτήτων και διακονηματων .
Και να υπήρχε στον αντίποδα ,έτερη ομάδα ,ερωτώ .
Ειναι το ίδιο ;
Μια ομάδα που εκτοξεύει λάσπη ,αμαυρώνει ,λοιδωρεί και υβρίζει ,με έτερη που υπερασπίζει έναν άνθρωπο που άφησε την εστία του και τα παιδια του ,να παει να υπηρετήσει την μητέρα εκκλησία σε εποχές και καιρούς δύσκολους και συνθήκες άσχημες ,αποδεχόμενος την λίαν τιμητική για το πρόσωπο του πρόταση του ίδιου του Παναγιωτάτου ;
Ειλικρινα τον θαυμάζω .
Για το σθένος του .
Για το ακέραιο του χαρακτηρα του .
Για την ανωτερότητα του .

Ἀπὸ παλαιότερο μνμ μου σχετικὰ μὲ τὶς τραγικὲς συνθῆκες ποὺ ζεῖ ὁ κ.Νεοχωρίτης ἐπὶ δύο μῆνες. Ἄς συγκρίνουμε μὲ τὸν κ. Φλοῖκο.
... Ἄλλο στὴν ἄνεση τοῦ γραφείου μου στὴν ἐλεύθερη Μητρόπολη Νεαπόλεως καὶ ἄλλο στὰ ἔρημα ἀπὸ Ἕλληνες Ταταύλα, μὲ λιγοστὲς ρωμέικες οἰκογένειες νὰ τὸν περιβάλλουν. Αὐτοθυσία εἶναι νὰ μένεις στὴν Πόλη καὶ νὰ μιλᾶς τουρκικὰ ὅλη μέρα, ὄχι νὰ πίνεις καφὲ στὴ Ροτόντα.
...


Ναὶ ὁ Μιχάλης ὁ Μαμάης εἶπε τὴν ἀλήθεια. Ἔτσι εἶναι. Ἀλλὰ δυστυχῶς ἡ ἄλλη πλευρὰ ἀγωνίζεται ὄχι γιὰ τὸν ἐπόμενο Ἄρχοντα Πρωτοψάλτη, ἀλλὰ γιὰ τὸ ἄν ὁ κ. Νεοχωρίτης εἶναι ὁ καλύτερος ψάλτης αὐτὴ τὴ στιγμή.
Καὶ τὰ δύο αὐτὰ δὲν εἶναι ὑποχρεωτικὸ νὰ ταιριάζουν.

Ἡ πλευρὰ ἡ δική μου, καὶ δὲν ντρέπομαι νὰ τὸ πῶ ὅτι ὑπάρχει ἀντιπολίτευση ἐγνωσμένη στὴν τυχὸν ἐπιλογὴ τοῦ κ. Νεοχωρίτη (γιὰ νὰ μὴν παρεξηγηθῶ περισσότερο ἐννοῶ μέσα στὸ φορουμ καὶ στὸ πλαίσιο τῶν συζητήσεών μας, ἄλλωστε ποιὸς μας δίνει ἰδιάιτερη σημασία) μὲ συγκεκριμένες θέσεις, ἐπιχειρήματα καὶ ἠχητικά, ἀγωνίζεται γιὰ τὸν ἐπόμενο Ἄρχοντα ὡς φορέα μιᾶς συγκεκριμένης παράδοσης ψαλτικῆς, ἀσχέτως ὀνόματος, ἀρκεῖ νὰ ἔχει προέλθει ἀπὸ τὰ σπλάγχνα τοῦ πατριαρχικοῦ ἀναλογίου καὶ ὄχι τοῦ κασετοφώνου. Γιὰ μένα προσωπικὰ εἶναι ὁ κ. Φλοῖκος, γιὰ ἄλλους μπορεῖ νὰ εἶναι ἄλλος μαθητὴς τοῦ πατριαρχικοῦ ἀναλογίου.

Κι ἐπειδὴ διαφωνοῦμε μᾶς προσάπτεις λάσπη (ἐσεῖς πετᾶτε κουφέτα;), ἀμαύρωση (ἐσεῖς μᾶς ἀσβεστώνετε;), λοιδωρία (ἐσεῖς μὲ τὸν καλύτερο τρόπο;), ὕβρεις (δὲν θὰ τὸ συνεχίσω).

Κο ὅλα αὐτὰ γιατί; Γιατὶ ἁπλὰ δὲν καθήσαμε στὸ σκαμνί μας νὰ διαβάζουμε δῆθεν ἀπολαμβάνοντας τὰ «θεϊκὰ» σχόλια περὶ «θείου» ψαλσίματος, λὲς καὶ μεῖς δὲν ἀκοῦμε, δὲν διαβάζουμε, δὲν ἀσχολούμαστε ὅσο μποροῦμε. Ἀλλὰ πρέπει νὰ κάνουμε τουμπεκί σὲ «ἀποστωμοτικὰ» κείμενα, πρέπει κυριολεκτικὰ νὰ μὴ μιλοῦμε γιατὶ δῆθεν θὰ «στενοχωρήσουμε» τὸν τοποτηρητή, τὸ Πατριαρχεῖο, τὴν ἐπιτροπὴ λατρείας, τοὺς θαυμαστὲς τοῦ κ. Νεοχωρίτη.

Ἐ λοιπὸν κύριοι καὶ μεῖς στενοχωρούμαστε ὅταν ἀκοῦμε συγκεκριμένα ψαλσίματα ποὺ ἀπέχουν πόρρω ἀπὸ αὐτὰ ποὺ ἀκούγαμε, καὶ μάλιστα αὺτὸ νὰ εἶναι καὶ ἐπαινετέο ἤ νὰ θεωρεῖται ἐπιστροφὴ στὴν ἐποχὴ τοῦ Πέτρου Λαμπαδαρίου, σὰν νὰ μὴν πέρασε μιὰ μέρα ... Γιατὶ ὄχι τῶν Χρυσάφηδων;


 
Last edited:

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Διαφωνώ με τον καινούριο στο φόρουμ που το πρώτο που κάνει αφού γράφτηκε είναι να κατηγορεί, αλλά τα υπόλοιπα, και πάλι με συγχωρείς αλλά ειλικρινά τα πιστεύεις;

Ότι δηλαδή υπάρχει οργανωμένη ομάδα αντι-Νεοχωρίτη με αρχηγό, υπαρχηγό, καθήκοντα κτλ....

Μήπως δε κατάλαβα καλά....Αυτό υποστηρίζεις;

Εγώ δηλαδή τι ρόλο έχω σε αυτή την ομάδα Απόστολε, ίσως του ρουφιάνου που το παίζει καλός...

Εγώ είπα το απλό γεγονός ότι υπάρχει πόλωση, όπως και με τόσα θέματα στο φόρουμ.

Υπάρχουν άτυπα δύο "ομαδούλες", τα μέλη α, β, γ, δ που υποστηρίζουν τον Π. Νεοχωρίτη ως μέλλοντα Α.Π.τ.Μ.τ.Χ.Ε και οι x, y, z, ω που δε βλέπουν με καλό μάτι τη συγκεκριμένη επιλογή (όχι τον άνθρωπο).

Ευχής έργο να συζητάμε κόσμια, να μη χρησιμοποιούμε την τακτική "μειώνω με κάθε μέσο την αξία των διαφωνούντων" και έχει ο Θεός. Και ΝΑΙ, θα συζητάμε. Ακόμα και αν κάποιοι πιστεύουν ότι "δεν πρέπει να γίνεται συζήτηση". Έχουν τους λόγους τους ίσως...

Για τα περί του χαρακτήρα του Π. Νεοχωρίτη δεν τα συζητάω γιατί δεν τον γνωρίζω προσωπικά, αν και όπως έχω εκφραστεί και παλαιότερα, έχω καλή γνώμη για αυτόν.

Εὖγε συνάδελφε, πέραν κάθε ἄποψης, διαφωνίας, συμφωνίας, μίλησες ὁλόσωστα καὶ στὸ πνεύμα καὶ τὴν παράδοση τοῦ φορουμ, αὐτὰ τὰ χρόνια ποὺ 'μαστε μαζί.

Καὶ βλέπω πὼς μέλη ποὺ συμφωνοῦμε ἢ διαφωνοῦμε μὲ μιὰ ἄποψη ἑντὸς μιᾶς -σημαντικῆς σαφῶς- συζήτησης, κοντεύουμε νὰ κόψουμε καὶ τὶς καλημέρες, ὅσοι τυχαίνει νὰ 'χουμε μιὰ γνωριμία παραπάνω.

Βλέπω μέλη ποὺ τοὺς ἔδιναν κατ' ἐπανάληψη συγχαρητήρια γιὰ τὸν κόπο τους καὶ τὴν μέριμνά τους, τώρα νὰ βρίσκονται στὴ γωνία ἁμυνόμενοι. Καὶ μιλῶ καὶ γιὰ τὶς δυὸ ὁμάδες, δὲν ξεχωρίζω κανέναν. Πρόκειται γιὰ παλαιὰ μέλη ἐγνωσμένης ἀξίας ψαλιτκῆς ἀλλὰ καὶ γενικότερης. (Σαφῶς δὲν ἀναφέρομαι στὸν ἑαυτό μου, τὰ εἶπα ἀλλοῦ ἐγώ τὰ δικά μου παράπονα).
Δὲν μπορῶ νὰ καταλάβω τόοοοση πόλωση πιά.
 
Status
Not open for further replies.
Top