Σύντομον Δοξαστάριον Πέτρου του Πελοποννησίου (δακτυλογράφηση από την έκδοση του 1820 Πέτρου του Εφεσίου)

EIRYK EMNOSHELE

Qu'est-ce que je ferais sans toi?
Μια διόρθωση:
Οι 3 τελευταίες σελίδες του Β΄τόμου είδα ότι δεν είχαν αριθμηθεί, μάλλον κατόπιν κάποιας εκ των υστέρων διόρθωσης. Τις ανεβάζω εδώ για να τις αντικαταστήσετε, ως εξής:

1)Κατεβάστε το αρχείο "Σελίδες 294 -296" και αποθηκεύστε το στην επιφάνεια εργασίας.
2)Ανοίξτε τον Β΄ τόμο και διαγράψτε τις αντίστοιχες σελίδες (Document - Delete Pages - επιλέγετε τις 3 τελευταίες για διαγραφή).
3)Μετά επιλέξτε Document - Insert Pages - From File - Επιφάνεια εργασίας όπου επιλέγετε το αρχείο "Σελίδες 294 -296" - Select - Θα σας βγάλει ερώτηση για το που να τις εισάγει, θα επιλέξετε after last και θα πατήσετε το εικονίδιο της δισκέτας για αποθήκευση στον τόμο.
Αν δεν εχω μπερδεψει κατι, τις ενσωματωσα αυτες τις σελιδες και προσθεσα και περιεχομενα για φορητες συσκευες εδω http://www.mediafire.com/view/3jotn9cn9r9cmyd/Sintomon_Doksastarion_Petroy_Peloponnisioy.pdf
για οσο διαρκέσει ο παραπάνω σύνδεσμος.
Δεν εχω σκοπο να προχωρησω στη διχρωμια, γιατι οι λογοι για τους οποιους το εκανα δεν ισχυουν καθως δεν ειχα προσεξει καλα οτι αυτο το δοξασταριο δε εχει αρκετες εορτες σε σχεση με τη Μουσικη Κυψελη για παραδειγμα και επισης προς το παρον, οι ταμπλετες δειχνουν να ειναι πιο βολικες απο το βιβλιο. Οποτε τα αρχικα σχεδια που ειχα εχουν τροποποιηθει καπως.
Παντως εχει γινει πολυ καλη δουλεια εδω με τη δακτυλογραφηση, ωραια γραμματοσειρα με το που το βλεπεις το κειμενο τοσο καθαρογραμμενα ολα σου ανοιγει η ορεξη για μελετη για ψαλσιμο και στην οθονη ισως δειχνει ακομα καλυτερη αυτη η προσπαθεια.
Πολλες ευχαριστιες
 
Καλημέρα σας και χρόνια πολλά,

Συγχαρητήρια εξαιρετική δουλεία για τον Μεγάλο Πέτρο. Ήθελα να σας ρωτήσω αν η γραμματοσειρά που είναι γραμμένο το βιβλίο διανέμεται δωρεάν και αν ναι που μπορώ να την βρώ. Ευχαριστώ.

Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι.

Μετά από τα ευμενή σχόλια που ακολούθησαν τη δημοσίευση στο Ψαλτολόγιο του Αναστασιματαρίου του Κ. Πρίγγου πριν από ένα χρόνο, προχωρήσαμε στη δακτυλογράφηση και ψηφιακή μορφοποίηση του σύντομου Δοξασταρίου του Πέτρου Πελοποννησίου, που αποτελεί αντίγραφο της πρώτης τυπογραφημένης έκδοσης του Πέτρου Εφεσίου (Βουκουρέστι, 1820). Λόγω της μεγάλης σε υλικό έκτασης του έργου, αποφασίσαμε να το χωρίσουμε σε δύο τόμους, έναν για τις ακίνητες εορτές (Μηνολόγιο) και έναν για τις κινητές (Τριώδιο–Μεγ. Εβδομάδα–Πεντηκοστάριο), ώστε να είναι εύχρηστο, σε σχέση με έναν και μοναδικό, πλην ογκώδη, τόμο. Στον πρόλογο του Α΄ τόμου γίνεται αναλυτική αναφορά στις όποιες βελτιώσεις προβήκαμε κατά τη διάρκεια της δακτυλογράφησης.

Σύντομον Δοξαστάριον Πέτρου Πελοποννησίου

Το .pdf αρχείο έχει μορφοποιηθεί κατάλληλα για εκτύπωση και βιβλιοδεσία. Επιλέξτε View - Page Display - Two-Up ή Two-Up Continuous, ώστε να το δείτε σε παρουσίαση δύο σελίδων, όπως ακριβώς δηλαδή θα φαίνεται ως βιβλίο. Η αρίθμηση των σελίδων αρχίζει από δεξιά. Στην 1η σελίδα είναι ο σύντομος τίτλος του βιβλίου, στη 2η το κενό οπισθόφυλλο, στην 3η ο πλήρης τίτλος κ.ο.κ. Όποιος από τους κατόχους του προγράμματος «Μελωδός» επιθυμεί να λάβει το Δοξαστάριο σε αρχείο .mel για προσωπική μορφοποίηση, ας μας το κοινοποιήσει με προσωπικό μήνυμα επωνύμως, επισυνάπτοντας και την ηλεκτρονική του διεύθυνση.

Ευχόμαστε σε όλους καλή υπόλοιπη Τεσσαρακοστή και καλό Δωδεκαήμερο Θεού θέλοντος, και παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για οποιεσδήποτε δικές μας αβλεψίες συναντήσετε, οι οποίες όμως να αφορούν στην πιστότητα του τρόπου γραφής του εν λόγω έργου.


Οι πονήσαντες

Χρήστος Τσακίρογλου
Χαράλαμπος Τσερκέζης
Σωτήριος Γεκενίδης
Αλέξανδρος Γεκενίδης
 

romios1

Active member
Ποια Είναι Η διάφορα με τη έκδοση του Κυλτζανίδου-Ρηγοπούλου; Είναι δύο διαφορετικά κείμενα; Ευχαριστώ
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής

ΝΕΚΤΑΡΙΟΣ ΚΟΥΓΙΑΣ

Παλαιό Μέλος
Παιδιά εξαιρετική δουλεία και μπράβο σας..
Προς Θεού, έτσι για να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση, διότι
είναι μεγάλη η συνεισφορά σας, στην ανάδειξη του Μεγαλύτερου Δασκάλου που
ανέδειξε η Βυζαντινή Μουσική του Πέτρου Λαμπαδαρίου, δυο τρία σημεία μικρά τα οποία θα μπορούσαν να αναδείξουν καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα το όλο έργο:
1. στον Πρόλογο λέτε ότι ο Πέτρος θεωρείται η τέταρτη πηγή. Αν εννοείται τέταρτη, αριθμητικά, είναι σωστό. Όμως ο Πέτρος είναι η πρώτη διότι πριν απ' αυτόν δεν ξέρουμε τίποτα. Κι' αν κάποιοι λένε το αντίθετο τότε λένε βλακείες.
.......................................................................................................................................................................................................
Οι άλλες "τρεις (03) πηγές της Ε.Β.Μ." είναι: 1). Ο Άγ. Ιωάννης ο Δαμασκηνός, 2). Ο Άγ. Ιωάννης ο Κουκουζέλης & 3). Ο Ιωάννης ο Κλαδάς.
Δείτε, σχετικά, σ' ένα παλιότερο συνοπτικό άρθρο μου, εδώ.
 
Top