Πάντως, δεν το έψαξα το θέμα σε κάποιο Τυπικό απλώς είδα στο Μηναίου Δεκεμβρίου (Εκδόσεως Αποστολικής Διακονίας) να προτάσσεται το πρώτο προεόρτιο απολυτίκιο των Χριστουγέννων του απολυτικίου του αγίου της ημέρας, αλλά και να ορίζεται να ψάλλεται τρις το δεύτερο προεόρτιο απολυτίκιο (της 24ης Δεκεμβρίου) και έτσι ακούω παιδιόθεν να γίνεται στην ενοριακή πράξη και μου κίνησε την περιέργεια η διαφοροποίηση αυτή. Κατά τα ειωθότα, δηλαδή, θα έπρεπε είτε να λέγεται άπαξ το προεόρτιο είτε να επισφραγίζει μετά του « δόξα και νυν» το απολυτίκιο του αγίου .
Εκ των υστέρων , μετά την απάντησή σας , ρίχνοντας μια πρόχειρη ματιά είδα ότι όντως τα πλείστα τυπικά (πλήν του Ρήγα, όπως αναφέρετε) δεν πολυπραγμονούν στο θέμα υπονοώντας ίσως ότι ισχύει η συνήθης τάξη(
, η των Μηναίων(
και ποιων Μηναίων; Να προσθέσω ότι το τυπικό της Διονυσίου ακολουθεί την τάξη του Μηναίου μόνο την α΄ ημέρα των προεορτίων , ενώ κατά τις υπόλοιπες την κρατούσαν κατά τις άλλες εορτές. Η δε Ρωσσική εκδοχή του ΤΑΣ σε όλες τις περιπτώσεις φαίνεται να ακολουθεί την συνήθη, κατά τις άλλες εορτές, τάξη.