Διάρκεια διδασκαλίας

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Εγώ πάντως ασχολούμαι με τα μουσικά εδώ και 20 περίπου χρόνια και ψάλτης δεν νομίζω ότι είμαι ακόμα. Ίσως φταίει βέβαια και το εν λόγω υποκείμενο. (εγώ δηλαδή)
 
X

xristos

Guest
Ενδιαφέρον ακούγεται, κομματάκι δύσκολο όμως, προϋποθέτει ΚΑΙ ο μαθητής να "στροφάρει" γιατί ΑΠΕΙΡΟΣ από μουσικά κείμενα (όπως λέτε) όταν πάρει μπροστά του το ΒΙΒΛΙΟ στο ΑΝΑΛΟΓΙΟ... είστε σίγουρος για αυτά που λέτε;



"Ο θέλων μουσικήν μαθείν και θέλων επαινείσθε, θέλει πολλάς υπομονάς, θέλει πολλάς ημέρας..."

Παναγιώτης Χρυσάφης.
Πρώτον όσον αφορά το δάσκαλο Ιωαννίδη του οποίου είμαι μαθητής έχω να προσθέσω τα εξής.Οταν μιλάει για διάρκεια διδασκαλίας 2 ετών εννοεί οτι μέσα στα 2 χρόνια θα μάθει τον εκάστοτε να διαβάζει οποιοδήποτε κείμενο βρίσκεται μπροστά του με την πρώτη ματιά.Προσοχή να διαβάσει να συλλαβίσει όχι να εκτελέσει.Για να εκτελέσει πρέπει να κάτσει δίπλα του καποιο χρονικο διαστημα αναλογως του κατα ποσον αφομοιώνει αυτά που λέγονται.Εγώ μέσα σε λίγα μαθήματα ανακάλυψα πράγματα που τα αγνοούσα.Δηλ έβλεπα δίγοργο ήτρίγοργο και μάλιστα παρεστιγμένα κάποιες φορές και με επιανε η κοιλιά μου.Ο Ιωαννίδης θα σε κάνει να τα διαβάζεις σαν να μην συμβαίνει τίποτα.Είδα με τα ίδια μου τα μάτια τον 12 ΤΌΤΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΡΑΛΗ να λέει σε εκδήλωση διαστήματα που ούτε μουσικοδιδάσκαλοι δεν λενε.Στο τραπέζι του έχουν κατσει απο οτι είμαι σε θέση να γνωρίζω και πολλοι ωδειάρχες οι οποιοι δεν πατούσαν σωστά τα διαστήματα γι αυτο το βασικο μέλημα του είναι να σε κανει να διαβασεις και μετα να σε κανει ψαλτη.Οπως στο ΔΗΜΟΤΙΚΟ που 2 ΧΡΌΝΙΑ συλλαβίζαμε.Οσον αφορά τον άνθρωπο Ιωαννίδη ειναι ενας χαρακτηρας ακέραιος που μισεί το ψέμα και προσπαθει να διορθώσει τα κακως κειμενα και ιδιως σε θεματα παραδοσεως.Οτι θελει να σου πει θα στο πει κοιτωντας σε στα ματια.Οσον αφορά τον Αρχοντα και μουσικο Ιωαννίδη αντίκρυσα μπροστά μου ανθρωπο που μπορει να γραψει οτι ακουει,που εχει γραψει μελισματα μεγιστης δυσκολιας με ανεση.Ας θυμηθουν καποιοι εκδηλωσεις του και ιδιαιτερα αυτην που μελοποιησε τον προοιμιακο απο ελευθερη μεταφραση του συναδελφου ΠΑΡΑΔΕΙΣΗ.Μπορεί σε 40 μελη χορωδια να ακουσει ποιος ειπε το λαθος.Στα μαθηματα του οτι δεν έχει καταλάβει ο μαθητης του το εξηγει οχι μια αλλα εκατον μια φορες μεχρι να το καταλαβει.Στο μάθημα ο Ιωαννίδης δεν κρατα ρολοι και δεν παιζει σε αφήνει ελεύθερο μέχρι να του ψαλλεις σωστα.Οταν ο Ιωαννίδης ανέβαινε στα αναλόγια γινοτανε το αδιαχώρητο.Τρίζανε οι εκκλησιες.Το τελευταιο μπορουν να το επιβεβαιωσουν και μελη του φορουμ που τον εχουν ακουσει.Αυτα για οσους μεσα στο φορουμ εβλεπαν με δυσπιστια αυτα που ελεγε ή χλωμιαζαν.Ο άρχοντας ειναι διατεθιμενος για οποιον δεν πιστευει αυτα η τα βλεπει με καχυποψια να τα διαπιστωσει ιδιοις ομμασι καθημενος στο στρογγυλο τραπεζι του.Καλο θα ηταν εφοσον εχουμε την ευκαιρια να εχουμε τετοιον ανθρωπο στο φορουμ να ρωταμε δασκαλε γιατι αυτο γιατι εκείνο?και οχι να τον πολεμάμε...
 
X

xristos

Guest
Πρώτον όσον αφορά το δάσκαλο Ιωαννίδη του οποίου είμαι μαθητής έχω να προσθέσω τα εξής.Οταν μιλάει για διάρκεια διδασκαλίας 2 ετών εννοεί οτι μέσα στα 2 χρόνια θα μάθει τον εκάστοτε να διαβάζει οποιοδήποτε κείμενο βρίσκεται μπροστά του με την πρώτη ματιά.Προσοχή. Να διαβάσει. Να συλλαβίσει. Οχι να εκτελέσει.Για να εκτελέσει πρέπει να κάτσει δίπλα του καποιο χρονικο διαστημα αναλογως του κατα ποσον αφομοιώνει αυτά που λέγονται.Εγώ μέσα σε λίγα μαθήματα ανακάλυψα πράγματα που τα αγνοούσα, παροτι σπουδαζω μουσικη 2 χρονια.Δηλ έβλεπα δίγοργο ή τρίγοργο και μάλιστα παρεστιγμένα κάποιες φορές και με επιανε η κοιλιά μου.Ο Ιωαννίδης θα σε κάνει να τα διαβάζεις σαν να μην συμβαίνει τίποτα.Είδα με τα ίδια μου τα μάτια τον 12 χρονο ΤΌΤΕ ΓΡΗΓΟΡΗ ΚΑΡΑΛΗ να λέει σε εκδήλωση διαστήματα που ούτε μουσικοδιδάσκαλοι δεν λενε.Στο τραπέζι του έχουν κατσει απο οτι είμαι σε θέση να γνωρίζω και πολλοι καθηγητες ωδειων απ τους οποιους προσπαθουμε να μαθουμε εμεις και οι οποιοι δεν ηξεραν να διαβασουν και δεν πατούσαν σωστά τα διαστήματα . Γι αυτο το βασικο μέλημα του είναι να σε κανει να διαβασεις και μετα να σε κανει ψαλτη. Και στο σχολειο πρωτα μαθαμε την αλφαβητα και μετα μαθαμε να γραφουμε λεξεις ,Εεπροτασεις και εκθεσεις. Οσον αφορά τον άνθρωπο Ιωαννίδη ειναι ενας χαρακτηρας ακέραιος που μισεί το ψέμα και προσπαθει να διορθώσει τα κακως κειμενα και ιδιως σε θεματα παραδοσεως.Οτι θελει να σου πει θα στο πει κοιτωντας σε στα ματια.Οσον αφορά τον Αρχοντα και μουσικο Ιωαννίδη αντίκρυσα μπροστά μου ανθρωπο που μπορει να γραψει οτι ακουει,που εχει γραψει μελισματα μεγιστης δυσκολιας με ανεση.Ας θυμηθουν καποιοι εκδηλωσεις του και ιδιαιτερα αυτην που μελοποιησε τον προοιμιακο απο ελευθερη μεταφραση του Συριου συναδελφου ΠΑΡΑΔΕΙΣΗ..Στα μαθηματα του οτι δεν έχει καταλάβει ο μαθητης του το εξηγει οχι μια αλλα εκατον μια φορες .Στο μάθημα ο Ιωαννίδης δεν κρατα ρολοι και δεν παιζει.Σε αφήνει ελεύθερο μέχρι να του ψαλλεις σωστα.Οταν ο Ιωαννίδης ανέβαινε στα αναλόγια παντοτε το εκκλησιασμα απο τη σταση του,το ηθος του και την αποδοση του εμενε ικανοποιημενο..Αυτα για οσους μεσα στο φορουμ εβλεπαν με δυσπιστια αυτα που ελεγε ή χλωμιαζαν.Ο άρχοντας ειναι διατεθιμενος για οποιον δεν πιστευει αυτα η τα βλεπει με καχυποψια να τα διαπιστωσει ιδιοις ομμασι καθημενος στο στρογγυλο τραπεζι του.Καλο θα ηταν εφοσον εχουμε την ευκαιρια να εχουμε τετοιον ανθρωπο στο φορουμ να ρωταμε<Δασκαλε γιατι αυτο,ή γιατι εκείνο>.Και οχι να τον πολεμάμε...Αυτα
 

Firfiris

Κωστόπουλος Ευθύμιος
...και οχι να τον πολεμάμε...

ΚΑΝΕΙΣ δεν πολεμάει τον άρχοντα, ούτε ΚΑΝΕΝΑΝ άλλον άνθρωπον αν θέλει να ονομάζεται ΑΝΘΡΩΠΟΣ. Απλώς καμιά φορά εκφράζουμε την αντίθεση ή την απορία ή την δυσπιστία αν θέλεις σε κάποια θέματα ΜΕ ΚΑΛΟ ΛΟΓΙΣΜΟ, προς επεξήγησιν των γραφομένων ή προς αντίθεσιν των γραφομένων, έχοντες ΙΔΙΑΝ ΚΡΙΣΙΝ, καθ' όλα ΣΕΒΑΣΤΗΝ.

ΔΕΝ υπάρχουν στρατόπεδα, αλλά ΣΥΖΗΤΗΣΕΙΣ :)
 

dimitris

Παλαιό Μέλος
Η ιδία κρίσις είναι καθ' όλα σεβαστή.
Αλλά ρωτώντας πας στην "Πόλη" που λέει και η παροιμία.
Γνωρίζει ο αγαπητός Άρχοντας Δημήτρης πολλά περισσότερα από μας .
Και διαθέτει την καλοσύνη να μας διδάξει.
Οποιος δεν ενδιαφέρεται ας χαμηλώσει τα ηχεία.
 

ΑΛΕΞΙΟΣ ΝΙΚΟΛΟΥΤΣΟΠΟΥΛΟΣ

Φωτορεπόρτερ - Οπερατέρ Films Producer
Έτοιμος μαθητής είναι ο Ιεροψάλτης ο οποίος ξέρει απέξω και ανακατωτά τον εξάψαλμο
Υπάρχει βαθύτερο νόημα για όσους καταλαβαίνουν
 

nicmar1983

Νικόλαος Ονουφρίου
Κε Νικολουτσόπουλε εμείς θα βάζουμε καλούς λογισμούς...:):):)
 

dkalpakidis

Dimitrios Kalpakidis
Εγώ πάντως ασχολούμαι με τα μουσικά εδώ και 20 περίπου χρόνια και ψάλτης δεν νομίζω ότι είμαι ακόμα. Ίσως φταίει βέβαια και το εν λόγω υποκείμενο. (εγώ δηλαδή)

Εγώ πάντως άκουσα έναν Ψάλτη με κεφαλαία γράμματα δια ζώσης φωνής και παρουσίας.
Ο Βασίλης είναι άνθρωπος ταπεινόφρων που δεν θέλει να προβάλεται.
 

V_Zacharis

Παλαιό Μέλος
Εγώ πάντως άκουσα έναν Ψάλτη με κεφαλαία γράμματα δια ζώσης φωνής και παρουσίας.
Ο Βασίλης είναι άνθρωπος ταπεινόφρων που δεν θέλει να προβάλεται.
...άμα δεν θες να ξανάρθω, τέτοια λέγε...
 

nicmar1983

Νικόλαος Ονουφρίου
Επειδή αναφέρατε και τον Γρηγόρη τον Καραλή,θα πω μόνο τούτο..Ως καθηγητής η λίγη εμπειρία μου,μου λέει ότι ο δάσκαλος έχει το μικρότερο μερίδιο ευθύνης. Αν το παιδί δεν του κόβει ή δεν μπορεί(δεν το συζητώ το να μην θέλει),που να τον δίδασκε ο ίδιος ο Πρίγγος δεν θα γινόταν τπτ...Πως να το κάνουμε ρε παιδιά,ας μην είμαστε δογματικοί ειδικά όσον αφορά τη μάθηση..(Ο π.Γρηγόρης κολλάει στο ότι το παιδί ήταν "πακέτο" προσφοράς.Τα είχε όλα σε ένα)
 
Top