...Η πρωτότυπη γραφή ήταν απ´τον Νη, εξ ου κ η επεξήγηση "πλ. Δ´ φθορικός" ή/και "χιτζασκιάρ κιουρδί" στα χφφ. ...
Βλ. χφ εδώ (28 κ 30/12/1939). To Άξιον εστί είχε μάλλον κυκλοφορηθεί απ᾽το 1936. Συγχαρητήρια στον κ. Χιώτο!!
Οπότε, προκύπτουν τα ερωτήματα
* η καταγραφήτων λειτουργικών αυτών από τον Θ.Σ. σε πλ.Δ φθορικό είναι η ορθότερη εκ των νεωτέρων ;
* το προαναφερθέν κείμενο είναι αυτόγραφο ;
(αν ναι δέον να συγκριθεί με το ούτως φερόμενο δοξαστικό των αίνων της Αποκρέω )
*αν δεν είναι(αυτόγραφο), τότε
ποιος είναι o καταγραφέας που διασώζει(πριν από 75 χρόνια) και μαθήματα του Παλάση ; :wink:
(.....)
Πρόκειται για ένα από τα πολλά χειρόγραφα τετράδια-συλλογές μαθημάτων Θ. Λειτουργίας (κυρίως των διασημοτέρων Λειτουργικών κ Άξιον εστί) που κυκλοφορούσαν στην Πόλη. Δανείζονταν οι νεότεροι ή μαθητευόμενοι ψάλτες χφφ κ τα "περνούσαν" σε ένα τετράδιο ή συγκέντρωναν τα σκόρπια αντίγραφα που είχαν συλλέξει σε ένα τετράδιο. Ο αντιγραφέας (κ όχι καταγραφέας) ήταν προφανώς του "κλίματος Παλάση", όπως φαίνεται κ από τα "Λειτουργικά του Πρότυπου χορού" σε Βαρύ εναρμόνιο*. :wink:
* Τί θυμίζουν άραγε αυτά τα Λειτουργικά κ από ποιό Άξιον εστί συνοδεύονται;
Σελίδα 150 (157 του pdf) αυτής της επισύναψης.