[Ψάχνω] Ηχογραφήσεις Σίμωνος Καρά

Τα έχουμε τόσες φορές κ.Σεραφείμ για το πως πρέπει να δείχνουμε το σεβασμό σε κάποιους δασκάλους που πρόσφεραν τα μέγιστα στη διάδοση της Εθνικής μας παράδοσης.
Η προσωπική σας άποψη είναι ότι ο Σ.Κ. προσέφερε τα μέγιστα στη διάδοση της Εθνικής παράδοσης. Το να μην το δέχεται κάποιος γιατί είναι έλλειψη σεβασμού; Δεν ανέχεστε διαφορετικές απόψεις;

Δυστυχώς το να γίνει κάποιο ωραίο σχόλιο με χιουμοριστική διάθεση είναι δύσκολο κ ο Νικόλαος αστόχησε. Τι να κάνουμε παιδί είναι:wink:.
Τώρα με προσέβαλες.

Για το κ.Αρβανίτη
Που να στραφούμε για να βρούμε ηχογραφήσεις από τη Σχολή του ή μήπως η κ.Αγγελική προσανατολίζεται να τις ομαδοποιήσει κ να τα εκδώσει σε οπτικό δίσκο;
Υπάρχουν πολυάριθμες ηχογραφήσεις από τους εκατοντάδες θαυμαστές του που γεμίζαν τους ναούς που έψαλλε ο εν λόγω εθνομουσικοδιδάσκαλος.
 

PavlosKouris

Pavlos Papadopaidi
Εντάξει ειρωνεύεσαι κ δεν το συνεχίζω αφού προσβάλλεσαι με τις δικες σου αστοχίες...
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Ότε άμουσοι μαθηταί εν τω Λόφω του Στρέφη... εμουσίζοντο (!!! ωχ το μάτι μου, τι έγραψα...:D)
τότε ο Μάννης ο δυσσεβής (και εμμανής ωραία πάει :D)
Παναγιωτίδην θαυμάσας εσκοτίζετο (αυτό το τελευταίο είναι κλεμμένο, συμπαθάτε με) :D

Το υπόλοιπο θα δημοσιευτεί σε συνέχειες, όπως τα ρομάντζα της δεκαετίας του '60... Στο τέλος, η καλλιγράφηση δώρο, αλλά χωρίς πολύγραμμες υφεσοδιέσεις, στραβώνει η πένα.
 

Π. Δαβίδ

Γενικός συντονιστής
[Σημείωμα συντονιστή] Υπάρχουν ήδη ηχογραφήσεις στην ενότητα Καράς Σίμων στην οποία μετέφερα και το μήνυμά σου. Επειδή συνήθως αυτά τα θέματα που ανοίγουν γενικά περί του Καρά συνήθως καταλήγουν σε τσακωμό μεταξύ «παρατάξεων» κρούω τον κώδωνα του κινδύνου εξ'αρχής και ζητώ το θέμα αυτό να μείνει μόνο για ηχογραφήσεις όπως άλλωστε ζητάς. Γιαυτό και το μετονομάζω ανάλογα. Ευχαριστώ.

Επαναλαμβάνω όσα έγραψε στο μήνυμα Νο 2 ο διαχειριστής κ. Κουμπαρούλης. Στην 3η ειδοποίηση θα πέσει λουκέτο.
Ευχαριστώ για τη συνεργασία.
 

Laosynaktis

Παλαιό Μέλος
Ότε άμουσοι μαθηταί εν τω Λόφω του Στρέφη... εμουσίζοντο (!!! ωχ το μάτι μου, τι έγραψα...:D)
τότε ο Μάννης ο δυσσεβής (και εμμανής ωραία πάει :D)
Παναγιωτίδην θαυμάσας εσκοτίζετο (αυτό το τελευταίο είναι κλεμμένο, συμπαθάτε με) :D

Το υπόλοιπο θα δημοσιευτεί σε συνέχειες, όπως τα ρομάντζα της δεκαετίας του '60... Στο τέλος, η καλλιγράφηση δώρο, αλλά χωρίς πολύγραμμες υφεσοδιέσεις, στραβώνει η πένα.

Τί ωραία και εμπνευσμένα που το ταίριαξες, Σταύρο μου! Γειά στα χέρια σου, καλέ μου!
Περιμένουμε ασφαλώς και την καλλιγραφημένη συνέχεια. Και....προσοχή στην πένα!
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Τί ωραία και εμπνευσμένα που το ταίριαξες, Σταύρο μου! Γειά στα χέρια σου, καλέ μου!
Περιμένουμε ασφαλώς και την καλλιγραφημένη συνέχεια. Και....προσοχή στην πένα!

Κατά τον... μύθο:)confused:) και η έμπνευση... :D

Ευχαριστίες θερμές από εμένα, τα χέρια μου, και την πένα μου. Αντευχόμεθα δε, όλοι μαζί, κατ' άμφω υγεία και καλλιγραφία!
 

Laosynaktis

Παλαιό Μέλος
Κατά τον... μύθο:)confused:) και η έμπνευση... :D
Μα ακριβώς αυτό εννοώ κι εγώ, Σταύρο μου!

Ευχαριστίες θερμές από εμένα, τα χέρια μου, και την πένα μου. Αντευχόμεθα δε, όλοι μαζί, κατ' άμφω υγεία και καλλιγραφία!
Αμήν! Ο Θεός το καλό!
 

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
...
 
Last edited:

stapaman

Εφησυχάζων & ενίοτε προξενών αλγεινάς εντυπώσεις δ
Μα ακριβώς αυτό εννοώ κι εγώ, Σταύρο μου!
Αυτά έχει η ζωή... Με το στάρι βγάζεις πρόσφορο, με το καλαμπόκι μπομπότα...

]Αμήν! Ο Θεός το καλό!

Αμήν, και καλό λουκέτο :D ... Ούτως ή άλλως, ηχογραφήσεις..... δεεεεεεν!!!! :( Μύθος κι αυτές...
 

ilias nektarios

Παλιο-μέλος... και μισό!
Τους στίχους τους λέει μόνος του
http://www.youtube.com/watch?v=x0G10997SAc
http://www.youtube.com/watch?v=NOin_EgGe8g
Αφιερωμένα σε όλους τους νέους που δεν παραμυθιάζονται από τους μεγαλεμπόρους της μουσικής και εμπιστεύονται το αισθητικό και ακουστικό τους κριτήριο

Αμ, οι διφωνιες στο Χριστος Ανεστη;...:rolleyes:
 

sekyritsis

ΣΕΡΑΦΕΙΜ ΚΥΡΙΤΣΗΣ
Το να μην παραδέχεσαι κάποιον ως ψάλτη (και πίστεψέ με δεν είμαι ο μόνος, κακώς επιτίθεσαι μόνο σε μένα) δεν αποτελεί έλλειψη σεβασμού, αλλά ελεύθερη προσωπική άποψη, βασισμένη κιόλας σε επιχειρήματα. Αντιθέτως έλλειψη σεβασμού αποτελεί η δημόσια και σε προσωπικό επίπεδο ηθικολαγνική επίθεσή σου. Οπότε άσε τη ντροπή στην άκρη και δώσε μου επιχειρήματα.
ΕΑΝ ΤΟΝ ΠΑΡΑΔΕΧΕΣΑΙ Ή ΟΧΙ ΕΙΝΑΙ ΔΙΚΟ ΣΟΥ ΘΕΜΑ ΚΑΙ ΣΕΒΑΣΤΟ ΑΠΟΛΥΤΑ.Η ΕΙΡΩΝΕΙΑ ΟΜΩΣ ΕΙΝΑΙ ΑΠΠΟΡΙΠΤΕΑ ΚΑΙ ΠΑΡΑΚΑΛΩ ΝΑ ΜΗΝ ΞΑΝΑΓΙΝΕΙ.ΚΑΙ ΜΕΝΑ ΠΡΟΣΩΠΙΚΑ ΚΑΠΟΙΟΙ ΔΕΝ ΜΟΥ ΑΡΕΣΟΥΝ ΔΕΝ ΒΓΑΙΝΩ ΟΜΩΣ ΣΤΟ FORUM ΝΑ ΤΟΥΣ ΕΙΡΩΝΕΥΘΩ ΚΑΙ ΚΑΤΑΛΑΒΑΙΝΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΤΙ ΕΝΝΟΩ..................
 

Κων/νος Βαγενάς

Κωνσταντίνος
Εγώ ένα πράγμα δεν καταλαβαίνω. Ο Καράς θεωρείται μεγάλος για την φωνή του ή για το έργο του; Η φωνή είναι ένα χάρισμα που είτε δίνεται άνωθεν είτε όχι. Ο Καράς μπορεί να μην είχε φωνή που να τον κατατάσσει στους μεγάλους ψάλτες, αλλά ούτως ή άλλως δεν είναι αυτός ο λόγος που (και κατά τη γνώμη μου) πρέπει να είναι απολύτως σεβαστός, παρά τις όποιες διαφωνίες.

Αλλιώς θα ακούγατε τα παρακάτω σήμερα. Ακόμα και οι "διφωνίες" για να αναχαιτίσουν αυτά ήταν.
Και ας μου πει κάποιος αν προτιμά αυτό ή τον Καρά.
ΥΓ. Είναι βέβαια παιδική χορωδία.
 

Attachments

  • 11.ΕΓΚΩΜΙΑ Α΄ΣΤΑΣΗ.mp3
    4.2 MB · Views: 54
  • 14.ΧΡΙΣΤΟΣ ΑΝΕΣΤΗ.mp3
    1.9 MB · Views: 48

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Υπάρχει όμως, Κώστα, και κάτι ακόμα σπουδαιότερο τουλάχιστον στα δικά μου ελάχιστα μάτια (αλλά νομίζω ότι ειδικά ο Νικόλαος δεν θα με διαψεύσει).
Στον χώρο μας έχει ιδιαίτερη ψυχολογική και συναισθηματική διάσταση η έννοια της μαθητείας: ο δάσκαλος, καλός, μέτριος, ή κακός, είναι πρόσωπο ιερό. Πολλοί ξεπεράσαμε τους δασκάλους μας, αλλά δεν θα ήμασταν κάτι χωρίς αυτούς.
Ο Καράς λοιπόν είναι δάσκαλος ορισμένων αξιόλογων φίλων εδώ μέσα και αρκετών ανθρώπων έξω από εδώ. Πόσο ωραίο είναι γι' αυτούς να τον διασύρουμε σε προσωπικό επίπεδο και πώς θα νιώθαμε αν το έκαναν για τον δικό μας; Εντάξει, αποδείξτε ότι έκανε λάθη (έχει άλλωστε γίνει αποδεκτό κι από πολλούς μαθητές του), πολεμήστε τη θεωρία του για να βοηθήσετε την παράδοση (αν αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος), αλλά μην τον διασύρουμε σε προσωπικό επίπεδο με ηχογραφήσεις που έχουμε σε γεροντική ηλικία ή με ηχογραφήσεις που δεν έχουμε σε νεανική.
ΥΓ Και δεν αγνοώ ότι δεδομένων των εδώ συνθηκών όσοι τον ονομάζουν μύθο έχουν σημαντικό μερίδιο ευθύνης.
 
Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω
Υ.Γ.σερκυριτση τα κεφαλαία απαγορεύονται. Κακώς απευθύνεσαι μόνο σε μένα προσωπικά. Να ονοματίσεις όλους αυτούς που δεν δέχονται τον "μύθο" και το
"νόνο" αν μπορείς και να τους απευθύνεις συστάσεις.
 
Υπάρχει όμως, Κώστα, και κάτι ακόμα σπουδαιότερο τουλάχιστον στα δικά μου ελάχιστα μάτια (αλλά νομίζω ότι ειδικά ο Νικόλαος δεν θα με διαψεύσει).
Στον χώρο μας έχει ιδιαίτερη ψυχολογική και συναισθηματική διάσταση η έννοια της μαθητείας: ο δάσκαλος, καλός, μέτριος, ή κακός, είναι πρόσωπο ιερό. Πολλοί ξεπεράσαμε τους δασκάλους μας, αλλά δεν θα ήμασταν κάτι χωρίς αυτούς.

Φίλε μου η ευγνωμοσύνη προς το πρόσωπο του δασκάλου για την προσφορά του στη δικιά μας εξέλιξη δεν πρέπει να συγχέεται με την απόδοση σε αυτόν θεϊκών ιδιοτήτων "αλάθητου" και "παντογνωσίας".

Ο Καράς λοιπόν είναι δάσκαλος ορισμένων αξιόλογων φίλων εδώ μέσα και αρκετών ανθρώπων έξω από εδώ. Πόσο ωραίο είναι γι' αυτούς να τον διασύρουμε σε προσωπικό επίπεδο και πώς θα νιώθαμε αν το έκαναν για τον δικό μας; Εντάξει, αποδείξτε ότι έκανε λάθη (έχει άλλωστε γίνει αποδεκτό κι από πολλούς μαθητές του), πολεμήστε τη θεωρία του για να βοηθήσετε την παράδοση (αν αυτός είναι ο καλύτερος τρόπος), αλλά μην τον διασύρουμε σε προσωπικό επίπεδο με ηχογραφήσεις που έχουμε σε γεροντική ηλικία ή με ηχογραφήσεις που δεν έχουμε σε νεανική.
ΥΓ Και δεν αγνοώ ότι δεδομένων των εδώ συνθηκών όσοι τον ονομάζουν μύθο έχουν σημαντικό μερίδιο ευθύνης.

Εδώ το θέμα είναι συγκεκριμένο "Ηχογραφήσεις Σίμωνος Καρά" και μάλιστα στην ενότητα Ηχογραφήσεις-->Ιεροψάλτες. Όταν ακούς κάποιον να αποκαλεί "μύθο" και "νονό" έναν άνθρωπο ο οποίος δεν υπήρξε καν ιεροψάλτης με την ορθή έννοια του όρου, αλλά ένας αυτοδίδακτος μουσικός ερευνητής, γιατί το να μην τον δέχομαι σαν ψάλτη να θεωρείται κακό αυτό. Δεν έκρινα τη φωνή του, αλλά την εκτέλεσή του. Σέβομαι τον Καρά σαν αρχαιολόγο και για την προσφορά του στο δημοτικό τραγούδι, αλλά από αυτό το σεβασμό μέχρι την ειδωλοποίησή του που έχει επιβληθεί από τα κέντρα εξουσίας (υπουργείο πολιτισμού, σχολές, ωδεία, καθηγητές κλπ.) υπάρχει μεγάλη απόσταση. Και πίστεψέ με δεν είμαι μόνο εγώ που τα λέω αυτά, αλλά εγώ έγινα στόχος στη συγκεκριμένη περίπτωση. Γιατί όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα είναι δύσκολο να αντιπαρατεθείς (γι' αυτό και οι μυνήσεις σε όσους τόλμησαν να παραβιάσουν το savoir vivre). Αν θέλετε να λέμε σε όλους μπράβο και "δεν πειράζει μωρέ όλοι το Θεό υμνούμε" ή "τί τετράφωνα, τί Καράς, τί πατριαρχείο όλοι μαζί αγαπημένοι", τότε δεν έχει νόημα να συζητάμε εδώ πέρα. Ας μετονομάσουμε το φόρουμ σε adelfologion.com αφού όλοι σαν αδέρφια θα τραγουδάμε το Θεό όπως θέλει ο καθένας, με χορδές και όργανα, με τύμπανα, με τετράφωνα, με καινοφανείς αναλύσεις, με μηχανικούς ισοκράτης κλπ κλπ.
Και επανερχόμενος ας σοβαρευτούμε κανείς δεν διασύρει τον Καρά επειδή δήθεν ανεβαίνουν γεροντικές ηχογραφήσεις του.
Ο έχων ώτα ακούειν ακουέτω
Υ.Γ. Γνωρίζω πολλούς που θέλουν να πουν παρόμοια με αυτά που έγραψα πιο πάνω αλλά δεν το κάνουν για το λόγο του ότι θα παρεξηγηθούν οι φίλοι τους ή οι συνάδελφοί τους. Στο βωμό λοιπόν του savoir vivre η αλήθεια...
 

Κων/νος Βαγενάς

Κωνσταντίνος
Γιατί όταν δεν υπάρχουν επιχειρήματα είναι δύσκολο να αντιπαρατεθείς (γι' αυτό και οι μυνήσεις σε όσους τόλμησαν να παραβιάσουν το savoir vivre). Αν θέλετε να λέμε σε όλους μπράβο και "δεν πειράζει μωρέ όλοι το Θεό υμνούμε" ή "τί τετράφωνα, τί Καράς, τί πατριαρχείο όλοι μαζί αγαπημένοι", τότε δεν έχει νόημα να συζητάμε εδώ πέρα. Ας μετονομάσουμε το φόρουμ σε adelfologion.com αφού όλοι σαν αδέρφια θα τραγουδάμε το Θεό όπως θέλει ο καθένας, με χορδές και όργανα, με τύμπανα, με τετράφωνα, με καινοφανείς αναλύσεις, με μηχανικούς ισοκράτης κλπ κλπ.

Νικόλαε, αν θεωρείς απλή παραβίαση του... savoir vivre το να σε λένε σιωνιστή, ιαχωβά, σατανοκίνητο και δεν ξέρω τι άλλο επειδή ψάλλεις στο Θεό όπως πιστεύεις καλύτερα, διαφοροποιούμενος κατά τι αποκλειστικά και μόνο μουσικά, χωρίς στην πραγματικότητα καμμία διαφορά για τον απλό κόσμο ο οποίος ψάλσιμο ακούει και έτσι κι αλλιώς (το "κατά τι" σε σχέση ας πούμε με την τετραφωνία), τότε πραγματικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου να συζητήσω μουσικά-μουσικολογικά, απ' την στιγμή που στο βωμό μιας απλής ανθρώπινης φθαρτής εντέλει τέχνης, θυσιάζουμε την άφθαρτη ψυχή μας. Ας ονομαστούμε adelfologion, που δεν καταλαβαίνω ειλικρινά γιατί δεν εμπεριέχεται ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ στο psaltologion, κι ας κάνουμε αυτά που λες, δεν με πειράζει καθόλου μπροστά στο exthrologion-misitologion που έχουμε γίνει.

Και δεν απευθύνομαι σε σένα προσωπικά, για να μην το πεις αυτό, απευθύνομαι σε όλους, εμπλεκόμενους και μη.
 
Last edited:

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Νίκο, δεν διαφωνούμε στα επιμέρους, εγώ για τον διασυρμό μίλησα. Όσα μου είπες δεν απαντούν σε αυτό. Δεν ξέρω αν κάποιοι άκριτα τον είπαν μύθο και νονό ή αν τον προωθούν τα υπουργεία και οι επιτροπές, μπορεί και έτσι να είναι, αλλά ούτε αυτά δικαιολογούν τον διασυρμό.
Πιστεύω ότι από σεβασμό για την τεράστια προσφορά του σε άλλους τομείς (πβ. μαρμαρένια αλώνια) και για το ότι είναι δάσκαλος πολλών φίλων οφείλουμε να του φερθούμε με ευπρέπεια.
Ούτε η ενότητα ιεροψάλτες > ηχογραφήσεις το δικαιολογεί. Για οποιονδήποτε ψάλτη θα το έλεγα. (Αν και δεν ξέρω να το έχει υποστεί άλλος τόσο εξακολουθητικά, όχι στο παρόν thread αλλά διάχυτα - κυρίως νεκρός).

ΥΓ Δεν αναφέρομαι προσωπικά σε σένα (σου έχω πει ότι νιώθω πως ενίοτε αδικείς τον εαυτό σου και την πνευματικότητά σου - ενίοτε) απλά, όπως είπες, στο παρόν thread προσωποποιήθηκες άθελά σου.
 
Νικόλαε, αν θεωρείς απλή παραβίαση του... savoir vivre το να σε λένε σιωνιστή, ιαχωβά, σατανοκίνητο και δεν ξέρω τι άλλο επειδή ψάλλεις στο Θεό όπως πιστεύεις καλύτερα, διαφοροποιούμενος κατά τι αποκλειστικά και μόνο μουσικά, χωρίς στην πραγματικότητα καμμία διαφορά για τον απλό κόσμο ο οποίος ψάλσιμο ακούει και έτσι κι αλλιώς (το "κατά τι" σε σχέση ας πούμε με την τετραφωνία), τότε πραγματικά δεν με ενδιαφέρει καθόλου να συζητήσω μουσικά-μουσικολογικά, απ' την στιγμή που στο βωμό μιας απλής ανθρώπινης φθαρτής εντέλει τέχνης, θυσιάζουμε την άφθαρτη ψυχή μας. Ας ονομαστούμε adelfologion, που δεν καταλαβαίνω ειλικρινά γιατί δεν εμπεριέχεται ΑΥΤΟΝΟΗΤΑ στο psaltologion, κι ας κάνουμε αυτά που λες, δεν με πειράζει καθόλου μπροστά στο exthrologion-misitologion που έχουμε γίνει.

Και δεν απευθύνομαι σε σένα προσωπικά, για να μην το πεις αυτό, απευθύνομαι σε όλους, εμπλεκόμενους και μη.

Εγώ προσωπικά κατηγόρησα κάποιον ως σιωνιστή, ιεχωβά ή σατανοκίνητο; Τί λόγια είναι αυτά που βάζεις στο στόμα μου; Δεν ήμουνα σαφής;
Και σφάλλεις και εσύ και όσοι άλλοι θεωρούν ότι το φόρουμ έχει γίνει exthrologion κλπ. Έχεις δει τί προσφορά ανιδιοτελής έχει γίνει σε αυτό το φόρουμ; Επειδή τυχαίνει και διαφωνούμε σε κάποια πράγματα αμέσως να σκίσουμε τα ιμάτιά μας και να πούμε, για αγάπη και σεβασμό κλπ. λες και αυτά δεν εννοούνται ή λες ότι έχουμε να χωρίσουμε κάτι άλλο και επιθυμούμε ο καθένας την απώλεια του άλλου; Μην δραματοποιούμε τα πράγματα ή όπως διατυμπανίζουν και οι ενάντιοι: Ας δούμε τα πράγματα μουσικά και όχι προσωπικά
 
Top