tsak77
Χρῆστος Τσακίρογλου
Οι επισυνάψεις:
Αρχείο 1ο: Η δοξολογία σε μορφή pdf.
Αρχείο 2ο: Η δοξολογία σε μορφή mel. (για τους κάτοχους του προγράμματος "Μελωδός")
Αρχείο 3ο (Binder1.pdf): Η δοξολογία από το πρωτότυπο κείμενο της εξήγησης του Χουρμουζίου, απ' όπου και η δακτυλογράφηση.
Ευχαριστώ το μέλος Nikolaos για την αποστολή των κειμένων και τον Χάρη Συμεωνίδη για την βοήθειά του.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο Χουρμούζιος στο πρωτότυπο δεν είναι συνεπής στις εναλλαγές μεταξύ μαλακού και σκληρού χρώματος, όσον αφορά στην αναγραφή των μαρτυριών στο τέλος κάθε στίχου, αλλά πολλές φορές και ενδιάμεσα, κάτι που παρατήρησα και σε δοξολογίες άλλων ήχων. Για τον λόγο αυτό, έπρεπε να "κοροϊδέψω" το πρόγραμμα "Μελωδός" για να φαίνονται οι μαρτυρίες όπως είναι στην εξήγηση. Πάντως πιστεύω ότι το στίγμα γραφής της εποχής του Βαλασίου δίνεται μέσω των εξηγήσεων αυτών και καλό είναι να ανοίγουμε τους καλιτεχνικούς μας ορίζοντες από την μελέτη και (γιατί όχι την ψαλμώδηση τέτοιων συνθέσεων.
Αρχείο 1ο: Η δοξολογία σε μορφή pdf.
Αρχείο 2ο: Η δοξολογία σε μορφή mel. (για τους κάτοχους του προγράμματος "Μελωδός")
Αρχείο 3ο (Binder1.pdf): Η δοξολογία από το πρωτότυπο κείμενο της εξήγησης του Χουρμουζίου, απ' όπου και η δακτυλογράφηση.
Ευχαριστώ το μέλος Nikolaos για την αποστολή των κειμένων και τον Χάρη Συμεωνίδη για την βοήθειά του.
Αξίζει να σημειωθεί, ότι ο Χουρμούζιος στο πρωτότυπο δεν είναι συνεπής στις εναλλαγές μεταξύ μαλακού και σκληρού χρώματος, όσον αφορά στην αναγραφή των μαρτυριών στο τέλος κάθε στίχου, αλλά πολλές φορές και ενδιάμεσα, κάτι που παρατήρησα και σε δοξολογίες άλλων ήχων. Για τον λόγο αυτό, έπρεπε να "κοροϊδέψω" το πρόγραμμα "Μελωδός" για να φαίνονται οι μαρτυρίες όπως είναι στην εξήγηση. Πάντως πιστεύω ότι το στίγμα γραφής της εποχής του Βαλασίου δίνεται μέσω των εξηγήσεων αυτών και καλό είναι να ανοίγουμε τους καλιτεχνικούς μας ορίζοντες από την μελέτη και (γιατί όχι την ψαλμώδηση τέτοιων συνθέσεων.
Attachments
Last edited: