apostoloskalpakidis
.......
όπως είχε επισημανθεί και παλαιότερα , ορισμένοι συνθέτες έχοντας σαν πηγή ένα " λανθασμένο " λειτουργικό βιβλίο , αντιγράφουν το λάθος και το μεταφέρουν και στο μουσικό..
Για παράδειγμα , στο ιδιόμελο των αίνων της Κυριακής της Αποκριάς , " Ω ποία ώρα τότε " ο Αρχων Πρωτοψάλτης της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας Τριαντάφυλλος Γεωργιάδης έχει :{ επί θρόνου υψηλού }αντί φοβερού και παρακάτω { ότι έρχεται Χριστός } αντί Κριτής . Δεν έχω υπόψη που το βρήκε , αν είναι λάθος και κατά πόσο .
Μπορούν να μας βοηθήσουν ο Πατήρ Μάξιμος και ο κύριος Θεοδωράκης ; ή όποιος άλλος έχει την καλοσύνη .
Υ. Γ. ...άσχετο με το παραπάνω θέμα , μου προξένησε εντύπωση ότι το εν λόγω ιδιόμελο το καταλήγει στον πλ Δ , { κάνοντας ( κατά μετάθεση) τον πα , νη }, προϊδεάζοντας το ... επόμενο ιδιόμελο .
ή ίσως πάλι ( κακία ) εκεί στην Τραπεζούντα να μην είχε καλό αριστερό ( που δεν τα πήγαινε καλά με τις εναλλαγές των ήχων )
... αστειεύομαι φυσικά ..
Για παράδειγμα , στο ιδιόμελο των αίνων της Κυριακής της Αποκριάς , " Ω ποία ώρα τότε " ο Αρχων Πρωτοψάλτης της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας Τριαντάφυλλος Γεωργιάδης έχει :{ επί θρόνου υψηλού }αντί φοβερού και παρακάτω { ότι έρχεται Χριστός } αντί Κριτής . Δεν έχω υπόψη που το βρήκε , αν είναι λάθος και κατά πόσο .
Μπορούν να μας βοηθήσουν ο Πατήρ Μάξιμος και ο κύριος Θεοδωράκης ; ή όποιος άλλος έχει την καλοσύνη .
Υ. Γ. ...άσχετο με το παραπάνω θέμα , μου προξένησε εντύπωση ότι το εν λόγω ιδιόμελο το καταλήγει στον πλ Δ , { κάνοντας ( κατά μετάθεση) τον πα , νη }, προϊδεάζοντας το ... επόμενο ιδιόμελο .
ή ίσως πάλι ( κακία ) εκεί στην Τραπεζούντα να μην είχε καλό αριστερό ( που δεν τα πήγαινε καλά με τις εναλλαγές των ήχων )
... αστειεύομαι φυσικά ..