[Ερώτηση] Υλικό για αρχάριους

Παιδιά είμαι θεολόγος καθηγητής και ιεροκήρυκας. Ζω σε χωρίο της νήσου Ρόδου και επειδή δεν γνωρίζω Βυζαντινή μουσική, θα σας παρακαλούσα αν υπάρχει υλικό για αρχάριους και ασκήσεις που να είναι ηχογραφημένες παρακαλώ να μου τις στείλετε.Μιλάμε ουσιαστικά για μέθοδο ανευ διδασκάλου.Έχω τόσες υποχρεώσεις με μεταπτυχιακό σε εξέλιξη και παιδιά που σπουδάζουν που μου είναι αδύνατο να παρακολυθήσω ζωντανά μαθήματα. Ευχαριστώ εκ των προτέρων για την κατανόησή σας.
 

nemanja

Banned
επειδή δεν γνωρίζω Βυζαντινή μουσική, θα σας παρακαλούσα αν υπάρχει υλικό για αρχάριους και ασκήσεις που να είναι ηχογραφημένες παρακαλώ να μου τις στείλετε.
Καλή αρχή... Πιστεύω είναι λίγο δύσκολο να καταφέρετε μόνος σας να μάθετε να διαβάζεται...Το καλύτερο που θα σας πρότεινα είναι να συμβουλευτείτε ένα καλό και διακεκριμένο δάσκαλο της Βυζαντινής Μουσικής για το τι θα κάνετε...Εάν ο πόθος σας είναι μεγάλος μεταβείτε σε αυτήν την ιστοσελίδα: https://analogion.com/site/html/SourlantzisStichera.html
και μάθετε απ'έξω σταδιακά όλα τα προσόμοια...τελειώνοντας το κάθε προσόμοιο προσπαθείστε να το προσαρμόσετε σε διαφορετικό κείμενο που θα βρείτε εδώ :
http://analogion.com/
(τέρμα κάτω αριστερά λ.χ. πάνω στο Έδωκας σημείωσιν έχουμε το:
Αὔξησιν ἀσκήσεως, ἐπιδεικνύων Αὐξέντιε, χαρισμάτων τὴν αὔξησιν, θεόθεν ἀπείληφας, θεραπεύειν νόσους, δαίμονας ἐλαύνειν, τῇ ἐπικλήσει τοῦ Χριστοῦ, πεπιστευμένος καὶ τῆς τοῦ Πνεύματος, Παμμάκαρ θείας χάριτος, ἐμφορηθεὶς καὶ δυνάμεως, ᾧ σαφῶς κυβερνώμενος, πρὸς γαλήνην προσώρμισας.
Πιστεύω είναι μια καλή αρχή και θα σας χρειαστούν και όταν μελλοντικά θα γνωρίζεται Βυζαντινή Μουσική πάνω στο ψαλτήρι...
Θα χαρώ να απαντήσω και σε τυχόν άλλες ερωτήσεις σας... :)
 
Last edited by a moderator:

ioan

Μέλος