κι εμείς παίζαμε τέτρις σαν παιδιά, με δεκάρικα ......Ετοιμαζόμουν να γράψω "πολύ καλός ο ισοκράτης", αλλά διαπίστωσα ότι επικουρείται από ηλεκτρονικό εξοπλισμό...
Έχει ξεφύγει η κατάσταση με βοηθούς που κάνουν DJ.
Εχάι, εντάξει τώρα.... Ο κακομοίρης ο χειριστής (ή μήπως χοιριστής, λόγω ηχητικής χροιάς....) έχει το μικρότερο ποσοστό ευθύνης στο ...εύθυμον του πράγματος. Αν και άποψή μου είναι ότι ούτε ο Χαλδαιάκης ευθύνεται τόσο για την εκτέλεση, όσο για την επιλογή του χερουβικού. Ο μελοποιός είναι ο ηθικός αυτουργός της παράστασης που βλέπουμε.Έχει ξεφύγει η κατάσταση με βοηθούς που κάνουν DJ.
Χε, χε, τι μου θυμίσατε τώρα... Θεσσαλικώτατον επιφώνημα...Εχάι...
Οι τελικές καταλήξεις των στιχηραρικών μελών του πλ.α', είναι συγκεκριμένες, οπότε δεν νομίζω ότι χρειάζεται ιδιαίτερη ανάλυση. Ακούμε και κρίνουμε.Mπορεῖς μήπως νὰ ἐπεκταθῇς; Γιατὶ ἡ κατάληξη θυμίζει τὴν περιβόητη "τρίτη τῆς Πικαρδίας" - γιὰ ὅσους δὲν ξέρουν, τὴν ἀρχὴ ὅτι ἕνα κομμᾶτι σὲ μινόρε πρέπει νὰ καταλήγει σὲ ματζόρε. Γιὰ τὸ ταλέντο, συνήθως δὲν δευτερολογεῖ κανεὶς σὲ ἐπαινετικὰ σχόλια. Ὅμως ταλέντο δὲν σημαίνει μόνο τεχνικὴ εὐκολία. Σημαίνει ὅτι ὁ ταλαντοῦχος δὲν ξυπνάει αἰσθήματα 1) φθόνου 2) ἀνταγωνιστικότητας. Εἶναι ἕνα καλὸ παράδειγμα ὄντας μή-παράδειγμα, δηλαδὴ ἁπλὸ γεγονός, τοῦ θέματος "γυναῖκες καὶ ψαλτική" ποὺ ἔχουμε συζητήσῃ ἐπὶ ἀκάνθων. Ἑδῶ τίθεται τὸ θέμα ὅτι ἐφόσον συνᾀδει τὸ ἦθος μὲ τὸ νόημα, γίνεται δεκτὴ ἡ θεσμικὴ καινοτομία, διότι διατηρεῖται, παρὰ τὴν ἀλλαγὴ στὸ τυπικό, τὸ "δόγμα" ἐντὸς ἢ ἐκτὸς εἰσαγωγικῶν.
Ο οποίος είναι ποιος;... Ο μελοποιός είναι ο ηθικός αυτουργός της παράστασης που βλέπουμε.