Έκταση και όγκος της φωνής

Apostolis Kapuranis

Νέο μέλος
καλησπέρα, μήπως γνωρίζει κανείς μερικές βοηθητικές και χρήσιμες ασκήσεις, που μπορούν να δώσουν στη φωνή έκταση και όγκο;
(Είμαι αρχάριος, αλλά ενδιαφέρομαι να μάθω...):)
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
όοοοοολες τις απορίες σου θα σου τις λύσει ο δάσκαλός σου...
αν έχεις, εμπιστεύσου τον...
αν δεν έχεις, να βρείς................
 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Δάσκαλο βυζαντινής ή φωνητικής? Έχει διαφορά!

Η έκταση και ο όγκος της φωνής είναι αντικείμενο του δασκαλου φωνητικής (και μονον). Εκτός εάν ο δάσκαλος της βυζαντινής έχει και γνώσεις (επιστημονικές και όχι εμπειρικές) φωνητικής. Ο καθείς στο είδος του ...
 

Τσούκαλας Λεωνίδας

Παλαιό μέλος
Η έκταση και ο όγκος της φωνής είναι αντικείμενο του δασκαλου φωνητικής (και μονον). Εκτός εάν ο δάσκαλος της βυζαντινής έχει και γνώσεις (επιστημονικές και όχι εμπειρικές) φωνητικής. Ο καθείς στο είδος του ...

Γι' αυτό υπέβαλα αυτήν την ερώτηση! Αυτό ακριβώς ήθελα να επισημάνω και εγώ, αλλά είπα να το εξακριβώσω προτού το πω! :D:cool:
 
Last edited:

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Σωστά! Υγεία να έχουμε κι έχει ο Θεός!

έμαθε να ψάλλει κ αυτό που του λείπει είναι να αυξήσει τον όγκο της φωνής!!!
επίσης, εκατοντάδες χρόνια τώρα οι ψάλτες επισκέπτονταν δασκάλους φωνητικής για εκταση κ όγκο...:D
 

s_mikhalis

Μιχάλης Στρουμπάκης