Ξενούδης Αθανάσιος

Status
Not open for further replies.

Μανώλης Παπαδάκης

Πρωτοψάλτης Ι.Ν. Αγίου Γεωργίου Εξω Μουλιανών
Πολύ καλή φωνή αλλά στο Χερουβικό που τον άκουσα λίγο το παρατραβάει με τους λαρυγγισμούς..οι Πατριαρχικοί έψαλλαν δωρικά και ηγεμονικά κι έτσι πρέπει να ψάλλουμε (το δυνατόν) κι εμείς..

Φιλικά κ καλοπροαίρετα,

Χριστός Ανέστη,

Μ.Π
 

Δημήτρης Ποθητός

Παλαιό Μέλος
Πολύ καλή φωνή αλλά στο Χερουβικό που τον άκουσα λίγο το παρατραβάει με τους λαρυγγισμούς..οι Πατριαρχικοί έψαλλαν δωρικά και ηγεμονικά κι έτσι πρέπει να ψάλλουμε (το δυνατόν) κι εμείς..

Φιλικά κ καλοπροαίρετα,

Χριστός Ανέστη,

Μ.Π

Αν και είμαι παντελώς αρχάριος συμφωνώ και εγώ με τα όσα έγραψες ανωτέρω φίλτατε Μανώλη.

Χριστός Ανέστη!
 

vaiacum

Ποιος είπε ότι ο Δημήτρης Μητροπάνος δεν ζει πια;;
Πολύ καλή φωνή αλλά στο Χερουβικό που τον άκουσα λίγο το παρατραβάει με τους λαρυγγισμούς...

Επειδή ο Μανώλης Παπαδάκης αρέσκεται σε κόσμιους χαρακτηρισμούς (υποθέτω, δεν θέλει να πληγώσει κανέναν), ας το πω εγώ, αυτό που θα ήθελαν και άλλοι να πουν: ο συνάδελφος στο χερουβικό, και δη στο"τριάδι", δεν ψέλνει, παίζει γύφτικο κλαρίνο εν ώρα Θείας Λειτουργίας, και μάλιστα ανήμερα Χριστούγεννα, όπως διακρίνω στην ημερομηνία της ανάρτησης!!!!
Από πού εμπνέονται/διδάσκονται/αντιγράφουν/μιμούνται μερικοί τέτοιο στυλ ψαλσίματος, απορία μεγάλη το 'χω!!!! Τι 'ν' τούτοι βρε;;;;

υ.γ. Πριν από λίγες μέρες είχα αναφερθεί στον Μάκη Χριστοδουλόπουλο. Τούτος δω είναι όλο το Χριστοδουλοπουλέϊκο σόι μαζί!!!
 
Last edited:
ας το πω εγώ, αυτό που θα ήθελαν και άλλοι να πουν
Έτσ' τα λέμ' ημείς οι Θεσσαλοί... τσικουράτα!!!

Από πού εμπνέονται/διδάσκονται/αντιγράφουν/μιμούνται μερικοί τέτοιο στυλ ψαλσίματος, απορία μεγάλη το 'χω!!!! Τι 'ν' τούτοι βρε;;;;
Μπορεί να το έμαθε από κανένα ντόπιο, γιατί κάνουμε πολλά "πανηγύρια" με κλαρίνα και δη με Θεσσαλούς κλαριντζήδες!!!
 

dimiandr

Aνδρινοπουλου Δημητρα