ilias nektarios
Παλιο-μέλος... και μισό!
Ο φίλος Eiryk,μας παρουσίασε δυο μέλη ηχητικώς και το ένα από τα δύο (σαν κλασσικο μάθημα) γραπτώς και μάλιστα,''πειραγμένο''.
Κανω δύο σκέψεις:
1.Το Αξιον εστίν του Γρηγορίου,δεν το έχουμε ακούσει,προς στιγμην τουλαχιστον,από κανέναν παραδοσιακό ψάλτη,ούτε και απο τον ίδιο τον Γρηγόριο φυσικα.
Ετσι λοιπον,μπορουμε να ''φορτωσουμε'' στο μέλος,ο,τι μας αρέσει και που νομίζουμε,οτι θα είναι και το σωστό και το ορθόν, (σαν μια γυναικα στολισμενη ''λατερνα'',που λέμε) χωρίς να εχουμε ακούσει το μέλος,χωρίς να το έχουμε διαβάσει παραλαγη,χωρις....χωρις....
Το Αξιον εστιν του Καραμανη,είναι,κατα την γνώμη μου,ένα απο τα ομορφοτερα μαθήματα που εχω ψάλλει.
Το να το ακούσω απο κάποιον ''τραγουδιάρικα'' δεν με πειράζει.... Σκέφτεσαι,μια φορα θα το κάνει...πέρασε,έφυγε....
Αλλα, να το ακούσω παραλαγμενο,φορτωμένο με αλλωπροσαλες θέσεις,'ασχετες με το μάθημα,ανούσιες,χωρίς λογο και μαλιστα συστηματικα... Ε,αυτο,παει πολυ ρε αδερφε!!!!!!...
Αρα λοιπον,δεν υπαρχει μια αλλοιωση... Υπαρχουν τρεις αλλοιωσεις
στο δυο αυτα μαθηματα.
Δυο για το Αξιον εστιν του Γρηγορίου(γραπτως/ερμηνεια) και μια για το Αξιον εστιν του Καραμανη.
Και θα ρωτησετε,γιατι τρεις και όχι τέσσερις;
Ε,ευτυχως που το μάθημα αυτο,το έχουμε ακουσει απο τον Καραμάνη και δεν χρειάζεται να ανέβει και γραπτώς ''πειραγμένο''!...
2.Η 2η σκέψη,είναι πιο τολμηρη... Δεν τη λεω...:wink:
ΥΓ: Να με συγχωρησει ο Eiryk,αλλα η ερμηνεια στο Αξιον εστιν,δεν ηταν ουτε καν...τραγουδιαρικη. Ηταν κάτι αλλο,εκτος απο αυτο...
Φιλικα
Κανω δύο σκέψεις:
1.Το Αξιον εστίν του Γρηγορίου,δεν το έχουμε ακούσει,προς στιγμην τουλαχιστον,από κανέναν παραδοσιακό ψάλτη,ούτε και απο τον ίδιο τον Γρηγόριο φυσικα.
Ετσι λοιπον,μπορουμε να ''φορτωσουμε'' στο μέλος,ο,τι μας αρέσει και που νομίζουμε,οτι θα είναι και το σωστό και το ορθόν, (σαν μια γυναικα στολισμενη ''λατερνα'',που λέμε) χωρίς να εχουμε ακούσει το μέλος,χωρίς να το έχουμε διαβάσει παραλαγη,χωρις....χωρις....
Το Αξιον εστιν του Καραμανη,είναι,κατα την γνώμη μου,ένα απο τα ομορφοτερα μαθήματα που εχω ψάλλει.
Το να το ακούσω απο κάποιον ''τραγουδιάρικα'' δεν με πειράζει.... Σκέφτεσαι,μια φορα θα το κάνει...πέρασε,έφυγε....
Αλλα, να το ακούσω παραλαγμενο,φορτωμένο με αλλωπροσαλες θέσεις,'ασχετες με το μάθημα,ανούσιες,χωρίς λογο και μαλιστα συστηματικα... Ε,αυτο,παει πολυ ρε αδερφε!!!!!!...
Αρα λοιπον,δεν υπαρχει μια αλλοιωση... Υπαρχουν τρεις αλλοιωσεις
στο δυο αυτα μαθηματα.
Δυο για το Αξιον εστιν του Γρηγορίου(γραπτως/ερμηνεια) και μια για το Αξιον εστιν του Καραμανη.
Και θα ρωτησετε,γιατι τρεις και όχι τέσσερις;
Ε,ευτυχως που το μάθημα αυτο,το έχουμε ακουσει απο τον Καραμάνη και δεν χρειάζεται να ανέβει και γραπτώς ''πειραγμένο''!...
2.Η 2η σκέψη,είναι πιο τολμηρη... Δεν τη λεω...:wink:
ΥΓ: Να με συγχωρησει ο Eiryk,αλλα η ερμηνεια στο Αξιον εστιν,δεν ηταν ουτε καν...τραγουδιαρικη. Ηταν κάτι αλλο,εκτος απο αυτο...
Φιλικα
Last edited: