Φίλος ο Κλέντος ... φιλτάτη η αλήθεια… (διάλογος)

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
[Σημ. συντ. (π.Μ.)] Απομόνωση προσωπικού διαλόγου από άλλο θέμα.

Φίλος ο Πλάτων, ....

Αλήθεια, το πιστεύετε αυτό;;
Το εφαρμόζετε;; εννοώ στη συμπεριφορά σας στους απέναντι;;
Τους αισθάνεσθε "φίλους";;;;;;
Αν ναί, θα μπορούσατε να μας ονοματίσετε έναν;
Ευχαριστώ.
 
Last edited by a moderator:

Θεόδωρος Αιτωλός

Παλαιό Μέλος
Αλήθεια, το πιστεύετε αυτό;;
Το εφαρμόζετε;; εννοώ στη συμπεριφορά σας στους απέναντι;;
Τους αισθάνεσθε "φίλους";;;;;;
Αν ναί, θα μπορούσατε να μας ονοματίσετε έναν;
Ευχαριστώ.

Δεν είναι κανείς απέναντι. Δίπλα μου είναι.

Γιάννης Αρβανίτης. Με εξαίρεση την εκρηκτική γνωριμία μας ακολούθως συμψάλαμε και μάλιστα την Μ. Τρίτη του 2004 συμψάλαμε στο Ναό όπου έψαλλα και το τροπάριο της Κασσιανής του Πρίγγου ( Το αργό ) έχουμε πιεί και κάτι ούζα στην Καλλιδρομίου και Χ. Τρικούπη.Εκτιμώ την εργατικότητά του και τον προσωπικό αγώνα του . Νικόλαος Κλέντος . Συμπαθέστατος και πολυδιαβασμένος. Του πρωτοεξέδωσα την Νεκρώσιμο Ακολουθία το 2006 .Αν θέλετε διαβάστε το σημείωμά μου: Προφυλλίς του εκδότου. Ισως γνωριστούμε καλλίτερα.

Οπως σας έδειξα το .. .φίλος ο Πλάτων αναμένω την αποδοχή της ..φιλτάτης αλήθειας έστω... μία φορά . Φιλικά Θ. Καλλίμαχος
 
Last edited:

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Δεν είναι κανείς απέναντι. Δίπλα μου είναι.

Γιάννης Αρβανίτης. Με εξαίρεση την εκρηκτική γνωριμία μας ακολούθως συμψάλαμε και μάλιστα την Μ. Τρίτη του 2004 συμψάλαμε στο Ναό όπου έψαλλα και το τροπάριο της Κασσιανής του Πρίγγου ( Το αργό ) έχουμε πιεί και κάτι ούζα στην Καλλιδρομίου και Χ. Τρικούπη.Εκτιμώ την εργατικότητά του και τον προσωπικό αγώνα του . Νικόλαος Κλέντος . Συμπαθέστατος και πολυδιαβασμένος. Του πρωτοεξέδωσα την Νεκρώσιμο Ακολουθία το 2006 .Αν θέλετε διαβάστε το σημείωμά μου: Προφυλλίς του εκδότου. Ισως γνωριστούμε καλλίτερα.

Οπως σας έδειξα το .. .φίλος ο Πλάτων αναμένω την αποδοχή της ..φιλτάτης αλήθειας έστω... μία φορά . Φιλικά Θ. Καλλίμαχος

κε Θεόδωρε,
1) η αλήθεια ήταν, λέει, κάποτε ένας μεγάλος καθρέπτης στον ουρανο, Μια μέρα έπεσε στη γη και έγινε κομμάτια. Κάθε φορά που ο καθένας μας βρίσκει ενα μικρό κομμάτι του καθρέπτη, ΝΟΜΙΖΕΙ-ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ότι τον βρήκε όλοκληρο, δηλαδή ότι κατέχει όλη την αλήθεια κ πέραν τούτου δε δέχεται τίποτα. (εδώ απαντώ και σε ένα φίλο σχετικά με το φανατισμό).
2) Τους φίλους τούς δέχεσαι όπως είναι και σού αρέσουν όπως είναι. Αλήθεια κάθε φορά που κάποιος έχει άλλη άποψη, θα πρέπει να αναζητείται κάτι για να συνετισθεί;; κάπου διάβασα (στο Ψ) τί θα πρέπει να κάνουν οι της γνωστής σχολής προκειμένου να "επανεισέλθουν" στην ψαλτική οικογένεια. Μου ήρθε στο νου ένα μοναστήρι ακριβώς κάτω απ το Προεδρικό μέγαρο της Τσεχίας στης Πράγα. Όταν ανέλαβε συγκεκριμένη παραταξη πριν πολλά χρόνια, πηραν τους μοναχούς και τους πήγαν κάπου αλλού προκειμένου να τους διδάξουν ότι δεν υπαρχει τίποτα...
Δε νομίζω ότι πρέπει να πανηγυρίζει κανείς με τα όσα συμβαίνουν. κρατήστε το αυτό.
3) Επειδή κάπου αλλού αναφερθήκατε σε συγκριση Πρίγγου - Στανίτσα, σας λέγω ότι καλό θα ήταν να συγκρίνετε όλους τους Πατριαρχικούς Ψάλτες και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας για το ποιός ήταν πιο κοντά στην παράδοση και ποιός έβαζε και κάτι δικό του.
4) Το αναστασιματάριο του Πέτρου Εφεσίου με κάτι στραβά ολίγα πού κατατάσσεται πλέον;; στα κλασσικά ή στα αλλοιωμένα;;
5) η μαλακή διατονική κλίμακα πόσα μόρια θα έχει πλέον;; Του Χρυσάνθου;; Της επιτροπής;;
6) Κάθε προσπάθεια έρευνας πάνω στη Μουσική μας και δημοσιοποίησης των αποτελεσμάτων από τον οιονδήποτε, πώς θα αντιμετωπίζεται;;
Ειλικρινά συνομιλητής σας.
 
Last edited:

Θεόδωρος Αιτωλός

Παλαιό Μέλος
κε Θεόδωρε,
1) η αλήθεια ήταν, λέει, κάποτε ένας μεγάλος καθρέπτης στον ουρανο, Μια μέρα έπεσε στη γη και έγινε κομμάτια. Κάθε φορά που ο καθένας μας βρίσκει ενα μικρό κομμάτι του καθρέπτη, ΝΟΜΙΖΕΙ-ΦΑΝΤΑΖΕΤΑΙ ότι τον βρήκε όλοκληρο, δηλαδή ότι κατέχει όλη την αλήθεια κ πέραν τούτου δε δέχεται τίποτα. (εδώ απαντώ και σε ένα φίλο σχετικά με το φανατισμό).
2) Τους φίλους τούς δέχεσαι όπως είναι και σού αρέσουν όπως είναι. Αλήθεια κάθε φορά που κάποιος έχει άλλη άποψη, θα πρέπει να αναζητείται κάτι για να συνετισθεί;; κάπου διάβασα (στο Ψ) τί θα πρέπει να κάνουν οι της γνωστής σχολής προκειμένου να "επανεισέλθουν" στην ψαλτική οικογένεια. Μου ήρθε στο νου ένα μοναστήρι ακριβώς κάτω απ το Προεδρικό μέγαρο της Τσεχίας στης Πράγα. Όταν ανέλαβε συγκεκριμένη παραταξη πριν πολλά χρόνια, πηραν τους μοναχούς και τους πήγαν κάπου αλλού προκειμένου να τους διδάξουν ότι δεν υπαρχει τίποτα...
Δε νομίζω ότι πρέπει να πανηγυρίζει κανείς με τα όσα συμβαίνουν. κρατήστε το αυτό.
3) Επειδή κάπου αλλού αναφερθήκατε σε συγκριση Πρίγγου - Στανίτσα, σας λέγω ότι καλό θα ήταν να συγκρίνετε όλους τους Πατριαρχικούς Ψάλτες και να βγάλετε τα συμπεράσματά σας για το ποιός ήταν πιο κοντά στην παράδοση και ποιός έβαζε και κάτι δικό του.
4) Το αναστασιματάριο του Πέτρου Εφεσίου με κάτι στραβά ολίγα πού κατατάσσεται πλέον;; στα κλασσικά ή στα αλλοιωμένα;;
5) η μαλακή διατονική κλίμακα πόσα μόρια θα έχει πλέον;; Του Χρυσάνθου;; Της επιτροπής;;
6) Κάθε προσπάθεια έρευνας πάνω στη Μουσική μας και δημοσιοποίησης των αποτελεσμάτων από τον οιονδήποτε, πώς θα αντιμετωπίζεται;;
Ειλικρινά συνομιλητής σας.

Αγαπητέ Νικόλαε, τους πανηγυρισμούς αυτού του είδους ήδη τους εχαρακτήρισα ως ασχημοσύνη.

Συμφωνώ με τα πλείστα του Γιαννουκάκη όσον αφορά την χρήση αχαρακτήριστων μέθόδων επιβολής του εν λόγω συστήματος διδασκαλίας της Ψαλτικής. Δεν μπορούμε όμως να μηδενίζουμε εύκολα τους κόπους ζωής ενός ανθρώπου.Εγνώρισα από κοντά τον κ. Κλέντο.Ανθρωπος μειλίχειος, προσηνής ,εργατικότατος.ευγενέστατος . Δηλαδή επειδή δεν άκουσε τον Πρίγγο να τον έχουμε για πέταμα;Αυτόν τον εργάτη οι ομογάλακτοί του τον έθεσαν στον περιθώριο .Αυτός ούτε βρίζει , ούτε να κυριαρχή θέλει ούτε να μεταδώση αυτά που γνωρίζει με μεθόδους ( άσε καλλίτερα να μην χαρακτηρίσω ).

Η αντιπαράθεση όπως δημιουργήθηκε σχετίζεται άμεσα και με τον Νεοελληνικό τρόπο σκέψεως και λειτουργίας του Ελληνικού κράτους τα τελευταία 30 χρόνια. Δεν καταδικάζεται ο τρόπος θεμελιώσεως της Θεωρίας του Καρρά αλλά ο τρόπος επιβολής του δια της ισχύος των μέσων που διαθέτουν οι φορείς της διδασκαλίας. Με την ευρεία έννοια του όρου το ζήτημα είναι πολιτικό και χαρακτηρίζει την πραγματικότητα που βιώνουμε.

Και εδώ στο Ψαλτολόγιο όταν θίξεις κεκτημένα δικαιώματα που αντανακλούν σε φήμη , δόξα,λεφτά , προσωπική αυτοεκτίμηση κ.λ.π. θα πέσουν να σε φάνε, διότι δεν αντιπαρατίθενται στην γνώμη αλλά , συνήθως , στο πρόσωπο που την εκφέρει και συνήθως προσπαθούν να απαξιώσουν την γνώμη απαξιώνοντας τον εκφέροντα. Ομως οι γνώμες και οι ιδέες υπάρχουν ανεξάρτητα με το πότε η από ποιόν ερχονται στο φώς.


Οι Θεσσαλονικείς άκουσαν τον Πρίγγο, εγοητεύθησαν, εμιμήθησαν, κατέγραψαν, υποσχέθηκαν την τήρηση της παρακαταθήκης του και τον διέδοσαν σε μια εποχη που η αναπαραωγή του εγένετο μόνο με μιμητές του . Απλά και ξεκάθαρα. Διότι ο Πρίγγος όπως μου έλεγαν οι Δάσκαλοί μου έψαλλε σαν Αρχων Πρωτοψάλτης πάντα και παντού.

Εγινε ο Πρίγγος το εργαλείο διακρίβωσης και τεκμηρίωσης της Ψαλτικής μας.Εκεί στηρίχθηκεκαι το έργο του Αβρ. Ευθυμιάδη. (Αρχων Μουσικοδιδάσκαλος του Οικουμενικού Θρόνου ) Και όμως πλείστοι όσοι του Πατριαρχικού ύφους εν Αθήναις αυτοσχεδιάζουν. Επ αυτού δεν ασπάζονται την Πατριαρχική προτροπή , ευλογία και έγκριση για την χρήση των Βιβλίων του. Είναι θέμα συζητήσεως ;
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Αγαπητέ Νικόλαε, τους πανηγυρισμούς αυτού του είδους ήδη τους εχαρακτήρισα ως ασχημοσύνη.

Μάλιστα...
Συμφωνώ με τα πλείστα του Γιαννουκάκη όσον αφορά την χρήση αχαρακτήριστων μέθόδων επιβολής του εν λόγω συστήματος διδασκαλίας της Ψαλτικής. Δεν μπορούμε όμως να μηδενίζουμε εύκολα τους κόπους ζωής ενός ανθρώπου.Εγνώρισα από κοντά τον κ. Κλέντο.Ανθρωπος μειλίχειος, προσηνής ,εργατικότατος.ευγενέστατος . Δηλαδή επειδή δεν άκουσε τον Πρίγγο να τον έχουμε για πέταμα;Αυτόν τον εργάτη οι ομογάλακτοί του τον έθεσαν στον περιθώριο .Αυτός ούτε βρίζει , ούτε να κυριαρχή θέλει ούτε να μεταδώση αυτά που γνωρίζει με μεθόδους ( άσε καλλίτερα να μην χαρακτηρίσω ).
ποιές είναι αχαρακτήριστες μέθοδοι;;
Τί εννοείτε λέγοντας "δε θέλει να μεταδώσει αυτά που γνωρίζει";;;;; ΔΙΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ. ΑΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ. και αν γνωρίζει, πόθεν;;;; ειδάλλως θα λέγατε ότι δε γνωρίζει.
Η αντιπαράθεση όπως δημιουργήθηκε σχετίζεται άμεσα και με τον Νεοελληνικό τρόπο σκέψεως και λειτουργίας του Ελληνικού κράτους τα τελευταία 30 χρόνια. Δεν καταδικάζεται ο τρόπος θεμελιώσεως της Θεωρίας του Καρρά αλλά ο τρόπος επιβολής του δια της ισχύος των μέσων που διαθέτουν οι φορείς της διδασκαλίας. Με την ευρεία έννοια του όρου το ζήτημα είναι πολιτικό και χαρακτηρίζει την πραγματικότητα που βιώνουμε.
Συγνώμη, αλλά δε σας καταλαβαίνω, ειλικρινά... η θεωρία είναι σωστή τελικά;; Πείτε το να καταλάβουμε κι εμείς ότι πρόκειται για την ισχύ...
Και εδώ στο Ψαλτολόγιο όταν θίξεις κεκτημένα δικαιώματα που αντανακλούν σε φήμη , δόξα,λεφτά , προσωπική αυτοεκτίμηση κ.λ.π. θα πέσουν να σε φάνε, διότι δεν αντιπαρατίθενται στην γνώμη αλλά , συνήθως , στο πρόσωπο που την εκφέρει και συνήθως προσπαθούν να απαξιώσουν την γνώμη απαξιώνοντας τον εκφέροντα. Ομως οι γνώμες και οι ιδέες υπάρχουν ανεξάρτητα με το πότε η από ποιόν ερχονται στο φώς.
δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε...
απο μέρους μου δε δοκίμασα να κανιβαλίσω κανέναν.
αλλοι μπορεί να το σκέφτηκαν εις βάρος μου.
Οι Θεσσαλονικείς άκουσαν τον Πρίγγο, εγοητεύθησαν, εμιμήθησαν, κατέγραψαν, υποσχέθηκαν την τήρηση της παρακαταθήκης του και τον διέδοσαν σε μια εποχη που η αναπαραωγή του εγένετο μόνο με μιμητές του . Απλά και ξεκάθαρα. Διότι ο Πρίγγος όπως μου έλεγαν οι Δάσκαλοί μου έψαλλε σαν Αρχων Πρωτοψάλτης πάντα και παντού.

Εγινε ο Πρίγγος το εργαλείο διακρίβωσης και τεκμηρίωσης της Ψαλτικής μας.Εκεί στηρίχθηκεκαι το έργο του Αβρ. Ευθυμιάδη. (Αρχων Μουσικοδιδάσκαλος του Οικουμενικού Θρόνου ) Και όμως πλείστοι όσοι του Πατριαρχικού ύφους εν Αθήναις αυτοσχεδιάζουν. Επ αυτού δεν ασπάζονται την Πατριαρχική προτροπή , ευλογία και έγκριση για την χρήση των Βιβλίων του. Είναι θέμα συζητήσεως
εγώ τί να πώ;;;
αφού το λέτε εσείς, έτσι θα είναι...
εγώ είμαι αλλού.
μάλλον είχαν άλλο πρότυπο!!!!!!!!
 
Last edited:

Θεόδωρος Αιτωλός

Παλαιό Μέλος
Μάλιστα...

ποιές είναι αχαρακτήριστες μέθοδοι;;
Τί εννοείτε λέγοντας "δε θέλει να μεταδώσει αυτά που γνωρίζει";;;;; ΔΙΟΤΙ ΣΥΜΦΩΝΕΙΤΕ ΟΤΙ ΓΝΩΡΙΖΕΙ. ΑΡΑ ΤΟ ΠΡΟΒΛΗΜΑ ΕΙΝΑΙ Η ΜΗ ΜΕΤΑΔΟΣΗ. και αν γνωρίζει, πόθεν;;;; ειδάλλως θα λέγατε ότι δε γνωρίζει.

Συγνώμη, αλλά δε σας καταλαβαίνω, ειλικρινά... η θεωρία είναι σωστή τελικά;; Πείτε το να καταλάβουμε κι εμείς ότι πρόκειται για την ισχύ...

δεν καταλαβαίνω τι θέλετε να πείτε...
απο μέρους μου δε δοκίμασα να κανιβαλίσω κανέναν.
αλλοι μπορεί να το σκέφτηκαν εις βάρος μου.

εγώ τί να πώ;;;
αφού το λέτε εσείς, έτσι θα είναι...
εγώ είμαι αλλού.
μάλλον είχαν άλλο πρότυπο!!!!!!!!

Νικόλαε, εμένα που με προκάλεσες να σου ονοματίσω ένα Φίλο εκ των απέναντι ,που σου γράφω για τούς Δασκάλους μου και τον Πρίγγο, που γράφω για την μη αποδοχή ( στην πράξη ) του Ευθυμιάδη απο τους Αθηναίους, εμένα ρωτάς αν θεωρώ την θεωρία του Καρρά σωστή;

Σέβομαι τον διάλογό μας αλλά στις παραθέσεις μας να λείπουν οι σοφισμοί.

Για τον Πρίγγο και την επίδρασή του στους Θεσσαλονικείς να σηζητήσουμε όσο θέλεις. Εγώ ήμουν εκεί. Δεν τα λέγω. Τα Γράφω και αναφέρω και τις πηγές αν χρειασθεί.

Και περί προτύπων να συζητήσουμε. Είναι το σπουδαιότερο θέμα.

Με σεβασμό. Θ. Καλλίμαχος
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Νικόλαε, εμένα που με προκάλεσες να σου ονοματίσω ένα Φίλο εκ των απέναντι ,που σου γράφω για τούς Δασκάλους μου και τον Πρίγγο, που γράφω για την μη αποδοχή ( στην πράξη ) του Ευθυμιάδη απο τους Αθηναίους, εμένα ρωτάς αν θεωρώ την θεωρία του Καρρά σωστή;

Σέβομαι τον διάλογό μας αλλά στις παραθέσεις μας να λείπουν οι σοφισμοί.

Για τον Πρίγγο και την επίδρασή του στους Θεσσαλονικείς να σηζητήσουμε όσο θέλεις. Εγώ ήμουν εκεί. Δεν τα λέγω. Τα Γράφω και αναφέρω και τις πηγές αν χρειασθεί.

Και περί προτύπων να συζητήσουμε. Είναι το σπουδαιότερο θέμα.

Με σεβασμό. Θ. Καλλίμαχος
κε Θεόδωρε, σας σέβομαι κ εκτιμώ τον ευγενή μέχρι τώρα διάλογο μεταξύ μας. Με ενοχλεί σφόδρα να μου προσάπτει ο συνομιλητής κατηγορίες περί σοφιστείας. Διαβάστε καλύτερα τις παραπομπές του μηνύματός μου, διότι εσείς είπατε για τον Κλέντο ότι είχε γνώσεις. Τί είδους γνώσεις είχε;; κ απο πού τις διδάχτηκε;; αυτή είναι η ερώτηση μου.
επίσης, σε άλλο σημείο αναφερθήκατε στην καταδίκη του τρόπου της επιβολής
της θεωρίας και όχι αυτής καθεαυτής της θεωρίας
Δεν καταδικάζεται ο τρόπος θεμελιώσεως της Θεωρίας του Καρρά αλλά ο τρόπος επιβολής του δια της ισχύος των μέσων που διαθέτουν οι φορείς της διδασκαλίας.
οπότε, τί δεν αντιλαμβάνομαι σωστά;;
Συγνώμη αν σας κούρασα.
καλή σας ημέρα...
Ειλικρινής συνομιλητής κ όχι σοφιστής
 

Θεόδωρος Αιτωλός

Παλαιό Μέλος
κε Θεόδωρε, σας σέβομαι κ εκτιμώ τον ευγενή μέχρι τώρα διάλογο μεταξύ μας. Με ενοχλεί σφόδρα να μου προσάπτει ο συνομιλητής κατηγορίες περί σοφιστείας. Διαβάστε καλύτερα τις παραπομπές του μηνύματός μου, διότι εσείς είπατε για τον Κλέντο ότι είχε γνώσεις. Τί είδους γνώσεις είχε;; κ απο πού τις διδάχτηκε;; αυτή είναι η ερώτηση μου.
επίσης, σε άλλο σημείο αναφερθήκατε στην καταδίκη του τρόπου της επιβολής
της θεωρίας και όχι αυτής καθεαυτής της θεωρίας
οπότε, τί δεν αντιλαμβάνομαι σωστά;;
Συγνώμη αν σας κούρασα.
καλή σας ημέρα...
Ειλικρινής συνομιλητής κ όχι σοφιστής

Φίλε Νικόλαε, οι τεμαχισμοί αλληλουχίας συλλογισμών καλά είναι να αποφεύγωνται.

Στην Φυσική οι θεωρίες εξηγουν φυσικά φαινόμενα και όσο εξηγούν , γίνονται αποδεκτές.
Οταν κάποια στιγμή δεν μπορουν να εξηγήσουν, καταπίπτουν και απορρίπτονται.Εν τω μεταξύ έχει παραχθεί γνώσις.

Για τον λόγο αυτό αιτούμεθα : ...διό παράσχου και ημίν γνώσιν ΑΛΗΘΗ και άφεσιν πταισμάτων...


Ο Ν. Κλέντος , όπως εγώ τον εγνώρισα δεν χαρακτηρίζεται απο την νοοτροπία των άλλων ομότεχνών του.Απ΄όσο γνωρίζω τον άνθρωπο πιό πολύ μου θυμίζει τον μετριοπαθή Δημοσθένη ΠαΪκόπουλο.

Ετυχε να συμψάλωμε , τον προηγούμενο μήνα στον Αγ. Σπυρίδωνα .
Ηρθε λποιπόν ένας τύπος, άρχισε να ψάλλη απολυτίκιο καθίσματα, κανόνες ... Αλλιώς τάλεγε ο Δάσκαλος ,αλλιώς αυτός. Του λέγω , δάσκαλε ...εμείς στον Χαρίλαο αν τα λέγαμε αλλιώς ... θα παίρναμε κόκκινη καρτα ...αποβολή δια παντός...

Δεν είπε τίποτε. Χαμογέλασε και κούνησε με νόημα το κεφάλι. Μετριοπαθής και ΚΥΡΙΟΣ. Και δίδαξε και μετριοπάθεια.

Του πιτσιρικά τώρα του έφταιγε η Θεωρία, η κουφαμάρα του ή ο εγωισμός του .

Υ.Γ. Η πλάκα είναι οτι Αγγελοπουλικός μου ζητάει εξηγήσεις που υπερασπίζομαι Ν. Κλέντο
και προκαλώ διαίρεση στους κύκλους των.
 
Last edited by a moderator:

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Φίλε Νικόλαε, οι τεμαχισμοί αλληλουχίας συλλογισμών καλά είναι να αποφεύγωνται.

Συμφωνώ. Κοιτάξτε λίγο τις αναρτήσεις σας και θα δείτε ότι μιλάτε για εσάς κ όχι για μένα.

Στην Φυσική οι θεωρίες εξηγουν φυσικά φαινόμενα και όσο εξηγούν , γίνονται αποδεκτές.
Οταν κάποια στιγμή δεν μπορουν να εξηγήσουν, καταπίπτουν και απορρίπτονται.Εν τω μεταξύ έχει παραχθεί γνώσις.

Για τον λόγο αυτό αιτούμεθα : ...διό παράσχου και ημίν γνώσιν ΑΛΗΘΗ και άφεσιν πταισμάτων...
Συμφωνώ.

Ο Ν. Κλέντος , όπως εγώ τον εγνώρισα δεν χαρακτηρίζεται απο την νοοτροπία των άλλων ομότεχνών του.Απ΄όσο γνωρίζω τον άνθρωπο πιό πολύ μου θυμίζει τον μετριοπαθή Δημοσθένη ΠαΪκόπουλο.

Ετυχε να συμψάλωμε , τον προηγούμενο μήνα στον Αγ. Σπυρίδωνα .
Ηρθε λποιπόν ένας τύπος, άρχισε να ψάλλη απολυτίκιο καθίσματα, κανόνες ... Αλλιώς τάλεγε ο Δάσκαλος ,αλλιώς αυτός. Του λέγω , δάσκαλε ...εμείς στον Χαρίλαο αν τα λέγαμε αλλιώς ... θα παίρναμε κόκκινη καρτα ...αποβολή δια παντός...

Δεν είπε τίποτε. Χαμογέλασε και κούνησε με νόημα το κεφάλι. Μετριοπαθής και ΚΥΡΙΟΣ. Και δίδαξε και μετριοπάθεια.

Του πιτσιρικά τώρα του έφταιγε η Θεωρία, η κουφαμάρα του ή ο εγωισμός του .
Για ποίον απαντάτε;; ή καλύτερα, για ποίον αποφευγετε να απαντήσετε κ γιατί;;
Γνώσεις μουσικές έχει ο Φίλος σας ο Κλέντος;; αν ναι και τιμάτε τις γνώσεις του, πόθεν τις έλαβε;;;;;;;;;;;;;;;
Δε σας ρώτησα για τη μετριοπάθεια....
Θα μου απαντήσετε μια φορά σωστά;;
Θα σας παραπέμψω όλη μας τη συζήτηση κάπου κ μετά αναρωτηθείτε ποίος σοφίζεται, ποίος οδηγεί αλλού την κουβέντα, κλπ.

Υ.Γ. Η πλάκα είναι οτι Αγγελοπουλικός μου ζητάει εξηγήσεις που υπερασπίζομαι Ν. Κλέντο
και προκαλώ διαίρεση στους κύκλους των
αλήθεια το πιστεύετε, ή το γράφετε για να το βλέπουν οι λοιποί;;;
Μουσικά τον υπερασπίζεστε;;
Μην τον υπερασπίζεστε τόσο...
Περισσότερα γράψατε για τον κο Παϊκόπουλο.
 

Θεόδωρος Αιτωλός

Παλαιό Μέλος
Συμφωνώ. Κοιτάξτε λίγο τις αναρτήσεις σας και θα δείτε ότι μιλάτε για εσάς κ όχι για μένα.


Συμφωνώ.


Για ποίον απαντάτε;; ή καλύτερα, για ποίον αποφευγετε να απαντήσετε κ γιατί;;
Γνώσεις μουσικές έχει ο Φίλος σας ο Κλέντος;; αν ναι και τιμάτε τις γνώσεις του, πόθεν τις έλαβε;;;;;;;;;;;;;;;
Δε σας ρώτησα για τη μετριοπάθεια....
Θα μου απαντήσετε μια φορά σωστά;;
Θα σας παραπέμψω όλη μας τη συζήτηση κάπου κ μετά αναρωτηθείτε ποίος σοφίζεται, ποίος οδηγεί αλλού την κουβέντα, κλπ.


αλήθεια το πιστεύετε, ή το γράφετε για να το βλέπουν οι λοιποί;;;
Μουσικά τον υπερασπίζεστε;;
Μην τον υπερασπίζεστε τόσο...
Περισσότερα γράψατε για τον κο Παϊκόπουλο.


Αφού υμφωνείτε στα περι θεωρίας και γνώσεως τι άλλο να σηζητήσουμε;


Είναι δυνατόν να εμαθήτευσα εκει που φαίνεται στο βιογραφικό μου και να δέχομαι την θεωρία του Καρρά;

Φίλος ο Κλέντος ... Φιλτάτη η αλήθεια. Απο κει δεν ξεκινήσαμε τον διάλογο;
 
Last edited:

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Αφού υμφωνείτε στα περι θεωρίας και γνώσεως τι άλλο να σηζητήσουμε;


Είναι δυνατόν να εμαθήτευσα εκει που φαίνεται στο βιογραφικό μου και να δέχομαι την θεωρία του Καρρά;

Φίολος ο Κλέντος ... Φιλτάτη η αλήθεια. Απο κει δεν ξεκινήσαμε τον διάλογο;

δεν κοιταξα το βιογραφικό σας, να με συμπαθάτε. εξάλλου δεν έχει να κάνει με τη συμπάθεια ή την αντιπάθεια.
Σεις είπατε για τις γνώσεις αλλά κ τη μετριοπάθεια του κου Κλέντου, όχι εγώ.
Σας ρώτησα αν πιστεύετε ότι έχει γνώσεις, αφού είναι φίλος σας.
Μου απαντήσατε για τον κο Παϊκόπουλο.
σας ξαναρώτησα, αν πιστεύετε πως έχει γνώσεις, τί είδους είναι κ πόθεν τις έλαβε...
Λυπάμαι, αλλά νομίζω ότι δεν απαντάτε.
Φιλτάτη εστίν η αλήθεια. Συμφωνω.
Καλό σας απόγευμα.
 

Θεόδωρος Αιτωλός

Παλαιό Μέλος
δεν κοιταξα το βιογραφικό σας, να με συμπαθάτε. εξάλλου δεν έχει να κάνει με τη συμπάθεια ή την αντιπάθεια.
Σεις είπατε για τις γνώσεις αλλά κ τη μετριοπάθεια του κου Κλέντου, όχι εγώ.
Σας ρώτησα αν πιστεύετε ότι έχει γνώσεις, αφού είναι φίλος σας.
Μου απαντήσατε για τον κο Παϊκόπουλο.
σας ξαναρώτησα, αν πιστεύετε πως έχει γνώσεις, τί είδους είναι κ πόθεν τις έλαβε...
Λυπάμαι, αλλά νομίζω ότι δεν απαντάτε.
Φιλτάτη εστίν η αλήθεια. Συμφωνω.
Καλό σας απόγευμα.


Φίλε Νικόλαε δεν απάντησα μόνον στο ότι μου ζητάνε εξηγήσεις που υπερασπίζομαι εδώ την γενικότερη στάση του Ν. Κλέντου.Αυτός που μου έστειλε το μήνυμα κατ΄ιδίαν , γνωστότατος στο ψαλτολόγιον ας παρουσιασθεί ο ίδιος. Εγώ δεοντολογικά δεν τον παρουδιάζω.

Αν συναντηθούμε σε ναό τι λέτε ,μπορούμε να συμψάλλουμε ;
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος



Φίλε Νικόλαε δεν απάντησα μόνον στο ότι μου ζητάνε εξηγήσεις που υπερασπίζομαι εδώ την γενικότερη στάση του Ν. Κλέντου.Αυτός που μου έστειλε το μήνυμα κατ΄ιδίαν , γνωστότατος στο ψαλτολόγιον ας παρουσιασθεί ο ίδιος. Εγώ δεοντολογικά δεν τον παρουδιάζω.

Αν συναντηθούμε σε ναό τι λέτε ,μπορούμε να συμψάλλουμε ;

Ευχαρίστησίς μου να συμψάλλουμε...
Απ την πλευρά μου, αν ποτέ έρθετε στο ναό που υπηρετώ, θα σας παραχωρήσω και τη θέση και θα σας κάνω ισοκράτημα...
εσείς δεν ξέρω αν θα με αφήνατε να ψάλλω...

Κι όμως δεν απαντήσατε...
καλή σας νύχτα.
 

Θεόδωρος Αιτωλός

Παλαιό Μέλος
Ευχαρίστησίς μου να συμψάλλουμε...
Απ την πλευρά μου, αν ποτέ έρθετε στο ναό που υπηρετώ, θα σας παραχωρήσω και τη θέση και θα σας κάνω ισοκράτημα...
εσείς δεν ξέρω αν θα με αφήνατε να ψάλλω...

Κι όμως δεν απαντήσατε...
καλή σας νύχτα.

Σας ανακαλώ στην μνήμη το τι είναι θεωρία στην Φυσική και έτσι αιτιολογείται η απάντηση του Θεοτοκάτου.

Μόλις μάθω το πώς γίνεται θα σας αναρτήσω την μαθηματική θεμελίωση του 72 , εκτός αν το έκανε κάποιος παλαιότερα έδώ.

Γιατί τόσο παράπονο και προκατάληψη; Δέχομαι την πρόσκληση και ανταποδίδω τα ίσα. Φιλικά Θ. Καλλίμαχος -Αγ. Γεώργιος Καρέα.
 
Top