Σχόλια επί της πανηγύρεως Αγίου Αχιλλίου Λαρίσης 2012

''....υπαρχουν χιλιαδες που υπηρξαν μαρτυρες βλεποντας το δασκαλο να παραδιδει μαθηματα σελιδων παραλλαγη-μελος απ'εξω χωρις να προσθετει η' να αφαιρει τιποτα!!!....''

Αγαπητε bilapo,ακουστικο υλικο περι αυτων που περιγραφεις,υπαρχει;
Αν οχι,τοτε θα με συγχωρησεις,για αυτο που θα πω,αλλα,κρινω με βαση τις εκτελεσεις που ακουω, οχι απο αυτες που δεν ακουω...:wink:
Αν υπαρχει κατι σχετικο,ευχαριστως να παρω πισω και αυτα που εγραψα περι ψαλτικης ιδιοτητας του Κυριαζη και οχι απο φωνητικης,κλπ.οπως βιαστηκαν μερικοι να συμπερανουν....
Νομιζω εχω εκφραστει νωριτερα σαφεστερα για τον Κυριαζη,αλλα μαλλον καποιοι ή δεν καταλαβατε ή αγνοησατε... Δεν πειραζει...
Καταλαβετε,οτι αλλο πραγμα τα φωνητικα προσοντα και αλλο το υφος που εκπροσωπειται απο ενα ειδος μουσικης.
Το καθε ειδος,εχει χαρακτηριστικα συγκεκριμενα,που του δινουν και την αναλογη μορφη.
Και σ'αυτο βοηθα η παραδοση... Αν δεν ηταν αυτη,δεν ξερω και εγω,που θα βρισκομασταν τωρα....:wink:

Ηλία που είσαι χαθήκαμε!
Στην σχολή τον είχα δυο χρονιές 3η και 4η, χαρακτηριστικά θυμάμαι πως διάβαζε απο το βιβλίο μου (καθόμουν πρώτο "θρανίο" όπως όλη η πιτσιρικαρία και απέναντί μου στο ίδιο τραπέζι καθώς "έδρα" δεν υπήρχε ο Κυριαζής) ανάποδα! Την πρώτη φορά ξεκίνησε να διαβάζει ανάποδα και πήγα να του γυρίσω το βιβλίο μου κανονικά προς αυτόν και μου λέει "άστο κοίτα εσύ μέσα"... αυτό όχι μόνο στις καταβασίες αλλά και αργότερα στα χερουβικά..!! Επίσης πολλές φορές έκοβε βόλτες στην τάξη και παρέδιδε χερουβικό απ έξω!!! (όχι ότι λέει τίποτα να τα ξέρουμε απ έξω απλά για την ιστορία μιας και αναφέρθηκε)
Ηχογραφήσεις δεν έχω καθώς ποτέ δεν έγραφα...
Αλλά όλα αυτά δεν με εντυπωσίασαν και πολύ, έκανε την δουλειά του έκανα την δουλειά μου και τέλος... Την πρώτη Κυριακή που πήγα όμως, αφότου ο ίδιος μου πρότεινε, στο αναλόγιό του....ΤΑ ΕΙΔΑ ΟΛΑ...!!! Μετά πάει με κέρδισε για τα καλά!!!
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Πανηγύρι είναι! Τόσοι Δεσποτάδες, καμιά 50αριά ιερείς μέσα στο ιερό, αναγνώστες ένα σορό, παρατρεχάμενοι άλλοι τόσοι, γύρω απ το ψαλτήρι καμιά 20αριά άτομα να κοιτάνε τον Κυριαζή στο στόμα...και όλοι αυτοί απο διαφορετικές περιοχές μεταξύ τους με τις δικές του συνήθειες ο καθ΄ένας και άντε έλα τώρα να τους βάλεις εσύ σε σειρά.


Παρόλα αυτά εγώ δεν είδα κάτι που δεν συνηθίζεται σε τέτοιου είδους συνάξεις.

Αὐτὸ εἶναι τὸ κακό ...


Τ
Όσο για το ύφος του, αυτός είναι παιδιά ο Κυριαζής, εμπλουτίζει με δαντέλα τα κομμάτια, όχι με "αναλύσεις" (έχω εξηγήσει σύντομα παλιότερα σε άλλο μήνυμα στο θέμα "Περι του μέλους του Και ευλογημένος" τα περι αναλύσεων)...

Δαντέλα λοιπόν, νέος ὅρος στὴν ψαλτική μας, ἄν κι ἐγώ προτιμῶ τὸν ὅρο τῶν κλαριτζήδων «παίζει ἄντερα».

*50 χρόνια ψάλει αυτός ο άνθρωπος στο ίδιο αναλόγιο, καθώς και καλεσμένος σε πάμπολλες πανηγύρεις (νομίζω όσο κανένας άλλος ψάλτης) σε όλη την Ελλάδα... Τόσοι και τόσοι Δεσποτάδες έχω ακούσει με τα αυτιά μου να τον αποκαλούν "δάσκαλο"... Πολλές φορές στον δρόμο που περπατάμε έχει τύχει να μας σταματήσει κάποιος και να του δίνει συγχαρητήρια και να μιλάει με ενθουσιασμό γι αυτόν... Ξέρετε τι είναι να βλέπεις ανθρωπους 60 χρονών με δάκρυα στα μάτια να του σφίγγουν το χέρι πάνω στο ψαλτήρι...? Ξέρετε τι είναι να έρχεται κάποιος ψάλτης δίπλα του, να ψέλνει κι αυτός καθώς όλοι όσοι έρχονται δίπλα του και ξέρουν τους δίνει να ψάλουν, και στο τέλος να σου λέει κάποιος απ το εκκλησίασμα "τι τον αφήσατε αυτόν να ψάλει?" που αντικειμενικά είναι ευχάριστος ψάλτης? Ξέρετε τι είναι, σε κάποιο κομμάτι ή σε Δύναμις, κάποιος ιερέας που συνλειτουργεί (από άλλο μέρος) και άκουσε κάτι που του άρεσε να έρχεται πίσω και δίπλα απ την Ωραία Πύλη (εκεί που λόγω του ναού μόνο εμείς τον βλέπουμε) και να δείχνει με νοήματα και χειρονομίες πόσο πολύ του αρέσει η εκτέλεση? κτλ κτλ κτλ .....................................................................................................................

Κάτι λέγαμε γιὰ προσωπολατρεία .... κτλ κτλ κτλ


 

neoklis

Νεοκλής Λευκόπουλος, Γενικός Συντονιστής
Last edited by a moderator:

Haris Tsarouxis

Μέλος
Καλησπερα σε ολους!θα ηθελα κ εγω με τη σειρα μου να εκφρασω την γνωμη μου για το θεμα το οποιο τοσο πολυ απασχολησε.Ο μεγαλος Δασκαλουδης Κυριαζης ειτε το θελουν καποιοι ειτε οχι ανηκει σ' αυτους τους ανθρωπους που το ταλεντο τους ειναι τοσο σπανιο που δεν το αντιλαμβανονται καποιοι δηθεν ''εκφραστες της βυζαντινης ψαλτικης''.Ειναι ο μοναδικος στο χωρο αυτο που εχει τη δυνατοτητα να συνδυαζει γνωση -φωνη- αστειρευτη φαντασια!!!Καπου διαβασα οτι υπαρχει αμφιβολια κατα ποσον μπορει να ψαλλει ''απο μεσα''κ αλλα παρομοια!!!!!!!!υπαρχουν χιλιαδες που υπηρξαν μαρτυρες βλεποντας το δασκαλο να παραδιδει μαθηματα σελιδων παραλλαγη-μελος απ'εξω χωρις να προσθετει η' να αφαιρει τιποτα!!!Λυπαμαι για καποιους που δυστυχως φαινεται η εμπαθεια τους προς αυτο το προσωπο δειχνοντας κατ' αυτον τον τροπο την ελλειψη της μουσικης τους παιδειας αλλα κ της αντιληψεως τους στο κατ' ποσον καποιος ειναι τοσο προικισμενος απ'τον θεο που μπορει να τον υμνει ετσι που αυτοι ουτε κατ'διανοιαν θα μπορουσαν...

Καλά, σοβαρά μιλάτε αγαπητέ; Μιλάτε περί μουσικής παιδείας; Για τα... τσιφτετελάκια που ακούμε; :mad: Αυτά ονομάζετε μουσική παιδεία ή τις ικανότητες του ανθρώπου αυτού; Αποφασίστε για να ξέρουμε κι εμείς!!! Έχουν γραφτεί τόσα μηνύματα στο συγκεκριμένο θέμα, και εσείς δε λέτε να ξεκολλήσετε από το φωνητικό τάλαντο του εν λόγω ανθρώπου. Είπαμε, ΑΔΙΑΜΦΙΣΒΗΤΗΤΟ. Μην προσπαθείτε όμως να μας πείσετε περί εκτελέσεων των κλασικών κομματιών και μάλιστα με "αστείρευτη φαντασία" όπως λέτε από τον Κυριαζή! Σε λίγο θα μας πείτε ότι έίναι ανώτερος και του Πέτρου ή και του Φωκαέως ο οποἰος κατείχε την μουσική (εσωτερική και εξωτερική) όσο λίγοι. :eek: Αυτοί αν ήθελαν να γράψουν δεν είχαν φαντασία;
Ότι τα κομμάτια που εκτελεί ο Κυριαζής είναι "κατά φαντασίαν" κλασικά να το δεχτώ...:D
Ή επίσης ότι τα κομμάτια που ψάλλει ο Κυριαζής και οι θἐσεις βγαίνουν από την φαντασία του...:D
Να προσέχουμε τι λέμε και κυρίως όταν εκφραζόμαστε περί γνησίων εκφραστών της βυζαντινής μουσικής...Καμία εμπάθεια κατά του κυρίου Κυριαζή, δεν τον γνωρίζω τον άνθρωπο...Εκφραζόμαστε απλώς ως προς τον τρόπο που επιλέγει του... "ψάλλειν";; :confused:
Ο κύριος Κωνσταντίνου (αν δεν κάνω λάθος) ζήτησε ένα παράδειγμα για το πού παρατηρείται το γεγονός του περίεργου της χρονικής αγωγής που έχει ο Κυριαζής...
Αυτό είναι ένα απλό δείγμα...

http://www.youtube.com/watch?v=VyUhOnjG9hM
Αν αυτό δεν είναι...της τάβλας, τότε τι είναι; Ο ισοκράτης αλήθεια δίπλα, όταν το θυμηθεί κάνει ίσο; :D
Μου θυμίζει έναν ψάλτη που είχα γνωρίσει κάποτε και μου έλεγε για έναν ύμνο, ότι "Άκου, σαν το "Τριανταφυλλάκι" του Χριστοδουλόπουλου πάει..." :D:D
Έλεος...Ας είμαστε λίγο σοβαροί...Πείτε μας εν τέλει ότι μας αρέσει να ακούμε Κυριαζή, αλλά όχι να μας πείσετε ότι αυτό είναι και... κλασική βυζαντινή!! :mad:
 
E

emakris

Guest
Ο ισοκράτης αλήθεια δίπλα, όταν το θυμηθεί κάνει ίσο;
Είναι επειδή κρατάει ένα μαντζαφλάρι και ηχογραφεί! Μη χαλάσουμε και την ηχογράφηση με... μουγκανητά...:D Πώς θα μάθουμε μετά να ψάλλουμε το Σε υμνούμεν... δαντελωτό;;;:wink:

ΥΓ Άμα με τσιγκλάτε, τέτοια καταλήγω να γράφω...:mad: Πιάστε καμιά θεωρητική συζήτηση της προκοπής...:)
 
Last edited:

billapo

Μέλος
Οταν υπαρχουν σχολια καλοπροαιρετα τοτε μποπει να γινει ενας εποικοδομητικος διαλογος αλλα οταν υπαρχουν σχολια ειρωνικα κ προσβλητικα απο τους κατ'αλλα ''γνωστες κ σχολιαστες ''της βυζαντινης μουσικης τοτε δεν νομιζω οτι υπαρχει νοημα να πεφτουμε σε ενα τετοιο επιπεδο διαλογου που εχουν συνηθισει αυτοι οι κυριοι...Εχουν ανεβει παμπολες ηχογραφησεις του μεγαλου ΔΑΣΚΑΛΟΥ ΚΥΡΙΑΖΗ ΔΑΣΚΑΛΟΥΔΗ που αποδεικνυουν το μεγεθος του ταλεντου του ωστε τα λογια ειναι περιττα...
 

Theodoros-ks

Παλαιό Μέλος
Πέντε σελίδες έως τώρα στο Forum για τον γίγαντα Κυριαζή Δασκαλούδη.Αυτό και μόνο αποδεικνύει το μουσικό αλλά κυρίως ερμηνευτικό ανάστημα του ανυπέρβλητου δασκάλου, που όλοι μας παραδεχόμαστε. Ακόμη και εσείς που με μένος καταφέρεσθε ενατίον του, ίσως από πλημμελή γνώση και αντίληψη της μουσικής των Αγγέλων που χωρίς την συμμετοχή της καρδιάς και της ψυχής υπολείπεται του τέλειου, κατά βάθος αποδέχεσθε την υψηλή στάθμη ποιότητος του ανδρός. Επομένως όσα αρνητικά και αν διατυπώθηκαν, δεν μπορούν επ ουδενί να αντιστρέψουν την πραγματικότητα. Κύριοι και παρακαλώ να γίνει πλέον αντιληπτό , όποιος έχει βιώσει τον Κυριαζή από κοντά και μάλιστα στον κολοφώνα της μεγάλης πορείας του, έχει διαπιστώσει την εξής μεγάλη διαφορά έναντι των μεγάλων αναστημάτων της ψαλτικής τέχνης της προ αυτού αλλά και της δικής του εποχής.O ΚΥΡΙΑΖΗΣ με τις γνώσεις του σε συνδυασμό και με το χαρισματικό του τάλαντο, μπορεί να αποδώσει την σωστή ερμηνεία των μελών, όπως το κάνουν και όλοι όσοι πραγματικά έχουν εντρυφήσει σε βάθος στην Βυζαντινή μουσική, αλλά κανείς μα κανείς δεν μπορεί να κάνει αυτά που κάνει ο Κυριαζής γιατί απλούστατα κανείς δεν έχει την φαντασία, το φωνητικό χάρισμα, την φωνητική ευτροφία και την ικανότητα, χρησιμοποιώντας σωστά τους μουσικούς διαδρόμους να αποδίδει τόσο τέλεια τα μεγάλα κυρίως μέλη και ταυτόχρονα να υποβάλει τους συμμετέχοντας, συμβάλλοντας συνάμα και στην τέρψη της ψυχής και της καρδιάς.Αυτά για τον ένα και μοναδικό Δάσκαλο και δεινό ερμηνευτή,και παρακαλώ να κλείσετε το θέμα γιατί όσα αρνητικά και αν λέτε, μάλλον την ανεπάρκειά σας καταθέτετε......Ευχαριστώ
 
Domesticus νομίζω με πιάνεις για το "δαντέλα" μη πιάνεσαι με τη λέξη καθεαυτή, και τη χρησιμοποιεί και ο κ. Μακρής μετά...όπως τη χρησιμοποιεί... (να πέφτει ο "σταλός" Domesticus και "τζάλα" για κανα "κανίκι"...:D)

Όσο για τη προσωπολατρεία είναι και λίγο λογικό όταν μεγαλώνεις δίπλα σε τέτοια αναστήματα... Εγώ προσωπικά ναι είμαι προσωπολάτρης καθώς εκτός απ τον Κυριαζή και το πολύ άλλους πέντε ψάλτες δεν μπορώ να ακούσω άλλους... Δεν λέω ότι είναι μόνο αυτοί οι πέντε αξιόλογοι ψάλτες αλλά άλλο αξιόλογος ψάλτης και άλλο "μοναδικός" που σου κεντρίζει το ενδιαφέρον και δεν περνάει αδιάφορος. Όταν κάποιος απλά πάει σε κάποια σχολή μαθαίνει τι μαθαίνει και κάθεται και λίγα χρόνια (στην καλύτερη) δίπλα σε κάποιον αξιόλογο ψάλτη, και μετά τραβάει την πορεία του (καλώς κάνει δεν το κατακρίνω), εντάξει δεν θα γίνει προσψπολάτρης...αλλά δεν είναι και κακό να θαυμάζεις κάποιους ανθρώπους...

Κύριε Μακρή δεν σας τσίγκλησε κανείς προσωπικά, θέλετε και γράφετε και καλώς κάνετε.

Κύριε Τσαρούχη απο το μήνυμα σας (44) φαίνεται λίγο ότι μπερδέψατε τα λεγόμενα του billapo. Αυτό: "Μην προσπαθείτε όμως να μας πείσετε περί εκτελέσεων των κλασικών κομματιών και μάλιστα με "αστείρευτη φαντασία" όπως λέτε από τον Κυριαζή!" απο πού το συμπεράνατε? Δεν λέει αυτό ο billapo μην μπερδεύεστε. Άλλο το ότι όταν λέει Χερουβικά τα λέει αυτοσχεδιαστικά και άλλο όταν παραδίδει κλασικά μαθήματα σε σχολή...
Ναι το "Σε υμνούμεν" που παρατίθεται είναι αυτοσχεδιαστικό, ποια περίεργη χρονική αγωγή? Αφού φυσικά και χρόνος (τεμπο) δεν υπάρχει. (Αν και μιλάμε για τη συγκεκριμένη πανήγυρη και σε κομμάτια αυτής αναφέρθηκα αλλά οκ). (Ο Στανίτσας δεν έλεγε απ έξω "Σε υμνούμεν" και Χερουβικά? Ή δεν έκανε μικρές παραλλαγές σε διάφορα σημεία? Δεν είχε αυτόν τον ιδιαίτερο λαρυγγισμό που έκανε πολύ συχνά? καλαμπόρτζης είναι?)
Κανείς δεν είπε πως ο Κυριαζής είναι κλασική βυζαντινή αλλά όχι πως δεν μπορεί να ψάλει κλασικά, άλλο το ένα άλλο το άλλο. Όπως και όταν διδάσκει και στη σχολή και μαθήματα Καραμάνη σε εμάς (λέω Καραμάνη γιατί απο κει ψάλουμε) δεν τα λέει με τσαλκάτζα και "κόλπα" και παραλλαγές αλλά όπως είναι μέσα με συντηρητικούς λαρυγγισμούς....

Νομίζω πως ούτε υπερβολικά μιλάω (όπως ενδεχομένως λόγω χαρακτήρα μιλούν άλλοι "θαυμαστές" του και φίλοι) ούτε πως λέω κάτι που δεν ισχύει...

Υ.Γ. 1) Απ' έξω ψάλει Χερουβικά καθώς και σε ορισμένα σημεία των Δύναμις όπως στο Αθανατος που έψαλε προχθές. "Σε υμνούμεν" 2-3 φορές το χρόνο λέει και τα λέει απ' έξω. Όλος ο όρθρος είναι απο μέσα, ενδεχομένως με μερικές μικρές παραλλαγές με στάνταρ όμως θέσεις (καθώς εγώ που τον έχω μάθει τις περισσότερες φορές τον ακολουθώ στις παραλλαγές που κάνει) σε ορισμένα σημεία Δοξαστικών.
2) Σέβομαι απόλυτα τα προσωπικά γούστα του καθ' ενός.
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Όσο για τη προσωπολατρεία είναι και λίγο λογικό όταν μεγαλώνεις δίπλα σε τέτοια αναστήματα... Άλλο το ότι όταν λέει Χερουβικά τα λέει αυτοσχεδιαστικά και άλλο όταν παραδίδει κλασικά μαθήματα σε σχολή...
Ναι το "Σε υμνούμεν" που παρατίθεται είναι αυτοσχεδιαστικό, ποια περίεργη χρονική αγωγή? Αφού φυσικά και χρόνος (τεμπο) δεν υπάρχει. (Αν και μιλάμε για τη συγκεκριμένη πανήγυρη και σε κομμάτια αυτής αναφέρθηκα αλλά οκ). (Ο Στανίτσας δεν έλεγε απ έξω "Σε υμνούμεν" και Χερουβικά? Ή δεν έκανε μικρές παραλλαγές σε διάφορα σημεία? Δεν είχε αυτόν τον ιδιαίτερο λαρυγγισμό που έκανε πολύ συχνά? καλαμπόρτζης είναι?)

Κανείς δεν είπε πως ο Κυριαζής είναι κλασική βυζαντινή αλλά όχι πως δεν μπορεί να ψάλει κλασικά, άλλο το ένα άλλο το άλλο. Όπως και όταν διδάσκει και στη σχολή και μαθήματα Καραμάνη σε εμάς (λέω Καραμάνη γιατί απο κει ψάλουμε) δεν τα λέει με τσαλκάτζα και "κόλπα" και παραλλαγές αλλά όπως είναι μέσα με συντηρητικούς λαρυγγισμούς....
2η παραγρ= Εχεις δίκιο. σειρά μου να τσιγκλίσω άλλους. ποιός ήταν ο πρώτος διδάξας σε αυτοσχεδιασμούς;; αν επικρίνεται ο Κυριαζής, θα ήταν σωστό να επικρίνεται κ άλλος.
3η παραγρ= αν είναι το συναγόμενο συμπέρασμα, τότε ....

λέτε;;
ο χρόνος θα δείξει...
 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
Domesticus νομίζω με πιάνεις για το "δαντέλα" μη πιάνεσαι με τη λέξη καθεαυτή,

Μὲ τὴ δαντέλα κανένα πρόβλημα, μ' ἀρέσει, ἀλλὰ ἀλλοῦ ...:p:wink::p:p:p:p

Κανείς δεν είπε πως ο Κυριαζής είναι κλασική βυζαντινή αλλά όχι πως δεν μπορεί να ψάλει κλασικά, άλλο το ένα άλλο το άλλο.

Αὐτὸ εἶναι ποὺ μὲ ἀπογοητεύει, πὼς μπορεῖ νὰ ψάλλει, τὸ γνωρίζουμε ὅλοι, ἀλλὰ γιὰ δικοὺς του λόγους δὲν τὸ κάνει, ὅποιοι κι ἄν εἶναι αὐτοί.

 

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
2η παραγρ= Εχεις δίκιο. σειρά μου να τσιγκλίσω άλλους. ποιός ήταν ο πρώτος διδάξας σε αυτοσχεδιασμούς;; αν επικρίνεται ο Κυριαζής, θα ήταν σωστό να επικρίνεται κ άλλος.
3η παραγρ= αν είναι το συναγόμενο συμπέρασμα, τότε ....

λέτε;;
ο χρόνος θα δείξει...

Ὁ χρόνος δὲν πρόκειται νὰ δείξει τίποτε, τὸ μόνο ποὺ δείχνει εἶναι πὼς ἔχει τελειώσει ὁ καιρὸς τῆς omertà γιὰ ... ἄλλα:cool:
 

PAPAZ DIMITRIOS

Δημήτρης Παπαζέτης:Ένας απλός νοσηλευτής-ψαλτάκος.
Αν προσέξεις Νίκο μου στα μηνύματα μου σ'αυτό το post τ'αναφέρω φόρα παρτίδα το πρόσωπο ή τα πρόσωπα αυτά.Αλλά ας μου εξηγήσει κάποιος το εξής:Όταν κατεβάζουμε αρχεία από τους μεγάλους ερμηνευτές τα κατεβάζουμε από περιέργεια,από αδημονία,από φανατισμό,από έρωτα,από γούστα,από νταλκά,από τι;Αυτές οι εκατοντάδες που κατεβάζουν π.χ Κυριαζή τον κατεβάζουν μόνο και μόνο για την φωνή του,για την φαντασία του,για την ερμηνεία του και μετά τα διαγράφουν αφού δεν τους ικανοποίησε:D:D;Δεν ξέρουν τι θα ακούσουν;Δεν είναι αποδοχή ενός ψαλσίματος απλησίαστου;Εκτός κι αν περιμένουν να ακούσουν Ιάκωβο Ναυπλιώτη και Πρίγγο...
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Ὁ χρόνος δὲν πρόκειται νὰ δείξει τίποτε, τὸ μόνο ποὺ δείχνει εἶναι πὼς ἔχει τελειώσει ὁ καιρὸς τῆς omertà γιὰ ... ἄλλα:cool:

δηλ τοσο καιρό δε μιλούσες;;
δεν κατηγορούσες;;

καλό...
το άλλο με τον αρχοντα, το ξέρεις;;

μην προδικάζεις καταστάσεις...
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος
Αν προσέξεις Νίκο μου στα μηνύματα μου σ'αυτό το post τ'αναφέρω φόρα παρτίδα το πρόσωπο ή τα πρόσωπα αυτά.Αλλά ας μου εξηγήσει κάποιος το εξής:Όταν κατεβάζουμε αρχεία από τους μεγάλους ερμηνευτές τα κατεβάζουμε από περιέργεια,από αδημονία,από φανατισμό,από έρωτα,από γούστα,από νταλκά,από τι;Αυτές οι εκατοντάδες που κατεβάζουν π.χ Κυριαζή τον κατεβάζουν μόνο και μόνο για την φωνή του,για την φαντασία του,για την ερμηνεία του και μετά τα διαγράφουν αφού δεν τους ικανοποίησε:D:D;Δεν ξέρουν τι θα ακούσουν;Δεν είναι αποδοχή ενός ψαλσίματος απλησίαστου;Εκτός κι αν περιμένουν να ακούσουν Ιάκωβο Ναυπλιώτη και Πρίγγο...

δεν είπα κάτι αρνητικό...
μάλιστα ο νεαρός με το iphone που τραβάει τον Κυριαζή είναι φίλος.
στη δοξολογία κατι με...
αλλά πέραν τουτου, περί ορέξεως, ουδείς λόγος.
 

ΦΩΤΙΟΣ ΚΕΡΜΕΛΙΔΗΣ

Παλαιό Μέλος
Είπαμε ο Κυριαζής ψάλλει επιστημονικά.Θέλετε απόδειξη;
Σελ.5.Δεν τα λέω εγώ.Τα λέει ... ΚΡΗΠΙΣ του θεωρητικού και πρακτικού της πατρώας μας μουσικής υπό Θεοδ.Φωκαέως εν Αθήναι 1872...:)
 

Attachments

  • ''Κρηπίς'' του θεωρητικού και πρακτικού της εκκλησιαστικής μουσικής Αθήναι 1872.pdf
    3.1 MB · Views: 24

domesticus

Lupus non curat numerum ovium
δηλ τοσο καιρό δε μιλούσες;;
δεν κατηγορούσες;;

καλό...
το άλλο με τον αρχοντα, το ξέρεις;;

μην προδικάζεις καταστάσεις...

Ἐγώ δυὸ χρόνια γράφω, οὕτε εἶμαι καὶ κανένας σοβαρὸς θεωρητικὸς ἀλλὰ καὶ ψάλτης δυνατὸς, οὕτε καὶ ἐπώνυμος νὰ 'χει ἀξία πραγματικὴ ὁ λόγος μου.

Γενικά, δὲν ὑπῆρχε δυνατὸ ρεύμα ὅμως, ὁ σοβαρὰ ψαλτικὸς κόσμος τελοῦσε ἐν ὑπνώσει κυνηγῶντας γωνιακὰ μαγαζιὰ καὶ σόλο στὰ μικρόφωνα, ἀφήνοντας θεωρητικὸ πεδίο ἀνοιχτὸ.

Κλείνει ἡ στρόφιγγα ὅμως καὶ ... ὀψόμεθα :wink:.

Ὅσο γιὰ τὸ ἀνέκδοτο μὲ τὸν ἄρχοντα, ποιὸν ἐννοεῖς αὐτὸν τῆς ΜΤΧΕ ἤ αὐτὸν τῆς ... Ἀρχιεπισκοπῆς ...;

Ἀνέκδοτα ὑπάρχουν πολλὰ ... :rolleyes:
 

Nikos L.

Παλαιό Μέλος

Κλείνει ἡ στρόφιγγα ὅμως καὶ ... ὀψόμεθα :wink:.

Ὅσο γιὰ τὸ ἀνέκδοτο μὲ τὸν ἄρχοντα, ποιὸν ἐννοεῖς αὐτὸν τῆς ΜΤΧΕ ἤ αὐτὸν τῆς ... Ἀρχιεπισκοπῆς ...;

Ἀνέκδοτα ὑπάρχουν πολλὰ ... :rolleyes:

όποιον θέλεις..
ξέρω πολλά... ανέκδοτα.

Τώρα κυνηγά θεωρία ο ψαλτικός κόσμος;;
αν ναι, να αποφασίζουν να βγάζουν cds λ.χ. μετά τα 50 κ όχι μολις πήραν το πτυχίο μουσικής...
 
Last edited:
Top