Ο υπ' αριθμόν κώδικας της ΕΒΕ 3473 (Συλλογή Merlier αρ. 11) περιέχει μία Ανθολογία στη νέα μέθοδο που γράφτηκε από τον μοναχό Ματθαίο Εφέσιο Βατοπεδινό στη Θάσο το έτος 1832 από της σαρκώσεως του Κυρίου.
Μπράβο στην Εθνική Βιβλιοθήκη και στους ανθρώπους της που ψηφιοποίησαν τους εθνικούς αυτούς θησαυρούς.
Την ανεβάζω σιγά σιγά.
ΠΑΝ.ΤΖΑΝΑΚΟΣ;56230 said:... ενδιαφέρον και το χερουβικό σε Β του Γρηγορίου.
Είναι το γνωστό χερουβικό του Γρηγορίου, από τα της εβδομάδος, με την προσθήκη της εισαγωγής, όπως αναφέρθηκε, μόνο που αντί εκ του Πα με σκληρή χρωματική, είναι εκ του Βου με μαλακή χρωματική.
ΥΓ.Νομίζω και σε κάποιο άλλο Χερουβικό (ή Δοξολογία) που είχε αναρτηθεί παλαιότερα, παρατηρούνταν παρόμοια διαφορά στη γραφή. Μήπως θυμάται κανείς ποιο ήταν;
Ενημερώνω ότι τα μέρη του αρχείου θα τα ανεβάζω όλα στο μήνυμα 1
Μακάρι να μπορούσα να είχα μία τέτοια σε πρωτότυπο όχι γιά συλεκτική χρήση,αλλά γιά εκεί που γράφτηκε και αυτή και όλες.Το στασίδι.Τι κομπιούτερ και σκάνερ.Π.ΤΖ
Νίκο μας κακομαθαίνεις με τα υπέροχα που ανεβάζεις. Φαντάζομαι ότι, όπως έγραψες και εδώ, συνεχίζεις να ζητάς και να παίρνεις χειρόγραφα από την ΕΒΕ. Εύγε! και ευχαριστούμε που τα μοιράζεσαι μαζί μας!
Η επιθυμία σας κ. Τζανάκο θα πραγματοποιηθεί! Εν μέρει βέβαια, καθώς το πρωτότυπο δεν μπορεί να το έχει κανείς. Θα αναλάβω εγώ όμως, αφού ανέβει όλος ο Κώδικας να τον ξακρίσω, να τον καθαρίσω και να τον φτιάξω σε ένα ενιάιο εκτυπώσιμο σε λέηζερ εκτυπωτή PDF και να το ανεβάσω στο Ψαλτολόγιον.
Ακόμα, επειδή θα φτιάξω για μένα ένα βιβλίο για το στασίδι, με περιμετρική βιβλιοθεσία, θα τα κάνω δύο και θα σας στείλω το ένα :wink:
ΧΣ
ΠΑΝ.ΤΖΑΝΑΚΟΣ;56273 said:-Επανερχόμενος και πάλι.Μας έκανες το καλλίτερο κέρασμα γιά τη γιορτή σου αγαπητέ συνάδελφε.Μία από τις πιό ενδιαφέρουσες ανθολογίες που έχω δεί.
Με απηχήματα[ακόμη μερικοί τα κάνουν έτσι στο Αγ.όρος],απίθανα σύντομα τεριρέμ στα χερουβικά [ειδικά στο πλ.Δ του Πέτρου] και δέστε πώς κυλάνε τα του Μ.Βασιλείου.Λές και σε ωθεί ο μακαριστός Ματθαίος.Δεσπόζει ο Πέτρος βέβαια.Μακάρι να μπορούσα να είχα μία τέτοια σε πρωτότυπο όχι γιά συλεκτική χρήση,αλλά γιά εκεί που γράφτηκε και αυτή και όλες.Το στασίδι.Τι κομπιούτερ και σκάνερ.Π.ΤΖ
Το κλάσμα το ονομάζει "τζάκισμα" παρ όλο που μιλάει για νέα μέθοδο...αχ αχ μαθητής εκείνου του πλάνου και αυτός!!! Βατοπαιδινός παιδί μου τι περιμένεις!!!
Υπολόγιζα να "τρέξεις" να απαντήσεις μέσα στο πρώτο μισάωρο, αλλά "έσκασες μύτη" πολύ πιο συντομότερα...καλά πας...
Για σένα...σεβαστό...έχω το δικαίωμα να μην είναι τελείως αδιάφορο για μένα?η ονομασία του κλάσματος και ως τζακίσματος είναι τόσο αδιάφορη όσο και η απουσία της οξείας!
Για σένα...σεβαστό...έχω το δικαίωμα να μην είναι τελείως αδιάφορο για μένα?
Για σένα...σεβαστό...έχω το δικαίωμα να μην είναι τελείως αδιάφορο για μένα?
Υγ Κουίζ: Τί απήχημα έλεγε ο Ματθαίος πριν το Δ εωθινό, ή δογματικό ή πριν από ένα δοξαστικό τετάρτου ήχου;
( και ο διακο-Διονύσης, και οι Δανιηλαίοι και οι Θωμάδες) πριν το Δ εωθινό, ή δογματικό ή πριν από ένα δοξαστικό τετάρτου ήχου;
Δεν έχω μάθει ακόμη να επικοινωνώ με τα πνεύματα...θα το 'θελα πολύ αλλά...
Μάλλον με ένα μονοσύλλαβο Νε, όχι όμως απαραίτητα και μονόφθογγο (και εκεί είναι η ουσία).
Πάντως ο Χρύσανθος μας αναφέρει πως ο άγια απηχείται και εκ του ΔΙ και εκ του ΠΑ, πράγμα το οποίο καταγράφεται και σε χειρόγραφα π.χ.Αγιαααα Ο δια σε Θεοπάτωρ...
απλώς στοιχειώδης λογική.
Εδώ χρειάζεται λογική...