Κεκραγάρια «Δαμασκηνού»

Αν είναι δυνατόν να ανεβάσετε όλα τα Κεκραγάρια...μιας και είναι τόσο ωραία!!!!!!
 
Μπορεί κανείς να πει ποια πηγή χρησιμοποίησε ο Πέτρος Λαμπαδάριος για την εξήγησή του;
Είμαι πεπεισμένος εδώ και χρόνια ότι έκανε την εξήγησή του μετά το κεκραγάρι του Χρυσαφης τοῦ Νεοῦ. Όμως στο χειρόγραφο Καρακάλλου 216 είναι σαφές ότι υπάρχουν δύο διαφορετικές συνθέσεις. Ποιο είναι το πρωτότυπο που χρησιμοποίησε ο Πέτρος;
Πηγή· http://hdl.handle.net/20.500.11957/96056 + http://hdl.handle.net/20.500.11957/78114 + http://hdl.handle.net/20.500.11957/97133
 

Attachments

  • _11_01_0216-0030.jpg
    _11_01_0216-0030.jpg
    247.3 KB · Views: 44
  • _11_01_0216-0031.jpg
    _11_01_0216-0031.jpg
    231.4 KB · Views: 49
  • _11_01_0216-0077.jpg
    _11_01_0216-0077.jpg
    261.4 KB · Views: 33
  • _11_01_0216-0078.jpg
    _11_01_0216-0078.jpg
    264.3 KB · Views: 32
  • __16_01_0128-0033.jpg
    __16_01_0128-0033.jpg
    442.6 KB · Views: 28
  • __16_01_0128-0034.jpg
    __16_01_0128-0034.jpg
    440.3 KB · Views: 29
  • _11_01_0231-0015.jpg
    _11_01_0231-0015.jpg
    207.3 KB · Views: 29
  • _11_01_0231-0016.jpg
    _11_01_0231-0016.jpg
    254.2 KB · Views: 40
Last edited:
Δεν είναι διαφορετικές συνθέσεις. Είναι τα ίδια μέλη πρώτα σε εξήγηση από τον Πέτρο (φ 13v) και κατόπιν η πρωτότυπη παλαιά γραφή (f 37r). Το ίδιο παλαιό μέλος είναι και στα άλλα δύο χφφ.
Και παρακάτω στο χειρόγραφο Καρακάλλου 216, βάζει πρώτα την εξήγηση του Πέτρου του «Φώς ιλαρόν» και καττόπιν βάζει την παλαιά συνοπτική γραφή του.
 
Back
Top