Εὐλογοῦμεν Πατέρα, Υἱόν, καὶ Ἅγιον Πνεῦμα, [τὸν Κύριον]/[Θεόν].
Τό ὅτι ἔχει παγιωθεῖ πλέον στήν η΄ ᾠδή ἀντί τοῦ Δόξα... τό Εὐλογοῦμεν Πατέρα, Υἱόν, καὶ Ἅγιον Πνεῦμα, τὸν Κύριον., ἀκολουθεῖ τό Καὶ νῦν... καί τό Αἰνοῦμεν, εὐλογοῦμεν, (καὶ) προσκυνοῦμεν τὸν Κύριον., π
Εὐλογοῦμεν Πατέρα, Υἱόν, καὶ Ἅγιον Πνεῦμα, τὸν
Κύριον[/I].
Από Η' ωδή βιβλική, των τριών Παίδων
Εὐλογοῦμεν Πατέρα, Υἱόν, καὶ Ἅγιον Πνεῦμα,
Θεόν[/I].
και
Παναγία Τριάς σώσον πάντας ημάς
Στίχος Τριαδικών τροπαρίων (εκ των οποίων και τα Μεσονυκτικά της Κυριακής).
Κάτι γραφει ο Βιολάκης στο τυπικό (Μεσονυκτικό

περί στίχων.
Επιχειρημα
Κανόνας του Πάσχα
Η' ωδή, Τροπάριο 3 =
Τριαδικόν
Πάτερ παντοκράτορ, καὶ
Λόγε, καὶ
Πνεῦμα, τρισὶν ἑνιζομένη, ἐν ὑποστάσεσι φύσις, ὑπερούσιε καὶ ὑπέρθεε εἰς σὲ βεβαπτίσμεθα, καὶ σὲ εὐλογοῦμεν, εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας.
-----------------
Λοιπόν
ΠΡΟΤΑΣΗ
- για όσους τα λένε όπως πρέπει, δηλαδή διπλασιάζοντας
Δόξα σοι ο Θεός ημών δόξα σοι
«Αὕτη ἡ κλητὴ καὶ ἁγία ἡμέρα, ἡ μία τῶν Σαββάτων, ἡ βασιλὶς καὶ κυρία, ἑορτῶν ἑορτή, καὶ πανήγυρις ἐστὶ πανηγύρεων, ἐν ᾗ εὐλογοῦμεν, Χριστὸν εἰς τοὺς αἰῶνας».
Δόξα σοι ο Θεός ημών δόξα σοι
«Αὕτη ἡ κλητὴ καὶ ἁγία ἡμέρα,
Δόξα τη Αγία Αναστάσει σου Κύριε
Δεῦτε τοῦ καινοῦ τῆς ἀμπέλου γεννήματος τῆς θείας εὐφροσύνης, ἐν τῇ εὐσήμῳ ἡμέρᾳ τῆς ἐγέρσεως, βασιλείας τε Χριστοῦ κοινωνήσωμεν, ὑμνοῦντες αὐτόν, ὡς Θεόν εἰς τοὺς αἰῶνας.
Δόξα τη Αγία Αναστάσει σου Κύριε
Δεῦτε τοῦ καινοῦ τῆς ἀμπέλου γεννήματος ...
Δόξα τη Αγία Αναστάσει σου Κύριε
Ἆρον κύκλῳ τοὺς ὀφθαλμούς σου Σιὼν καὶ ἴδε· ἰδοὺ γὰρ ἥκασί σοι, θεοφεγγεῖς ὡς φωστῆρες, ἐκ δυσμῶν καὶ βορρᾶ, καὶ θαλάσσης, καὶ ἑῴας τᾶ τέκνα σου ἐν σοὶ εὐλογοῦντα, Χριστὸν εἰς τοὺς αἰῶνας.
Δόξα τη Αγία Αναστάσει σου Κύριε
Ἆρον κύκλῳ τοὺς ὀφθαλμούς σου Σιὼν καὶ ἴδε·...
Εὐλογοῦμεν Πατέρα, Υἱόν, καὶ Ἅγιον Πνεῦμα,
Θεόν[/I].
Πάτερ παντοκράτορ, καὶ
Λόγε, καὶ
Πνεῦμα, τρισὶν ἑνιζομένη, ἐν ὑποστάσεσι φύσις, ὑπερούσιε καὶ ὑπέρθεε εἰς σὲ βεβαπτίσμεθα, καὶ σὲ εὐλογοῦμεν, εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας.
Και νυν
Πάτερ παντοκράτορ, καὶ
Λόγε, καὶ
Πνεῦμα,
Αινούμεν, ευλογούμεν, και προσκυνούμεν
«Αὕτη ἡ κλητὴ καὶ ἁγία ἡμέρα
-------------------
άλλη πρόταση
- για όσους τα λένε και δεν τα λένε, δηλαδή μονά
Δόξα σοι ο Θεός ημών δόξα σοι
«Αὕτη ἡ κλητὴ καὶ ἁγία ἡμέρα, ἡ μία τῶν Σαββάτων, ἡ βασιλὶς καὶ κυρία, ἑορτῶν ἑορτή, καὶ πανήγυρις ἐστὶ πανηγύρεων, ἐν ᾗ εὐλογοῦμεν, Χριστὸν εἰς τοὺς αἰῶνας».
Δόξα τη Αγία Αναστάσει σου Κύριε
Δεῦτε τοῦ καινοῦ τῆς ἀμπέλου γεννήματος τῆς θείας εὐφροσύνης, ἐν τῇ εὐσήμῳ ἡμέρᾳ τῆς ἐγέρσεως, βασιλείας τε Χριστοῦ κοινωνήσωμεν, ὑμνοῦντες αὐτόν, ὡς Θεόν εἰς τοὺς αἰῶνας.
Δόξα τη Αγία Αναστάσει σου Κύριε
Ἆρον κύκλῳ τοὺς ὀφθαλμούς σου Σιὼν καὶ ἴδε· ἰδοὺ γὰρ ἥκασί σοι, θεοφεγγεῖς ὡς φωστῆρες, ἐκ δυσμῶν καὶ βορρᾶ, καὶ θαλάσσης, καὶ ἑῴας τᾶ τέκνα σου ἐν σοὶ εὐλογοῦντα, Χριστὸν εἰς τοὺς αἰῶνας.
Εὐλογοῦμεν Πατέρα, Υἱόν, καὶ Ἅγιον Πνεῦμα,
Θεόν[/I].
Και νυν
Πάτερ παντοκράτορ, καὶ
Λόγε, καὶ
Πνεῦμα, τρισὶν ἑνιζομένη, ἐν ὑποστάσεσι φύσις, ὑπερούσιε καὶ ὑπέρθεε εἰς σὲ βεβαπτίσμεθα, καὶ σὲ εὐλογοῦμεν, εἰς πάντας τοὺς αἰῶνας.
Αινούμεν, ευλογούμεν, και προσκυνούμεν
«Αὕτη ἡ κλητὴ καὶ ἁγία ἡμέρα...
Tο
Σλαβονικο Τυπικο έχει διατηρmhσει, εκτός από τα παραπάνω, πολλά μεγαλυνάρια
Θ' ωδής....