Τὸ «Ὑπὸ τὴν σὴν εὐσπλαχνίαν ...» ψάλλεται ὅπως τὰ προηγούμενα τροπάρια, χωρὶς μικρὴ μετάνοια (χφ. Βατοπεδίου 1248 ὡρολόγιον ιβ' αἰ. φ. 34r-v, τυπικὸν Εὐεργέτιδος ια'-ιβ' αἰ. ἔκδ. Dmitrievskij τ. 1 σσ. 522 καὶ 601, τυπκὸν Μεσσήνης τοῦ ἔτους 1131 σσ. 193,196,205, καὶ 214, τυπικὸν Κασούλων τοῦ ἔτους 1174 ἐκδ. Dmitrievskij τ.1 σ. 797, χφ. Σινὰ 1094 ΤΑΣ ιβ' αἰ. ἔκδ. Dmitrievskij τ. 3 σ. 3, χφ. Σινὰ 1097 σιναϊτικὸν τυπικὸν τοῦ ἔτους 1214 ἔκδ. ὅπ. πρ. τ. 3 σ. 396, τυπικὸν Μίλι τοῦ ἔτους 1292 ἔκδ. ὅπ. πρ. τ. 1 σ. 872 καὶ 873, χφ. Λειμῶνος 134 ΤΑΣ τοῦ ἔτους 1428-1429 φ. 97v, ἰδιωτικὸ χφ. ΤΑΣ τοῦ ἔτους 1528 ἔκδ. ὅπ. πρ. τ. 3 σ. 319, ἐκδόσεις ΤΑΣ κεφ. ε', ἔντυπα ὡρολόγια τῶν ἐτῶν 1509, 1520 καὶ 1830 σ. 179).
Ἴσως τὸ «Θεοτόκε Παρθένε, χαῖρε κεχαριτωμένη ...» νὰ ἦτο τὸ πρωτογενὲς ἄμνημο ἀπολυτίκιο τοῦ ἑσπερινοῦ γιὰ τὴν Κυριακή (ΤΑΣ κεφ. β') καὶ τὴν Δευτέρα (Γαβριὴλ τοῦ χαιρετιστοῦ καὶ λοιπῶν ἀσωμάτων), τὸ «Βαπτιστὰ τοῦ Χριστοῦ ...» γιὰ τὴν Τρίτη, τὸ «Ὑπὸ τὴν σὴν εὐσπλαχνίαν ...» γιὰ τὶς σταυρώσιμες ἡμέρες (κατανυκτικόν, χωρὶς χαιρετισμό), γιὰ τὴν Πέμπτη τὸ «Ἱκετεύσατε ὑπὲρ ὑμῶν ἅγιοι ἀπόστολοι ...», ἐνῶ τὸ Σάββατον διατηροῦσε τὴν παλαιότερη διάταξη τοῦ νεκρωσίμου Ἀλληλούια μὲ τὰ «Ἀπόστολοι, μάρτυρες ...» κ.λ.π.