dkalpakidis
Dimitrios Kalpakidis
Πάντως θα ήταν μια καλή ευκαιρία για συζήτηση σε τί εξυπηρετεί η τέλεση της Θείας Λειτουργίας του Μεγάλου Βασιλείου την παραμονή (το πρωί, παρότι είναι Εσπερινή Λειτουργία...) κοντά στην ούτως ή άλλως μακρά ακολουθία.
Η θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου είναι η των μεγάλων και "επισήμων" ημερών αλλά έφθασε πλέον να τελείται δέκα (ίσως και περισσότερες με βάση άλλα Τυπικά) φορές το χρόνο.
Αν εξαιρέσω τις 5 Κυριακές της Μεγάλης Τεσσαρακοστής και την ημέρα μνήμης του Αγίου Βασιλείου, οι άλλες 4 Λειτουργίες διαπιστώνω ότι γίνονται αρκετά βιαστικά.
Και για μεν την Μεγάλη Πέμπτη και Μεγαλο Σάββατο δεν τίθεται ιδιαίτερο θέμα εναλλαγής κλπ...
Μήπως, όμως θα ήταν προτιμώτερο, να τελείται πλέον πάντα την κυριώνυμο ημέρα πάντοτε Χριστούγεννα και Φώτα;
Η θεία Λειτουργία του Μεγάλου Βασιλείου είναι η των μεγάλων και "επισήμων" ημερών αλλά έφθασε πλέον να τελείται δέκα (ίσως και περισσότερες με βάση άλλα Τυπικά) φορές το χρόνο.
Αν εξαιρέσω τις 5 Κυριακές της Μεγάλης Τεσσαρακοστής και την ημέρα μνήμης του Αγίου Βασιλείου, οι άλλες 4 Λειτουργίες διαπιστώνω ότι γίνονται αρκετά βιαστικά.
Και για μεν την Μεγάλη Πέμπτη και Μεγαλο Σάββατο δεν τίθεται ιδιαίτερο θέμα εναλλαγής κλπ...
Μήπως, όμως θα ήταν προτιμώτερο, να τελείται πλέον πάντα την κυριώνυμο ημέρα πάντοτε Χριστούγεννα και Φώτα;
Last edited: