Στὸ σημερινὸ ὡρολόγιο, ὅπως καὶ στὰ παλαιά (ἐκδ. 1509 κ. ἑ.), ὁρίζεται ὅτι τὸ Πᾶσα πνοὴ ψάλλεται, μόνο ὅταν ψάλλεται μεγάλη δοξολογία (τυπικὸ ναοῦ Ἀναστάσεως τοῦ ἔτους 1122 σ. 38, Dmitrievskij τ. 3 σσ. 289, 458, Δ. Μπαλαγεώργου Ἡ ψαλτικὴ παράδοση τῶν ἀκολουθιῶν τοῦ βυζαντινοῦ κοσμικοῦ τυπικοῦ σ. 257, χφ. Ἰβήρων 1120 παπαδικὴ τοῦ ἔτους 1458 φ. 411r, τυπικὸ Μ. Διονυσίου σσ. 119, 203, 238, 346, 475, 483, 626)· διαφορετικὰ λέγονται μόνο οἱ στίχοι τοῦ 148ου ψαλμοῦ μὲ τὸ ἐφύμνιο «Σοὶ πρέπει ὕμνος τῷ Θεῷ».
Στὰ χφφ. ὡρολόγια Λειμῶνος 295 β’ ἥμισυ ιβ’ αἰ. σ. 203, Σινὰ 904 τοῦ ἔτους 1211 φ. 180v, 866 ιγ’ αἰ. φ. 72v, 898 τοῦ ἔτους 1335, British Library Add. 22507 ιδ’ αἰ. φ. 46r, Ἐθνικῆς Βιβλιοθήκης τῆς Ἑλλάδος 2042 τέλη ιδ’ αἰ., ἀλλὰ καὶ στὶς ἐκδόσεις τοῦ ῾Ωρολογίου τῶν ἐτῶν 1509 (ΕΒΕ), 1520 (Γεννάδιος βιβλιοθήκη), 1563, 1604, 1757, 1820, 1830, στὸ Ὡρολογόπουλον ἐκδ. 1640 (Γεννάδιος βιβλιοθήκη), στὴν Ἀκολουθία τοῦ ἀναγνώστου ἐκδ. 1635 (ΕΒΕ) καὶ 1780 (ΕΒΕ) καὶ στὴν Πανθέκτη ἔκδ. 1817 τ. 1 σ. 99 τὸ Κύριε, ἐκέκραξα παρατίθεται μὲ αὐτὴ τὴν ἁπλὴ μορφή (γιὰ τὶς καθημερινές): «Κύριε ἐκέκραξα πρὸς σέ, εἰσάκουσόν μου, πρόσχες τῇ φωνῇ τῆς δεήσεώς μου· ἐν τῷ κεκραγέναι με πρὸς σέ, εἰσάκουσόν μου, Κύριε»· ἐπίσης καὶ στὸ χφ. Σινὰ 863 ὡρολόγιο θ' αἰ. ἔκδ. J. Mateos σ. 56, χωρὶς ἐφύμνιο «εἰσάκουσόν μου, Κύριε» (τὸ ὁποῖο σήμερα ἐπαναλαμβάνεται καὶ μετὰ τὸν δεύτερο ψαλμικὸ στίχο «Κατευθυνθήτω ἡ προσευχή μου ὡς θυμίαμα ἐνώπιόν σου, ἔπαρσις τῶν χειρῶν μου θυσία ἑσπερινή»). ῍Αρα τὸ ἀνεπτυγμένο κεκραγάριο τῶν μουσικῶν (χφφ. καὶ ἐντύπων) - τῶν ἑορτῶν, ποὺ σήμερα ἐπικρατεῖ, εἶναι μόνο γι᾿ αὐτὲς μὲ μεγάλη δοξολογία (καὶ γιὰ τὴν διακαινήσιμο ἑβδομάδα). «Ἡ ἐπανάληψις αὐτὴ τοῦ ἐφυμνίου ῾῾Εἰσάκουσόν μου Κύριε᾿᾿ ἐγίνετο παλαιότερα σὲ κάθε στίχο καὶ ἀπὸ τοὺς ὑπόλοιπους τοῦ ψαλμοῦ καὶ ἔδιδε ἰδιαίτερο κατανυκτικὸ χρῶμα στὴν ψαλμωδία του» (ΛΛ σ. 156). Στὸν ἑπόμενο ψαλμὸ 141 τὸ ἐφύμνιο εἶναι «Ἐκέκραξά σοι, σῶσόν με», τοῦ δὲ 129 «Κύριε σωτήρ, ἐλέησον ἡμᾶς» (τυπικὸ Μεσσήνης τοῦ ἔτους 1131 σ. 296, χφ. Σινὰ 904 ὡρολόγιο τοῦ ἔτους 1211 φφ. 181r-182v, Ἰ. Φουντούλη Αἱ ἀκολουθίαι τῶν ὡρῶν τοῦ νυχθημέρου κατὰ τὸ ὡρολόγιον τῆς Κρυπτοφέρρης, ἐν συγκρίσει πρὸς τὸ Κωνσταντινουπολιτικὸν ὡρολόγιον στὸ La chiesa greca in Italia dall’ VIII al XVI secolo ( = Italia Sacra 21 Padua 1972) σ. 585, Γ. Στάθη Ἐγκαίνια σ. 37).
Δὲν ψάλλεται ἀργοσύντομο κεκραγάριο πρὸ συντόμων στιχηρῶν (βλ. ἀντιστοιχία τοῦ ἀναστασιμάταρίου), τὰ δὲ ἀργὰ κεκραγάρια ἀντιστοιχοῦν σὲ στιχηρά τοῦ ἀργοῦ στιχηραρίου καὶ ψάλλονται μόνο πρὸ αὐτῶν.