Σύντομον Δοξαστάριον Πέτρου του Πελοποννησίου (δακτυλογράφηση από την έκδοση του 1820 Πέτρου του Εφεσίου)

Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι.

Μετά από τα ευμενή σχόλια που ακολούθησαν τη δημοσίευση στο Ψαλτολόγιο του Αναστασιματαρίου του Κ. Πρίγγου πριν από ένα χρόνο, προχωρήσαμε στη δακτυλογράφηση και ψηφιακή μορφοποίηση του σύντομου Δοξασταρίου του Πέτρου Πελοποννησίου, που αποτελεί αντίγραφο της πρώτης τυπογραφημένης έκδοσης του Πέτρου Εφεσίου (Βουκουρέστι, 1820). Λόγω της μεγάλης σε υλικό έκτασης του έργου, αποφασίσαμε να το χωρίσουμε σε δύο τόμους, έναν για τις ακίνητες εορτές (Μηνολόγιο) και έναν για τις κινητές (Τριώδιο–Μεγ. Εβδομάδα–Πεντηκοστάριο), ώστε να είναι εύχρηστο, σε σχέση με έναν και μοναδικό, πλην ογκώδη, τόμο. Στον πρόλογο του Α΄ τόμου γίνεται αναλυτική αναφορά στις όποιες βελτιώσεις προβήκαμε κατά τη διάρκεια της δακτυλογράφησης.

Σύντομον Δοξαστάριον Πέτρου Πελοποννησίου

Το .pdf αρχείο έχει μορφοποιηθεί κατάλληλα για εκτύπωση και βιβλιοδεσία. Επιλέξτε View - Page Display - Two-Up ή Two-Up Continuous, ώστε να το δείτε σε παρουσίαση δύο σελίδων, όπως ακριβώς δηλαδή θα φαίνεται ως βιβλίο. Η αρίθμηση των σελίδων αρχίζει από δεξιά. Στην 1η σελίδα είναι ο σύντομος τίτλος του βιβλίου, στη 2η το κενό οπισθόφυλλο, στην 3η ο πλήρης τίτλος κ.ο.κ. Όποιος από τους κατόχους του προγράμματος «Μελωδός» επιθυμεί να λάβει το Δοξαστάριο σε αρχείο .mel για προσωπική μορφοποίηση, ας μας το κοινοποιήσει με προσωπικό μήνυμα επωνύμως, επισυνάπτοντας και την ηλεκτρονική του διεύθυνση.

Ευχόμαστε σε όλους καλή υπόλοιπη Τεσσαρακοστή και καλό Δωδεκαήμερο Θεού θέλοντος, και παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για οποιεσδήποτε δικές μας αβλεψίες συναντήσετε, οι οποίες όμως να αφορούν στην πιστότητα του τρόπου γραφής του εν λόγω έργου.


Οι πονήσαντες

Χρήστος Τσακίρογλου
Χαράλαμπος Τσερκέζης
Σωτήριος Γεκενίδης
Αλέξανδρος Γεκενίδης
 
Last edited:
Μιας και θα εκτυπώσω πάνω από 20 κομμάτια για τον κάθε τόμο, όποιος φίλος το επιθυμεί , ας μου στήλει π.μ. για να τον εντάξω και αυτόν στις εκτυπώσεις. Επίσης να δηλώσει και τί είδους δέσιμο θέλει (σπυράλ πλαστικό, σπυράλ μεταλικό, χαρτόδετο, κτλ ) αλλά επίσης και το μέγεθος χαρτιού.

Σε ποιότητα χαρτιού θα μπεί ένα χαρτί αρκετά ποιοτικό και σε απόχρωση λίγο ζαχαρένια, και ματ, για να μήν γυαλίζει στο αναλόγιο.

Σήμερα θα έχω τιμές από τα ως άνω.

Ευχαριστώ ~
 
Αγαπητοί φίλοι και συνάδελφοι.

Μετά από τα ευμενή σχόλια που ακολούθησαν τη δημοσίευση στο Ψαλτολόγιο του Αναστασιματαρίου του Κ. Πρίγγου πριν από ένα χρόνο, προχωρήσαμε στη δακτυλογράφηση και ψηφιακή μορφοποίηση του σύντομου Δοξασταρίου του Πέτρου Πελοποννησίου, που αποτελεί αντίγραφο της πρώτης τυπογραφημένης έκδοσης του Πέτρου Εφεσίου (Βουκουρέστι, 1820). Λόγω της μεγάλης σε υλικό έκτασης του έργου, αποφασίσαμε να το χωρίσουμε σε δύο τόμους, έναν για τις ακίνητες εορτές (Μηνολόγιο) και έναν για τις κινητές (Τριώδιο–Μεγ. Εβδομάδα–Πεντηκοστάριο), ώστε να είναι εύχρηστο, σε σχέση με έναν και μοναδικό, πλην ογκώδη, τόμο. Στον πρόλογο του Α΄ τόμου γίνεται αναλυτική αναφορά στις όποιες βελτιώσεις προβήκαμε κατά τη διάρκεια της δακτυλογράφησης.

Σύντομον Δοξαστάριον Πέτρου Πελοποννησίου

Το .pdf αρχείο έχει μορφοποιηθεί κατάλληλα για εκτύπωση και βιβλιοδεσία. Επιλέξτε View - Page Display - Two-Up ή Two-Up Continuous, ώστε να το δείτε σε παρουσίαση δύο σελίδων, όπως ακριβώς δηλαδή θα φαίνεται ως βιβλίο. Η αρίθμηση των σελίδων αρχίζει από δεξιά. Στην 1η σελίδα είναι ο σύντομος τίτλος του βιβλίου, στη 2η το κενό οπισθόφυλλο, στην 3η ο πλήρης τίτλος κ.ο.κ. Όποιος από τους κατόχους του προγράμματος «Μελωδός» επιθυμεί να λάβει το Δοξαστάριο σε αρχείο .mel για προσωπική μορφοποίηση, ας μας το κοινοποιήσει με προσωπικό μήνυμα επωνύμως, επισυνάπτοντας και την ηλεκτρονική του διεύθυνση.

Ευχόμαστε σε όλους καλή υπόλοιπη Τεσσαρακοστή και καλό Δωδεκαήμερο Θεού θέλοντος, και παρακαλούμε να μας ενημερώνετε για οποιεσδήποτε δικές μας αβλεψίες συναντήσετε, οι οποίες όμως να αφορούν στην πιστότητα του τρόπου γραφής του εν λόγω έργου.


Οι πονήσαντες

Χρήστος Τσακίρογλου
Χαράλαμπος Τσερκέζης
Σωτήριος Γεκενίδης
Αλέξανδρος Γεκενίδης

Προς Όλους τους κοποιάσαντας
Ένα Μεγάλο Εύγε!!!!!!!!!!
Τα πιο Θερμά μου συγχαρητήρια, και
Πάμπολλες Ευχαριστίες
Και για την Παρούσα ΠαMΜέγιστη Δωρεά Σας
Και στην καλύτερη τιμή βεβαίως βεβαίως!!!!!!
Εθαύμασα !!!!!!!!!!!
Την
Τέλεια Συλλογική Σας Εργασία
Όπως αναλυτικά αναφέρεται στον Πρόλογο.
Νοιώθω, πως
Ο αοίδιμος
Πέτρος ο Πελοποννήσιος
Και οι συν αυτώ
Χαίρονται και Σας ευχαριστούν ιδιαίτερα
Διότι το Τελειοποιήσατε και το συμπληρώσατε στον ύψιστο βαθμό,
Και Σας στέλνουν τις Ευχές Των.
Εύχομαι ολόψυχα όπως ο Δωρεοδότης των Πάντων Κύριος να σας τα ανταποδώσει ΥπέρΠλουσίως σε Εσάς και σε όλους τους Δικούς Σας
και κατά τους πόθους Σας.
Εύγε!!!!!!!!!
 
Άξιοι ! Συγχαρητήρια ! Το εγχείρημα ήταν μεγάλο .
Ευχαριστούμε και για τον τεράστιο κόπο και την μεθοδική συλλογική εργασία αλλά προπαντός για την αγάπη σας να το μοιραστείτε μαζί μας .
 
Συνάδελφοι, ἐξαιρετικὴ ἐργασία. Κόπος πολὺς, προσφορὰ μεγάλη.

Νὰ εἶστε γεροὶ καὶ δυνατοὶ, σεῖς καὶ οἱ οἰκεῖοι σας καὶ αὐτὴ ἡ ἔμπρακτη διάθεση προσφορᾶς καὶ θυσίας χρόνου καὶ κόπου νὰ σᾶς ἀποδοθεῖ πολλαπλάσια!

ΥΓ1. Βλέπω ὁ Τσακίρογλου ἔχει «κολλήσει» τὸ «μικρόβιο» τῆς προσφορᾶς καὶ στὰ νεότερα μέλη:)
ΥΓ2. Ἄν μπορεῖτε βάλτε καὶ κάποιο copyright συνάδελφοι, κατοχυρώστε τὴν ἐργασία σας μἐ κάποιον τρόπο, τόση προσπάθεια εἶναι κρίμα νὰ πέσει θύμα τυχόν ἐκμετάλλευσης. Καὶ νὰ εἶστε φειδωλοὶ στὴν παραχώρηση τοῦ ἀρχείου .mel, οἱ μέρες εἶναι πονηρὲς καὶ τὸ forum ἔχει γεμίσει ἀπὸ ἐκμεταλλευτές πάσης φύσεως

ΥΓ 3: Καταφέρατε νὰ διαψεύσετε κατηγορηματικὰ ἀπόψεις σὰν κι αὐτὴ
 
Last edited:
Ένα πολύ μεγάλο ΕΥΧΑΡΙΣΤΩ και από εμένα για την τεράστια προσφορά σας.
Ο Θεός να σας έχει καλά.
 
Σας ευχαριστούμε πολύ. Αν και ενα ευχαριστω ειναι πολυ λιγο για τον τεραστιο κοπο σας.
 
Παιδιά εξαιρετική δουλεία και μπράβο σας..
Προς Θεού, έτσι για να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση, διότι
είναι μεγάλη η συνεισφορά σας, στην ανάδειξη του Μεγαλύτερου Δασκάλου που
ανέδειξε η Βυζαντινή Μουσική του Πέτρου Λαμπαδαρίου, δυο τρία σημεία μικρά τα οποία θα μπορούσαν να αναδείξουν καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα το όλο έργο:
1. στον Πρόλογο λέτε ότι ο Πέτρος θεωρείται η τέταρτη πηγή. Αν εννοείται τέταρτη, αριθμητικά, είναι σωστό. Όμως ο Πέτρος είναι η πρώτη διότι πριν απ' αυτόν δεν ξέρουμε τίποτα. Κι' αν κάποιοι λένε το αντίθετο τότε λένε βλακείες.
2. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και το χειρόγραφο Δοξαστάριο του Πέτρου, ώστε να γίνει καλύτερη εξήγηση. Διότι, δυστυχώς, οι τρείς Δασκάλοι δεν εξήγησαν σωστά, ή δεν κατανόησαν, καλύτερα μπορούμε να πούμε, το χειρόγραφο, ώστε να το εξηγήσουν.

Πέραν αυτών όμως αυτών, και πάλι μπράβο σας:):):)
 
....

Διότι, δυστυχώς, οι τρείς Δασκάλοι δεν εξήγησαν σωστά, ή δεν κατανόησαν, καλύτερα μπορούμε να πούμε, το χειρόγραφο, ώστε να το εξηγήσουν.
.....

:confused::confused::confused::confused:
:D:D:D:D
:rolleyes::rolleyes::rolleyes::rolleyes:

Για να καταλάβω... Οι τρείς τί δεν ήξεραν καλά; Την νέα ή την παλαιά!!!;;;;;; Αφού οι ίδιοι εφηύραν την νέα, για να εξηγήσουν την παλαιά, πως γίνεται να μην το κάνουν σωστά!!!! Αφού δικοί τους είναι οι κανόνες!!!!!!!!

Εμείς δηλαδή βάσει τίνος μπορούμε να διαβάσουμε τον Πέτρο;
 
Παιδιά εξαιρετική δουλεία και μπράβο σας..
Προς Θεού, έτσι για να αποφευχθεί οποιαδήποτε παρεξήγηση, διότι
είναι μεγάλη η συνεισφορά σας, στην ανάδειξη του Μεγαλύτερου Δασκάλου που
ανέδειξε η Βυζαντινή Μουσική του Πέτρου Λαμπαδαρίου, δυο τρία σημεία μικρά τα οποία θα μπορούσαν να αναδείξουν καλύτερα και πιο ολοκληρωμένα το όλο έργο:
1. στον Πρόλογο λέτε ότι ο Πέτρος θεωρείται η τέταρτη πηγή. Αν εννοείται τέταρτη, αριθμητικά, είναι σωστό. Όμως ο Πέτρος είναι η πρώτη διότι πριν απ' αυτόν δεν ξέρουμε τίποτα. Κι' αν κάποιοι λένε το αντίθετο τότε λένε βλακείες.
2. Θα μπορούσε να χρησιμοποιηθεί και το χειρόγραφο Δοξαστάριο του Πέτρου, ώστε να γίνει καλύτερη εξήγηση. Διότι, δυστυχώς, οι τρείς Δασκάλοι δεν εξήγησαν σωστά, ή δεν κατανόησαν, καλύτερα μπορούμε να πούμε, το χειρόγραφο, ώστε να το εξηγήσουν.

Πέραν αυτών όμως αυτών, και πάλι μπράβο σας:):):)

..βάλε ένα "ευχαριστώ" (αρκεί) και άσε τα σάπια ....
ένεκα εορτής δεν στα χώνω και χειρότερα ...:mad:
 
..βάλε ένα "ευχαριστώ" (αρκεί) και άσε τα σάπια ....

Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Κι αν ειπωθούν εδώ ιδέες, με καλή διάθεση και αγάπη και φυσικά αναγνώριση του μεγάλου έργου που έχει πραγματοποιηθεί, τότε κάποιες βελτιώσεις μπορεί να ενσωματωθούν σε πιθανή μελλοντική "επανέκδοση", προς μεγαλύτερη ωφέλεια όλων και μεγαλύτερο έπαινο των συντελεστών.
 
Μία ακόμα σημαντική στιγμή στην πορεία της Ψαλτικής στο διαδίκτυο. Θερμά συγχαρητήρια και στους τέσσερις και για αυτή την προσφορά σας! Τα έργα σας έχουν διαδοθεί ήδη στην Αυστραλία και είμαι σίγουρος και σε άλλες γωνιές του κόσμου και δίκαια όσοι απολαμβάνουν τους κόπους σας εύχονται για σας. Μακάρι να έχετε δύναμη και ζήλο να μας δώσετε και άλλα κλασσικά αριστουργήματα με την ηλεκτρονική σας πένα και μακάρι και άλλοι να μιμηθούν το παράδειγμά σας. Ευχαριστούμε.
 
Ονειρευόμουν κάποιος να κάνει το κόπο να δακτυλογραφήσει αυτό το βιβλίο...
 
Ονειρευόμουν κάποιος να κάνει το κόπο να δακτυλογραφήσει αυτό το βιβλίο...
Ευτυχώς κάποιες φορές ακόμα και τα πιό... ''τρελά'' όνειρα γίνονται πραγματικότητα!!!:D:D:D
 
Εχθρός του καλού είναι το καλύτερο. Κι αν ειπωθούν εδώ ιδέες, με καλή διάθεση και αγάπη και φυσικά αναγνώριση του μεγάλου έργου που έχει πραγματοποιηθεί, τότε κάποιες βελτιώσεις μπορεί να ενσωματωθούν σε πιθανή μελλοντική "επανέκδοση", προς μεγαλύτερη ωφέλεια όλων και μεγαλύτερο έπαινο των συντελεστών.

Σύμφωνοι . Ναι στην καλοπροαίρετη και χρήσιμη κριτική.
όχι όμως στην ανούσια και κούφια μπουρδολογία .
Δηλαδή που είδες εσύ κάτι ωφέλιμο στην εν λόγω παρέμβαση και έσπευσες να με επαναφέρεις ;
Στο ότι οι τρεις εξηγητές δεν ήξεραν να εξηγήσουν ;
Είπαμε να γράφουμε ...
όχι να γράφουμε για να γράφουμε ...
Ο τύπος δεν έβαλε ούτε ένα ευχαριστώ (πουθενά ) .
Αλλά να λέει την παπάρα του ... δεν μας χαλάει ...:mad:
 
...Δηλαδή που είδες εσύ κάτι ωφέλιμο στην εν λόγω παρέμβαση και έσπευσες να με επαναφέρεις ;...

Ούτε κάτι ωφέλιμο είδα (ούτε και κάτι αρνητικό βέβαια για το "βιβλίο"), ούτε να σε "επαναφέρω" επεδίωξα. Απλώς δεν θέλω να αποθαρρυνθούν κάποιοι απ' το να πουν τη γνώμη τους και τις προτάσεις τους.
 
Ούτε κάτι ωφέλιμο είδα (ούτε και κάτι αρνητικό βέβαια για το "βιβλίο"), ούτε να σε "επαναφέρω" επεδίωξα. Απλώς δεν θέλω να αποθαρρυνθούν κάποιοι απ' το να πουν τη γνώμη τους και τις προτάσεις τους.

Εξακολουθώ να μην καταλαβαίνω .
Που είδες κάποια (αξιόλογη) πρόταση ;
Σου έγραψα και στο πρώτο μήνυμα ότι είμαι υπερ της εποικοδομητικής κριτικής .
Εδώ όμως έχουμε κακοήθεις "εξυπνάδες ".
Το θέμα του "ευχαριστώ " (χιλιοπαιγμένο ) ας το αφήσουμε .
Και σε ενδιαφέρει να αποθαρρυνθούν ποιοι ;
Και με αυτούς που προσφέρουν απλόχερα αναρτήσεις ;
Αν στεναχωρηθούν , ποιος θα τους προστατεύσει ;
Και τελικά , ποιους έχει ανάγκη το ψαλτολόγιο ;
 
Back
Top