Στην τυπική διάταξη της ημερας αναφέρει ώς " και νύν " των αίνων το "Σήμερον ἡ ἀόρατος φύσις" (26Δεκεμβρίου).
Στο μηναίον όμως το αντίστοιχο (Σήμερον ἡ ἀόρατος φύσις) εχει την θέση του Δοξαστικού των αίνων, ενώ και νύν , υπάρχει το " Σήμερον ὁ Χριστός, ἐν Βηθλεὲμ γεννᾶται ἐκ Παρθένου."
Δεν είναι λίγο παράδοξο; Ρωτάμε για να μάθουμε και τίποτα.
Ευχαριστώ~
http://analogion.gr/glt/texts/Dec/26.uni.htm
http://www.symbole.gr/images/stories/doc/12_2011.pdf
http://www.ecclesia.gr/tipikon/2011/12.pdf
Στο μηναίον όμως το αντίστοιχο (Σήμερον ἡ ἀόρατος φύσις) εχει την θέση του Δοξαστικού των αίνων, ενώ και νύν , υπάρχει το " Σήμερον ὁ Χριστός, ἐν Βηθλεὲμ γεννᾶται ἐκ Παρθένου."
Δεν είναι λίγο παράδοξο; Ρωτάμε για να μάθουμε και τίποτα.
Ευχαριστώ~
http://analogion.gr/glt/texts/Dec/26.uni.htm
http://www.symbole.gr/images/stories/doc/12_2011.pdf
http://www.ecclesia.gr/tipikon/2011/12.pdf