Όστις έχει χρόνο και διάθεση ας μας καθαρογράψει στον υπολογιστή και ετούτα. Έτσι που είναι 14 σελίδες χειρόγραφες δεν είναι πρακτικά. Ευχαριστούμε.
Υ.Γ. Βαρύς ο χειμώνας και το χιόνι πολύ εδώ στην Κοζάνη, οπότε χρόνος υπάρχει πολύς...:wink: Για τη διάθεση δεν γίνεται λόγος...!
Πολλές ευχαριστίες για την άμεση ανταπόκριση! Είναι δυνατόν να ανεβεί και το .doc αρχείο;
Δηλαδή να ζητήσω και άλλα;
Ζητήστε ότι θέλετε... αρκεί μόνο να μου αρέσει και μένα....:wink:
Θερμά ευχαριστήρια. Στην ενορία μου, αυτά ψάλλουμε συνήθως τις Κυριακές.
Μπορεί κάποιος να ανεβάσει ξανά το μουσικό κείμενο διορθωμένο (αντί «ἄγγελος δὲ πρὸς αὐτὰς ἔφη λέγων» το σωστό «ἀγγέλου πρὸς αὐτὰς φθεγγομένου» βλ. εδώ);
Θερμά ευχαριστήρια. Στην ενορία μου, αυτά ψάλλουμε συνήθως τις Κυριακές.
Μπορεί κάποιος να ανεβάσει ξανά το μουσικό κείμενο διορθωμένο (αντί «ἄγγελος δὲ πρὸς αὐτὰς ἔφη λέγων» το σωστό «ἀγγέλου πρὸς αὐτὰς φθεγγομένου» βλ. εδώ);
Των δεινών ευχαριστήρια
Εννοείς ότι όπως στο κοντάκιο του ακαθίστου υπάρχει μουσικός χωρισμός διαφορετικός από τον νοηματικό (ὡς λυτρωθεῖσα τῶν δεινῶν, εὐχαριστήρια* ἀναγράφω σοι...) έτσι και εδώ δεν ενοχλεί ο μουσικός χωρισμός στο «ἐνηχοῦντο* ἀγγέλου...» ή κάτι άλλο;
Απλά αγαπητέ Εμμανουήλ εκφράζω την εξής θέση: αν όπως υποστηρίζεις - όχι μόνο εσύ - δεν βγαίνει νόημα στην φράση "Σώτερ ενηχούντο", εγώ συμπληρώνω πως δεν βγαίνει νόημα και στη φράση "των δεινών ευχαριστήρια".
Μπορεί να αναρτηθεί η χειρόγραφη καταγραφή;
Ἀπὸ τὸν ΟΦΕΛΠ, τὰ ἀναστάσιμα εὐλογητάρια κατὰ τὴν πατριαρχικὴ παράδοση τῆς Μεγάλης τοῦ Χριστοῦ Ἑκκλησίας ἀπὸ τὸν Α΄Δομέστικο τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας κ. Φλοῖκο (δυστυχῶς στὸ ἀναλόγιο τοῦ Λαμαπαδαρίου, εὐχόμαστε προσωρινῶς), ὅπως στὶς παραπάνω καταγραφές μὲ πρόσθετη τὴν καταγραφὴ διὰ χειρός τοῦ νῦν Ἄρχοντος Πρωτοψάλτου της Μεγάλης Ἐκκλησίας κ. Αστέρη (κόπος καὶ δακτυλογράφηση ὑπὸ Κ. Βαγενᾶ).
Ὁ προσκληθείς ψάλτης στὸ πατριαρχεῖο κ. Νεοχωρίτης ἀπὸ δεξιὰ δὲν προτίμησε τὸ παραπάνω.
Πάντως φαίνεται πὼς ὁ δεύτερος ἀπέχει ἀπέχει τουλάχιστον ... 1852 μ. άπὸ τὸ πατριαρχικὸ ὕφος, ποὺ διδάχθηκε στὸ ἀναλόγιο ὁ πατριαρχικὸς Α΄δομέστικος κ. Φλοῖκος. Ἴσως γι' αὐτὸ ὁ κ. Νεοχωρίτης ἔψαλλε αὐτὸ ποὺ ἤξερε, χωρὶς νὰ ρισκάρει στὸ πατριαρχικὸ κείμενο, ἀποφεύγοντας τὶς συγκρίσεις. Καὶ καλὰ κάνει, ἡ ἐπίγνωση εἶναι καλὸ πράγμα.
Ἴσως ὅμως καὶ στὸ πατριαρχεῖο δροῦν παράγοντες ἄμβλυνσης τῆς ἀκοῆς, ποὺ ἀντὶ νὰ ἀκοῦν αὐτὸ ποὺ ἄκουγαν δεκαετίες τώρα, φαίνεται πὼς προτιμοῦν πλέον τὶς ... «ἀναβαπτίσεις».
Σύμφωνα μὲ σχόλιο τοῦ Χ. Συμεωνίδη: «Μια ακόμα ζωντανή παράδοση που (φαίνεται να) εγκαταλείπεται». Ὀψόμεθα καὶ σ' αὐτό.
Ἀπὸ τὸν ΟΦΕΛΠ, τὰ ἀναστάσιμα εὐλογητάρια κατὰ τὴν πατριαρχικὴ παράδοση τῆς Μεγάλης τοῦ Χριστοῦ Ἑκκλησίας ἀπὸ τὸν Α΄Δομέστικο τῆς Μεγάλης Ἐκκλησίας κ. Φλοῖκο (δυστυχῶς στὸ ἀναλόγιο τοῦ Λαμαπαδαρίου, εὐχόμαστε προσωρινῶς), ὅπως στὶς παραπάνω καταγραφές μὲ πρόσθετη τὴν καταγραφὴ διὰ χειρός τοῦ νῦν Ἄρχοντος Πρωτοψάλτου της Μεγάλης Ἐκκλησίας κ. Αστέρη (κόπος καὶ δακτυλογράφηση ὑπὸ Κ. Βαγενᾶ).
Ὁ προσκληθείς ψάλτης στὸ πατριαρχεῖο κ. Νεοχωρίτης ἀπὸ δεξιὰ δὲν προτίμησε τὸ παραπάνω.