Ευχαριστούμε πολύ! Ποιανού καταγραφή είναι?
Απο τον συλλογο μουσικοφιλων Κων-των . Δεν ξερω ποιος το κατεγραψε .
Ο γραφικός χαρακτήρας είναι αναμφίβολα αυτός του Γεωργίου Τσαούση. Η καταγραφή, όμως, ανήκει στον τέως 'Αρχοντα Δομέστικο της ΜΧΕ κυρ-Ανδρέα Πετρόχειλο (παλαιό μέλος του Συλλόγου Μουσικοφίλων Κπόλεως και βοηθό χοράρχη επί Στανίτσα), ο οποίος καταγράφει επακριβώς (μου το τόνισε ο ίδιος σε κατ'ιδίαν συνομιλία) την εκτέλεση του αειμνήστου Κων/νου Πρίγγου. Η καταγραφή αυτή είναι η πλέον ακριβής, καθότι ο κ. Πετρόχειλος διετέλεσε Δομέστικος επί δεκαετία (1945-1955) και υπήρξε (και παραμένει) θιασώτης και ζηλωτής της εκτελεστικής δεινότητας του Πρίγγου.
Όντως το χειρόγραφο είναι του αειμνήστου Γ. Τσαούση. Έχω (μεταξύ άλλων δικών του) αντίγραφο χειρόγράφου του με το "Ἁνωθεν οι Προφήται". Δεν ξέρω αν και αυτό είναι καταγραφή του κ. Πετρόχειλου, μια που συνήθως αυτά τα δύο μαθήματα πάνε "σετάκι".
Εάν μπορείς να μας διαφωτίσεις πάνω σε αυτό, και ενδιαφέρει και τους υπόλοιπους, μπορώ να το ανεβάσω, αλλά να ξέρουμε πριν τίνος καταγραφή είναι ώστε να είναι πλήρης η δημοσίευση, κάτι που φαντάζομαι θα ήταν χρήσιμο. Ευχαριστώ.
Ο μακαρίτης ο Τσαούσης στο τέλος των χφφ συνήθως έδινε στοιχεία προέλευσης του κειμένου που αντέγραφε: ετονίσθη(σαν) υπό του... καθώς και το έτος αντιγραφής. Υπάρχουν δύο (τουλάχιστον) καταγραφές του Άνωθεν οι προφήται από τον Τσαούση. Μία είναι ανέκδοτη, και η άλλη δημοσιεύεται στο μουσικό παράρτημα του βιβλίου Οι Ψάλτες του Οικουμενικού Πατριαρχείου», Έκδοση «Συνδέσμου των εν Αθήναις Μεγαλοσχολιτών», Αθήνα 1996http://www.i-m-patron.gr/biblioparousiash/anatoli_01.html. Η κυρίως διαφορά έγκειται στις καταλήξεις και στο προκατήγγειλαν πριν το κράτημα. Στο δημοσιευμένο χφ οι γραμμές είναι κάπως πιο απλοποιημένες σε σχέση με το άλλο. Ανέβασέ το πάντως, αν μπορείς.
Δεν θυμάμαι Δημήτρη, είναι κάπου στα βαθειά χωμένο... Μπορεί και να έχεις δίκιο, να γράφει κάτι και να μην το θυμάμαι... Θα το ψάξω να το βρώ και βλέπουμε. Σε ευχαριστώ!