domesticus
Lupus non curat numerum ovium
Αγαπητέ φίλε, αν και δεν έχεις άδικο σε αυτό που λές, να παρατηρήσω ότι και εσύ χρησιμοποιέις termini technici, αν και σίγουρα γνωρίζεις τα ελληνικά ισοδύναμα.
Επίσης απο περιέργια έψαξα την Εκκλησιαστική Ισορία του καθ. Φειδά και δεν αναφέρεται ούτε μια φορά ο όρος "Θεομητορική" αντί του όρου Μαριολογική.
Παρ᾿ ὅλο ποὺ κινδυνεύω γιὰ κίτρινη κάρτα ἀπὸ τὴ Διαχείριση γιὰ ἐκτὸς θέματος συζήτηση, θὰ σοῦ ἀπαντήσω.
Πρῶτα πρῶτα ἀνατρέχεις σὲ μιὰ ἐξειδικευμένη διδ.διατρ. γιὰ νὰ στηρίξεις τὴν ἄποψή σου -πολὺ καλὰ κάνεις- καὶ στὴ συνέχεια ἀναφέρεις ἕνα γενικὸ ἱστορικὸ πόνημα ποὺ οὔτε κἂν ὑποσημειώσεις δὲν ἔχει (καὶ εἶναι λογικὸ αὐτὸ δεδομένου ὅτι πρόκειται γιὰ γενικὴ ἐκκλησιαστικὴ ἱστορία καὶ δὲν ἐξετάζει μὲ ἀνάλυση μόνο μία ἀπὸ τὶς διαφορὲς ὀρθοδοξίας καὶ καθολικισμοῦ, ὅπως ἡ Σπουρλάκου-Εὐτυχιάδου). Νομίζω ὅτι ἐρευνητικὰ εἶναι λίγο ἀδόκιμο.
Παραθέτω καὶ πάλι τρεῖς σελίδες ἀπὸ τὴν παραπάνω διατριβὴ ἀκόμα πιὸ διαφωτιστικὲς, 28, 29, 32.
Δεύτερον, δὲν μπορῶ νὰ κατανοήσω γιατὶ ἐπιμένεις σὲ μιὰ ἄποψη ποὺ τουλάχιστον ἀμφιλεγόμενη θεωρεῖται καὶ ὁ συγκεκριμένος ὅρος μόνο σὲ εἰδικὲς συνθῆκες χρησιμοποιεῖται ἔστω καὶ μὲ εἰσαγωγικά. Καὶ εὐθέως ἐρωτῶ: ὁ ὅρος θεομητορικὸς τόσο πολὺ δὲν σὲ καλύπτει ποὺ προτιμᾶς τὸν ἀμφίσημο μαριολογικό;
Εὐχαριστῶ, καὶ μὲ τὴν τυχὸν ἀπαντησή σου ἂς κλείσουμε τὸν διάλογό μας, ἄν δὲν σὲ πειράζει, γιατὶ νομίζω ὅτι εἴμαστε ὄντως ἐκτὸς θέματος καὶ θὰ φᾶμε κράξιμο ...