npapadimit
Νικόλαος Παπαδημητρίου - Πύργος
Την εποχή του 50΄που στην μετακατοχική Αθήνα επικρατούσαν τα δυτικοφερμένα ακούσματα του Πολυκράτη, Σακελλαρίδη και των ομοίων τους, κάποιοι Ψάλτες κρατούσαν με νύχια και με δόντια την πατρώα μουσική με τα αυτιά και τα μυαλά τους προσηλωμένα σ΄ αυτήν.
Την εποχή αυτή ονόματα όπως: Παναγιώτης Καμπανίδης, Πέτρος Μανέας, Φάνης Καπαρός, γέμιζαν τις κεντρικότερες Εκκλησίες των Αθηνών με τις Θείες μελωδίες και με το χάρισμα που τους έδωσε ο Θεός, σε Ναούς όπως ο Άγιος Κωνσταντίνος Ομονοίας, ο Άγιος Παύλος Στ. Λαρίσης, και βέβαια .....
χωρίς μικρόφωνα!!!
Ανεβάζω μια ηχογράφηση από την Πανήγυρη του Αγίου Παύλου Σταθμού Λαρίσης γύρω στο 55-60!
Χοροστατεί και λαμβάνει "καιρό" ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ (ο οποίος και ακούγεται).
Ξυλουργός στο Επάγγελμα, ο Καπαρός, έχει κατασκευάσει και τα αναλόγια του Ναού με μια σπουδαία ξυλόγλυπτη παράσταση του Αγίου Παύλου, αλλά και μεγάλη καλλιτεχνική φυσιογνωμία με σοβαρές μουσικές γνώσεις και σπάνιο φωνητικό τάλαντο, άλλωστε ήταν και τενόρος στη Λυρική Σκηνή Αθηνών!!!
Θεοφάνης Καπαρός!
Την εποχή αυτή ονόματα όπως: Παναγιώτης Καμπανίδης, Πέτρος Μανέας, Φάνης Καπαρός, γέμιζαν τις κεντρικότερες Εκκλησίες των Αθηνών με τις Θείες μελωδίες και με το χάρισμα που τους έδωσε ο Θεός, σε Ναούς όπως ο Άγιος Κωνσταντίνος Ομονοίας, ο Άγιος Παύλος Στ. Λαρίσης, και βέβαια .....
χωρίς μικρόφωνα!!!
Ανεβάζω μια ηχογράφηση από την Πανήγυρη του Αγίου Παύλου Σταθμού Λαρίσης γύρω στο 55-60!
Χοροστατεί και λαμβάνει "καιρό" ο μακαριστός Αρχιεπίσκοπος Σεραφείμ (ο οποίος και ακούγεται).
Ξυλουργός στο Επάγγελμα, ο Καπαρός, έχει κατασκευάσει και τα αναλόγια του Ναού με μια σπουδαία ξυλόγλυπτη παράσταση του Αγίου Παύλου, αλλά και μεγάλη καλλιτεχνική φυσιογνωμία με σοβαρές μουσικές γνώσεις και σπάνιο φωνητικό τάλαντο, άλλωστε ήταν και τενόρος στη Λυρική Σκηνή Αθηνών!!!
Θεοφάνης Καπαρός!