Last edited by a moderator:
Θα βρείτε την παρούσα ηχογράφηση τεμαχισμένη εδώ. Ζήτησα από το Νεκτάριο να ψάξει αν ταυτίζεται με αυτή την ηχογράφηση (την οποία ανακάλυψα αφότου είχα κάνει τον τεμαχισμό), και μου είπε ότι θεωρεί την παρούσα πιο ολοκληρωμένη. Προσωπικά, δεν το έχω ψάξει, μιας δεν έχω πολύ χρόνο στη διάθεσή μου. Ωστόσο, ζητώ την κατανόησή σας αν είναι ίδιες οι δυο ηχογραφήσεις. Τα περιεχόμενα είναι:
1) Άξιον εστίν Γ. Π. ήχος δεύτερος
2) Εποίησε κράτος
3) Ιδιόμελα πεντηκοστού ψαλμού Τριωδίου
4) Αργή δοξολογία
5) Χερουβικό Γ. Π. ήχος τρίτος
6) Ως τον βασιλέα
7) Ταις αγγελικαίς
8) Πολυέλεος Δούλοι Κύριον
9) Αργή δοξολογία
και συνεχίζουμε με τα τραγούδια του Γ. Π.:
10) Έλπιζα και πάλι ελπίζω
11) Έχεις φως μου
12) Η ομήγυρις
13) Πια ινσάφι
14) Παραλλαγή πλαγίου δευτέρου ήχου
15) Δεύτε Έλληνες γενναίοι
Απορία: Η ανάλυση των μελών στην παρούσα μουσικολογική σπουδή, όπως και στις άλλες που έκανε ο κ. Στάθης με το Θρασύβουλο Στανίτσα, οφείλεται στον κ. Στάθη ή στο Στανίτσα; Δύο πρόχειρα παραδείγματα που έτυχε να αντιπαραβάλω σήμερα με τα πρωτότυπα είναι το Χερουβικό του Γρηγορίου σε γ' από τη μουσικολογική σπουδή αυτή και το «Θεοτόκε Παρθένε» από τη σπουδή στον Μπερεκέτη και πρόσεξα ότι, πλην των αναπνοών και των ισοκρατημάτων, καταγράφονται και αναλύσεις.
Ακόμη, θα ήταν ενδιαφέρον να μάθουμε ποιος τοποθέτησε τα ισοκρατήματα, τα οποία δεν είναι πάντοτε και τόσο συντηρητικά.
Αν μπορεί κάποιος, ας μας κατατοπίσει! Είναι αντικείμενο που δεν έχει συζητηθεί πιστεύω αρκετά.