Θα ηθελα να ρωτησω αν γνωριζετε κατι για κοινωνικά Κυριακων του Μπαλασιου, η του Γερμανου Νεων Πατρων, ή του Χρυσαφη του νεου ή τέλος πάντων αυτης της εποχης. Θα το εκτιμουσα ιδιαιτέρως. και ευχαριστω εκ των προτέρων.
Έλα ντε...κάθε κυριακή και γιορτή και αγρυπνία νευριάζω στο τέλος του κοινωνικού....ο λόγος είναι ότι βλέπω να προλαβαίνουμε άνετα να πούμε παλιό κοινωνικό(και 2 καμιά φορά) και απορώ πως πετάχτηκαν στην κυριολεξία από το το ρεπερτόριο της ψαλτικής τέτοια αριστουργήματα και αντικαταστάθηκαν από φτυνιάρικες "συνθέσεις" του τύπου "του δείνα και του τάδε δασκάλου μου"...κατά τ άλλα κοπτώμεθα περί "αρχέγονου" της ψαλτικής("βυζαντινής μουσικής" όπως συνήθως την προσφωνούν οι διάφοροι άσχετοι υπέρμαχοι του έθνους)και διαδίδοντες ολημερίς ότι οι διάφοροι γείτονές μας "κλέψαν"-"πήραν" την "γνήσια βυζαντινή μουσική μας"....κι όμως εμείς οι ίδιοι παραδίδουμε σε αποσύνθεση τα μεγαλουργήματα αυτά τα οποία άντεξαν τόσους αιώνες...και τώρα που το ελεύθερο κράτος έχει όλη την δύναμη για την διάσωση και προβολή των βυζαντινών μελοποιημάτων εμείς οι ίδιοι τα έχουμε αντικαταστήσει με "νεώτερες"(πολύ νεώτερες)συνθέσεις εν ονόματι κάποιου περιβόητου "ύφους" που διασώζουν αυτά τα νεοφανή μέλη...ας συκρίνει κάποιος το κοινωνικό των χριστουγέννων του Μπαλασίου που έχει στείλει ο Βασίλης και ας το συγκρίνει με τα νεώτερα "του δείνα και του τάδε δασκάλου" και ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του...ποιος πράγματι έχει "ύφος"και μάλιστα εκκλησιαστικό...Έχω μια απορία, τόσοι χειρόγραφοι τόμοι του Χουρμουζίου με αρχαία μαθήματα πότε και από ποιόν θα εκδοθούν; Είναι ανάγκη να κάνουμε νέες συνθέσεις και Δαμασκήνός, Κλαδάς, Κουκουζέλης και λοιποί να κάθονται στα ράφια;
Έλα ντε...κάθε κυριακή και γιορτή και αγρυπνία νευριάζω στο τέλος του κοινωνικού....ο λόγος είναι ότι βλέπω να προλαβαίνουμε άνετα να πούμε παλιό κοινωνικό(και 2 καμιά φορά) και απορώ πως πετάχτηκαν στην κυριολεξία από το το ρεπερτόριο της ψαλτικής τέτοια αριστουργήματα και αντικαταστάθηκαν από φτυνιάρικες "συνθέσεις" του τύπου "του δείνα και του τάδε δασκάλου μου"...κατά τ άλλα κοπτώμεθα περί "αρχέγονου" της ψαλτικής("βυζαντινής μουσικής" όπως συνήθως την προσφωνούν οι διάφοροι άσχετοι υπέρμαχοι του έθνους)και διαδίδοντες ολημερίς ότι οι διάφοροι γείτονές μας "κλέψαν"-"πήραν" την "γνήσια βυζαντινή μουσική μας"....κι όμως εμείς οι ίδιοι παραδίδουμε σε αποσύνθεση τα μεγαλουργήματα αυτά τα οποία άντεξαν τόσους αιώνες...και τώρα που το ελεύθερο κράτος έχει όλη την δύναμη για την διάσωση και προβολή των βυζαντινών μελοποιημάτων εμείς οι ίδιοι τα έχουμε αντικαταστήσει με "νεώτερες"(πολύ νεώτερες)συνθέσεις εν ονόματι κάποιου περιβόητου "ύφους" που διασώζουν αυτά τα νεοφανή μέλη...ας συκρίνει κάποιος το κοινωνικό των χριστουγέννων του Μπαλασίου που έχει στείλει ο Βασίλης και ας το συγκρίνει με τα νεώτερα "του δείνα και του τάδε δασκάλου" και ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του...ποιος πράγματι έχει "ύφος"και μάλιστα εκκλησιαστικό...
Συγνώμη για την ένταση αλλά μόλις γύρισα από μια συζήτηση που είχα με έναν οπαδό-υπέρμαχο κάποιου "ύφους" από την δεκαετία του 1960 ο οποίος συγκρίνοντας τα παλαιά κοινωνικά με τα νέα του τύπου "του δείνα και του τάδε δασκάλου" τα απεκάλεσε "νιαρ νιαρ και πάλι νιαρ νιαρ"και κόντεψα να γίνω πύραυλος....
Ειλικρινά πλέον αμφισβητώ την κρίση και το γούστο κάποιων....μα είναι δυνατόν να μην κατανοούν το μεγαλείο του κοινωνικού του Μπαλασίου?κατά τ άλλα διακονούν την "βυζαντινή μουσική"μάλλον την μουσική από το 1963 και μετά διακονούν...
Τέλος πάντων...![]()
Κωνσταντίνε κοίτα αυτό. (στο έστειλα και σε προσωπικό μήνυμα αλλά δεν το έχεις δει ως φαίνεται)
Νά σαι καλά Χρίστο.Έλα ντε...κάθε κυριακή και γιορτή και αγρυπνία νευριάζω στο τέλος του κοινωνικού....ο λόγος είναι ότι βλέπω να προλαβαίνουμε άνετα να πούμε παλιό κοινωνικό(και 2 καμιά φορά) και απορώ πως πετάχτηκαν στην κυριολεξία από το το ρεπερτόριο της ψαλτικής τέτοια αριστουργήματα και αντικαταστάθηκαν από φτυνιάρικες "συνθέσεις" του τύπου "του δείνα και του τάδε δασκάλου μου"...κατά τ άλλα κοπτώμεθα περί "αρχέγονου" της ψαλτικής("βυζαντινής μουσικής" όπως συνήθως την προσφωνούν οι διάφοροι άσχετοι υπέρμαχοι του έθνους)και διαδίδοντες ολημερίς ότι οι διάφοροι γείτονές μας "κλέψαν"-"πήραν" την "γνήσια βυζαντινή μουσική μας"....κι όμως εμείς οι ίδιοι παραδίδουμε σε αποσύνθεση τα μεγαλουργήματα αυτά τα οποία άντεξαν τόσους αιώνες...και τώρα που το ελεύθερο κράτος έχει όλη την δύναμη για την διάσωση και προβολή των βυζαντινών μελοποιημάτων εμείς οι ίδιοι τα έχουμε αντικαταστήσει με "νεώτερες"(πολύ νεώτερες)συνθέσεις εν ονόματι κάποιου περιβόητου "ύφους" που διασώζουν αυτά τα νεοφανή μέλη...ας συκρίνει κάποιος το κοινωνικό των χριστουγέννων του Μπαλασίου που έχει στείλει ο Βασίλης και ας το συγκρίνει με τα νεώτερα "του δείνα και του τάδε δασκάλου" και ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του...ποιος πράγματι έχει "ύφος"και μάλιστα εκκλησιαστικό...
Συγνώμη για την ένταση αλλά μόλις γύρισα από μια συζήτηση που είχα με έναν οπαδό-υπέρμαχο κάποιου "ύφους" από την δεκαετία του 1960 ο οποίος συγκρίνοντας τα παλαιά κοινωνικά με τα νέα του τύπου "του δείνα και του τάδε δασκάλου" τα απεκάλεσε "νιαρ νιαρ και πάλι νιαρ νιαρ"και κόντεψα να γίνω πύραυλος....
Ειλικρινά πλέον αμφισβητώ την κρίση και το γούστο κάποιων....μα είναι δυνατόν να μην κατανοούν το μεγαλείο του κοινωνικού του Μπαλασίου?κατά τ άλλα διακονούν την "βυζαντινή μουσική"μάλλον την μουσική από το 1963 και μετά διακονούν...
Τέλος πάντων...![]()
Ο Δημήτρης είναι ο διαχειριστής του φόρουμ και ο κατάλληλος να σου απαντήσει σε αυτό, αλλά απ' ότι ξέρω είναι κανόνας του φόρουμ και ως εκ τούτου υποχρεωτικός για όλους.
Για παραπάνω διευκρινήσεις μίλα με τον Δημήτρη.
Έλα ντε...κάθε κυριακή και γιορτή και αγρυπνία νευριάζω στο τέλος του κοινωνικού....ο λόγος είναι ότι βλέπω να προλαβαίνουμε άνετα να πούμε παλιό κοινωνικό(και 2 καμιά φορά) και απορώ πως πετάχτηκαν στην κυριολεξία από το το ρεπερτόριο της ψαλτικής τέτοια αριστουργήματα και αντικαταστάθηκαν από φτυνιάρικες "συνθέσεις" του τύπου "του δείνα και του τάδε δασκάλου μου"...κατά τ άλλα κοπτώμεθα περί "αρχέγονου" της ψαλτικής("βυζαντινής μουσικής" όπως συνήθως την προσφωνούν οι διάφοροι άσχετοι υπέρμαχοι του έθνους)και διαδίδοντες ολημερίς ότι οι διάφοροι γείτονές μας "κλέψαν"-"πήραν" την "γνήσια βυζαντινή μουσική μας"....κι όμως εμείς οι ίδιοι παραδίδουμε σε αποσύνθεση τα μεγαλουργήματα αυτά τα οποία άντεξαν τόσους αιώνες...και τώρα που το ελεύθερο κράτος έχει όλη την δύναμη για την διάσωση και προβολή των βυζαντινών μελοποιημάτων εμείς οι ίδιοι τα έχουμε αντικαταστήσει με "νεώτερες"(πολύ νεώτερες)συνθέσεις εν ονόματι κάποιου περιβόητου "ύφους" που διασώζουν αυτά τα νεοφανή μέλη...ας συκρίνει κάποιος το κοινωνικό των χριστουγέννων του Μπαλασίου που έχει στείλει ο Βασίλης και ας το συγκρίνει με τα νεώτερα "του δείνα και του τάδε δασκάλου" και ας βγάλει ο καθένας τα συμπεράσματά του...ποιος πράγματι έχει "ύφος"και μάλιστα εκκλησιαστικό...
Συγνώμη για την ένταση αλλά μόλις γύρισα από μια συζήτηση που είχα με έναν οπαδό-υπέρμαχο κάποιου "ύφους" από την δεκαετία του 1960 ο οποίος συγκρίνοντας τα παλαιά κοινωνικά με τα νέα του τύπου "του δείνα και του τάδε δασκάλου" τα απεκάλεσε "νιαρ νιαρ και πάλι νιαρ νιαρ"και κόντεψα να γίνω πύραυλος....
Ειλικρινά πλέον αμφισβητώ την κρίση και το γούστο κάποιων....μα είναι δυνατόν να μην κατανοούν το μεγαλείο του κοινωνικού του Μπαλασίου?κατά τ άλλα διακονούν την "βυζαντινή μουσική"μάλλον την μουσική από το 1963 και μετά διακονούν...
Τέλος πάντων...![]()