V_Zacharis
Παλαιό Μέλος
Να μεταφέρω εδώ την συζήτηση που είχε ξεκινήσει εδώ (μπορείτε να διαβάσετε τα παλαιότερα μηνύματα) και το τελευταίο της μήνυμα ήταν αυτό (από τον Αντώνη):
Γιατί σταματήσατε την κουβέντα για την οξεία; Και ενδιαφέρουσα ήταν
και μπορούσε να πάει κάπου. Αν και επιμένω (και σε άλλο thread ) ότι
θα πρέπει να μιλάμε για τα πράγματα λίγο πιό συγκεκριμένα. Ας πούμε
(επειδή ετέθη το θέμα), να μιλήσουμε για το άν είναι πρόβλημα η
διδασκαλία της. Ας παρακάμψουμε τα άλλα και ας δούμε αυτό το κομμάτι
(ή ας παρακάμψουμε αυτό και ας δούμε όποιο άλλο κομμάτι θέλετε) το
οποίο αν και φαντάζει "μικρό","λίγο", μπορεί να βοηθήσει και να
προάγει την συζήτηση και σε άλλα θέματα. Να επιχειρηματολογήσουμε πάνω
σ'αυτό -άλλωστε το θέμα της διδασκαλίας είναι πολύ σημαντικό- ωστε να
μην εμφανίζεται αυτό το κομμάτι ως σωσίβιο σε άλλες πλευρές του
θέματος (πχ.:Ναι έχεις δίκιο (σε κάτι) ΑΛΛΑ ειναι απαραίτητη στη σωστή
διδασκαλία. Ή αντίθετα. Εχεις κι εσύ δίκιο ΑΛΛΑ γίνεται δυσκολοτερη η
διδασκαλία.)
Στο θέμα λοιπόν. Δεν ξέρω πόσους μαθητές έχει ο καθένας αλλά θα
ήθελα να ρωτήσω. Έχετε δοκιμάσει να διδάξετε την οξεία και αποτύχατε;
Δηλαδή υπήρξε μαθητής που του ζητήσατε να μάθει τους χαρακτήρες
ποσότητας και σας είπε :"Μα πού να θυμάμαι τώρα 11 χαρακτήρες; Να ήταν
τουλάχιστον 10!!!"; Ή του φάνηκε απλό και απολύτως λογικό να υπάρχουν
3 χαρακτήρες με ανάβαση μίας φωνής αλλά στριφνό, παράλογο και δύσκολο
να υπάρχουν 4;
Αν ακούγομαι λίγο επιθετικός συγνώμη όμως ειλικρινά δεν κατανοώ τί
σημαίνει πως η οξεία κάνει την διδασκαλία περιπλοκότερη. Και
πραγματικά θα επιθυμούσα απάντηση.
Γιατί σταματήσατε την κουβέντα για την οξεία; Και ενδιαφέρουσα ήταν
και μπορούσε να πάει κάπου. Αν και επιμένω (και σε άλλο thread ) ότι
θα πρέπει να μιλάμε για τα πράγματα λίγο πιό συγκεκριμένα. Ας πούμε
(επειδή ετέθη το θέμα), να μιλήσουμε για το άν είναι πρόβλημα η
διδασκαλία της. Ας παρακάμψουμε τα άλλα και ας δούμε αυτό το κομμάτι
(ή ας παρακάμψουμε αυτό και ας δούμε όποιο άλλο κομμάτι θέλετε) το
οποίο αν και φαντάζει "μικρό","λίγο", μπορεί να βοηθήσει και να
προάγει την συζήτηση και σε άλλα θέματα. Να επιχειρηματολογήσουμε πάνω
σ'αυτό -άλλωστε το θέμα της διδασκαλίας είναι πολύ σημαντικό- ωστε να
μην εμφανίζεται αυτό το κομμάτι ως σωσίβιο σε άλλες πλευρές του
θέματος (πχ.:Ναι έχεις δίκιο (σε κάτι) ΑΛΛΑ ειναι απαραίτητη στη σωστή
διδασκαλία. Ή αντίθετα. Εχεις κι εσύ δίκιο ΑΛΛΑ γίνεται δυσκολοτερη η
διδασκαλία.)
Στο θέμα λοιπόν. Δεν ξέρω πόσους μαθητές έχει ο καθένας αλλά θα
ήθελα να ρωτήσω. Έχετε δοκιμάσει να διδάξετε την οξεία και αποτύχατε;
Δηλαδή υπήρξε μαθητής που του ζητήσατε να μάθει τους χαρακτήρες
ποσότητας και σας είπε :"Μα πού να θυμάμαι τώρα 11 χαρακτήρες; Να ήταν
τουλάχιστον 10!!!"; Ή του φάνηκε απλό και απολύτως λογικό να υπάρχουν
3 χαρακτήρες με ανάβαση μίας φωνής αλλά στριφνό, παράλογο και δύσκολο
να υπάρχουν 4;
Αν ακούγομαι λίγο επιθετικός συγνώμη όμως ειλικρινά δεν κατανοώ τί
σημαίνει πως η οξεία κάνει την διδασκαλία περιπλοκότερη. Και
πραγματικά θα επιθυμούσα απάντηση.