Nikolaos Toumpanakis
Παλαιό Μέλος
Από χειρόγραφο.. ποιού άλλου; του κυρ-Θρασυβούλου
Last edited:
Από χειρόγραφο.. ποιού άλλου; του κυρ-Θρασυβούλου
Ευχαριστίες για την δακτυλογράφηση. Θα μπορούσατε μήπως να επισυνάψετε κ το χφ του Άρχοντα;
δυστυχώς δεν μπορώ να το δώσω γιατί πολύ απλά σπανίζει, για ευνόητους λόγους δεν δίνονται κάποια πράγματα...
αφεθείτε στην αυτού μεγαλειότητα του κειμένου που μόλις πήρατε
Σίγουρα όχι, Δημήτρη, αλλά αυτό ισχύει για τους σφετεριζόμενους. Ο κάθε απλός άνθρωπος δικαιούται να φοβάται τα "μπλεξίματα".Οι "ευνόητοι λόγοι" δεν θα πρέπει να επιβεβαιώνουν τακτικές σφετερισμού του Άρχοντα...
Οι "ευνόητοι λόγοι" δεν θα πρέπει να επιβεβαιώνουν τακτικές σφετερισμού του Άρχοντα...
Προς το παρόν, τρέφω σοβαρές αμφιβολίες για την γνησιότητα του κειμένου (ορθογραφία, αναλύσεις).
Υγ. Ας διορθωθούν τα εξής τυπογραφικά:
1) 4σημος στο τέλος του απηχήματος (η 1η διαστολή πριν την απόστροφο με διπλή)
2) 6η γραμμή 1ης σελ. : το 3γοργο να μετατραπεί σε 2γοργο
3) 4η γραμμή 2ης σελ. : ορθή τοποθέτηση της αλλαγής συλλαβής αρχιερΕ-Α
4) 3η γραμμή 3ης σελ. : 3γοργό αντί 2γόργου στο ΦΥλαττε.
Tο μόνο που μπορώ να σας πω είναι ότι έχω κάνει πιστή αντιγραφή του χφφ.
Το ξαναστέλνω διορθωμένο, στα εξής σημεία:
1) στο τέλος του απηχήματος έίναι 4σημος, ενώ πριν δεν έβγαινε 4σημος με την παύση
2)6η γραμμή 2ης σελ: είναι 2γοργο αντί 3γοργο όπως σωστά παρατηρήσατε.
Σεβαστό (μέχρι να δω το χφ).
Στο τέλος του απηχήματος, δεν πρέπει να αφαιρεθεί η παύση. Απλά να μετατεθεί η 1η διαστολή του 4σήμου ώστε να περιλαμβάνει την απόστροφο με διπλή κ την παύση (3+1= 4).
Ας διορθωθούν κ τα σημεία 3) κ 4). Λάθη εξ αντιγραφής είναι κ αυτά... :wink:
Ερώτηση: η μοναδική παρασήμανση μέτρου (3σημος, 4σημος) στο χφ κείμενο είναι αυτή στο τέλος του απηχήματος;
Ευχαριστώ για τις "ευχαριστίες"
δυστυχώς δεν μπορώ να το δώσω γιατί πολύ απλά σπανίζει, για ευνόητους λόγους δεν δίνονται κάποια πράγματα...
αφεθείτε στην αυτού μεγαλειότητα του κειμένου που μόλις πήρατε
βέβαια ο παλιός είναι αλλιώς (εννοώ το χφφ) αλλά ο νέος είναι ωραίος(εννοώ το δακτυλογρ/νο κείμενο)
Στανίτσας;95673 said:Σίγουρα όμως σπανίζει, για να μην πώ ότι δεν υπάρχει και αυτός που θα μπορέσει να το ερμηνεύσει δι' αναλογίου σωστά, με την έννοια ότι δεν θα μπορέσει να δώσει την κατάλληλη ερμηνεία την οποία θα ήθελε ο άρχοντας καθώς ότι το κείμενο αυτό είναι δύσκολο και απαιτεί να έχει πολλές ικανότητες ο ψάλλων. Οπότε ο λόγος που δεν το δίνετε δεν θα έπρεπε, κατά την γνώμη μου, να είναι ότι έτσι απλά σπανίζει αλλά ότι θα πρέπει να αποφευχθεί πάσα παρερμηνεία του μουσικού κειμένου από αδαείς και έτσι με αυτό τον τρόπο να μείνει κάπως αλώβητη η απαράμιλλη μουσική σύνθεση του αειμνήστου άρχοντος.
Οπότε ο λόγος που δεν το δίνετε δεν θα έπρεπε, κατά την γνώμη μου, να είναι ότι έτσι απλά σπανίζει αλλά ότι θα πρέπει να αποφευχθεί πάσα παρερμηνεία του μουσικού κειμένου από αδαείς και έτσι με αυτό τον τρόπο να μείνει κάπως αλώβητη η απαράμιλλη μουσική σύνθεση του αειμνήστου άρχοντος.
Να είσαι υπεράνω εγωιστικών εκδηλώσεων όπως το να κλεισθείς στον ατομικό σου μυστικό, μουσικό μικρόκοσμο, ή του τύπου, ''έχω εκείνο του δείνα ή του τάδε και ακούστε πως το έλεγε...'' λες και θα πει ποτέ κανείς μαθήματα όπως τα έλεγε ο΄Στανίτσας ή ο παναγιωτίδης. Όσοι κάνουν κάτι τέτοιο, απλά, έχουν τηγανίσει τ'αυγά με τα τσόφλια, άσε που αυτοί που τα έψαλλαν τα είπαν για όλους και όχι για έναν, οπότε αυτό είναι και προσβολή στη μνήμη τους. Συγνώμη δηλαδή....Μιχάλης 7;99439 said:Διάβασα με ... έκπληξη, το ότι επειδή κάποια πράγματα (είτε ηχογραφήσεις, είτε μαθήματα), δεν .... αναρτώνται, γιατί είναι σπάνια. Αισθάνομαι ... χαζός που ανεβάζω τα μαθήματα Παναγιωτίδη. Ακόμα δεν ανέβασα τα εντελώς δικά του (Χερουβικά και άλλα) που είναι νομίζω (και αυτά) σπάνια. Με τη λογική του να μην αναρτώνται τα σπάνια, θα πρέπει να .... σταματήσω?