Μήπως μπορεί κάποιος να ανεβάσει το Τρισάγιον του Στανίτσα σε ήχο Δ' με καταλήξεις Ταλιαδώρου;
Είχα ακούσει μία μαρτυρία από έναν νυν Μητροπολίτη που γνώριζε από κοντά αμφότερους (Στανίτσα και Ταλιαδώρο), ο οποίος μου είπε ότι σε κατ' ιδίαν συνάντηση των δύο, ο Ταλιαδώρος παρουσίασε το τρισάγιο στον Στανίτσα, ο οποίος τον παρατήρησε πολύ αυστηρά, ότι αυτό είναι γραμμένο πάνω σε συγκεκριμένο μακάμ (φεραχνάκ), με συγκεκριμένη μελωδική πορεία και απόρησε με ποιο δικαίωμα το "κατέστρεψε" (χρησιμοποίησε τη λέξη αυτή...)!
Υ.Γ. Ας μην θεωρηθεί δυσφήμιση το ως άνω, πιστεύω όλοι καταλαβαίνουμε ότι μία τέτοια αντίδραση είναι ανθρωπίνως δικαιολογημένη για έναν δημιουργό που όντως (κατά την δική μου τουλάχιστον άποψη) του κατέστρεψαν τη σύνθεση. Φυσικά, ο άρχοντας Χ. Ταλιαδώρος στην λειτουργία του παραθέτει και τις δύο μορφές των καταλήξεων (και αυτή του συνθέτη και την δική του πρόταση), μόνο που ακριβώς στην δική του προσθήκη υπήρξε η αντίδραση...
Μήπως μπορεί κάποιος να ανεβάσει το Τρισάγιον του Στανίτσα σε ήχο Δ' με καταλήξεις Ταλιαδώρου;
Εδώ Μπορείτε να ακούσετε το Στανιτσοταλιαδωρίστικο αυτό τρισάγιο από τον κ. Παικόπουλο.
Ας μην συγκρινουμε τωρα τον ΑΡΧΟΝΤΑ της βυζαντινης μουσικης και ψαλτικης τεχνης ΣΤΑΝΙΤΣΑ με αλλους γιατι αυτό είναι Ιεροσυλια
Εδώ Μπορείτε να ακούσετε το Στανιτσοταλιαδωρίστικο αυτό τρισάγιο από τον κ. Παικόπουλο.
Νομίζω ότι αυτό με την "ψαλτική τέχνη", το έχω ακούσει ή δει ως τίτλο κάποιου, "δάσκαλος ψαλτικής τέχνης" ή "μουσικοδιδάσκαλος ψαλτικής τέχνης" ή κάτι τέτοιο, δεν θυμάμαι ακριβώς.
Ε, τότε, παύει πια να είναι Τρισάγιο του Στανίτσα και είναι πλέον Τρισάγιο ("κλεμμένο" μεν) του Ταλιαδώρου, έτσι δεν είναι;
Απόστολος
Είχα ακούσει μία μαρτυρία από έναν νυν Μητροπολίτη που γνώριζε από κοντά αμφότερους (Στανίτσα και Ταλιαδώρο), ο οποίος μου είπε ότι σε κατ' ιδίαν συνάντηση των δύο, ο Ταλιαδώρος παρουσίασε το τρισάγιο στον Στανίτσα, ο οποίος τον παρατήρησε πολύ αυστηρά, ότι αυτό είναι γραμμένο πάνω σε συγκεκριμένο μακάμ (φεραχνάκ), με συγκεκριμένη μελωδική πορεία και απόρησε με ποιο δικαίωμα το "κατέστρεψε" (χρησιμοποίησε τη λέξη αυτή...)!
Υ.Γ. Ας μην θεωρηθεί δυσφήμιση το ως άνω, πιστεύω όλοι καταλαβαίνουμε ότι μία τέτοια αντίδραση είναι ανθρωπίνως δικαιολογημένη για έναν δημιουργό που όντως (κατά την δική μου τουλάχιστον άποψη) του κατέστρεψαν τη σύνθεση. Φυσικά, ο άρχοντας Χ. Ταλιαδώρος στην λειτουργία του παραθέτει και τις δύο μορφές των καταλήξεων (και αυτή του συνθέτη και την δική του πρόταση), μόνο που ακριβώς στην δική του προσθήκη υπήρξε η αντίδραση...