1969-12-21 Κυριακή προ Χριστού Γεννήσεως Ήχος τέταρτος

nektarios

Παλαιό Μέλος
Άλλη μια κασσέτα στο καπάκι.......!!!
Αν και δεν είναι ακόμα η εποχή αξίζει να υπάρχει στο φόρουμ!!!!!!!!!
Παρακαλώ τους ειδικούς για την ημερομηνία της ηχογράφησης!!!Σας ευχαριστω!!!!
 

Attachments

  • stan 5 (Track 01).mp3
    783 KB · Views: 413
  • stan 5 (Track 02).mp3
    2 MB · Views: 398
  • stan 5 (Track 03).mp3
    1.6 MB · Views: 348
  • stan 5 (Track 04).mp3
    1.8 MB · Views: 347
  • stan 5 (Track 05).mp3
    907.9 KB · Views: 354
  • stan 5 (Track 06).mp3
    1.8 MB · Views: 371
  • stan 5 (Track 07).mp3
    2.3 MB · Views: 397
  • stan 5 (Track 08).mp3
    3.2 MB · Views: 384
  • stan 5 (Track 09).mp3
    4.3 MB · Views: 424
  • stan 5 (Track 10).mp3
    3.9 MB · Views: 358
  • stan 5 (Track 11).mp3
    885.9 KB · Views: 306
  • stan 5 (Track 12).mp3
    4.4 MB · Views: 364
  • stan 5 (Track 13).mp3
    1 MB · Views: 317
  • stan 5 (Track 14).mp3
    345.9 KB · Views: 283
  • stan 5 (Track 15).mp3
    713.6 KB · Views: 301
  • stan 5 (Track 16).mp3
    2.8 MB · Views: 369
  • stan 5 (Track 17).mp3
    7.4 MB · Views: 397
  • stan 5 (Track 18).mp3
    1.2 MB · Views: 316
  • stan 5 (Track 19).mp3
    8.3 MB · Views: 414
  • stan 5 (Track 20).mp3
    847.9 KB · Views: 295
  • stan 5 (Track 21).mp3
    4 MB · Views: 345
  • stan 5 (Track 22).mp3
    590.4 KB · Views: 297
Άλλη μια κασσέτα στο καπάκι.......!!!
Αν και δεν είναι ακόμα η εποχή
αξίζει
να υπάρχει στο φόρουμ!!!!!!!!!
Παρακαλώ τους ειδικούς για την ημερομηνία της ηχογράφησης!!!Σας ευχαριστω!!!!

Και ΕΠΙΒΑΛΕΤΑΙ ! Ευχαριστουμε !
 
Έρχεται και η επόμενη κασσέτα(Κυριακή μετά την Χριστού Γέννησιν ήχος πλ.α')
Θα την ανεβάσω αφού έρθω από τους Χαιρετισμούς!!!!!
Υπομονή.....
 
Last edited:
Ετιμαστείτε για την επόμενη κασσέτα!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Είναι καθ΄οδόν........
 
Άλλη μια κασσέτα στο καπάκι.......!!!
Αν και δεν είναι ακόμα η εποχή αξίζει να υπάρχει στο φόρουμ!!!!!!!!!
Παρακαλώ τους ειδικούς για την ημερομηνία της ηχογράφησης!!!Σας ευχαριστω!!!!

Νεκτάριε,

Και πάλι κατά την ταπεινή μου γνώμη, νομίζω ότι η ημερομηνία πρέπει να είναι 21-12-1969. Ο ήχος είναι ακριβώς ένας πίσω από την ηχογράφηση της Κυριακής ΜΕΤΑ της Χριστού Γεννήσεως που ανέβασες, και η φωνή του Άρχοντα ακούγεται σχεδόν όμοια.

Ως φαίνετε, αυτές οι κασσέτες που ανέβασες είναι από την ίδια περίπου περίοδο.

Απόστολος
 
Με αφορμή αυτό το μήνυμα, που επικαιροποίησε το παρόν θέμα, ανεβάζω εδώ τα Λειτουργικά του Πρίγγου τα χαμηλά του πλ. δ' με τα «Κύριε ελέησον» - «Παράσχου Κύριε» τα μαχούρ του Ναυπλιώτου επεξεργασμένα από το αρχείο stan 5 (Track 19).mp3 που βρίσκεται παραπάνω. Αυτό που έκανα μόνο είναι να κρατήσω το δυνατότερο κανάλι (καθώς η μήτρα ήταν μονοφωνική), να το δυναμώσω στα όρια της δυναμικής περιοχής και να βάλω fades ώστε να κοπούνε καλύτερα οι εκφωνήσεις των ιερέων. Φυσικά, η απόδοση των Λειτουργικών αυτών στον Πρίγγο είναι υπό συζήτησιν, μιας και αποτελούν ελαφρά διασκευή αυτών του Κανελλίδου...
 

Attachments

  • Στανίτσας - ''Κύριε ελέησον'' Ναυπλιώτου μαχούρ & Λειτουργικά Πρίγγου χαμηλά πλ. δ'.mp3
    20.1 MB · Views: 108
Με αφορμή αυτό το μήνυμα, που επικαιροποίησε το παρόν θέμα, ανεβάζω εδώ τα Λειτουργικά του Πρίγγου τα χαμηλά του πλ. δ' με τα «Κύριε ελέησον» - «Παράσχου Κύριε» τα μαχούρ του Ναυπλιώτου ... Φυσικά, η απόδοση των Λειτουργικών αυτών στον Πρίγγο είναι υπό συζήτησιν, μιας και αποτελούν ελαφρά διασκευή αυτών του Κανελλίδου...

Γιάννη, αν ανοίξεις την Ανθολογία Λειτουργικών του Βασιλάκη, θα διαπιστώσεις ότι δεν ήταν (και ορθώς) για εκείνον υπό συζήτησιν, εφόσον τα παραθέτει μετά από τα Λειτουργικά του Κανελλίδου. Επίσης, τα παρόντα (επταφωνούντα) Κύριε ελέησον είναι σύνθεση του Ι. Παλάση.
 
Γιάννη, αν ανοίξεις την Ανθολογία Λειτουργικών του Βασιλάκη, θα διαπιστώσεις ότι δεν ήταν (και ορθώς) για εκείνον υπό συζήτησιν, εφόσον τα παραθέτει μετά από τα Λειτουργικά του Κανελλίδου. Επίσης, τα παρόντα (επταφωνούντα) Κύριε ελέησον είναι σύνθεση του Ι. Παλάση.
Τα επταφωνούντα «Κύριε ελέησον» είναι φυσικά του Παλάση, πλην του πρώτου, το οποίο ο Παλάσης το ξεκινάει από τον άνω Νη. Απλά στη μορφή αυτή τα έχουμε από το Ναυπλιώτη.
Όσο για το Νικολαΐδη, σαφώς και δε λέει κάτι. Μια αντιπαραβολή, όμως, από το «Πατέρα, Υιόν» μέχρι και το «Άγιος, Άγιος», πλην της διαφορετικής ανάλυσης κάποιων ομοίων θέσεων, βγάζει ουσιαστικά μόλις 2 γραμμές διαφορετικές, το «θυσίαν αινέσεως» από το «Έλεον ειρήνης», που ο Πρίγγος το καταλήγει στο Βου αντί για το Νη, και το τελευταίο «Ωσαννά εν τοις υψίστοις» του «Άγιος, Άγιος», που ο Πρίγγος το καταλήγει στον κάτω Νη αντί του άνω. Τα υπόλοιπα, σύμφωνοι, διαφέρουν...
 
Τα επταφωνούντα «Κύριε ελέησον» είναι φυσικά του Παλάση, πλην του πρώτου, το οποίο ο Παλάσης το ξεκινάει από τον άνω Νη. Απλά στη μορφή αυτή τα έχουμε από το Ναυπλιώτη.

Στους δίσκους εννοείς; Εκεί, ως γνωστόν, δεν ψάλλει δικές του συνθέσεις.

Όσο για το Νικολαΐδη, σαφώς και δε λέει κάτι. Μια αντιπαραβολή, όμως, από το «Πατέρα, Υιόν» μέχρι και το «Άγιος, Άγιος», πλην της διαφορετικής ανάλυσης κάποιων ομοίων θέσεων, βγάζει ουσιαστικά μόλις 2 γραμμές διαφορετικές, το «θυσίαν αινέσεως» από το «Έλεον ειρήνης», που ο Πρίγγος το καταλήγει στο Βου αντί για το Νη, και το τελευταίο «Ωσαννά εν τοις υψίστοις» του «Άγιος, Άγιος», που ο Πρίγγος το καταλήγει στον κάτω Νη αντί του άνω. Τα υπόλοιπα, σύμφωνοι, διαφέρουν...

Κι όμως λέει..Ο έχων ώτα ακούειν...
 
Στους δίσκους εννοείς; Εκεί, ως γνωστόν, δεν ψάλλει δικές του συνθέσεις.
Δεν είπα κάτι άλλο για τα «Κύριε ελέησον», αλλά γενικότερα περί του τι ψάλλει ο Ιάκωβος, πχ για το Χερουβικό, δεν μπορούμε να αποφανθούμε.
Κι όμως λέει..Ο έχων ώτα ακούειν...
Και ο έχων κρίσιν, κρίνει και συγκρίνει! Ο Νικολαΐδης τα αποδίδει απλώς στον Πρίγγο...
 
Δεν είπα κάτι άλλο για τα «Κύριε ελέησον», αλλά γενικότερα περί του τι ψάλλει ο Ιάκωβος, πχ για το Χερουβικό, δεν μπορούμε να αποφανθούμε.

Και ο έχων κρίσιν, κρίνει και συγκρίνει! Ο Νικολαΐδης τα αποδίδει απλώς στον Πρίγγο...

Καλά.. Ρώτησε τον δάσκαλό σου, ή και κάποιον Πολίτη, και τα ξαναλέμε..
 
Ο δάσκαλός μου το Χερουβικό ξέρω ότι το αποδίδει στο Ναυπλιώτη για το προφανές ότι υπάρχει δισκογραφημένο από την εποχή που ο Πρίγγος ήταν άσημος. Από Πολίτες, σε παραπέμπω και στο Μαφίδη, που ανεβοκατεβάζει κλέφτη τον Πρίγγο, αφού λάνσαρε γραμμές ή και ολόκληρα μαθήματα άλλων για δικά του. Το ίδιο ξέρω ότι πιστεύει και ο δάσκαλός μου, ότι τα περισσότερα μέλη φερόμενα ως του Πρίγγου είναι είτε από το δάσκαλό του Μουρκίδη, είτε από άλλους Πολίτες. Η έρευνα, άλλωστε, διαρκώς το αποδεικνύει αυτό...

Εν προκειμένω, δεν είναι δύσκολο, σύγκρινε τα Λειτουργικά αυτά του Πρίγγου με του Κανελλίδου και θα δεις την ομοιότητα! Όχι στα «Σε υμνούμεν» και «Άξιον εστίν», στα υπόλοιπα!
 
Ο δάσκαλός μου το Χερουβικό ξέρω ότι το αποδίδει στο Ναυπλιώτη για το προφανές ότι υπάρχει δισκογραφημένο από την εποχή που ο Πρίγγος ήταν άσημος. Από Πολίτες, σε παραπέμπω και στο Μαφίδη, που ανεβοκατεβάζει κλέφτη τον Πρίγγο, αφού λάνσαρε γραμμές ή και ολόκληρα μαθήματα άλλων για δικά του. Το ίδιο ξέρω ότι πιστεύει και ο δάσκαλός μου, ότι τα περισσότερα μέλη φερόμενα ως του Πρίγγου είναι είτε από το δάσκαλό του Μουρκίδη, είτε από άλλους Πολίτες. Η έρευνα, άλλωστε, διαρκώς το αποδεικνύει αυτό...

Εν προκειμένω, δεν είναι δύσκολο, σύγκρινε τα Λειτουργικά αυτά του Πρίγγου με του Κανελλίδου και θα δεις την ομοιότητα! Όχι στα «Σε υμνούμεν» και «Άξιον εστίν», στα υπόλοιπα!

Βιάζεσαι να απαντήσεις...ενώ εγώ σου βάζω το μικρόβιο να ψάξεις...
 
Βιάζεσαι να απαντήσεις...ενώ εγώ σου βάζω το μικρόβιο να ψάξεις...
Απλά δε σε καταλαβαίνω. Τι να ψάξω; Τα πράγματα είναι απλά! Αν με παραπέμπεις να ψάξω για ενδεχόμενες παλαιότερες πηγές για τον Πρίγγο, σύμφωνοι, έρχεσαι στα λόγια μου. Σεμνά Λειτουργικά σε πλ. δ' είχαν πάρα πολλοί, ακόμη και από τον Πέτρο Εφέσιο και το Ματθαίο Βατοπαιδινό, και προφανώς επηρεάστηκε και από άλλους. Αυτό εννοώ ότι θέλει κουβέντα το θέμα και διερεύνηση. Πάντως, την πρωτότυπη ιδέα για τα συγκεκριμένα Λειτουργικά δεν την είχε σίγουρα ο Πρίγγος, ο οποίος εν πολλοίς αντέγραψε τον Κανελλίδη. Ο Νικολαΐδης, εντούτοις, τα αποδίδει σε αυτόν.
 
Το Δοξαστικό των Αίνων της Κυριακής της προ Χριστού Γεννήσεως (Των νομικών διδαγμάτων) του αοιδίμου Άρχοντος Πρωτοψάλτου της Μεγάλης του Χριστού Εκκλησίας Θρασυβούλου Στανίτσα σε εκτέλεση του ιδίου με τον επ' αναλογίω χορό του.Η ηχογράφηση έλαβε χώρα στον Άγιο Δημήτριο Αμπελοκήπων και ήχου Δ' στις 21-12-1969.
 
Back
Top