Σίμου Αβαγιανού αργοσύντομα κεκραγάρια.

ΓΙΑΝΝΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ

Παλαιό Μέλος
Στις τελευταίες σελίδες του Τριωδίου του, ο Σίμος Αβαγιανού καταχώρησε τα κεκραγάρια που επισυνάπτονται, για τους κατακυκτικούς εσπερινούς και τις προηγιασμένες.
Τα σκανάρισα, και νά 'τα! Έχουμε ακόμα αρκετές προηγιασμένες και εσπερινούς Κυριακών...
 

Attachments

  • Kekragaria Simou Avagianou.pdf
    1.1 MB · Views: 1,082
Στις τελευταίες σελίδες του Τριωδίου του, ο Σίμος Αβαγιανού καταχώρησε τα κεκραγάρια που επισυνάπτονται, για τους κατακυκτικούς εσπερινούς και τις προηγιασμένες.
Τα σκανάρισα, και νά 'τα! Έχουμε ακόμα αρκετές προηγιασμένες και εσπερινούς Κυριακών...

Αγαπητέ κ.Γιάννου,
ευχαριστούμε για την ανάρτησή σας αυτή,
περιμένουμε στο άμεσο μέλλον αν θα θέλατε να αναρτήσετε και ολόκληρο
το βιβλίο, μιας και απαγορεύτηκε η κυκλοφορία του τότε και είναι δύσκολο
να βρεθεί.
Να είστε καλά.
 
Αγαπητέ κ.Γιάννου,
ευχαριστούμε για την ανάρτησή σας αυτή,
περιμένουμε στο άμεσο μέλλον αν θα θέλατε να αναρτήσετε και ολόκληρο
το βιβλίο, μιας και απαγορεύτηκε η κυκλοφορία του τότε και είναι δύσκολο
να βρεθεί.
Να είστε καλά.

Την ιστορία του βιβλίου δεν την ξέρω!
Αλλά για την ανάρτησή του, θα απαντήσω με το τραγούδι του Μίκη Θ.
Δεν είναι δυο, δεν είναι τρεις, είν' τετρακόσιες τριάντα τρεις...:D (σελίδες).
Αν κάποιος ξέρει να μου υποδείξει κάποιον άλλο τρόπο πιο γρήγορο αντί της αντιγραφής σελίδα-σελίδα με προεπισκόπηση διόρθωση φωτισμού, κοντράστ, κλπ ίσως να το επιχειρήσω.
Ή το καλύτερο να πάρει το βιβλίο κάποιος που ξέρει τα κόλπα και εγώ να εφαρμόσω την εντολή "Μην κάνεις κάτι που μπορεί να το κάνει κάποιος άλλος".:D
 
ΓΙΑΝΝΟΥ ΝΙΚΟΛΑΟΣ;67185 said:
Την ιστορία του βιβλίου δεν την ξέρω!
Αλλά για την ανάρτησή του, θα απαντήσω με το τραγούδι του Μίκη Θ.
Δεν είναι δυο, δεν είναι τρεις, είν' τετρακόσιες τριάντα τρεις...:D (σελίδες).
Αν κάποιος ξέρει να μου υποδείξει κάποιον άλλο τρόπο πιο γρήγορο αντί της αντιγραφής σελίδα-σελίδα με προεπισκόπηση διόρθωση φωτισμού, κοντράστ, κλπ ίσως να το επιχειρήσω.
Ή το καλύτερο να πάρει το βιβλίο κάποιος που ξέρει τα κόλπα και εγώ να εφαρμόσω την εντολή "Μην κάνεις κάτι που μπορεί να το κάνει κάποιος άλλος".:D

Κάποιος πέρυσι έγραφε αυτά


Υγ Ευχαριστούμε τον ... καλόγερο...!
 
Last edited:
Ευχαριστούμε κ. Γιάννου. Μακάρι να ψηφιοποιηθεί με κάποιο τρόπο και όλο το βιβλίο.

...το βιβλίο, μιας και απαγορεύτηκε η κυκλοφορία του τότε και είναι δύσκολο να βρεθεί.

Γιατί απαγορεύτηκε; Γνωρίζουμε; Ευχαριστώ.
 
Ευχαριστούμε κ. Γιάννου. Μακάρι να ψηφιοποιηθεί με κάποιο τρόπο και όλο το βιβλίο.



Γιατί απαγορεύτηκε; Γνωρίζουμε; Ευχαριστώ.

Γι αυτό τον λόγο, γράφει ο γενικός...
 
Εκεί γράφει για το Βουλγαράκη αλλά όχι για το Σίμωνα. Ή μου διαφεύγει κάτι;
 
Εκεί γράφει για το Βουλγαράκη αλλά όχι για το Σίμωνα. Ή μου διαφεύγει κάτι;

Μήπως;
''Τα έργα του Σίμωνος Αβαγιαννού (sic) έχουν ιδιαίτερο ενδιαφέρον διότι ήταν ένας εκ των 3 συνθετών των οποίων τα έργα δεν έτυχαν της εγκρίσεως της Πατριαρχικής επιτροπής-οι άλλοι δύο ήταν ο Νικόλαος Σμύρνης και ο Δημ. Βουλγαράκης από Θεσ/νίκη.''
 
Ναι, ή ερώτησή μου όμως ήταν γιατί δεν έτυχαν της εγκρίσεως τα έργα του Αβαγιανού; Συγνώμη εάν ήταν ασαφής.
 
Ναι, ή ερώτησή μου όμως ήταν γιατί δεν έτυχαν της εγκρίσεως τα έργα του Αβαγιαννού; Συγνώμη εάν ήταν ασαφής.

Ο Παναγιώτης θα ξέρει. Φαντάζομαι ότι ο Αβαγιανός θα κατηγορήθηκε για ύφος που ξεφεύγει από τα παραδεδομένα της ΜΧΕ.

Δ.
 
Ναι, ή ερώτησή μου όμως ήταν γιατί δεν έτυχαν της εγκρίσεως τα έργα του Αβαγιανού; Συγνώμη εάν ήταν ασαφής.

Σας παρουσιάζω τα πρακτικά:
 

Attachments

  • Παράρτημα εκκλησιαστική αληθειας τομ.5 σελ 61.jpg
    216.4 KB · Views: 139
  • Παράρτημα εκκλησιαστική αληθειας τομ.5 σελ 62 001.jpg
    443.6 KB · Views: 101
Πολύ ενδιαφέρον. Ο Παπαδόπουλος, ο Νηλέας και ο Ψάχος εν ονόματι του πατριαρχικού ύφους, που ως γνωστόν, ειδικά αυτοί οι τρεις, αποτελούν τους κατ' εξοχήν εκφραστές του:)p), προτείνουν την απόρριψη του έργου του Αβαγιαννού ως μη παραδοσιακό...
 
Μήπως;
''Τα έργα του Σίμωνος Αβαγιαννού (sic) ''

Οχι (sic) αυτό είναι το όνομα του: Σίμων Αβαγιανός του Σίμωνος και όχι του Σίμου (σαν να ήταν φιλαράκι μας). Μη τα ισοπεδώνουμε όλα.

Με κάθε καλή προαίρεση
 
Οχι (sic) αυτό είναι το όνομα του: Σίμων Αβαγιανός του Σίμωνος και όχι του Σίμου (σαν να ήταν φιλαράκι μας). Μη τα ισοπεδώνουμε όλα.

Με κάθε καλή προαίρεση


Ευχαριστώ για την παρατήρηση αλλά το sic αφορούσε το επίθετο Αβαγιανού κ όχι το όνομα, για το οποίο έχουμε ήδη μιλήσει και γράψει πολλές φορές.


Δ.
 
Ευχαριστώ για την παρατήρηση αλλά το sic αφορούσε το επίθετο Αβαγιανού κ όχι το όνομα, για το οποίο έχουμε ήδη μιλήσει και γράψει πολλές φορές.


Δ.

Η παρατήρηση αφορά τον τίτλο του θέματος όχι εσάς
 
Η παρατήρηση αφορά τον τίτλο του θέματος όχι εσάς

Η εξήγηση δίνεται εκ των υστέρων, αλλά τα γραφόμενά σας δεν την επαληθεύουν. Δεκτή όμως αφού γίνεται και με κάθε καλή διάθεση.


Δ.
 
Η εξήγηση δίνεται εκ των υστέρων, αλλά τα γραφόμενά σας δεν την επαληθεύουν. Δεκτή όμως αφού γίνεται και με κάθε καλή διάθεση.


Δ.

Ηταν λάθος η παράθεση συγνώμη
 
Πολύ ενδιαφέρον. Ο Παπαδόπουλος, ο Νηλέας και ο Ψάχος εν ονόματι του πατριαρχικού ύφους, που ως γνωστόν, ειδικά αυτοί οι τρεις, αποτελούν τους κατ' εξοχήν εκφραστές του:)p), προτείνουν την απόρριψη του έργου του Αβαγιαννού ως μη παραδοσιακό...

Μεγαλε εγραψες που λενε και στο χωριο μου :) .Υπερασπιζεσαι για αλλη μια φορα το avatar σου !!!
 
Οχι (sic) αυτό είναι το όνομα του: Σίμων Αβαγιανός του Σίμωνος και όχι του Σίμου (σαν να ήταν φιλαράκι μας). Μη τα ισοπεδώνουμε όλα.
Με κάθε καλή προαίρεση

Φυσικά δεν ήταν φιλαράκι μου...:D ..., φίλε κ. georg1rst, όπως δεν ήταν φιλαράκι του μακαρίτη του Καρά ο Ιάκωβος πρωτοψάλτης που τον αποκαλεί ... Γιακουμάκη:D...
Κάνε τον κόπο και ιδές το συνημμένο στο παρακάτω μήνυμα και θα αλλάξεις κι εσύ το όνομά του με αυτό που υπογράφει... Σίμος Αβαγιανού και μ' αυτό επιγράφει το βιβλίο του.
http://www.psaltologion.com/showpost.php?p=40281&postcount=1
Για να λέμε τα πράγματα με τ' όνομά τους.
Φυσικά και συμφωνώ ότι δεν πρέπει να τα ισοπεδώνουμε όλα!
Ευχαριστώ
ΝΓ
ΥΓ Υπάρχει προσφρά εθελοντική του φίλου Ν. Μάννη να σκανάρει το βιβλίο και να ανέβει προσεχώς. Αλλά ίσως και να το σκανάρω ο ίδιος....
 
Last edited:
Back
Top