Το κείμενο του τρισαγίου του Παλάση (δεν έχω το κείμενο του Δύναμις εύκαιρο) είναι εδώ (από το βιβλίο του Λ. Πετρίδη). Ο ήχος ονομάζεται απλά Βαρύς χωρίς προσδιορισμό. Τα διαστήματα έχουν ενδιαφέρον και νομίζω (πάλι με επιφύλαξη) οτι διαφέρουν από άλλες εκτελέσεις. Το ΖΩ δεν το ακούω τόσο χαμηλό ίσως. Σε κάποια σημεία χρησιμοποιείται και ΠΑ ισοκράτημα σε φράσεις που καταλήγουν στο ΠΑ (οπότε τα θεωρεί Σαμπαχίκαι σε περάσματα (όπως στο τελευταίο Αθάνατος) που δεν καταλαβαίνω γιατί αλλάζει το ίσον εκεί περιστασιακά.
Επίσης ίσως ενδιαφέρον οτι ο Κηλτζανίδης στη Μεθοδική Διδασκαλία Ελλ. Μουσικής - Κων/πολις 1881
..(β) παρουσιάζει σε κανόνιο τον πλάγιο του Τρίτου στο ΖΩ διατονικό
(γ) κάνει γραμμές με ΔΙ ύφεση και στο μακάμ Αράκ εκτός από το Μπεστενγκιάρ.
Επισυνάπτω τα ανωτέρω.
Διηκόνησε στο Οικ. Πατριαρχείο επί Ναυπλιώτου πρωτοψάλτου και Κλάββα λαμπαδαρίου.
Από το psaltiri.org, μια εκτέλεση της Δοξολογίας του Ιακώβου, από τον Σάμου και Ικαρίας Ειρηναίο (1878-1963) που, όπως αναφέρει εκεί :
Έτος εγγραφής 1930!
Από το psaltiri.org, μια εκτέλεση της Δοξολογίας του Ιακώβου, από τον Σάμου και Ικαρίας Ειρηναίο (1878-1963) που, όπως αναφέρει εκεί :
Έτος εγγραφής 1930!
Σωστός Βαρύς είναι αυτό: http://www.musicale.gr/_repository/anymnisomen/sounds/track19.wma
Και ένα άλλο βίντεο από τον Kani Karaca (Bestenigâr Muharrem Ilahisi του Cinuçen Tanrıkorur. Ο Tanrıkorur παίζει το ούτι στο βίντεο):
http://www.youtube.com/watch?v=eCbCT_c2rSM
*********************************
http://www.youtube.com/watch?v=pp3SIj6OzhA
Αυτός με το Νέι το σκοτώνει ο Καρατζάς όμως ΣΠΑΘΙ!!!! ΖΩ ΔΙΑΤΟΝΙΚΟ=ΖΩ ΕΝΑΡΜΟΝΙΟ!!!! Ο ΠΑ και ο ΓΑ στη θέση τους και στις δύο περιπτώσεις
*********************************