Δεν γνώριζα ότι έχετε εκδόσει βιβλίο κ.Βαγγέλη. Υπάρχει στα ανάλογα βιβλιοπωλεία ?
Καλά τόσα έχετε ανεβάσει τόσα έχετε μελοποιήσει και τα έχετε κρυμμένα?
Εγώ με τη σειρά μου θα ήθελα να σχολιάσω πάνω στα λειτουργικά τα εξής: Μου αρέσουν. Τα χαρακτηρίζω μερακλίδικα χωρίς να είναι τραγουδιστικά και αντιπαραδοσιακά.
Ωραίες γραμμές, οι οποίες βέβαια απαιτούν ένα αρκετά υψηλό επίπεδο γνώσης της μουσικής καθ' ότι τα δίγοργα παρεστιγμένα κυριαρχούν. Βέβαια θα ήθελα να παρατηρήσω ότι είναι κάπως προβλέψιμη η εξέλιξή τους (δεν υπάρχουν εκπλήξεις που θα απογειώσουν το κομμάτι) και μου κάνει εντύπωση η επιλογή σας να βάλετε σχετικά σύντομο "αγαπήσω Σε Κύριε..." για τη Θεία Λειτουργία του Μ. Βασιλείου. Κατά τ' άλλα πολύ ωραία και διακρίνω (αν δεν κάνω λάθος) επιρροή από Κων. Πρίγγο (βέβαια αυτός ήταν ο καλύτερος στα λειτουργικά, οπότε είναι δικαιολογημένο αυτό). Με τιμή
Χριστός Ανέστη! Αρκετά ωραία λειτουργικά. Ίσως όχι για όλα τα λαρύγγια (όπως το δικό μου...). Αντί δίγοργον ίσως να εκτελούσα γοργόν. Θα ήταν ενδιαφέρον εάν μας ανεβάζατε και μια εκ΄τελεσή τους, κ. Λιναρδάκη.
Ισως βρεθει (dum spiro spero) καποιος ιδιωτης ή καποιος φορεας να εκδωσει κατι .
Δηστυχως για οικονομικους κυριους λογους δεν εχω εκδοσει τιποτα . Εχω διαφορα , τα οποια ειναι σε προχειρη μορφη .
Τα συγκεκριμενα του Βου ηχου , πως τα βρισκεις ;
3ον : Αγαπησω σε : Γιατι επρεπε να το γραψω πιο αργο ;
Και παλι ευχαριστω για τα σχολεια σου .
Ζητώ συγγνώμη κ. Λιναρδάκη. Μπέρδεψα το "αγαπήσω σε Κύριε..." με το "Άγιος, Άγιος, Άγιος Κύριος Σαββαώθ...", που λέγεται αργότερα λόγω των εκτεταμένων ευχών! Πάντως ήθελα να ρωτήσω γιατί επιλέξατε να βάλετε ξεχωριστό "αγαπήσω.." για τη Θ. Λειτουργία Μ. Βασιλείου.
Χριστός Ανέστη! Αρκετά ωραία λειτουργικά. Ίσως όχι για όλα τα λαρύγγια (όπως το δικό μου...). Αντί δίγοργον ίσως να εκτελούσα γοργόν. Θα ήταν ενδιαφέρον εάν μας ανεβάζατε και μια εκ΄τελεσή τους, κ. Λιναρδάκη.
Κύριε Λιναρδάκη, πραγματικά εκτός από τα λειτουργικά σαν κείμενο που μου άρεσαν πολύ, μου άρεσε και η εκτέλεσή τους ιδιαίτερα. Το ύφος μοιάζει λίγο με του δασκάλου μου του Δημήτρη Γαλάνη! Διορθώστε με αν κάνω λάθος.
Την ομοιότητα στο ύφος τη βρίσκω εκτός από τα σημαδόφωνα και σε αυτό που εγώ αποκαλώ "ζεστό" τρόπο ερμηνείας. Δηλαδή το ψάλσιμό σας (όπως και του δασκάλου μου πιστεύω) εκπέμπει μια ζεστασιά, δεν είναι ψυχρό και "αποστασιοποιημένο". Φαίνεται ότι το ζείτε και το πιστεύετε. Γιατί και άλλοι κάνουν τα σημαδόφωνα, αλλά δεν έχουν αυτή τη γλύκα. Και αυτό είναι νομίζω που ξεχωρίζει έναν απλώς καλό μουσικό από έναν πραγματικά "μερακλή".