Υ.Γ Αλλο πολυ γνωστο παραδειγμα ειναι το κατι μ........!!!
μ.....ατθαιοτσαμκιρανικοί......
Υ.Γ Αλλο πολυ γνωστο παραδειγμα ειναι το κατι μ........!!!
μ.....ατθαιοτσαμκιρανικοί......
Ο όρος νεοπαραδοσιακός, με βάση τα παραπάνω, μπορεί να σημαίνει χωρίς καμία αξιολογική διάθεση: α) αυτόν που αναθεωρεί, βελτιώνει ή τροποποιεί τον επονομαζόμενο "παραδοσιακό" (εν προκειμένω προτείνοντας έναν νέο τρόπο "ανάγνωσης" της παρἀδοσης), β) αυτόν που χρονικά προκύπτει μεταγενέστερα (ως θεωρία και πράξη) σε σχέση με τον "παραδοσιακό". Πβ. τους όρους νεο-δαρβινισμός, νεο-κλασικισμός, νεο-θετικισμός νεο-πλατωνισμός, νεο-καντιανισμός κ.λπ.
Γιώργος Μ.;59872 said:Φιλε Χάρη, μια διευκρίνηση, δύο μάλλον: η λέξη ανάγνωση χρησιμοποιήθηκε όχι κυριολεκτικά, αλλά μεταφορικά: ερμηνεία.
Δεύτερον, τα όσα λες είναι επιχειρηματολογία υπερ ή κατά. Δεκτά και σεβαστά. Εγώ δεν μίλησα υπέρ ή κατά κάποιου, κι ας έχω τις απόψεις μου, απλή απόπειρα τυποποίησης ἐκανα και ονομασίας, περισσότερο αναδεικύοντας το πρόβλημα της ορολογίας.
Να είσαι καλά!
Επειδή δηλώνω μαθητής του Καρά (διότι αυτός είναι ο δάσκαλός μου και παρά τις όποιες, μικρότερες ή μεγαλύτερες, επί μέρους διαφωνίες μου μ' αυτόν), ιδού εκθέτω τον εαυτό μου ενώπιόν σας, να μου πείτε αν είμαι ιλαροχορευτικός και εξωγήϊνος.
Xάρη, αναμένουμε κι άλλα εμπρηστικά σχόλια.Ευχαριστούμε πολύ για τις ηχογραφήσεις. Χαίρομαι, που τα (μάλλον εμπρηστικά) σχόλιά μου, έγινα αιτία να τις ανεβάσεις.
Η μία από το κείμενο του Πέτρου, με αρκετά ίσως "καραδόφωνα", η άλλη προσπαθεί να μιμηθεί μελοποίηση και απόδοση άλλου δασκάλου.
Εσάς ποια σας αρέσει??
Xάρη, αναμένουμε κι άλλα εμπρηστικά σχόλια.
(Θέλεις πάσα;)....
Αν εννοείτε εμένα με την ερώτηση:Εσάς ποια σας αρέσει??
Και οι δυο!
Άλλο θέλω να ρωτήσω! Για να τα πει όμορφα τα (ξανα-)έγραψε με οξείες ... και ... πιασίματα; και τα ... πασπάλισε με διέσεις και ... Σιμωνοκαραδόφωνα; (κατά ΓΜ)
Γιάννη, αρχικά χρόνια πολλά (και διαδικτυακά)!
Ευχαριστούμε πολύ για τις ηχογραφήσεις. Χαίρομαι, που τα (μάλλον εμπρηστικά) σχόλιά μου, έγινα αιτία να τις ανεβάσεις.
Δε χρειάζεται μάλλον, να ξεκαθαρίσω, πως τα έργα και οι ημέρες σου (καθώς και οι διαφοροποιήσεις σου από τη σχολή της οποίας μαθητής δηλώνεις), αποτελούν φωτεινή εξαίρεση και παράδειγμα προς μίμηση (σε αντίθεση με ...άσε καλύτερα, γνωρίζεις τι έγινε την Παρασκευή στο Συνέδριο), αν επιθυμούμε όλοι, επί τέλους, να επέλθει κάποτε κάποιου είδους σύγκλιση, με τον υπόλοιπο ψαλτικό κόσμο.
Και πάλιν ευχαριστούμε
Χάρης
Ενώ, από την άλλη πλευρά, στέκονται οι Καραϊκοί μόνοι τους, με ειδική γραφή, εξωγήινα διαστήματα, ιλαροχορευτικό ύφος και ιδιαίτερους (δίκην "χλιμιντρίσματος") λαρυγγισμούς, τα καραδόφωνα, που δεν στηρίζονται (εν πολλοίς) σε κάποια προφορική παράδοση, αλλά στις προσωπικές δοξασίες του Καρά. Δεν ξέρω, αν μπορεί η μουσική μας να διορθώσει και να αποβάλλει τα στοιχεια αυτά, γιατί δημιουργούν μια άλλη (εξωγήινη μουσική αντίληψη.
Τα εξής:Χάρη,
Τι, ακριβώς, ??
...νομίζω πως το παρακάτω ήταν μελανό σημείο του συνεδρίου και ήταν πραγματικά κρίμα...Κάποιοι ομιλητές ήρθαν για να πολώσουν. Πώς μπορεί να είναι πχ θέμα συνεδρίου ο πόλεμος κατά του Σίμωνα Καρά και των οπαδών του, χωρίς ουδεμία αναφορά στα ουσιαστικά ζητήματα της γνωστής κόντρας; Και μάλιστα με εισηγητή τον φέροντα πολλά χρόνια έρευνας και σεβαστό κατά τα άλλα Άρχοντα Πρωτοψάλτη κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο; Άλλα πράγματα θα περίμενε κανείς! Και μάλιστα από μία εισήγηση που ο δελεαστικός της τίτλος δεν παραπέμπει επ' ουδενί στο περιεχόμενό της.
..ακροατές ήλθαν στο συνέδριο μόνο και μόνο για να ακούσουν κάποιους συγκεκριμένους ομιλητές, να τους χειροκροτήσουν και έπειτα τι; ......εξαφανίστηκαν ! Φοβερό......!!!
Ο Λ. Αγγελόπουλος ήταν Α-ΠΑ-ΡΑ-ΔΕ-ΚΤΟΣ, με θέμα παραπλανητικό και μια εμπρηστικότατη παρουσίαση, που σε συνάρτηση με τους χειροκροτητές που ήρθαν επί τούτου και αποχώρησαν κατόπιν, φόρτισε αρνητικότατα το κλίμα και χάλασε κοντά στη λήξη την εικόνα ενός νηφάλιου και επιστημονικού συνεδρίου. Κάτι σε στυλ: να μην ξεχνιόμαστε, έτσι;
...Υπήρχε σε ορισμένους κύκλους (λαϊκιστί «πηγαδάκια») διάχυτο ένα πνεύμα ειρωνίας και συμπεριφοράς οπαδού, που δεν χωράει σε ένα επιστημονικό συνέδριο. Παρά τις τεκμηριωμένες επιστημονικές θέσεις των εισηγητών, υπήρχαν λοξές ματιές, μειδιάματα κλπ, κυρίως από παιδιά που έρχονταν για συγκεκριμένους ομιλητές, τους οποίους και χειροκροτούσαν πολλή ώρα, παρ' όλο που ενίοτε οι ομιλητές αυτοί δεν ανέφεραν τίποτα ουσιαστικό.
...μία ανακοίνωση στερούμενη μουσικολογικών τεκμηρίων, αυτή την ενότητα πάει να διαταράξει, μνημονεύοντας το μίσος που οδηγεί στην ατομική δικαστική διαμάχη κάποιων εξτρεμιστών ένθεν κακείθεν.
Επειδή δηλώνω μαθητής του Καρά (διότι αυτός είναι ο δάσκαλός μου και παρά τις όποιες, μικρότερες ή μεγαλύτερες, επί μέρους διαφωνίες μου μ' αυτόν), ιδού εκθέτω τον εαυτό μου ενώπιόν σας, να μου πείτε αν είμαι ιλαροχορευτικός και εξωγήϊνος. Οι ηχογραφήσεις είναι πρόχειρες στο σπίτι, για δοκιμή του Cool Edit, και όχι άψογες (2005). Η μία από το κείμενο του Πέτρου, με αρκετά ίσως "καραδόφωνα", η άλλη προσπαθεί να μιμηθεί μελοποίηση και απόδοση άλλου δασκάλου.
Και εδώ προσπαθώ να κλίνω αυχένα σε άλλους δύο δασκάλους. (από το ίδιο σύνολο ηχογραφήσεων).
Και κάτι ακόμη με το πραγματικό μου (αν και πρόχειρο εδώ) πρόσωπο.