"Πάσα Πνοή"

[Σημείωμα συντονιστή] Παρακαλώ να κρατήσουμε το επίπεδο αυτής της συζήτησης όσο γίνεται ψηλό χωρίς υποννοούμενα και προσωπικές κατηγορίες στο εξής. Μόνο σχόλια επί του θέματος.
 
Συγγνώμη για το υπονοούμενο, δε θα το επαναλάβω. Έχετε ακούσει κανέναν άλλο να λέει χερουβικά αργά Γρηγορίου Πρωτοψάλτου; (συντετμηένα βέβαια και σε σύντομο χρόνο τα λέει ο δάσκαλος.). Μετά το δι' ευχών έχει πει πολλάκις αργά δοξαστικά Ιακώβου. Έχει πει "ήδη βάπτεται κάλαμος" Π. Λαμπαδαρίου αργό (φοβερό κομμάτι). "Τον ήλιον κρύψαντα" (δε θυμάμαι τον συνθέτη, αυτό που είναι στον Πανδέκτη 7), που δεν τολμά άλλος να το πει και τόσα άλλα που δε θυμάμαι κι εγώ. Πάντως στη σχολή έχω ακούσει "Κύριε εκέκραξα" Ιωάννου Δαμασκηνού κ.α. Και ξέχασα τα κοινωνικά (τα οποία ενίοτε λέει ο δεξιός χορός). Νομίζω αυτά είναι αρκετά.
 
Συγγνώμη για το υπονοούμενο, δε θα το επαναλάβω. Έχετε ακούσει κανέναν άλλο να λέει χερουβικά αργά Γρηγορίου Πρωτοψάλτου; (συντετμηένα βέβαια και σε σύντομο χρόνο τα λέει ο δάσκαλος.). Μετά το δι' ευχών έχει πει πολλάκις αργά δοξαστικά Ιακώβου. Έχει πει "ήδη βάπτεται κάλαμος" Π. Λαμπαδαρίου αργό (φοβερό κομμάτι). "Τον ήλιον κρύψαντα" (δε θυμάμαι τον συνθέτη, αυτό που είναι στον Πανδέκτη 7), που δεν τολμά άλλος να το πει και τόσα άλλα που δε θυμάμαι κι εγώ. Πάντως στη σχολή έχω ακούσει "Κύριε εκέκραξα" Ιωάννου Δαμασκηνού κ.α. Και ξέχασα τα κοινωνικά (τα οποία ενίοτε λέει ο δεξιός χορός). Νομίζω αυτά είναι αρκετά.


Πέτρο,

Δεν εχω καμμία διαθεση να υποτιμήσω τον δασκαλό σου το Δ. Γαλάνη.

Ειναι πραγματικά ενα μεγάλο κεφάλαιο για την ψαλτική στην Πάτρα και γενικότερα.

Οσον αφορά τα κομματια που αναφερεις, υπάρχουν ευτυχως κι αλλοι που ψάλλουν τετοιου ειδους μαθηματα.
π.χ. ετυχε να βρισκομαι σε μοναστηρι τη Μ. Παρασκευή το βραδυ και εψάλλη το "τον ηλιον κρύψαντα" του Γερμανου Ν.Πατρων σε συντμηση Μαρκου Βασιλειου, πολύ ωραια μαλιστα.
Καποιοι ψάλλουν τα δοξαστικα του Φιλανθιδη (εντος της ακολουθιας του ορθρου) που ειναι μεν μικροτερα απο του Ιακωβου αλλά ειναι της ιδιας φιλοσοφίας.

Με εκτίμηση,

Σταθης Μεντζάς
 
Λοιπον αγαπητοι μου συναδελφοι οσο ανα φορα αυτο το πασα πνοη δεν μπορει κανεις να αγνοησει οτι ο αυτοσ ο ψαλτης που το λεει ειναι κορυφαιος με μεγαλη εμπειρια και πολλα ακουσματα...Επισης πιστευω οτι μπορουμε χωρισ καμια αμφισβητηση να το συγκρινουμε με τουσ παλιους ψαλτες που προαναφερθηκαν και σας παρακαλω να μην κρυβομαστε πισω απο το δαχτυλο μας ο ψαλτης ειναι φοβερος.................
 
Last edited:
Έχω μια καταπληκτική εκτέλεση πασαπνοαρίου ήχου α�. την προσφέρω σε όλους τους εκλεκτούς συναδέλφους του ψαλτολογίου. Με την παράκληση εάν γνωρίζετε ποιος είναι αυτός ο ΨΑΛΤΑΡΟΣ

Αδελφε μου συγνωμη αλλα αλλο καλη φωνη και αλλο καλος ψαλτης...ο συγκεκριμενος δεν νομιζω οτι θα βοηθησε και πολυ το εκκλησιασμα να προσευχηθει... ή δεν είναι αυτος ο σκοπος μας σαν ψαλτες ??:rolleyes:
 
γιατί να μην το βοήθησε να προσευχηθεί? δεν κάνει κάτι τόσο υπερβολικό που να τραβήξει ιδιαίτερα την προσοχή του πιστού έτσι ώστε να πει, ωχ τι λεει αυτος τωρα....
 
Έχω μια καταπληκτική εκτέλεση πασαπνοαρίου ήχου α�. την προσφέρω σε όλους τους εκλεκτούς συναδέλφους του ψαλτολογίου. Με την παράκληση εάν γνωρίζετε ποιος είναι αυτός ο ΨΑΛΤΑΡΟΣ
Πάντως φίλε Θωμά "την πάτησες" στην κυριολεξία...μπορεί να μισείς τόοοοσο πολύ την "σχολή Καρά" και όποιον σχετίζεται μ αυτήν αλλά αυτό ήταν ένα καλό "μάθημα" για να καταλάβεις πόσο προκατηλημένος είσαι με όποιον έχει σχέση με την "σχολή Καρά"...αν το ξερες εξ αρχής δεν θα έγραφες "ΨΑΛΤΑΡΟΣ" αλλά "φάλτσος" "άσχετος" "κολλημένος" και άλλα τέτοια αστεία και γελοία...
Υ.Γ.για όποιον "σκανδαλιστεί" με το λεξιλόγιό μου έχω να πω πως με τον φίλο Θωμά ζούμε στην ίδια πόλη, γνωριζόμαστε από παιδιά, βρισκόμαστε συχνά για καφέδες και έτσι έχω το θάρρος να τον γράψω και ένα πιο αυστηρό μήνυμα...σε άτομο που δεν γνωρίζω δεν θα έγραφα μ αυτόν τον τρόπο...:cool:
 
Ακουσα το Πασα πνοη εις ηχον πρωτον του Γαλανη =απο το πρωτο μυνημα

Πολυ ωραια φωνη

Δεν καμνει υπερβολικους λαρυγγισμους και συνδιαζει ουτως καποιο ακουσμα του Στανιτσα χωρις μυριοβολα

Τα διαστηματα ειναι αρκετα ωραια


Σε ορισμενα σημειια καμενι διαφορες αναλυσεις αλλα δυστυχως ΧΩΡΙΣ παρεστηγμενα

Μια το πολυ δυο διχως παρεστιγμενον ΠΕΡΝΑΕΙ

παραπανω = τραγουδακι

Σε πολλα σημαια προσπαθει #συνθετον# χρονον == οπως προσπαθει και ο Ταλιαδωτσο =υποσκαζοντα

Τον πετυχαινει ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο τους Θεσσαλονικεις

Ομως, παρ ολον οτι τραβει ΟΛΙΓΟΤΕΡΟΝ, τραβαει ενα τι λιγακι


Ακουσα και αλλες δυο ηχογραφησεις απο το αναλογιον

Οντως, ειναι απλος και σοβαρος ψαλτης

Το τραβηγμα εαν αφαιρεση.... τον βγαζω και Πατριαρχικον


Γεωργιος
 
Ειναι πολυ ασχημο να βαζουμε τον εγωισμο μασ σαν ψαλτεσ πανω απο την κριση μασ..δεν τιμαει κανεναν αυτο...Και οσο για αυτο κ συναδελφε ΑΘΩΝΙΔΗ δεν νομιζω οτι στεκει σαν κριση......Αλλα ειναι μια εγωιστικη σταση με ολο το σεβασμο καλυπτοντασ την με ενα ασημαντο επιχειρημα....Μακαρι να υπηρχαν τετοιοι ψαλτεσ να στεκονται στα αναλογια δινοντας τα φωτα τουσ σε εμασ τουσ νεουσ..... με ολο το σεβασμο μου απεναντι σας
 
Last edited:
Πάντως φίλε Θωμά "την πάτησες" στην κυριολεξία...μπορεί να μισείς τόοοοσο πολύ την "σχολή Καρά" και όποιον σχετίζεται μ αυτήν αλλά αυτό ήταν ένα καλό "μάθημα" για να καταλάβεις πόσο προκατηλημένος είσαι με όποιον έχει σχέση με την "σχολή Καρά"...αν το ξερες εξ αρχής δεν θα έγραφες "ΨΑΛΤΑΡΟΣ" αλλά "φάλτσος" "άσχετος" "κολλημένος" και άλλα τέτοια αστεία κα.:cool:

Αγαπητέ Χρήστο! Όπως καλά γνωρίζεις είμαι ανοιχτός σε όλα, ακούω τα πάντα και κρίνω με το μουσικό αισθητήριο που μου χάρισε o Δωρεοδότης Χριστός. Δεν έχω κανένα πρόβλημά να επαινέσω το καλό και να κακίσω το κακό από όποιον χώρο και εάν προέρχονται. Εσείς μετά από χρόνια και καιρούς και βλέποντας ότι δεν σας παίρνει άλλο έχοντας φάει τα μούτρα σας και λάβει την αποστροφή-απόρριψη όλων τον συναδέλφων ιεροψαλτών :p, αποφασίσατε να αναφέρεστε στα μεγάλα ονόματα στους γίγαντες της ψαλτικής τέχνης, γιατί άραγε ?. Εκτίμησή μου είναι ότι η μεταμέλειά σας:( δεν είναι ειλικρινής, απλά ρίχνετε στάχτη στα μάτια:eek:, για να γίνετε αποδεχτεί στην Ιεροψαλτική κοινότητα.
 
Last edited:
Αγαπητέ Χρήστο! Όπως καλά γνωρίζεις είμαι ανοιχτός σε όλα, ακούω τα πάντα και κρίνω με το μουσικό αισθητήριο που μου χάρισε o Δωρεοδότης Χριστός. Δεν έχω κανένα πρόβλημά να επαινέσω το καλό και να κακίσω το κακό από όποιον χώρο και εάν προέρχονται. Θέλω όμως να σου θυμίσω πριν αρκετά χρόνια όταν εγώ άκουγα Στανίτσα-Ταλιαδώρο-Χρύσανθο και τον παππού τον Δανιήλ και ήμουν πορωμένος με αυτούς ,μου έλεγες να πετάξω τις κασέτες διότι χαλάω τα αυτιά μου:confused:. Αντί γι�αυτούς μου αντιπρότεινες ΕΛ.ΒΥ. Χορωδία και Βατοπαιδινούς :eek:(προ 12 ετίας) και φυσικά όπως πιστεύω τώρα δεν ήταν αποκλειστικά δική σου μόνο εκτίμηση αυτή αλλά και τον δασκάλων σου (μπορείς να τους αναφέρεις εάν θέλεις) που δεν είχαν ποτέ δάσκαλο και δεν έκλειναν ποτέ τους γόνυ. Μετά από χρόνια και καιρούς και βλέποντας ότι δεν σας παίρνει άλλο έχοντας φάει τα μούτρα σας και λάβει την αποστροφή όλων τον συναδέλφων ιεροψαλτών :p, αποφασίσατε να αναφέρεστε στα μεγάλα ονόματα στους γίγαντες της ψαλτικής τέχνης, γιατί άραγε ?. Εκτίμησή μου είναι ότι η μεταμέλειά σας:( δεν είναι ειλικρινής, απλά ρίχνετε στάχτη στα μάτια:eek:, για να γίνετε αποδεχτεί στην Ιεροψαλτική κοινότητα.
Κατ αρχήν νομίζω πως το θέμα μας είναι ο "Ψάλταρος" Γαλάνης αλλά εσύ βλέπω το πηγαίνεις πολύ προσωπικά και δεν νομίζω αυτά να αφορούν τους αναγνώστες αυτού του φόρουμ...επειδή όμως αναφέρεις "ψευδή στοιχεία" κατά το "ο πνιγμένος απ τα μαλλιά του πιάνεται" οφείλω να ομολογήσω ότι ποτέ μα ποτέ δεν σου είπα αυτά που καταθέτεις ειδικά για τον παππού τον Δανιήλ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ...αν κάνεις μια ανασκαφή στο μυαλό σου θα θυμηθείς (ίσως) ότι δεν είναι τα πράγματα έτσι ακριβώς όπως τα παρουσιάζεις...εγώ θυμάμαι πως όταν ήσουν "κολλημένος" ΜΟΝΟ με τον άρχοντα Ταλιαδώρο σε υπερβολικό σημείο (ας μην αναφέρω περισσότερα) αυτό που σε έλεγα ήταν το να μάθεις να ακούς και άλλα πράγματα για να μπορείς να πάρεις απ τον καθένα τα καλά του και στο τόνιζα αυτό...επίσης θυμάμαι ότι δεν σου είχα πει το ίδιο και για τον Στανίτσα για έναν πολύ απλό λόγω...διότι τότε δεν άκουγα Στανίτσα (αυτό ναι το θυμάμαι)...όσον αφορά για το Βατοπαίδι σου έλεγα ότι έχουν πάρα πολύ καλό "δέσιμο" (κάποιοι το λένε "κονσερβοποίηση") και θα πρέπει να έχουμε ΚΑΙ τέτοια ακούσματα για μια καλύτερη χορωδιακή απόδοση...για ΕΛ.ΒΥ.Χ και ότι άλλο αναφέρεις δεν νομίζω να σου είπα ποτέ κάτι τέτοιο...πάντως κάνοντας εγώ την δική μου "ανασκαφή" θυμήθηκα πως όταν εγώ πήγαινα στο όρος για Μεγ.Εβδομάδα (για 7 συνεχόμενα χρόνια) και σου είχα προτείνει να πάμε μαζί μου είχες απαντήσει πως θα πας στον Χαρίλαο και δεν θέλεις "να χάσεις τις μέρες σου" ακούγοντας "ρινόφονους" και "φάλτσους" καλόγερους να "κάνουν σαν γριές" ψάλλοντας "νιαρ-νιαρ-νιαρ" (δεν νομίζω να μην τα θυμάσαι)...φυσικά οφείλω να αναγνωρίσω το γεγονός ότι σήμερα έχεις αλλάξει πολύ και δεν χάνεις πανηγύρι για πανηγύρι στο Όρος...αλλά το είπε ο αρχαίος εκείνος Σωκράτης "γηράσκω αεί διδασκόμενος"...επειδή διακρίνω μια τάση από μέρους σου για "λασπολογία" και χαμηλού επιπέδου "κουβεντολοϊ" σου λέω ότι δεν θα το συνεχίσω και φυσικά όχι γιατί "δεν με παίρνει" (οι "ανασκαφές" μου έχουν να βγάλουν στην επιφάνεια πολλά ευρήματα) αλλά διότι δεν θέλω να χάνω τζάμπα τον καιρό μου...όσο για τους "δασκάλους" μου που μέμφεσαι ειρωνικά θα σου πρότεινα να μην εκφέρεις άποψη και συμπεράσματα για ανθρώπους που δεν έχεις γνωρίσει ποτέ στην ζωή σου διότι κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς κάπως...θα σε παρακαλούσα να το αφήσουμε εδώ το θέμα αυτό δεν θα βγάλει πουθενά....
 
Αν στη ζωή ισχύει μιά φορά το '' Πες μου τον φίλο σου, να σου πω ποιός είσαι'', στη μουσική ισχύει όχι μόνο το '' Με όποιον δάσκαλο καθίσεις, τέτοια γράμματα θα μάθεις'', αλλά πολύ περισσότερο το ''Πες μου τον δάσκαλό σου (και τί πιστεύεις για αυτόν σήμερα που υποτίθεται ότι ολοκληρώθηκε η όποια μαθητεία σου κοντά του) να σου πω τί είσαι'';

Τίνες οι διδάσκαλοί σου, αδελφέ;

δγσ
 
[Σημείωμα συντονιστή] Όχι άλλα προσωπικά εδώ σας παρακαλώ. Υπάρχουν τα προσωπικά μηνύματα για αυτά. Ευχαριστώ.
 
Μετά από τους "αυτόκλητους πυροσβέστες" εμφανίστηκαν και "ψαλτικοί παπαράτσι" σε forum...το δαμε και αυτό...:eek::confused::rolleyes:
 
Παρακαλώ,λίγο σεβασμό και στους υπόλοιπους αναγνώστες. Μη μουσικολογικές αντιπαραθέσεις ούτε έχουν θέση εδώ,ούτε συμφέρουν κανένα!
 
Ακουσα το Πασα πνοη εις ηχον πρωτον του Γαλανη =απο το πρωτο μυνημα

Πολυ ωραια φωνη

Δεν καμνει υπερβολικους λαρυγγισμους και συνδιαζει ουτως καποιο ακουσμα του Στανιτσα χωρις μυριοβολα

Τα διαστηματα ειναι αρκετα ωραια


Σε ορισμενα σημειια καμενι διαφορες αναλυσεις αλλα δυστυχως ΧΩΡΙΣ παρεστηγμενα

Μια το πολυ δυο διχως παρεστιγμενον ΠΕΡΝΑΕΙ

παραπανω = τραγουδακι

Σε πολλα σημαια προσπαθει #συνθετον# χρονον == οπως προσπαθει και ο Ταλιαδωτσο =υποσκαζοντα

Τον πετυχαινει ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο τους Θεσσαλονικεις

Ομως, παρ ολον οτι τραβει ΟΛΙΓΟΤΕΡΟΝ, τραβαει ενα τι λιγακι


Ακουσα και αλλες δυο ηχογραφησεις απο το αναλογιον

Οντως, ειναι απλος και σοβαρος ψαλτης

Το τραβηγμα εαν αφαιρεση.... τον βγαζω και Πατριαρχικον


Γεωργιος

Μπράβο κύριε Μιχαλάκη, παραδέχεστε και τους "φάλτσους" και "μπεκρήδες" Καραϊκούς! Ο Δημήτρης Γαλάνης είναι πολύ επηρεασμένος στη θεωρία από τον Καρά και στις απόψεις περί έλξεων! Αλλά επειδή δεν το γνωρίζατε, η κριτική σας ήταν θετική! Άρα λοιπόν κρίνετε με βάση την προκατάληψή σας απέναντι στους Καραϊκούς. Μάλλον θα έπρεπε να επαναπροσδιορίσετε τις θέσεις γιατί προσβάλλετε πολύ κόσμο ο οποίος αγωνίζεται για τη Βυζ. Μουσική.
 
κ Γαλάνη, μη βιαζεστε να βγαλετε συμπερασματα. Το ιδιο ειπωθηκε κ αλλού, αλλά κ προηγουμενως στο ίδιο θέμα. Είπαμε, συμφωνούμε οτι ειχε ή κ εχει σχεσεις με τη σχολη Καρά. Αυτό δε σημαινει απαραιτητα οτι ψάλλει κατ αυτόν τον τρόπο... Δε μπορεί να θεωρηθεί αντιπροσωπευτικό παραδειγμα ψάλτη της σχολής καρά ο συγκεκριμενος ψαλτης. Ειδικά για τις ελξεις κ αναλυσεις στο την γαρ σην μητραν το λεει σχεδον ακριβως οπως ο Στανιτσας.
Καμία σχέση με τις ΥΠΕΡΒΟΛΙΚΕΣ εκτελεσεις.

Αυτές ειναι που διαφοροποιουν το παραδοσιακο ψαλσιμο απο αυτο της σχολης Καρα. Ειπαμε, υπαρχουν ελξεις κτλ κτλ, στην πραξη ομως τα πραγματα διαφοροποιουνται.

Μακαρι η σχολη Καρα να βγαλει κ να βγαζει κι αλλους τετοιους ψαλτες. Αλλα δε νομιζω οτι ο συγκεκριμενος ψαλτης εμαθε κοντα σε τετοιο δασκαλο, αυτο που υποψιαζομαι ακούγοντάς τον, ειναι οτι μπορει, ΟΝΤΑΣ ΗΔΗ ψαλτης, να ασχοληθηκε κ να ασπαστηκε τις ιδεες κ τη θεωρια Καρα κτλ. Ο τροπος που ψαλλει φανερωνει κ τα ακούσματά του.
Ευχαριστώ
 
Μακαρι η σχολη Καρα να βγαλει κ να βγαζει κι αλλους τετοιους ψαλτες.
Κατάλαβες Κώστα γιατί σε ρώταγα παλαιότερα αν τους έχεις ακούσει όλους;

Είναι αυτό που συζητάω με τον Γιώργη (Μιχαλάκη), το ότι δηλαδή δεν μπορείς να βγάζεις αφοριστικά συμπεράσματα όταν δεν έχεις την γνώση για κάτι στο σύνολό του. "Δεν υπάρχουν ψάλτες στην σχολή Καρά". Μα τους έχεις ακούσει όλους; Άλλο π.χ. "Απ' ότι έχω ακούσει μέχρι σήμερα δεν βλέπω να υπάρχουν ψάλτες στην σχολή Καρά".

Γιατί μπορεί ν' ακούσιες κάτι αύριο και να εκτεθείς αν το γράψεις έτσι...
Αλλα δε νομιζω οτι ο συγκεκριμενος ψαλτης εμαθε κοντα σε τετοιο δασκαλο, αυτο που υποψιαζομαι ακούγοντάς τον, ειναι οτι μπορει, ΟΝΤΑΣ ΗΔΗ ψαλτης, να ασχοληθηκε κ να ασπαστηκε τις ιδεες κ τη θεωρια Καρα κτλ.
Αυτό μόνο θετικό μου ακούγεται! Με την έννοια φυσικά της ώριμης επιλογής! Πάω από επιλογή και όταν έχω κατασταλάξει, και όχι γιατί έτυχε να με πάει ο πατέρας μου πιτσιρικά, σε κάποιον που έκανε μάθημα Β.Μουσικής και ήταν της σχολής Καρά...

Επειδή όμως ο ίδιος δεν είναι παρών και είναι και φίλος καλός, δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα παραπάνω τη απουσία του. (και ήδη πολλά είπα...)
Το (αυτο)βιογραφικό του Δημ. Γαλάνη υπάρχει εδώ

http://www.analogion.com/Galanis1.jpg

http://www.analogion.com/Galanis2.jpg

http://www.analogion.com/Galanis3.jpg

Ο Γαλάνης έχει επηρεαστεί και από τον Ταλιαδώρο, βεβαίως, βεβαίως....
Κι εγώ επίσης. Κι από τον Φιρφιρή. Κι από τον Στανίτσα. Κι από τον Αγγελόπουλο. Κι από τον Μαϊδανόγλου. (κι από άλλους που ενδεχομένως να μην θυμάμαι τώρα) :cool:
 
Κατάλαβες Κώστα γιατί σε ρώταγα παλαιότερα αν τους έχεις ακούσει όλους;

Είναι αυτό που συζητάω με τον Γιώργη (Μιχαλάκη), το ότι δηλαδή δεν μπορείς να βγάζεις αφοριστικά συμπεράσματα όταν δεν έχεις την γνώση για κάτι στο σύνολό του. "Δεν υπάρχουν ψάλτες στην σχολή Καρά". Μα τους έχεις ακούσει όλους; Άλλο π.χ. "Απ' ότι έχω ακούσει μέχρι σήμερα δεν βλέπω να υπάρχουν ψάλτες στην σχολή Καρά".

Γιατί μπορεί ν' ακούσιες κάτι αύριο και να εκτεθείς αν το γράψεις έτσι...
Αυτό μόνο θετικό μου ακούγεται! Με την έννοια φυσικά της ώριμης επιλογής! Πάω από επιλογή και όταν έχω κατασταλάξει, και όχι γιατί έτυχε να με πάει ο πατέρας μου πιτσιρικά, σε κάποιον που έκανε μάθημα Β.Μουσικής και ήταν της σχολής Καρά...

Επειδή όμως ο ίδιος δεν είναι παρών και είναι και φίλος καλός, δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα παραπάνω τη απουσία του. (και ήδη πολλά είπα...)
Κι εγώ επίσης. Κι από τον Φιρφιρή. Κι από τον Στανίτσα. Κι από τον Αγγελόπουλο. Κι από τον Μαϊδανόγλου. (κι από άλλους που ενδεχομένως να μην θυμάμαι τώρα) :cool:

Αν μου επιτρέπεις, ένα (ακόμη) αστείο: φίλος ψάλτης πήγε σε ένα βιβλιοδέτη να του δέσει χωριστά τη Λειτουργία του Ταλιαδώρου και το Παράρτημα του Καραμάνη. Κατά λάθος ο βιβλιοδέτης τα έδεσε σε ένα τόμο ( πρώτα τη Λειτουργία και μετά το Παράρτημα). Όταν ο φίλος μου πήγε να παραλάβει τους τόμους και διαπίστωσε το λάθος, γελώντας είπε στον υπαίτιο: αυτοί ''τρώγονται'' συνεχώς μεταξύ τους, εσύ κατάφερες και τους ''μόνιασες''. Εγώ μόλις μου διηγήθηκε το περιστατικό, του είπα να προσέχει μήπως διαλυθεί το δέσιμο αφού ''ου συγχρώνται'', όπερ και εγένετο...
 
Back
Top