Συγγνώμη για το υπονοούμενο, δε θα το επαναλάβω. Έχετε ακούσει κανέναν άλλο να λέει χερουβικά αργά Γρηγορίου Πρωτοψάλτου; (συντετμηένα βέβαια και σε σύντομο χρόνο τα λέει ο δάσκαλος.). Μετά το δι' ευχών έχει πει πολλάκις αργά δοξαστικά Ιακώβου. Έχει πει "ήδη βάπτεται κάλαμος" Π. Λαμπαδαρίου αργό (φοβερό κομμάτι). "Τον ήλιον κρύψαντα" (δε θυμάμαι τον συνθέτη, αυτό που είναι στον Πανδέκτη 7), που δεν τολμά άλλος να το πει και τόσα άλλα που δε θυμάμαι κι εγώ. Πάντως στη σχολή έχω ακούσει "Κύριε εκέκραξα" Ιωάννου Δαμασκηνού κ.α. Και ξέχασα τα κοινωνικά (τα οποία ενίοτε λέει ο δεξιός χορός). Νομίζω αυτά είναι αρκετά.
Έχω μια καταπληκτική εκτέλεση πασαπνοαρίου ήχου α�. την προσφέρω σε όλους τους εκλεκτούς συναδέλφους του ψαλτολογίου. Με την παράκληση εάν γνωρίζετε ποιος είναι αυτός ο ΨΑΛΤΑΡΟΣ
Πάντως φίλε Θωμά "την πάτησες" στην κυριολεξία...μπορεί να μισείς τόοοοσο πολύ την "σχολή Καρά" και όποιον σχετίζεται μ αυτήν αλλά αυτό ήταν ένα καλό "μάθημα" για να καταλάβεις πόσο προκατηλημένος είσαι με όποιον έχει σχέση με την "σχολή Καρά"...αν το ξερες εξ αρχής δεν θα έγραφες "ΨΑΛΤΑΡΟΣ" αλλά "φάλτσος" "άσχετος" "κολλημένος" και άλλα τέτοια αστεία και γελοία...Έχω μια καταπληκτική εκτέλεση πασαπνοαρίου ήχου α�. την προσφέρω σε όλους τους εκλεκτούς συναδέλφους του ψαλτολογίου. Με την παράκληση εάν γνωρίζετε ποιος είναι αυτός ο ΨΑΛΤΑΡΟΣ
Πάντως φίλε Θωμά "την πάτησες" στην κυριολεξία...μπορεί να μισείς τόοοοσο πολύ την "σχολή Καρά" και όποιον σχετίζεται μ αυτήν αλλά αυτό ήταν ένα καλό "μάθημα" για να καταλάβεις πόσο προκατηλημένος είσαι με όποιον έχει σχέση με την "σχολή Καρά"...αν το ξερες εξ αρχής δεν θα έγραφες "ΨΑΛΤΑΡΟΣ" αλλά "φάλτσος" "άσχετος" "κολλημένος" και άλλα τέτοια αστεία κα.
Κατ αρχήν νομίζω πως το θέμα μας είναι ο "Ψάλταρος" Γαλάνης αλλά εσύ βλέπω το πηγαίνεις πολύ προσωπικά και δεν νομίζω αυτά να αφορούν τους αναγνώστες αυτού του φόρουμ...επειδή όμως αναφέρεις "ψευδή στοιχεία" κατά το "ο πνιγμένος απ τα μαλλιά του πιάνεται" οφείλω να ομολογήσω ότι ποτέ μα ποτέ δεν σου είπα αυτά που καταθέτεις ειδικά για τον παππού τον Δανιήλ ΤΟ ΟΠΟΙΟ ΘΕΛΩ ΝΑ ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΤΟ ΓΝΩΡΙΖΕΙΣ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ...αν κάνεις μια ανασκαφή στο μυαλό σου θα θυμηθείς (ίσως) ότι δεν είναι τα πράγματα έτσι ακριβώς όπως τα παρουσιάζεις...εγώ θυμάμαι πως όταν ήσουν "κολλημένος" ΜΟΝΟ με τον άρχοντα Ταλιαδώρο σε υπερβολικό σημείο (ας μην αναφέρω περισσότερα) αυτό που σε έλεγα ήταν το να μάθεις να ακούς και άλλα πράγματα για να μπορείς να πάρεις απ τον καθένα τα καλά του και στο τόνιζα αυτό...επίσης θυμάμαι ότι δεν σου είχα πει το ίδιο και για τον Στανίτσα για έναν πολύ απλό λόγω...διότι τότε δεν άκουγα Στανίτσα (αυτό ναι το θυμάμαι)...όσον αφορά για το Βατοπαίδι σου έλεγα ότι έχουν πάρα πολύ καλό "δέσιμο" (κάποιοι το λένε "κονσερβοποίηση") και θα πρέπει να έχουμε ΚΑΙ τέτοια ακούσματα για μια καλύτερη χορωδιακή απόδοση...για ΕΛ.ΒΥ.Χ και ότι άλλο αναφέρεις δεν νομίζω να σου είπα ποτέ κάτι τέτοιο...πάντως κάνοντας εγώ την δική μου "ανασκαφή" θυμήθηκα πως όταν εγώ πήγαινα στο όρος για Μεγ.Εβδομάδα (για 7 συνεχόμενα χρόνια) και σου είχα προτείνει να πάμε μαζί μου είχες απαντήσει πως θα πας στον Χαρίλαο και δεν θέλεις "να χάσεις τις μέρες σου" ακούγοντας "ρινόφονους" και "φάλτσους" καλόγερους να "κάνουν σαν γριές" ψάλλοντας "νιαρ-νιαρ-νιαρ" (δεν νομίζω να μην τα θυμάσαι)...φυσικά οφείλω να αναγνωρίσω το γεγονός ότι σήμερα έχεις αλλάξει πολύ και δεν χάνεις πανηγύρι για πανηγύρι στο Όρος...αλλά το είπε ο αρχαίος εκείνος Σωκράτης "γηράσκω αεί διδασκόμενος"...επειδή διακρίνω μια τάση από μέρους σου για "λασπολογία" και χαμηλού επιπέδου "κουβεντολοϊ" σου λέω ότι δεν θα το συνεχίσω και φυσικά όχι γιατί "δεν με παίρνει" (οι "ανασκαφές" μου έχουν να βγάλουν στην επιφάνεια πολλά ευρήματα) αλλά διότι δεν θέλω να χάνω τζάμπα τον καιρό μου...όσο για τους "δασκάλους" μου που μέμφεσαι ειρωνικά θα σου πρότεινα να μην εκφέρεις άποψη και συμπεράσματα για ανθρώπους που δεν έχεις γνωρίσει ποτέ στην ζωή σου διότι κινδυνεύεις να χαρακτηριστείς κάπως...θα σε παρακαλούσα να το αφήσουμε εδώ το θέμα αυτό δεν θα βγάλει πουθενά....Αγαπητέ Χρήστο! Όπως καλά γνωρίζεις είμαι ανοιχτός σε όλα, ακούω τα πάντα και κρίνω με το μουσικό αισθητήριο που μου χάρισε o Δωρεοδότης Χριστός. Δεν έχω κανένα πρόβλημά να επαινέσω το καλό και να κακίσω το κακό από όποιον χώρο και εάν προέρχονται. Θέλω όμως να σου θυμίσω πριν αρκετά χρόνια όταν εγώ άκουγα Στανίτσα-Ταλιαδώρο-Χρύσανθο και τον παππού τον Δανιήλ και ήμουν πορωμένος με αυτούς ,μου έλεγες να πετάξω τις κασέτες διότι χαλάω τα αυτιά μου. Αντί γι�αυτούς μου αντιπρότεινες ΕΛ.ΒΥ. Χορωδία και Βατοπαιδινούς (προ 12 ετίας) και φυσικά όπως πιστεύω τώρα δεν ήταν αποκλειστικά δική σου μόνο εκτίμηση αυτή αλλά και τον δασκάλων σου (μπορείς να τους αναφέρεις εάν θέλεις) που δεν είχαν ποτέ δάσκαλο και δεν έκλειναν ποτέ τους γόνυ. Μετά από χρόνια και καιρούς και βλέποντας ότι δεν σας παίρνει άλλο έχοντας φάει τα μούτρα σας και λάβει την αποστροφή όλων τον συναδέλφων ιεροψαλτών , αποφασίσατε να αναφέρεστε στα μεγάλα ονόματα στους γίγαντες της ψαλτικής τέχνης, γιατί άραγε ?. Εκτίμησή μου είναι ότι η μεταμέλειά σας δεν είναι ειλικρινής, απλά ρίχνετε στάχτη στα μάτια, για να γίνετε αποδεχτεί στην Ιεροψαλτική κοινότητα.
Ακουσα το Πασα πνοη εις ηχον πρωτον του Γαλανη =απο το πρωτο μυνημα
Πολυ ωραια φωνη
Δεν καμνει υπερβολικους λαρυγγισμους και συνδιαζει ουτως καποιο ακουσμα του Στανιτσα χωρις μυριοβολα
Τα διαστηματα ειναι αρκετα ωραια
Σε ορισμενα σημειια καμενι διαφορες αναλυσεις αλλα δυστυχως ΧΩΡΙΣ παρεστηγμενα
Μια το πολυ δυο διχως παρεστιγμενον ΠΕΡΝΑΕΙ
παραπανω = τραγουδακι
Σε πολλα σημαια προσπαθει #συνθετον# χρονον == οπως προσπαθει και ο Ταλιαδωτσο =υποσκαζοντα
Τον πετυχαινει ΚΑΛΥΤΕΡΑ απο τους Θεσσαλονικεις
Ομως, παρ ολον οτι τραβει ΟΛΙΓΟΤΕΡΟΝ, τραβαει ενα τι λιγακι
Ακουσα και αλλες δυο ηχογραφησεις απο το αναλογιον
Οντως, ειναι απλος και σοβαρος ψαλτης
Το τραβηγμα εαν αφαιρεση.... τον βγαζω και Πατριαρχικον
Γεωργιος
Κατάλαβες Κώστα γιατί σε ρώταγα παλαιότερα αν τους έχεις ακούσει όλους;Μακαρι η σχολη Καρα να βγαλει κ να βγαζει κι αλλους τετοιους ψαλτες.
Αυτό μόνο θετικό μου ακούγεται! Με την έννοια φυσικά της ώριμης επιλογής! Πάω από επιλογή και όταν έχω κατασταλάξει, και όχι γιατί έτυχε να με πάει ο πατέρας μου πιτσιρικά, σε κάποιον που έκανε μάθημα Β.Μουσικής και ήταν της σχολής Καρά...Αλλα δε νομιζω οτι ο συγκεκριμενος ψαλτης εμαθε κοντα σε τετοιο δασκαλο, αυτο που υποψιαζομαι ακούγοντάς τον, ειναι οτι μπορει, ΟΝΤΑΣ ΗΔΗ ψαλτης, να ασχοληθηκε κ να ασπαστηκε τις ιδεες κ τη θεωρια Καρα κτλ.
Κι εγώ επίσης. Κι από τον Φιρφιρή. Κι από τον Στανίτσα. Κι από τον Αγγελόπουλο. Κι από τον Μαϊδανόγλου. (κι από άλλους που ενδεχομένως να μην θυμάμαι τώρα)Το (αυτο)βιογραφικό του Δημ. Γαλάνη υπάρχει εδώ
http://www.analogion.com/Galanis1.jpg
http://www.analogion.com/Galanis2.jpg
http://www.analogion.com/Galanis3.jpg
Ο Γαλάνης έχει επηρεαστεί και από τον Ταλιαδώρο, βεβαίως, βεβαίως....
Κατάλαβες Κώστα γιατί σε ρώταγα παλαιότερα αν τους έχεις ακούσει όλους;
Είναι αυτό που συζητάω με τον Γιώργη (Μιχαλάκη), το ότι δηλαδή δεν μπορείς να βγάζεις αφοριστικά συμπεράσματα όταν δεν έχεις την γνώση για κάτι στο σύνολό του. "Δεν υπάρχουν ψάλτες στην σχολή Καρά". Μα τους έχεις ακούσει όλους; Άλλο π.χ. "Απ' ότι έχω ακούσει μέχρι σήμερα δεν βλέπω να υπάρχουν ψάλτες στην σχολή Καρά".
Γιατί μπορεί ν' ακούσιες κάτι αύριο και να εκτεθείς αν το γράψεις έτσι...
Αυτό μόνο θετικό μου ακούγεται! Με την έννοια φυσικά της ώριμης επιλογής! Πάω από επιλογή και όταν έχω κατασταλάξει, και όχι γιατί έτυχε να με πάει ο πατέρας μου πιτσιρικά, σε κάποιον που έκανε μάθημα Β.Μουσικής και ήταν της σχολής Καρά...
Επειδή όμως ο ίδιος δεν είναι παρών και είναι και φίλος καλός, δεν θέλω να σχολιάσω τίποτα παραπάνω τη απουσία του. (και ήδη πολλά είπα...)
Κι εγώ επίσης. Κι από τον Φιρφιρή. Κι από τον Στανίτσα. Κι από τον Αγγελόπουλο. Κι από τον Μαϊδανόγλου. (κι από άλλους που ενδεχομένως να μην θυμάμαι τώρα)