Ψάλσιμο Σίμωνος Καρά και του Συλλόγου Προς Διάδοσιν της Εθνικής Μουσικής

Status
Not open for further replies.

greek487

Tasos N.
Αρχικό μήνυμα απο linardakis
Απλα οταν τον ακουγα να ψαλλει δεν μου αρεσε. Ισως να εφταιγε και η οχι και τοσο καλη φωνη του . Δεν συμφωνω με οσους τον κατηγορουν σχεδον βριζοντας τον , οπως δεν συμφωνω και με τον δογματισμο καποιων της λεγομενης σχολης Καρρα

Εχω ακουσει και απο αλλους σεβαστους φιλους οτι δεν αρεσουν το ψαλσιμο και τη φωνη του Σιμωνος Καρα. Δεν ξερω γιατι, αλλα μου αρεσει πολλη να ακουω τους δισκους του Καρα με την χορωδια του. Των Χριστουγεννων και των Θεοφανιων, Τα Αγια Παθη, του Ακαθιστου, του Πασχα. Φυσικα η φωνη του ειναι διαφορετικη και ισως δυσκολη στην αρχη οταν την πρωτο ακους. Αλλα ποσοι παραδοσιακοι ψαλτες εχουν παραξενες φωνες?

Εχει πλακα, γιατι ο πατερας μου αγαπαει πολλη την ψαλτικη ας μην ψελνει καθολου. Οταν ακουγα εναν καιρο συνεχια π. Φιρφιρη, ο πατερας μου δεν αρεσαι να τον ακουει επειδη δεν ειχε απ τις φωνες που ηταν συνιθησμενος. Μετα απο λιγο καιρο ομως, εκει που τον ακουγε απο εμενα, του αρεσαι ολο και περισοτερο. Ελεγε μετα οτι εχει εναν ρυθμο, μια εκφραση που τον αναπαυε.

Ετσι και ο Καρας, για μενα, εχει μια χαρη, ενα κεφι, μια εκφραστηκοτητα που ειναι πολλη διαφορετικη απ τα συνιθησμενα ακουσματα. Μουσικοτιτα εχει. Μου θυμιζει μερικες φορες τον Συρκα που ειναι και αυτος παιχνιδιαρικος στην ποικιλια των αναλυσεων.

Υπαρχει κανενας αλλος που χαιρεται να ακουει τον αειμνηστο Καρα?
 
Εμένα μ' αρέσει ο Καράς. Όχι όπως μ' αρέσει π.χ. ο Ναυπλιώτης αλλά μ' αρέσει. (έχουμε και κάποιους που μας αρέσουν πιο πολύ από άλλους...)

Σαφώς και δεν έχουμε όλοι τα ίδια γούστα και καλό είναι αυτό...
 
Μάλλον για να μην απαντάει κανείς, δε θ αρέσει σε κανέναν!
 
Μ οποιον δασκαλον καθησεις ΤΕΤΟΙΑ γραμματα θα μαθεις

Δεν υπαρχει μαθητης του τουλαχιστον ΚΑΤΙ να πει ΥΠΕΡ αυτου;

Το #οχι καλη φωνη# ως δικαιολογια μου το ειπε και ο Λυκ Αγγελοπουλος

Εγω λεγω == φωνη ξε φωνη, εαν δεν σκυψεις κεφαλην, ψαλικην ΔΕΝ θα μαθεις


Τωρα, οσον αφορα καποπιους οι οποιοι εκαμναν #υπακοην# εισ τον Καραν, ετοιμαζω σιγα σιγα ηχητικα διεγματα δια να καταλαβετε οτι οταν ΤΕΡΑΤΟΠΟΙΕΙ ΕΝΑΣ, το συνεχιζοθν οι υπολοιποι οσιι τον ακολουθουν, δηλαδη τα ΦΑΛΤΣΑ του Καρα επαναλαμβανουν οι υπολοιποι

ΠΡΙΝ τον Καρα, γιναταν ο καθε ψαλτης να καμνει κι ενα φαλτο == ανθρωπινο ειναι =


ΜΕ τον Καρα, ξεκιανει η εποχη του ΣΥΣΤΥΜΑΤΙΚΟΥ φαλτσου, οπως εις τα αρχαρια παιδακια, αλλα και συστηματικοποιησις αυτου !

Δεν ομιλω περι διαστηματων και μονο, αλλα περι λαρυγγισμων και ΟΛΑ τα υπολοποα τα οποια ΔΕΝ εδωσε ευκαιριαν εις δασκαλον να διωρθωσει

Υπαρχουσιν και ΒΡΑΧΝΕΣ φωνες αι οποιοιαι ΧΑΡΙΝ εις την ταπεινωτηταν και την υπακοην, ψαλλουσιν ΜΙΑ ΧΑΡΑ


Το θεμαι #φταιει η φωνη# ειναι μία ακομη ΔΙΚΑΙΛΟΓΙΑ

Ακομη κι ενας Κωνστανοπολιτεσ ο οποις εμπλεγε με την ΕΒΧ =δεν ενθυμουμε το ονομα του αρχισε να φαλτσαρη

Οόιος κι Εγω =ΪΑΝ φοραν συνεψαλλα με τον Λυκ Αγγελοπουλονμ και κινδυνεψα να βγαλλο απο τον νοθν όθ καποιαν #εσω εξω# διπλο πεταστη =η κατι τοθ ειδους αυτουμ κατα την διαγνωσην του Δημ Κουμπαρουλη



ΑΡΑ ΔΕΝ ειναι θεμα φωνης

ΑΛΛΑ θεμα ΣΧΟΛΗΣ !!



Γεωργιος
 
Last edited:
Μ οποιον δασκαλον καθησεις ΤΕΤΟΙΑ γραμματα θα μαθεις

Σκεπτόμενος επαγωγικά ως μηχανικός, αν κρίνω από την άποψη που έχεις για τον ίδιο, τότε με αυτή τη φράση εννοείς ότι όλοι οι μαθητές του (και οι μαθητές των μαθητών του) δεν ξέρουν να ψέλνουν. Αν πράγματι αυτό εννοείς, καλύτερα να το πεις ευθέως και όχι με υπαινιγμούς, παροιμίες και μισόλογα.

Και ακόμα καλύτερα, επειδή είμαστε μεγάλοι άνθρωποι, ονόμασε όσους μαθητές του ξέρεις που δεν ξέρουν να ψέλνουν και πες μας που εντοπίζεις το πρόβλημα: στις φωνές, στις αναλύσεις, στις μουσικές γνώσεις, στις θεωρητικές γνώσεις;

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι πολλοί είναι αυτοί που κατηγορούν τον Καρά και τον Αγγελόπουλο, αλλά από την άλλη χαίρονται να ψέλνουν με μαθητές τους. Αναφέρω ένα παράδειγμα από το πανηγύρι μου πέρσι. Είχε έρθει ένας παλιός ψάλτης του ναού (75 ετών περίπου) ο οποίος δηλώνει ορκισμένος πολέμιος του Αγγελόπουλου. Μας άκουσε λοιπόν που ψάλλαμε 5-6 άτομα (μαθητές Αγγελόπουλου οι περισσότεροι) και στο τέλος μας συνεχάρη για το δέσιμο που είχαμε και μας κάλεσε να πάμε να ψάλλουμε μαζί του και στο δικό του πανηγύρι. Εγώ του ανέφερα ευγενικά ότι είμαστε μαθητές του Αγγελόπουλου και αυτός σχολίασε: "αν και μαθητές του Αγγελόπουλου ψέλνετε πολύ ωραία"! Ψέλναμε ακριβώς όπως τα λέμε και στην Ελληνική Βυζαντινή Χορωδία και του άρεσε το άκουσμα. Αν ήξερε από την αρχή ότι είμαστε μαθητές του Αγγελόπουλου, θα του άρεσε ή θα ήταν προκατειλημμένος; Τα συμπεράσματα δικά σου...

Καληνύχτα
 
Να πω και γω το εξής. Σύγκριση Αρβανίτη - Αγγελόπουλου (και οι 2 μαθητές του Καρά). Και Αγγελίδη - Κωνσταντίνου (και οι 2 μαθητές του Αγγελόπουλου). Όλοι τους "παιδιά" και "εγγόνια" του Καρά και της "σχολής του φάλτσου" κατά τα λεγόμενα. Ο κάθε ένας τους εξαιρετικός ιεροψάλτης και με το δικό του προσωπικό ύφος. Τώρα τι λέτε για φάλτσα εγώ δεν καταλαβαίνω. Θα ανεβάσω εν καιρώ ηχογράφηση του Κυριάκου Εξωμετοχίτη Κύπριου στην καταγωγή γενηθέντος το 1904 και μαθητή του Λαζάρου ο οποίος μαθήτευσε στο Νικόλαο Σμύρνης. Να ακούσετε ηχογράφηση του πλ. β΄σε ειρμολογικό να δείτε τα διαστήματα (πλ. β΄τετράφωνος) και τα λοιπά "φάλτσα" σε τόπο και χρόνο άσχετο με τον Καρά
 
Και εμένα μου αρέσουν πολύ ο Μακαριστός Σίμων Καράς και ο κ. Λυκούργος Αγγελόπουλος, καθώς και ο Πρωτοψάλτης Λεωνίδας Αφεντούλης από τον Βέροια, που μαθήτευσεν και στον κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο. ( και όχι μόνον μόνον βέβαια αυτοί)
Tι να απαριθμήσω? Το Δοξαστικό Αναστάσεως ημέρα, και το Αύτη η Κλητή και Αγία ημέρα, και όχι μόνον.
Τα Λειτουργικά του Α΄ήχου του Μακαριστού Άρχοντος Π.Μ.Χ.Ε Βασιλείου Νικολαϊδη. τα άκουσα πρώτην φορά από εκπομπή του κ. Λ. Αγγελόπουλου περί το 1981?? δεν θυμάμαι ακριβώς, και είχε την καλωσύνη να μου στείλει φωτοτυπία από τα χειρόγραφα όταν του το ζήτησα τηλεφωνηκώς.
Το κοινωνικόν Αινείτε σε Α΄ ήχο του Κουκουζέλη, τι ερμηνεία!!! Σε ανεβάζει στον τρίτο ουρανό.
Τις εκπομπές του κ. Αγγελόπουλου από το ραδιόφωνο τις ακούω πολύ συχνά, και μου αρέσουν ιδιαίτερα, διότι με εκφράζουν, και με διδάσκουν, ενώ μαθαίνω και τα νέα των Ιεροψαλτών.
Ο κ. Κωνσταντίνου συνέβαλε τα μέγιστα στην διάδοση της Πατριαρχικής Μουσικής Παράδοσης με την σωστή καταγραφή και έκδοση των έργων του Μακαριστού Α.Π.Μ.Τ.Χ.Ε Κων/νου Πρίγγου.
Αυτά ως ένα ελάχιστο δείγμα έκφρασης ευγνωμοσύνης προς όλους τους ΜΜΜΜΜεγάλους.
Για την αποφυγή παρεξηγήσεων και αντιπαραθέσεων, διευκρινίζω ότι εξ ίσου αγαπώ θαυμάζω και όλους τους Μεγάλους Πρωτοψάλτες (δεν αναφέρω ονόματα για την αποφυγή παράλειψης κάποιου Μεγάλου), οι οποίοι διέσωσαν μετέδωσαν και μεταδίδουν τους Ύμνους της Εκκλησιαστικής μας Μουσικής στα πέρατα του κόσμου.
Βασίλης Κιαμηλίδης Βέροια.
 
Τα ΦΑΛΤΣΑ του Καρα και των συν αυτω =ΕΝΑ παραδειγμα =ΛΑΡΥΓΓΙΣΜΟΙ

Αγαπητοι Στεφανε και Λαμπρο

Δεν θα γραψω ΟΥΔΟΛΩΣ ειρωνικως σεβομεονος τας επιστημονικας σας =αλλ οχι τας ψαλτικας σας =καταρτισεις

Επειδη εισαστε Θετικο αλλα και Ιατρικο Επιστημονικως μορφωμενοι και κατηρτησμενοι, κι επειδη εχεις καμνει και σοβαρην εργασιαν με τις ΜΑΚΡΟΣ της γραμματοσειρας ΒΣ Στεφανε, καταλαβαίνετε, θελω να ελπιζω, οτι δεν μας ειναι δυνατον να καμνομεν κυκλικες συζητησεις οπως οι Μουσικολογοι τους οποιους, μα την αληθεια, τους εχω εις ΜΗΔΕΝ υπολειψιεν την στιγμην οπου ΨΑΛΣΙΜΟ ορθον ΚΑΤΑ ΤΟ ΕΛΑΧΙΣΤΟΝ ΔΕΝ καμνουσιν

Δι αυτο χρειαζονται ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ μυαλα σαν τα δικα σας δια να καταλαβετε εναν αριθμον κριτηριων οπου εχω υποβαλλει σε μορξην καταλογου ο οποιος, βεβαια, γινεται να βελτιωθει

http://analogion.com/forum/showpost.php?p=3893&postcount=59

Ενα καταλαβαινω διαβοντας οσους υποστιριζετε #Μεθοδον Καρα# =σας αρεσει παρα πολυ να ομιλειτε περι διαστηματων σχεδον ως δαιμονοπληκτος κατεχομενοι απο αυτο το ΕΝΑ κριτηριον


Λεγω δε οτι ΟΡΘΟΤΕΡΑΝ ψαλτικην εκτελουσιν καποιο ΒΟΥΛΓΑΡΟΙ, πχ, οι οποιοι ψαλλουσιν με ΔΥΤΙΚΑ διαστηματα αλλα οι οποιοι ΣΕΒΟΝΤΑΙ ΟΛΑ τα υπολοιπα κριτηρια τα οποια αναφερω εις το ως ανωθεν λινκ

Και δια να μαθει τις να εκτελει ΟΡΘΩΣ αυτα τα διαφορα ΚΡΙΤΗΡΙΑ ΟΡΘΗΣ ψαλτικης, ΠΡΕΠΕΙ να τα εχει οχι μονον ΑΚΟΥΣΕΙ, αλλα και να του τα εχει υπογραμμισει και διορθωσει καποιος παραδοσιακος διδακαλος

Λοιπον, ΕΝΑ απο τα ΠΟΛΛΑ κριτηρια ειναι και οι ΣΩΣΤΟΙ λαρυγγισμοι

Οταν λεγω οτι οι Σιμωνοκαραιτες ειναι ΦΑΛΤΣΟΙ, δεν εννοω οτι ειναι φαλτοι ΜΟΝΟΝ εις τα διαστηματα

Δυναται τις να ειναι φαλτσος και

====εις συγγεκριμμενους λαρυγγισμους,

====οπως και εις την ΕΠΙΛΟΓΗΝ ΔΙΑΔΟΧΗΣ των==δηλαδη, να τους εκτελει σωστα τον καθ εναν, αλλα να τους ΣΥΝΔΙΑΖΕΙ, εναν μετα τον αλλον κατα ΜΗ παραδοσιακον τροπον

==εις ον Χρονον ΟΛΑ του τα συστατικα εκ των οποιων και η χρονικη αγωγη

====εις τον ΛΑΝΘΑΣΜΕΝΟΝ συνδιασμον των διαφορων πραγοντων πχ εχω αναφερει αλλου οτι ΑΛΛΕΣ αναλυσεις και ΑΛΛΟΥΣ λαρυγγισμους και ΑΛΛΕΣ ελξεις θα ψαλλει ο ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΣ ψαλτης οταν πχ ψαλλει σε γοργοτεραν εν συγκρισει με αργοτεραν χρονικην αγωγην =ενα ΜΙΚΡΟ παραδειγμα ειναι ολα αυτα


Ας αφοσιωθωμεν εις τους λαρυγγισμους


ιδου προχειρον σχεδιαγραμμα #ηλεκρτοκαρδιογραμηματος#


Ο χειρουργος Λαμπρος δυναται να το εξηγησει εις τα Ελληνικα
Το καθε #QRS complex3 δυναται να το παραλληλησει κανεις με #λαρυγγισμον#

το P ως την ΠΡΟΣΛΗΨΙΝ συμφωνου


http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Pathological_Sissiy_Singing/GKM_Laryngismos_001.PNG



Ηχογραφησεις το αρχιφαλτσου =ΔΕΝ υπ;ρχει υπονουμενον εδω# Καρα εχετε εδω

http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Pathological_Sissiy_Singing/


Κι εδω θα συγκρινετε ΜΟΝΟΙ ΣΑΣ τι καμνει ο #μαθητης του# και #μεγαλυτερος σπεσιαλιστας της Βυζαντινης Μουσικης# οπως τον αποκαλλουν διαφοροι Γαλλοι και αλλοι #θαυμαστες#



http://graeca.canto.ru/upload/Montr...nitsas_6_yr_old_Canonarch_001_2008_edit_2.mp3


Θα ακουσετε τα Ευλογηταρια, Αρχην Χερουβικου και Κελευσον


Ευλογηταρια =

==Στανιτσας προ του 1970 εις Αγ Δημητριον Αμπελοκηπων =προσφορα του φιλου Αθ Παιβανα
====ΓΚΜ εις Μοντρεαλ 1997 οταν επηγα δια Πασχα =καποια φαλτσα διαστηματα, διοτι ΔΕΝ ψαλλω τακτικως
==Λυκ Αγγελοπουλος == ΛΑ ==εν Παρισιοις 1996, μετα του ΓΚΜ και του Χαραλαμπους =θαυμαστην των Θεσσαλονικαιων

==Κανοναρχος του Πριγγου, θα ελεγα & χρονος, εποχην του 1950



Λοιπον ΠΡΩΤΟΝ ακοyσατε πως, αναλογως την ΒΑΣΙΝ και την χρονικην αγωγην, ΔΕΝ εκτελω τα ιδια
δηλαδη οι ΕΠΙΛΟΓΕΣ και οι ΣΥΝΔΙΑΣΜΟΙ ΑΛΛΑΖΟΥΝ διοτι οι ΥΠΟΛΟΠΟΙ παραγοντες ΕΧΟΥΝ αλλαξει

==δηλ Πραγματα τα οποια γινονται κατω απο καποιες συνθηκες ΔΕΝ γινονται κατω απο αλλες

Δια τους ΡΟΜΠΟΤΙΣΜΕΝΟΥΣ Σιμωνοκαραιτες, ομως, αυτο ΔΕΝ ισχυει =

ΕΠΙΜΟΝΩΣ και ΜΗΧΑΝΙΚΩΣ, ακουγωμεν τον ΛΑ ο οποος ειχε διαλεξει αχετον συντομον χρονικην αγωγην και την οποιαν επιβραδυνα καπως, να διαλεγει αχετον χρονον, και να προσπαθει να καμνει η υποσκαςοντα, η λαρυγγισμους #εντεχνους# Οτι και να προσπαθει, ΦΑΛΤΣΕΣ ειναι οι επιλογες αλλα και οι Εκτελεσεις αυτου

Οπως προχωραει τι ηχητικο διεγμα, σας εχω απομονωσει λαρυγγισμους

Τα φαλτα ΕΝΤΟΣ ΕΝΟΣ λαρυγγισμου ακουγονται εισ το ΤΕΛΟΣ καθε απομωνομενου δειγματος

Τα φαλτσα ΣΥΝΔΙΑΣΜΩΝ ακουγονται εισ τα προ αυτων ΜΑΚΡΟΤΕΡΑ δειγματα

Ο χειρουργος Λαμπρος ο οποιος εχει και γνωσεις ακροασεως καρδιακων κτυπων πρεπει να τα πιασει ΕΥΚΟΛΩΣ αθτα

Αλλα, οταν λαβω την αναβαθμησιν του Μελωδου, θα σας βγαλω και το #ηλεκροκαρδιογραφημα# τουτεστην την #φασματικην αναλυσιν# δια να ΙΔΕΙΤΕ μα τα ματια σας το πως #σκονταπτει # η μελωδια οταν #ψαλλουν# οσοι ΔΕΝ εχουν καμψει αυχεναν εις ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΝ διδασκαλον

Τελος, ο Κανοναρχος ΔΕΝ φαλτσαρει στους λαρυγγισμους, εστω και εις ηλικιαν 7 χρονων

Ουτως, οι Σιμωνοκραιτες διδασκουσιν κατ εμε λαρυγγισμους ΠΡΟΝΗΠΙΑΓΩΓΙΚΟΥ επιπεδου




Στέφανος Σουλδάτος

Σκεπτόμενος επαγωγικά ως μηχανικός, αν κρίνω από την άποψη που έχεις για τον ίδιο, τότε με αυτή τη φράση εννοείς ότι όλοι οι μαθητές του (και οι μαθητές των μαθητών του) δεν ξέρουν να ψέλνουν. Αν πράγματι αυτό εννοείς, καλύτερα να το πεις ευθέως και όχι με υπαινιγμούς, παροιμίες και μισόλογα.

ΓΚΜ
Ελπιζω οτι με τα ανωθη να εκαταλαβες οτι ΟΠΟΙΟΣ εχει ΑΝΑΚΑΤΕΥΘΗ ακουστικως με τον Καρα και οσους #ενουθετησε# ειναι ΦΑΛΤΣΟΙ και , κατα συνεπειαν, ΔΕΝ ψαλλουσιν παραδοσιακως

ουτε υπαινιγμούς, παροιμίες και μισόλογα == ειανι ΦΑΛΤΣΟΙ



ΣΣ


Και ακόμα καλύτερα, επειδή είμαστε μεγάλοι άνθρωποι, ονόμασε όσους μαθητές του ξέρεις που δεν ξέρουν να ψέλνουν και πες μας που εντοπίζεις το πρόβλημα: στις φωνές, στις αναλύσεις, στις μουσικές γνώσεις, στις θεωρητικές γνώσεις;
ΓΚΜ

Τα ιδια θα λεμε κυκλικως και Ιεχωβιτικως;
Ακουσε τα ανωθι

και εαν εχεις λιγο χρονον, βαλε τα στο φασματογραφο δια να με διευκολυνεις

Ο ιδιος ΔΕΝ χριεαζομαι φασματογραφω, τα πραγματα ειναι ΞΕΚΑΘΑΡΑ =

Τι πραγματα ειναι αυτα οπου ακουγωμεν εις την αρχην του Χερουβικου =και παιδακι 7 ετων δεν καμνει τετοιοαν ΜΑΚΑΡΩΝΑΔΑΝ ΦΑΛΤΣΩΝ λαρυγγισμων οπως ο δισδακαλος σου Λυκ Αγγελοπουλος και ο διδασκαλος αυτου Καρας, ο ΕΞ ΟΥΔΕΝΟΣ παραδοσιακου ψαλτου ελεγχθεις

Οσον αφορα τις θεωριες και τα μουσικολογικα, οτι θελει ο καθενας γραφει και βγαζει το ψωμακι του


Το αναλογιον ομως εχει ΠΑΡΑΔΟΣΙΝ

Ο Καρaς και οι συν αττω εισιν ΕΚΤΟΣ ππροφοριακο ακουστικης παραδοσεως


ΣΣ

Αξιοσημείωτο είναι το γεγονός ότι πολλοί είναι αυτοί που κατηγορούν τον Καρά και τον Αγγελόπουλο, αλλά από την άλλη χαίρονται να ψέλνουν με μαθητές τους. Αναφέρω ένα παράδειγμα από το πανηγύρι μου πέρσι. Είχε έρθει ένας παλιός ψάλτης του ναού (75 ετών περίπου)

ΓΚΜ

ΠΟΙΟΣ == λεγε τα κι εσυ ανευ #υπαινιγμούς, παροιμίες και μισόλογα#, ΟΝΟΜΑ παρακαλω


ΣΣ
ο οποίος δηλώνει ορκισμένος πολέμιος του Αγγελόπουλου. Μας άκουσε λοιπόν που ψάλλαμε 5-6 άτομα (μαθητές Αγγελόπουλου οι περισσότεροι) και στο τέλος μας συνεχάρη για το δέσιμο που είχαμε και μας κάλεσε να πάμε να ψάλλουμε μαζί του και στο δικό του πανηγύρι. Εγώ του ανέφερα ευγενικά ότι είμαστε μαθητές του Αγγελόπουλου και αυτός σχολίασε: "αν και μαθητές του Αγγελόπουλου ψέλνετε πολύ ωραία"! Ψέλναμε ακριβώς όπως τα λέμε και στην Ελληνική Βυζαντινή Χορωδία και του άρεσε το άκουσμα. Αν ήξερε από την αρχή ότι είμαστε μαθητές του Αγγελόπουλου, θα του άρεσε ή θα ήταν προκατειλημμένος; Τα συμπεράσματα δικά σου...

ΓΚM


Το οτι #δενεται ολοι σας# δεν το αμφισβητει κανεις =

απλως λεγω οτι #ΦΑΛΤΣΑΡΕΤΕ δεμενοι#

Ευκολα πραγματα

Τωρα εαν ο καθε παππους συγγινειτε απο #δεμενα φαλτσα# δικαιωματ του

Βαλε μας και την ηχογραφησιν, και επετρεψε μας να κρινωμεν οι ιδιοι, ΑΝΕΥ προκαταληψεως



Εγω σου εβαλα τα ΦΑΛΤΣΑ, αποδειξε μου εσυ τα ΑΝΤΙΘΕΤΟ



ΣΣ


Καληνύχτα
ΓΚΜ

Επισης

Λάμπρος Λιασής

ΛΛ
Να πω και γω το εξής. Σύγκριση Αρβανίτη - Αγγελόπουλου (και οι 2 μαθητές του Καρά). Και Αγγελίδη - Κωνσταντίνου (και οι 2 μαθητές του Αγγελόπουλου). Όλοι τους "παιδιά" και "εγγόνια" του Καρά και της "σχολής του φάλτσου" κατά τα λεγόμενα. Ο κάθε ένας τους εξαιρετικός ιεροψάλτης και με το δικό του προσωπικό ύφος.

ΓΚΜ

ΔΕΝ συμφωνω καθ ολου με το # Ο κάθε ένας τους εξαιρετικός ιεροψάλτης και με το δικό του προσωπικό ύφος.#

Εχοθσιν πχ γλυκιαν φωνην ο Λυκουργος Αγγελοποθλος, και ισχυριν φωνην ο Αρβανιτης =ΩΡΑΙΕΣ φωνες

=τους αλλους ΔΕΝ τους εχω ακουση να #ψαλλουν# αλλα μου εχουσιν διηγηθει περι αυτων αλλοι

Εξεχασατε και τον Ζαχαριν με την λυρικην φωνην του βασει καποιων κανονων #ορθοφωνιας#, οπου μας ψαλλει και #πατριαρχικα λειτουργκια μετα κλιτου#

http://analogion.com/LeitourgikaPatriarchal.html
http://analogion.com/Leitoyrgika-Kliton-BZacharis.mp3


Δεν θεωρω ΟΥΔΕΝΑΝ εξ αυτων ως ΕΞΑΙΡΕΤΟΝ ψαλτην,= στο κατω κατω, ΟΥΤΕ καν ψαλτικη παραδοσιακη δυναται να ονομασθει οτι καμνουν

Κι εαν ευλογει ο καθε Πατριαρχης και δινει και τιτλους και αναγνωρισεις =αλανθαστος ΔΕΝ ειναι και εδω θεωρω οτι εχει καμει ΤΟ ΜΕΓΑΛΥΤΕΡΟΝ ΛΑΘΟΣ της ψαλτκης ιστοριας ο νυν Κωνσταντινουπολεως με το να ευλογει τεταις ΑΠΑΡΕΔΕΚΤΕΣ #μεθοδους# και εκτελεσεις

ΛΛ

Τώρα τι λέτε για φάλτσα εγώ δεν καταλαβαίνω.
ΓΚΜ

Στηθοσκοπιον εχετε
Βαλατε το διπλα απο το μεγαφωνω, και ακουσατε ΜΟΝΟΝ εναν παραγοντα απο τους ΤΟΣΟΥΣ απο τους οποιους ΦΑΛΤΣΑΡΟΥΝ =.... τους λαρυγγισμους


ΛΛ
Θα ανεβάσω εν καιρώ ηχογράφηση του Κυριάκου Εξωμετοχίτη Κύπριου στην καταγωγή γενηθέντος το 1904 και μαθητή του Λαζάρου ο οποίος μαθήτευσε στο Νικόλαο Σμύρνης. Να ακούσετε ηχογράφηση του πλ. β΄σε ειρμολογικό να δείτε τα διαστήματα (πλ. β΄τετράφωνος) και τα λοιπά "φάλτσα" σε τόπο και χρόνο άσχετο με τον Καρά
ΓΚΜ

Ευχαριστως να τα ακουσω


ΚΑι εαν καμνει φαλτσα του ΚΑρα, θα τα υπογραμμισω

Αλλα ειμαι σχεδον ΣΙΓΟΥΡΟΣ οτι τετοια ΑΣΧΕΤΑ πραγματα ΔΕΝ προκειτα να καμνει ΣΥΝΕΧΟΣ και ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΣ ενα παραδοσιακος ψαλτης



Περιμενω

και Ευχαριστω


Γεωργιος



Βασίλης Κιαμηλίδηs

ΒΚ
Και εμένα μου αρέσουν πολύ ο Μακαριστός Σίμων Καράς και ο κ. Λυκούργος Αγγελόπουλος, καθώς και ο Πρωτοψάλτης Λεωνίδας Αφεντούλης από τον Βέροια, που μαθήτευσεν και στον κ. Λυκούργο Αγγελόπουλο. ( και όχι μόνον μόνον βέβαια αυτοί)
Tι να απαριθμήσω? Το Δοξαστικό Αναστάσεως ημέρα, και το Αύτη η Κλητή και Αγία ημέρα, και όχι μόνον.
Τα Λειτουργικά του Α΄ήχου του Μακαριστού ʼρχοντος Π.Μ.Χ.Ε Βασιλείου Νικολαϊδη. τα άκουσα πρώτην φορά από εκπομπή του κ. Λ. Αγγελόπουλου περί το 1981?? δεν θυμάμαι ακριβώς, και είχε την καλωσύνη να μου στείλει φωτοτυπία από τα χειρόγραφα όταν του το ζήτησα τηλεφωνηκώς.
Το κοινωνικόν Αινείτε σε Α΄ ήχο του Κουκουζέλη, τι ερμηνεία!!! Σε ανεβάζει στον τρίτο ουρανό.


ΓΚΜ

Εσας ισως να σας #ουρανοπλεουν# τοιοιτου ειδους ακουσματα

Αλλους σαν κι εμε μας πιανει ναυτηλια οταν διαπλεγωμεν τα τρικυμιωδες ΦΑΛΤΣΑ αυτων


ΒΚ


Τις εκπομπές του κ. Αγγελόπουλου από το ραδιόφωνο τις ακούω πολύ συχνά, και μου αρέσουν ιδιαίτερα, διότι με εκφράζουν, και με διδάσκουν, ενώ μαθαίνω και τα νέα των Ιεροψαλτών.
ΓΚΜ

Εδω γινεται θεμα περι εκτελεσεως δηλαδη το ΨΑΛΣΙΜΟ του Καρα και των συν αυτω και ΟΧΙ περι Μουσικολογιας

Τα Μουσικολογικα ΔΕΝ αφορουν ΑΠΑΡΑΙΤΗΤΟΣ το αναλογιον

Υπαρχουν και Πρακτικοι ΧΙΛΙΕΣ φορεςα καλυτεροι απ ολους τους προ αναφερθεντες

Σε αλλες χωρες, οι Μουσικολογοι ΕΡΕΥΝΟΥΝ και οι ΕΚΤΕΛΕΣΤΕΣ εκτελουν

ΒΚ

Ο κ. Κωνσταντίνου συνέβαλε τα μέγιστα στην διάδοση της Πατριαρχικής Μουσικής Παράδοσης με την σωστή καταγραφή και έκδοση των έργων του Μακαριστού Α.Π.Μ.Τ.Χ.Ε Κων/νου Πρίγγου.
ΓΚΜ
Ας μας ψαλλει και δυο τρια απ αυτα να τον ακουσωμεν, και κρινομεν οι υπολοποι περι της #καταρτησεως@ του οσον αφορα το #Πατραρχικον υφος#

Εγω ΥΠΟΓΡΑΦΩ οτι η ΕΚΔΟΣΗΣ του δεν εχει ΚΑΜΜΙΑΝ σχεσην με την ΝΟΟΤΡΟΠΟΙΑΝ, ΦΙΛΟΣΟΦΙΑΝ, ΠΑΙΔΑΓΩΓΗΣΙΝ και ΠΑΡΑΔΟΣΙΝ του Πατριαρχικου υφους

Ψαλατε κι εσειις ενα κομματι να ακουσωμεν κατα ποσον ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΣ επωθεληθηκατε

ΒΣ



Αυτά ως ένα ελάχιστο δείγμα έκφρασης ευγνωμοσύνης προς όλους τους ΜΜΜΜΜεγάλους.
Για την αποφυγή παρεξηγήσεων και αντιπαραθέσεων, διευκρινίζω ότι εξ ίσου αγαπώ θαυμάζω και όλους τους Μεγάλους Πρωτοψάλτες (δεν αναφέρω ονόματα για την αποφυγή παράλειψης κάποιου Μεγάλου), οι οποίοι διέσωσαν μετέδωσαν και μεταδίδουν τους Ύμνους της Εκκλησιαστικής μας Μουσικής στα πέρατα του κόσμου.
Βασίλης Κιαμηλίδης Βέροια.
ΓΚΜ

Κι εγω θεωρω μμμμμμικρους οσους καταποντιζουν την ψαλτικην μας παραδοσιν με μανιακες προσδιορισεις ΑΠΟΜΟΝΟΜΕΝΩΝ στοιχειων της ψαλτικης, χωρις να τους εχει ΔΙΟΡΘΩΣΕΙ ποτες παραδοσιακος ψαλτης σε οτι αποδιδουν

Ενα ηχογραφικον δειγμα εκ μερους σας, επαναλαμβανω, ισως μας πεισιε ολους το κατα ποσον εκαταλαβατε περι των ΠΡΑΓΜΑΤΙΚΩΝ, ΑΥΘΕΝΤΙΚΩΝ και ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ Μ-Ε-Γ-Ι-Ι-Ι-Ι-Σ-Τ-Ω-Ν ψαλτων

Γεωργιος
 
Last edited:
Το οτι #δενεται ολοι σας# δεν το αμφισβητει κανεις =

απλως λεγω οτι #ΦΑΛΤΣΑΡΕΤΕ δεμενοι#

Ευκολα πραγματα

Τωρα εαν ο καθε παππους συγγινειτε απο #δεμενα φαλτσα# δικαιωματ του
Ε αυτό και να μου το λέγανε δεν θα το πίστευα ότι μπορεί να λεχθεί από άνθρωπο που ασχολείται με την ψαλτική....το ακούσαμε λοιπόν και αυτό....όταν το διάβασα κόντεψα να πνιγώ....μάλλον θα αρχίσω να πιστεύω ότι όταν χρησιμοποιείς την λέξη "φάλτσο" αναφέρεσαι σε κάτι διαφορετικό από αυτό που εννοούμε "εμείς" οι υπόλοιποι "φάλτσο"....ειλικρινά δεν μπορώ να εννοήσω κάτι άλλο....έλεος...χαλάρωσε λίγο "δικέ μου"...θα ήθελα να σχολιάσω και τα περί Φιρφιρή και Στανίτσα αλλά φοβάμαι πως δεν θα βγάλουμε άκρη....εσύ με την φόρα που έχεις πάρει σε 10-20 χρόνια θα χαρακτηρίζεις "φάλτσο" ένα "κάρο" ψάλτες...το ανέκδοτο με αυτόν που πονούσε το δάκτυλό του και πήγε σε έναν γιατρό το γνωρίζεις?....πάντως πρέπει να θέλει πολλή "τέχνη" να ψάλλει χορός ολόκληρος με "δεμένα φάλτσα" κ.Μιχαλάκη και ελπίζω τουλάχιστον να μας αναγνωρίζεις αυτό το "χάρισμα" που θέλει πολύ "κόπο" και "μόχθο"....δεν το πιστεύω ακόμα αυτ΄'ο που λέχθηκε μάλλον θα με πάρει πολύ καιρό....
 
Ε αυτό και να μου το λέγανε δεν θα το πίστευα ότι μπορεί να λεχθεί από άνθρωπο που ασχολείται με την ψαλτική....το ακούσαμε λοιπόν και αυτό....όταν το διάβασα κόντεψα να πνιγώ....μάλλον θα αρχίσω να πιστεύω ότι όταν χρησιμοποιείς την λέξη "φάλτσο" αναφέρεσαι σε κάτι διαφορετικό από αυτό που εννοούμε "εμείς" οι υπόλοιποι "φάλτσο"....


Πιστεθω οτι το διεθκρινησα ΕΥΚΟΛΟΝΟΗΤΩΣ το τι εννοω μα ΦΑΛΤΣΟ και το πως το χρησιμοποιουσαν οι ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΟΙ διδασκαλοι = εννοει ΛΑΘΟΣ και ΧΟΙ μονον στα διαστηματα

Αυτος ο ΠΕΡΙΟΡΙΣΜΟΔ ειναι ΔΥΤΙΚΗΣ νοοτροποιας η οποια ΟΥΤΕ λαρυγγισμουε εντεχνουσ εχει κρατησει, ΟΥΤΕ διαφοροποιεισεις ΚΑΤΑΜΕΤΡΗΣΕΩΣ χρονου, κτλ

ειλικρινά δεν μπορώ να εννοήσω κάτι άλλο....έλεος...χαλάρωσε λίγο "δικέ μου"..

Επροσεφερα οτι εχω μελετησει ΑΠΟ ΠΟΛΛΑ χρονια
Το πως τα καταλαβαινει η και χρησιμοποιεη ο καθ εις ειναι ΑΛΛΟ θεμα



.θα ήθελα να σχολιάσω και τα περί Φιρφιρή και Στανίτσα αλλά φοβάμαι πως δεν θα βγάλουμε άκρη....εσύ με την φόρα που έχεις πάρει σε 10-20 χρόνια θα χαρακτηρίζεις "φάλτσο" ένα "κάρο" ψάλτες...

Και πρωτον τον εαυτον μου<<< ναι
Διτοι εχω αποκτισει καποιαν γνωσιν ωστε να ΕΛΕΓΧΟ τα ψαλλομενα και να προσπαθω να τα βελτιωσω

Η διαφορα αναμεταγυ των ΔΙΚΩΝ μου φαλτσων και του Στανιτσα η του π Δ Φιρφυρα η του Καρα ειναι οτι ΑΠΟΦΕΥΓΩ να τα καμνω συστιματικως


Σκαλισματα και χλυίτρισματα οπου δεν εκαμναν οι παλαιοι οι και αρκετοι Αγιορειτες οπου εχω ακουσει ΔΕΝ ειναι παραδοσιακο να τις ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΠΟΙΟΥΜΕΝ και να τις εκτελεοθμε

ΔΙ ΑΥΤΟ χριεςεται ο μαθητης να ακοθσει καπουθ 10 καλοθυς ψαλτεςμ δια να ΑΦΑΙΡΕΣΕΙ τις καποιεσ παθολογιεσ η ελαττωματα τοθ καθ ενος

ΑΝΘΡΩΠΟΙ ειμεθα και ΟΛΟΙ καμνωμεν λαθοι και εχωμεν ελαττωματα

ΑΛΛΑ ΟΤΑΝ ΔΕΝ τα ανγνωριζομεν οταν μας τα υπογραμιςει καποιοως και ΔΕΝ τα συγκρινομεν με αλλους ΑΥΘΕΝΤΙΚΩΣ παραδοσιακους, τοτες ψ ψαλτικη ΧΑΝΕΤΕ




το ανέκδοτο με αυτόν που πονούσε το δάκτυλό του και πήγε σε έναν γιατρό το γνωρίζεις?....

Οχι, αλλα πιστευω οτι θα μου το εξηγησεις δια να το καταλαβω κι εγω



πάντως πρέπει να θέλει πολλή "τέχνη" να ψάλλει χορός ολόκληρος με "δεμένα φάλτσα" κ.Μιχαλάκη και ελπίζω τουλάχιστον να μας αναγνωρίζεις αυτό το "χάρισμα" που θέλει πολύ "κόπο" και "μόχθο"....



Και οι ξενοι πολλοι ωραια διαβαζουν νοτες στην Γρηγοριανην και Δυτικην πχ¨Μεσσια του Χαντελ

ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΗ ΨΑΛΤΙΚΗ ΔΕΝ ΕΙΝΑΙ ΠΑΝΤΟΣ

δεν το πιστεύω ακόμα αυτ΄'ο που λέχθηκε μάλλον θα με πάρει πολύ καιρό



Μην βιαζεσαι

Και εαν τυχον σε ποναει το δακτυλο σου. βαλε το στο ενα αυτι, και να χρησιμοποιησεισς το αλλο δια να #ψηλαφησεις# τα σχεδιαγραμματα ακουγωντας ταθτοχρονως μονοπλευρως τα ΦΑΛΤΣΑ οπου ανεθεσα ανωθεν


Γεωργιος
 
Last edited:
Περί διαστημάτων δεν είμαι ο ειδικός να απαντήσω. Αλλά είμαι σίγουρος ότι οι ειδικοί θα αποφύγουν να εμπλακούν σε ανούσιες περιελίξεις παράλληλων μονολόγων.


> ΠΟΙΟΣ == λεγε τα κι εσυ ανευ #υπαινιγμούς, παροιμίες και μισόλογα#,
> ΟΝΟΜΑ παρακαλω

Δε θα έμπαινα στον κόπο να σου απαντήσω, αλλά για να μη νομίζεις ότι ψεύδομαι:

α) ο Κωσταντίνος Δαλαμάγκας (χορωδός και φίλος του Σύρκα, πρωτοψάλτης Αγ. Παύλου Περιστερίου) και ορκισμένος πολέμιος του Αγγελόπουλου έψελνε δεξιά στο ναό που ψέλνω τώρα. Έψαλλα ως αριστερός του για ένα χρόνο και σύμφωνα με τα λεγόμενά τα δικά του και των ιερέων ήμουν ο μόνος που μπόρεσα να ψάλλω μαζί του. Όλους τους προηγούμενους τους έδιωχνε με τα συνεχή παράπονά του για την απόδοσή τους. Όταν έφυγε για τον Αγ. Παύλο επέμεινε να με βάλουν δεξιά, παρόλο που τότε ήμουν πολύ μικρός (19 ετών) και με ελάχιστες φωνητικές δυνατότητες (έκταση 1-1.5 οκτάβα).

β) Ο Νίκος Νικολάου (μαθητής Ταλιαδώρου νομίζω, πρωτοψάλτης Αγ. Σοφίας Ψυχικού και παρουσιαστής μουσικής εκπομπής στο ραδιόφωνο της εκκλησίας της Ελλάδος) με καλεί συχνά να ψάλλουμε μαζί σε αγρυπνίες. Πριν λίγα χρόνια μάλιστα μου πρότεινε να πάω αριστερός του στην Αγ. Σοφία Ψυχικού (μεγάλη εκκλησία και με καλό μισθό). Δεν πήγα για προσωπικούς λόγους, αλλά συνεχίζω να ψέλνω μαζί του όπου με καλέσει.

γ) Ο Νίκος Στάθης, Θεσσαλονικιός στην καταγωγή και στη μουσική, αριστερός του Χατζηχρονόγλου, με καλούσε συχνά πριν φύγω για στρατό να ψάλλουμε αγρυπνίες σε διάφορες ενορίες της Αρχιεπισκοπής.

δ) Τελευταία με καλούν πολλοί ναοί να ψάλλω σε αγρυπνίες (κυρίως στο Περιστέρι που ψέλνω)

ε) Πέρσι με καλέσαν να ψάλλω αριστερός στο πανηγύρι του Αγ. Φανουρίου Περιστερίου

στ) Πρόσφατα με καλέσαν να ψάλλω δεξιός στη μονή Παναγίας Φοινικιώτισσας Περιστερίου στη γιορτή του ηγουμένου. Αντικατέστησα το Μιχάλη Μαμάη που δεν μπορούσε εκείνη τη μέρα, καθώς ήταν καθημερινή. Έχει μάθει μουσική στη Θεσσαλονίκη και δηλώνει και αυτός ενάντιος του Καρά. Παρόλα αυτά κάλεσε εμένα να ψάλλω στη θέση του και όχι κάποιον άλλο.


Έχω συμψάλλει με πολλούς μαθητές άλλων σχολών και δεν είχα ποτέ πρόβλημα. Κανένας δε μου παραπονέθηκε για τα διαστήματά μου. Και να φανταστείς ότι δεν είμαι από τους καλύτερους μαθητές του Αγγελόπουλου...

Αυτά! Νομίζω δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε την κουβέντα...
 
Στέφανος Σουλδάτος
Αυτά! Νομίζω δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε την κουβέντα...

Οποτες ευκαιρισεις, δωσε και καποα γνωμη περι των υπολοιπων, κι ας μην εισαι ειδικος διατηματων οπως λεγεις
Στέφανος Σουλδάτος
Και να φανταστείς ότι δεν είμαι από τους καλύτερους μαθητές του Αγγελόπουλου...

ισως να ειναι ο μονος λογος δια τον οποιον να μην #εχαλασες# πολυ


Θα με ενδιεφαρε να ακουσω Σιμωκαριτικης Μεθοδου χωροδια, οπως, υποθετω, αυτην οπου διεθξηνες εν παρουσια του ηλικιωμενου ψαλτου, η οποια να μην ιλαροχορευει, διοτι περι ΧΟΡΩΔΙΑΣ εγενετο λογος

Εαν εχεις καποιο δειγμα, βαλε το σε παρακαλω

Στέφανος Σουλδάτος
Αυτά! Νομίζω δεν έχει νόημα να συνεχίζουμε την κουβέντα...

Συμφωνω απολυτως

Ευχαριστω
 
Last edited:
Πάντως κ.Μιχαλάκη αν εννοείτε δεμένα φάλτσα ακούσματα σαν και αυτό που ανέβασε ο Kalan(πες μας και το όναμά σου επιτέλους) και εννοώ το θαυμάσιο χερουβικό του Γρηγορίου πρωτοψάλτου τότε εγω προσωπικά θα διάλεγα να είμαι τέτοιος "φάλτσος" σύμφωνα πάντα με το τι ονομάζετε εσείς φάλτσο.Πιστεύω αν ακούγατε τον κ.Γιάννη Χασανίδη θα βγάζατε και αυτόν φάλτσο σίγουρα αφού βγάλατε και τον δάσκαλό του τον Φιρφιρή αλλά και πολλούς άλλους Αγιορείτες πατέρες(αλήθεια έχετε παρευρεθεί σε Αγιορείτικη πανήγυρη?).Είναι προφανές ότι άλλο πράγμα εννοείτε εσείς "φάλτσο".Να ξέρετε πάντως ότι εσείς αντιμετωπίζετε τα πράγματα με μια λογική "οδοστροτήρα" όσον αφορά την εξέταση των ψαλτών μέσω μηχανημάτων.Μια λέτε ότι άλλο παραδοσιακή ψαλτική και άλλο μουσικολογία και επιστήμη και από την άλλη έχετε ως γνώμονα ένα μηχάνημα(αξιόπιστο άραγε)για να κρίνετε ποιος είναι σωστός και ποιος όχι.Πάντως θα πρέπει να αναγνωρίσετε το χάρισμα του να κάνεις "δεμένα χλιβιντρίσματα" όχι μόνο στον Φιρφιρή αλλά και σε πολλούς άλλους Καρεώτες ψάλτες του Αγίου Όρους και αναρωτιέμαι πως γίνεται κάποιοι ψάλτες να κάνουν "δεμενα φάλτσα" αλλά και "δεμένα χλιβιντρίσματα".Εγώ πάντως θα θεωρούσα κάτι ως παραδοσιακό ακόμα και αν έχει "φάλτσα" και εννοώ πως ο Φιρφιρής είναι μια πολύ ισχυρή παράδοση στο Όρος που δεν μπορούμε να την αμφισβητήσουμε μας αρέσει δεν μας αρέσει αυτό το ύφος και αν τα μηχανήματα το βγάζουν φάλτσο...ε τι να κάνουμε ίσως είναι μέρος και αυτό της "παράδοσης" μας.
 
>> Και να φανταστείς ότι δεν είμαι από τους καλύτερους μαθητές του Αγγελόπουλου...

ισως να ειναι ο μονος λογος δια τον οποιον να μην #εχαλασες# πολυ

"Χάλασα"; Προς γνώση σου, ήμουν μαθητής του Αγγελόπουλου από τα 10 μου, μέλος της ΕΛΒΥΧ από τα 15 ως σήμερα και δεν έχω γνωρίσει άλλο δάσκαλο. Ψέλνω ακριβώς όπως τα έμαθα από τον Αγγελόπουλο, είτε ψέλνω με μαθητές του είτε με άλλους.

Όταν λέω "Δεν ειμαι ο καλύτερος", εννοώ σε φωνητικές δυνατότητες και απόδοση. Θαυμάζω πάντως τον πανέξυπνο τρόπο που έχεις να παρερμηνεύεις τα πάντα σύμφωνα με τις απόψεις σου. Σίγουρα θα γινόσουν καλός πολιτικός. Για μουσικός δεν ξέρω. Δε μπορώ να κρίνω κάποιον που δε γνωρίζω και απορώ πως μπορείς εσύ να κρίνεις "όλους" τους μαθητές του Καρά. Τηλεπάθεια έχεις; :)
 
Πασχάλης
Πάντως κ.Μιχαλάκη αν εννοείτε δεμένα φάλτσα ακούσματα σαν και αυτό που ανέβασε ο Kalan(πες μας και το όναμά σου επιτέλους) και εννοώ το θαυμάσιο χερουβικό του Γρηγορίου πρωτοψάλτου τότε εγω προσωπικά θα διάλεγα να είμαι τέτοιος "φάλτσος" σύμφωνα πάντα με το τι ονομάζετε εσείς φάλτσο.


GKM

Γινεται να εχω καπιο λινκ παρακαλω;

Δια τα παρακατω, πιστεθω οτι γινεται συγχυσηs αναμεταξυ

==ΑΠΟΜΟΝΟΜΕΝΩΝ φαλτσων και λαθων

====ΙΔΙΟΤΡΟΠΩΝ ΕΛΛΑΤΟΜΑΤΩΝη και #σφραγιδων#= Ταλιδαδωρο τραβηγματα, Πριρφιρο χλιμιστρισματα, Καραμανο εκκλειψις, Σιμωνοκαραιτικο ουρανοτιναγματα, Στανιτσιστικο σκαλισματα, Βασιλικο τραγουδισματα, και παει λεγοντας

και την ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΙΝ αυτων εις ΒΑΡΟΣ μιας πολυποικιλης αλλα και ΑΠΛΗΣ και ΣΟΒΑΡΗΣ ψαλτικης, ωστε να #αδοντε χορωδιακως#




Πασχάλης
Πιστεύω αν ακούγατε τον κ.Γιάννη Χασανίδη θα βγάζατε και αυτόν φάλτσο σίγουρα αφού βγάλατε και τον δάσκαλό του τον Φιρφιρή αλλά και πολλούς άλλους Αγιορείτες πατέρες(αλήθεια έχετε παρευρεθεί σε Αγιορείτικη πανήγυρη?).

ΓΚΜ

Υπογραμμισα το ΧΛΥΜΗΤΡΙΣΜΑ =πως αλλοιως λεγεται αυτο;; του παρτος Διονυσιου
Κατι αλλα, οπως εισ το #ομμα# δεν τα εσχολιασα δια να μην γινομα παρεταερω βαρετως απ οτις εως τωρα


ΠΟΙΟΝ ΑΛΛΟΝ αγιοριτην τα εχω βαλει, παρακαλωμ εκτος, εννοειτε, βεβαια τους Βατοπαιδινους ιλαροχορευοντες και τους Σιμωνοπετριτες Βαλτσαροντες και Καλαντομελοποιουντας


Εγω πιστεω οτι οι Σιμωνοκαραιτες ευρηκαν τον Π Διονυσιον, εκαμναν ηχογραφησεις, και μας τον πουλανε ως τον #μόνον αθθεντικον# Αγιοριτην

Δι αυτο και υπαρχουν στο διαδυκτιο π Δοσιθεον και π Αλεγοιν Χενοφωντινος
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Father_Alexios_Hegoumenos_Moni_Xenophondos/


κια μακαριστος Εφραιμ
http://graeca.canto.ru/upload/MontrealPsaltiki/Father_Makaristos_EPHRAIM/

δια να ΜΗΝ ταθτιςοθν ολοι το ΑΓΙΟΡΙΤΙΚΟ με το #πατρο Διονυσιο Φυρφυριτικο# #υφος#


Ας ειπωμεν οτι εχω ακουσει σχεδον 40 Αγιορειτας και οτι εχω συμψαλλει με καπου 10, ΕΚΤΟΣ Αγιου Ορους, οπου, δυστυχως, δεν εχω ακομη αξιωθεη να υπαγω


Πασχάλης

Είναι προφανές ότι άλλο πράγμα εννοείτε εσείς "φάλτσο".

ΓΚΜ

Είναι #προφανές # οτι #ορισα# τι θεωροθσα ωσ φαλτσο

Πασχάλης
Να ξέρετε πάντως ότι εσείς αντιμετωπίζετε τα πράγματα με μια λογική "οδοστροτήρα" όσον αφορά την εξέταση των ψαλτών μέσω μηχανημάτων.

ΓΚΜ

Οχι ακριβως

Πρωτον, εμαθα να ακουω δια να διορθωσω δικα μου #φαλτσα3 κι ελαττωματα

ΔΕΝ χρειαζομαι μηχανημα διοτι εχω μαθει βασει διδασκαλων, οπως εμαθαιναν και αθτοι


ΟΜΩΣ, ειμαι ΥΠΟΧΡΕΩΜΕΝΟΣ να ανφερθω εισ μηχανηματα διοτι ΑΛΛΟΙ τα εισηγαγαν

Εγω ειμαι ΕΝΑΝΤΙΟΝ μονοχορδου και Επιτροπης και ΣΥΣΤΗΜΑΤΙΚΟΠΟΙΗΣΕΩΣιμωνοκαραιικης

Αλλ επειδη το ΚΑΚΟ εχει γινει, και δια να βοηθησω ΑΛΛΟΥΣ να ακουσουν καποιες ΛΕΠΤΟΜΕΡΙΕΣ, πρπει να τους το ΔΕΙΞΩ και με ΕΙΚΟΝΑ

ΔΕΝ πιστευω, οπως η επιτροπη, οτι χριεαςεται ΜΗΧΑΝΗΜΑ κα ιμονοχορδο δια να διατηρησωμεν παραδοσιν


Αλλα ενανατι ολης της ΜΟYΣΙΚΟΛΟΓΙΑΣ και ΜΑΝΙΑΚΗΣ Συστιματικοποιησεως και περαν αυτου ΦΑΛΤΣΩΝ ακουσματων, χριεζεται ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΗ αντιμετωπισης των πραγματων

Εξ ου και τα #μηχανηματα3, αλλα σε χερια ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΑ και ΠΕΠΑΙΔΕΥΝΑ εις την χρησιν αθυτων των εργαλιων και οχι εχουν γινει καποιες ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΩΣ ΑΠΡΕΠΕΣ #ερευνες# εις την Ελλαδαν, κατω απο την ιδιαν Παραταξην η οποα ΠΟΛΑΕΙ και Αγριοτιτικο και Πατριαρχικο Υφος ΟΠΩΣ αυτη το εχει καταλαβει



Πασχάλης
Μια λέτε ότι άλλο παραδοσιακή ψαλτική και άλλο μουσικολογία και επιστήμη και από την άλλη έχετε ως γνώμονα ένα μηχάνημα(αξιόπιστο άραγε)για να κρίνετε ποιος είναι σωστός και ποιος όχι.

Οχι δια να κρινω ποιος ειναι σωστος η οχι, αλλα ΠΟΙΟΣ ΟMΟΙΑZΕΙ μα ε ατυτα οπου ΚΥΡΙΣΣΕΙ αλλα και με τα ηχογραμημενα ψαλλομενα ΠΑΡΑΔΟΣΙΑΚΩΝ ψαλτων

Να ΟMIΛΕΙ καποιος δια2 η 4 η 6 όρια ειανι ΠΑΡΑΜΥΘΕΙΑ οσον με αφορα

ΟΜΩΣ, το να βαλλω την ηχογρφησιν του Αγιορειτι Αλεξιου αλλα και του εκ Χιου Αλεκου Βαρδα αλλα και του Ιακωβου και του Χατζησταματη ψστω να υποδεξω οτι ΑΛΛΑ ειναι τα κοινα στοιχεια ΚΑΙ ΟΧΙ τα παραμυθεια του Καρα, αυτο, οντωςμ χρειζεται συγχρονον εξοπλισμον δια να το ΔΕΙΞΩ σε αλλουσ

Ο ιδιος ΔΕΝ το χρειαζομαι, διοτι το ακουω

Και σε οσους το διδασκω, το καταλαβαινουν ΑΜΕΣΩΣ

Αλλ επειδη ειναι κι οι μουσικολογοι εις την μεσην, πρεπει να τους ΠΕΤΑΞΩΜΕΝ ΜΙΑ και καλη απο τα ανλογια με ΕΠΙΣΤΗΜΟΝΙΚΕΣ αποδειξεις, τις οποιες να ΕΓΚΡΙΝΕΙ η Εκκλησια και οχι κατι νουμερολογιες και μακαμιοποιησιν κλιμακων κατα τον Καραν



Πασχάλης

Πάντως θα πρέπει να αναγνωρίσετε το χάρισμα του να κάνεις "δεμένα χλιβιντρίσματα" όχι μόνο στον Φιρφιρή αλλά και σε πολλούς άλλους Καρεώτες ψάλτες του Αγίου Όρους και αναρωτιέμαι πως γίνεται κάποιοι ψάλτες να κάνουν "δεμενα φάλτσα" αλλά και "δεμένα χλιβιντρίσματα".

ΓΚΜ

ειπαμε =μιμησις =΄με οποιον δασκαλον καξησεις, τετοια γραμματα θα μαθεις
Εαν ητο Πρωτοψαλτης εκι ο π Διονυσ Φυρφ, τι θα εμανθαναν οι υπολοιποι;;


Δι αυτο επαναλαμβανω, πρεπει κανεις να ακοθει καπου 10 καλους ψαλτας δια να βγαλει συμπερασμα και να #αφαιρεση καπως# τα ελλατωματα του καθ ενος

Εαν καθησει μια ζωη διπλα απο τον Καρα, Σιμωνοκαριτικα ΦΑΛΤΣΑ θα εκτελει

Εαν καθησει μια ζωη διπλα απο τον π Διονυσιον, τα χλθμιτρισματα του θα εκτελει



Τωρα, εαν τα "δεμένα χλιβιντρίσματα" ειναι απο ΑΛΛΗΝ περιοχην του ΑΓ Ορους
η οποια να μην ειχε ποτες μαθητην του π Διον Φ και η οποια να τα καμνει ΑΚΡΙΒΩΣ ιδιως
=οπως ο Λυκ Αγγελοπουλος πχ καμνει τον Καραν, .
τοτες θα επρεπε να ερευνησω τον λογον

Ας τ ακουσω ομως πρωτον



Πασχάλης

Εγώ πάντως θα θεωρούσα κάτι ως παραδοσιακό ακόμα και αν έχει "φάλτσα" και εννοώ πως ο Φιρφιρής είναι μια πολύ ισχυρή παράδοση στο Όρος που δεν μπορούμε να την αμφισβητήσουμε μας αρέσει δεν μας αρέσει αυτό το ύφος και αν τα μηχανήματα το βγάζουν φάλτσο...

ΓΚΜ

Ειπα οτι ειναι ΣΩΣΤΟΣ ΣΕ ΠΟΛΛΑ, εκτος οτι καμνει ΣΩΣΤΟΥΣ ΛΑΡΙΓΓΙΣΜΟΥΣ αλλα ΚΑΤ ΕΠΑΝΑΛΥΨΙΝ και αυτο ΔΕΝ ειναι αξιον ΜΙΜΗΣΕΩΣ διοτι εις τους υπολοιπους οπου εχω ακουσει, ΔΕΝ εκτελουν ΤΟΣΑ πολλα χλυμιτρισματα ανα λεπτο
 
Last edited:
=souldatos;4235


Στέφανος Σουλδάτος
"Χάλασα"; Προς γνώση σου, ήμουν μαθητής του Αγγελόπουλου από τα 10 μου, μέλος της ΕΛΒΥΧ από τα 15 ως σήμερα και δεν έχω γνωρίσει άλλο δάσκαλο. Ψέλνω ακριβώς όπως τα έμαθα από τον Αγγελόπουλο, είτε ψέλνω με μαθητές του είτε με άλλους.

Όταν λέω "Δεν ειμαι ο καλύτερος", εννοώ σε φωνητικές δυνατότητες και απόδοση.

ΓΚΜ

Σου ζητω συγγνωμη

Εκαταλαβα οτι το ειπες μα την εννοιαν οτι δεν τον εχεις #μιμηθει αρκετα#, και οτι αυτο ακριβως να ητω ΙΣΟΣ ο λογος δια τον οποιον να δεχονται να συμψαλλεις ΑΠΕΝΑΝΤΙ τους καποιοι αντιπαλοι του Καρα

Στέφανος Σουλδάτος
Θαυμάζω πάντως τον πανέξυπνο τρόπο που έχεις να παρερμηνεύεις τα πάντα σύμφωνα με τις απόψεις σου.
ΓΚΜ

Αυτη ειναι η ειδικοτητα της παραταξεως σου

Εγω απαντω ΕΝΑ προς ΕΝΑ εις τα διαφορα επειχηρηματα =εκτος απο τον καταλαογον των ψαλτωεν οπου αναφερες εκ των οποιων ΜΟΝΟΝ τον Χαχτηχρονογλου εχω ακουση = τον θεωρω ΣΩΣΤΟΝ ===ψαλλει ομως και με Μπεκρυδες ψαλτες== αυτο δεν τους #ανεβαζει# εις την υποληψιν μου εισ το υψος του Χαντζηχρονογλου


Στέφανος Σουλδάτος
Σίγουρα θα γινόσουν καλός πολιτικός.


ΓΚΜ

Ειμουν και Προεδρος 2 φοιτιτικων συλλογων αλλα και εις την Πανεπιστημιακην Ακαδημαικην επιτροπην ως αντιπροσωπος των== εννοειτε οτι κατι βοηθαει εις αυτο

Εις την προκειμενην περιπτωςσιν, ομως, αλλοιως εκαταλαβα αυτα οπου εγρψες

Στέφανος Σουλδάτος
Για μουσικός δεν ξέρω. Δε μπορώ να κρίνω κάποιον που δε γνωρίζω και απορώ πως μπορείς εσύ να κρίνεις "όλους" τους μαθητές του Καρά. Τηλεπάθεια έχεις; :)

ΓΚΜ
Στειλε και καποιο δειγμα σε καποια στιγμη

Δι αυτο σοu τα γραφω ετσι, διοτι θελω να ακοuσω κατα ΠΟΣΟ διαφερεις ΕΣΥ αλλαι ΚΑΙ η χορωδια σου aπo τις του Καρα ΙΔΙΟΡΡΥΘΜΕΣ εκτελεσεις


Επαναλαμβανω, δια να μην γραφωμεν κυκλιως, καλον ειναι να απαντωμεν ενα προς ενα

Εαν δεν θελεις να #τηλεπαθω# ως προς το ψαλσιμο σου οπως #τηλεπαθει# η παραταξις σου περι #ΠΡΟ 1800# εκτελεσεως των διαφορων παπυρων και μαθηματων, στειλε μας και καποιον ηχητικον παραδειγμα


Ευχαριστω
 
Last edited:
=souldatos;4235


Χάλασα"; Προς γνώση σου, ήμουν μαθητής του Αγγελόπουλου από τα 10 μου, μέλος της ΕΛΒΥΧ από τα 15 ως σήμερα και δεν έχω γνωρίσει άλλο δάσκαλο. Ψέλνω ακριβώς όπως τα έμαθα από τον Αγγελόπουλο, είτε ψέλνω με μαθητές του είτε με άλλους.

Όταν λέω "Δεν ειμαι ο καλύτερος", εννοώ σε φωνητικές δυνατότητες και απόδοση.

ΓΚΜ

Σου ζητω συγγνωμη

Εκαταλαβα οτι το ειπες μα την εννοιαν οτι δεν τον εχεις #μιμηθει αρκετα#, και οτι αυτο ακριβως να ητω ΙΣΟΣ ο λογος δια τον οποιον να δεχονται να συμψαλλεις ΑΠΕΝΑΝΤΙ τους καποιοι αντιπαλοι του Καρα

ΣΣ

Θαυμάζω πάντως τον πανέξυπνο τρόπο που έχεις να παρερμηνεύεις τα πάντα σύμφωνα με τις απόψεις σου.
ΓΚΜ

Αυτη ειναι η ειδικοτητα της παραταξεως σου

Εγω απαντω ΕΝΑ προς ΕΝΑ εις τα διαφορα επειχηρηματα =εκτος απο τον καταλαογον των ψαλτωεν οπου αναφερες εκ των οποιων ΜΟΝΟΝ τον Χαχτηχρονογλου εχω ακουση = τον θεωρω ΣΩΣΤΟΝ ===ψαλλει ομως και με Μπεκρυδες ψαλτες== αυτο δεν τους #ανεβαζει# εις την υποληψιν μου εισ το υψος του Χαντζηχρονογλου


ΣΣ
Σίγουρα θα γινόσουν καλός πολιτικός.


ΓΚΜ

Ειμουν και Προεδρος 2 φοιτιτικων συλλογων αλλα και εις την Πανεπιστημιακην Ακαδημαικην επιτροπην ως αντιπροσωπος των== εννοειτε οτι κατι βοηθαει εις αυτο

Εις την προκειμενην περιπτωςσιν, ομως, αλλοιως εκαταλαβα αυτα οπου εγρψες

Για μουσικός δεν ξέρω. Δε μπορώ να κρίνω κάποιον που δε γνωρίζω και απορώ πως μπορείς εσύ να κρίνεις "όλους" τους μαθητές του Καρά. Τηλεπάθεια έχεις; :)

ΓΚΜ
Στιελε και καποιο δειγμα σε καποια στιγμη

Δι αyτο σοu τα γραφω ετισ, διοτι θελω να ακοuσω κατα ΠΟΣΟ διαφερεις ΕΣΥ αλλαι ΚΑΙ η χορωδια σου aπo τις του Καρα ΙΔΙΟΡΡΥΘΜΕΣ εκτελεσεις


Επαναλαμβανω, δια να μην γραφωμεν κυκλιως, καλον ειναι να απαντωμεν ενα προς ενα

Εαν δεν θελεις να #τηλεπαθω# ως προς το ψαλσιμο σου οπως #τηλεπαθει# η παραταξις σου περι #ΠΡΟ 1800# εκτελεσεως των διαφορων παπυρων και μαθηματων, στειλε μας και καποιν ηχητικον παραδειγμα


Ευχαριστω
 
[Σημείωμα συντονιστή] Το μήνυμα αυτό διαγράφτηκε ώς απαράδεκτη ανώνυμη προσωπική επίθεση.
 
Last edited:
Αγαπητε η αγαπητη κυριε, κυρια η και ,,,,, δεσποινις #ΝΙΚΙ#

Αγαπητέ Κύριε Μιχαλάκη έχετε προ καιρού παρεκτραπεί.


Καποια ΒΑΣΙΚΑ στοιχεια περι ψαλτικης εως τωρα αναδημοσιεθτα επροσφερα, συν παραδειγματα

Καλύτερα να μασάτε παρά να μιλάτε διότι συνεχώς γίνεστε δυστυχώς ρεζίλι.



Εφθασε καιρος να σταματησω, οριστικος δηλαδη

Το εκαταλαβα

διοτι αλλοιως, και διαβαζω κατωθι


Αυτό γίνετε διότι τα επιχειρήματά σας δεν έχουν ούτε βάση ούτε ουσία.



Σ αυτο δεν συμφωνω,

Προσέξτε διότι γνωρίζετε τι παθαίνουν οι συκοφάντες, μήπως γνωρίζεται για κάποια απαγόρευση βιβλίου και κάποιων ασφαλιστικών μέτρων που τέθηκαν σε κάποιους οι οποίοι αφού συκοφαντούσαν σαν και εσάς ασυστόλως και απροκάλυπτα, βρέθηκαν να ζητούν εναγωνίως συγνώμη θέτοντας σε αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη;


Παρατε λοιπον τον λογον, και κυρηξατε πριν μάς κλεισετε ολους φυλακη δια να διαλαλειτε μονοι σας


Μου ειπε κι ενας συναδελφος #εχουν πλατες#...
βλεπωμεν φωτογραφιες καποιων οπαδων οπου στιλιωνοντια σε τειχους με τις #πλατες# τους

....απ οτι καταλαβαινω, ομως, ισος να φτανουυ αθτες οι #πλατες# μέχρι και τον Αρειον Παγον


Οχι μονον η ψαλτικη αλλη και απλη λεβεντια των ψαλτων εχει πια εκλειψη

Οποος νομιζει οτι συκαφαντω, λανθανει

Υπογραμμιζω τασεις και νοοτροποιες και ψαλτικες παρεκτροπες και φαλτσα, ητε ειναι δικα μου ητε ειναι αλλων και διαθετω και παραδειγματα

Αλλοιως μονον δια τα δικα σας θα γινεται λογος

Βλεπω ομως οτι δεν εχω να καμνω με ψαλτες λεβεντες οπως αυτους με τους οποιους εμεγαλωσα



Λοιπον, θελω δεν θελω, υποχωρω δια να μην ευρεθω φυλακη =

εαν και εχω 3 οπαδους δικηγορους να με υπρασπισθουν =

αλλα με τα σημερινα #νομικα συστηματα#. ολα δυναται να τα περιμενη τις



βρέθηκαν να ζητούν εναγωνίως συγνώμη θέτοντας σε αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη;


Θα τους ζητησει συγνωμη η ιστορια

Αυτοι ειναι ΨΑΛΤΕΣ, ΛΕΒΕΝΤΕΣ και ΗΡΩΕΣ διοτι , χαριν εις το οτι ο ΝΟΜΟΣ τους ΕΘΥΣΙΑΣΕ, εκαταλαβαμε οι υπολοιποι οτι ΟΤΙ ΔΕΝ ΓΙΝΕΤΑΙ να αντιμετωπισετε ΨΑΛΤΙΚΩΣ, το αντιμετωπιζετε #ΝΟΜΙΚΩΣ#

αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη;


ΜΑΡΤΥΡΕΣ ειναι και εχω ΑΚΡΑΝ δια την μαρτυριαν τους


Αλλα, επειδη οωπνς και προειπα == με τα σημερινα #νομικα συστηματα#. ολα δυναται να τα περιμενη τις



δι αυτο λοιπον, ετουτη τη φορα, υποχωρω οριστικως



Τετοια φορουμ τετοιου ειδους #λεβεντιας# απο τετοιοu ειδους #πλατες# που τα #κοπανανε νομικα# με το πρωτο μυνημα τους να μου λειπουν



Χαιρετω


Γεωργιος
 
Last edited:
Αγαπητέ Κύριε Μιχαλάκη έχετε προ καιρού παρεκτραπεί. Καλύτερα να μασάτε παρά να μιλάτε διότι συνεχώς γίνεστε δυστυχώς ρεζίλι. Αυτό γίνετε διότι τα επιχειρήματά σας δεν έχουν ούτε βάση ούτε ουσία. Προσέξτε διότι γνωρίζετε τι παθαίνουν οι συκοφάντες, μήπως γνωρίζεται για κάποια απαγόρευση βιβλίου και κάποιων ασφαλιστικών μέτρων που τέθηκαν σε κάποιους οι οποίοι αφού συκοφαντούσαν σαν και εσάς ασυστόλως και απροκάλυπτα, βρέθηκαν να ζητούν εναγωνίως συγνώμη θέτοντας σε αμφισβήτηση την προσωπική τους υπόληψη;

ΑΓΝΩΣΤΕ-ΤΗ niki .
Μιας και ειναι το ΠΡΩΤΟ σου μηνυμα στο φορουμ , εκφρασεις οπως ''Καλύτερα να μασάτε παρά να μιλάτε ..'' ειναι ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΕΣ . Επιπροσθετα διακρινω στα
γραφομενα σας ΑΠΕΙΛΗ προς τον κ.Μιχαλακη , υπονοωντας εμεσως πλην σαφως μηνυσεις , αγωγες , δικαστηρια (πραγματα που εγιναν οχι προσφατα ,
απο αλλους για αλλους και που βεβαια ΕΙΝΑΙ ΟΠΩΣ ΤΑ ΛΕΤΕ) . Και αυτο ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΟ . Και προσεξτε : Δεν υπερασπιζομαι τον κ. Μιχαλακη (που παντως οτι λεει το λεει ΕΠΩΝΥΜΑ) , ο οποιος οντως καποιες φορες (τις λιγωτερες ή τις περισσοτερες δεν εχει σημασια) παρεκτρεπεται λεκτικα .
Με το υφος αυτο που ξεκινησατε την πορεια σας σε αυτο το φορουμ , ισως
ειναι καλλιτερα και για σας ''να μασατε παρα να μιλατε'' .
Και ειναι αυτο το υφος σας ΑΚΟΜΑ ΠΙΟ ΑΠΑΡΑΔΕΚΤΑ , μιας και τα γραφετε
καλυπτομενος-νη πισω απο την ανωνυμια (αχ βρε Δημητρη αυτοι οι ελαστικοι
οροι του φορουμ που τα επιτρεπουν αυτα) . ΠΟΛΥ ''ΛΕΒΕΝΤΙΚΟ'' αυτο . Απανταμε σε επωνυμους ανωνυμως και τους απειλουμε κιολας . ΜΠΡΑΒΟ σας .
Δεν ξερω αν θελησετε να μου απαντησετε . Θα σας παρακαλεσω αν σκεπτεσθαι να το καματε ΠΑΛΙ ΑΝΩΝΥΜΩΣ , να μην μπειτε στον κοπο .
Αν ομως παραθεσετε τα στοιχεια σας , θα χαρω να εχω την οποια απαντηση σας .
 
Status
Not open for further replies.
Back
Top