Λειτουργικά Μ. Βασιλείου σε άλλους ήχους πλην του Β΄.

ixadin

Ηχάδιν
Αναζητώ τα της Αναφοράς του Μ. Βασιλείου (Άγιος Άγιος κτλ) σε άλλους ήχους πλην του Β΄.

Υ.Γ.: Αν και όταν ζητάς να σου κάνουν χάρη δεν μπορείς να θέτεις και όρους, θα ήθελα να βρώ κείμενα που να έχουν την ίδια έκταση (σε σελίδες) με αυτά του Κορώνη-Ιωάννου, επειδή οι παππούληδες αργούν:confused:
 
Last edited:
Αφηστε τους νεωτερισμους και ψαλλετε τα μαθηματα οπως μας τα παρεδωσαν οι προγονοι μας ανοθευτα και αυτουσια.Μπορεις να πεις ενα τραγουδι σε αλλο ηχο?Ετσι ειναι και αυτα.Γιατι στον Πατριαρχικο Ναο λενε μονο αυτα?Γιατι στη συλλογη του Πρωγακη δεν υπαρχουν αλλες συνθεσεις?
Εχουμε εναν Παρθενωνα και θα παμε να τον βαψουμε ροζ?
 
Ευχαριστώ για την επισύναψη του Κοσμά Μαδυτινού. :)

Μου υπέδειξαν και την έψαλλα σήμερα μια σύνθεση από τον Αγγελικό Χορό σε πλ. Α. Υποθέτω ότι είναι του εκδότη. Έχει πολύ ενδιαφέρον.
 
Αναζητώ τα της Αναφοράς του Μ. Βασιλείου (Άγιος Άγιος κτλ) σε άλλους ήχους πλην του Β΄ και του Α΄ ήχου.

Υ.Γ.: Αν και όταν ζητάς να σου κάνουν χάρη δεν μπορείς να θέτεις και όρους, θα ήθελα να βρώ κείμενα που να έχουν την ίδια έκταση (σε σελίδες) με αυτά του Κλαδά-Ιωάννου, επειδή οι παππούληδες αργούν:confused:

Σε ηχο Α΄ τι εχεις;
 
κ. Στάθη δεν έχω τίποτα.

Έκανα λάθος όταν το έγραφα, διότι μπερδεύτηκα με την προσαρμογή του κλασσικού του Κορώνη-Ῑωάννη από Α΄ ήχο σε Β΄
 
Σε ηχο Α΄ τι εχεις;

Πάλι από τον Ποιμενικό Αυλό του Κοσμά του Μαδυτινού.
 

Attachments

  • Κοσμά του Μαδυτινού, Ήχος Α΄.pdf
    2.2 MB · Views: 1,810
Last edited:
κ. Στάθη δεν έχω τίποτα.

Έκανα λάθος όταν το έγραφα, διότι μπερδεύτηκα με την προσαρμογή του κλασσικού του Κορώνη-Ῑωάννη από Α΄ ήχο σε Β΄

οκ.

Εχω υπ΄ οψην οτι ο Τσατσαρωνης εχει σε πλ α΄ και πλ δ. (οχι πολυ πετυχημενα κατα τη γνωμη μου).
Επισης αυτα του αγγελικου χορου σε πλ α ειναι αξιολογα.
Επισης σε πλ του δ΄ Αβ. Ευθυμιαδη με οκταηχο επι σοι χαιρει...

Αυτα.

ΥΓ. Κι εμενα η γνωμη μου ειναι οτι τα συνηθη σε ηχ β΄ ειναι μοναδικα και αξεπεραστα...:)
 
Σε ηχο Α΄ τι εχεις;
Πάλι από τον Ποιμενικό Αυλό του Κοσμά του Μαδυτινού.
Εκτός εποχής αλλά για να μη χαθούν μέχρι τη Πρωτοχρονιά. Έκανα μια προσπάθεια για να εξομαλύνω τη μουσική (αν-)ορθογραφία του Κοσμά. Πρόθεσή μου ήταν να μην αλλάξω καθόλου το μέλος αλλά να γίνει πιο βατή η γραφή γιατί ο Κοσμάς γράφει (νομίζω) εντελώς εγκεφαλικά χωρίς να λαμβάνει υπ'όψιν του κανόνες ορθογραφίας. Ακουστικά πρέπει να είναι το ίδιο άκουσμα αλλά ψέλνονται πιο εύκολα. Κάθε πρόταση-διόρθωση-κριτική... ευπρόσδεκτη.

Τ.Μ.
 

Attachments

  • Λειτουργικά Μ.Βασιλείου-Κοσμά Μαδυτινού, ήχος α' κε.pdf
    1.9 MB · Views: 735
Last edited:
Αφηστε τους νεωτερισμους και ψαλλετε τα μαθηματα οπως μας τα παρεδωσαν οι προγονοι μας ανοθευτα και αυτουσια.Μπορεις να πεις ενα τραγουδι σε αλλο ηχο?Ετσι ειναι και αυτα.Γιατι στον Πατριαρχικο Ναο λενε μονο αυτα?Γιατι στη συλλογη του Πρωγακη δεν υπαρχουν αλλες συνθεσεις?
Εχουμε εναν Παρθενωνα και θα παμε να τον βαψουμε ροζ?

Σεβαστέ παπούλη, μπορείς να μου εξηγήσεις ΓΙΑΤΙ οι Ιάκωβοι, Ιωάννηδες, Μπερεκέτηδες, Κωνσταντίνοι, Γρηγόριοι, Στέφανοι, Φωκαείς και αργότερα οι Πρίγγοι, Στανίτσηδες, Νικολαίδηδες και τόσοι άλλοι, ΔΕΝ κράτησαν αυτά που μας παρέδωσαν οι πρόγονοί μας Δαμασκηνός και Κουκουζέλης ;;;;;;;
Όταν ο Πρωγάκης έγραφε τη Συλλογή του, υπήρχε η Κασσιανή του Πρίγγου ;;
Και όμως σήμερα αποτελεί κλασσικό Μάθημα ψαλλόμενο από πολλούς. Το τρισάγιο, μας παρεδόθη από τον Πέτρο σε Β΄. ήχο. Σήμερα το ακούς και σε ήχο πλάγιο κόκκινο. Ο παρθενώνας, ΔΕΝ είναι και δεν γίνεται ρόζ, γιατί έτσι τον βρήκαμε. Μήπως όμως θα πρέπει να αποκηρύξουμε τα ρόζ χρώματα;;; Τότε όμως θα πρέπει να απαλείψουμε από την Ιστορία το Μινωικό πολιτισμό, επειδή πολλές τοιχογραφίες του υπάρχουν ακόμα. Και ξέρεις παπούλη;;; Είναι πολλές από αυτές βαμένες ρόζ !!!! Τι ξετσιπωσιά !!!!!!
Άκοισε παπούλη μου τη γνώμη ενός ανθρώπου, που έχει φάει με το κουταλάκι του γλυκού τη ζωή του και έχει στηθεί επί 67 χρόνια πάνω στα Αναλόγια, είτε σαν υπεύθυνος Ψάλτης, είτε σαν βοηθός και έχει χωρίς αμφιβολία, το μεγαλύτερο συγγραφικό έργο όλων των εποχών. Σημασία ΔΕΝ έχει εάν κάποιο Μάθημα υπάρχει στον Πρωγάκη ή όχι. Αυτό που μετράει, είναι εάν το Μάθημα που θα ψάλλει κάποιος, αρμόζει στο χώρο τον οποίο θα ακουστεί.
Εάν καλύπτει όλες τις προυποθέσεις για ένα σωστό, ευήκοο και ευχάριστο άκουσμα, το οποίο θα ανεβάσει τις ψυχές του εκκλησιάσματος, προκειμένου να συναντήσουν το Δημιουργό τους, Έτσι δεν είναι ;;;; Αυτός δεν είναι ο λόγος που γίνονται όλες αυτές οι Ακολουθίες ;;;;
Ο κάθε ένας όμως έχει τη γνώμη του, την οποία όμως θα πρέπει να κρατά για τον εαυτό του και όχι να προσπαθεί να χειραγωγήσει τους αντιφρονούντας.
Εγώ θα ανεβάσω Λειτουργικά σε Α΄ εκ του Πα και σε Λέγετο και θα περιμένω από σένα, να μου πείς εάν θα τα έψαλλεςστο Ναό σου ή έστω, θα άφηνες να τα ψάλλουν οι Ψάλτες σου.
 

Attachments

  • Λειτουργικά Μ. Βασιλείου Α΄. Πα.pdf
    2.2 MB · Views: 675
  • Λειτουργικά Μ. Βασιλείου Λέγετος.pdf
    2.5 MB · Views: 527
Last edited:
Ο κάθε ένας όμως έχει τη γνώμη του, την οποία όμως θα πρέπει να κρατά για τον εαυτό του και όχι να προσπαθεί να χειραγωγήσει τους αντιφρονούντας.

Μεγάλη κουβέντα...
Συμφωνώ, αρκεί να ισχύει για όλους...
 
Αφηστε τους νεωτερισμους και ψαλλετε τα μαθηματα οπως μας τα παρεδωσαν οι προγονοι μας ανοθευτα και αυτουσια.Μπορεις να πεις ενα τραγουδι σε αλλο ηχο?Ετσι ειναι και αυτα.Γιατι στον Πατριαρχικο Ναο λενε μονο αυτα?Γιατι στη συλλογη του Πρωγακη δεν υπαρχουν αλλες συνθεσεις?
Εχουμε εναν Παρθενωνα και θα παμε να τον βαψουμε ροζ?
Πάντα ήταν 8 οι ήχοι αδερφέ;
Όσα δε φτανει η αλεπού...
 
 
Back
Top