dimskrekas
Δημήτρης Σκρέκας
Θα δούμε κι εμείς τίποτε;
Πολύ ευχαρίστως, αν κ θα μπορούσαν να εκληφθούν ως γενικότερου θρησκευτικού ενδιαφέροντος, και επομένως ως εκτός θεματολογίας του ψαλτολογίου...
Θα δούμε κι εμείς τίποτε;
Πολύ ευχαρίστως, αν κ θα μπορούσαν να εκληφθούν ως γενικότερου θρησκευτικού ενδιαφέροντος, και επομένως ως εκτός θεματολογίας του ψαλτολογίου...
Για όσα είναι εκτός θεματολογίας υπάρχει το mediafire και τα άλλα παρεμφερή ή και το email. Ευχαριστούμε εκ των προτέρων.
Πίσω απο τον ατακτα εριμμενο λόγο σου , απο την ιδεοληπτικη a priori κατηγοριοποίηση στην οποία προβαινεις είμαι σίγουρος οτι κρύβεται ημιμάθεια και προκατάληψη.
Η μουσικη σχολή του Καθεδρικού ναού ήταν ενα απο τα σπουδαιότερα μουσικά γεννηματα που γνώρισε η χώρα μας την περίφημη δεκαετία του 50.
Ακομα και τωρα σπουδαίοι μουσικολόγοι του εξωτερικού προσπαθούν να μελετήσουν το ύφος και την φωνή του περιστερη.
Καταπληκτοι βρίσκονται μπροστά σε μια αυθεντική μουσικη δημιουργία.
Ο Κ γεωργοσοπουλος τον χαρακτήρισε ιδιοφυΐα , ενώ ο Κόντογλου όπου την γραφή του πας να μιμήθεις θεώρησε εαυτόν ευλογημένο που υπάρχει .
Και όλα αυτά ενδεικτικά , επιλογές απο τις χιλιάδες αναφορές για το έργο και την φωνή του.
Αν θέλεις να αναφέρεις συγκεκριμένα παραδείγματα όπου η μεγάλη εβδομάδα του περιέχει αύτα που λες συνεχίζουμε τον διάλογο.
Αλλιώς σταματώ εδω και δημόσια σε προκαλώ οτι δόλια ψευδεσαι και υπηρετείς την ιδεοληπτικα φθηνοψαλτικη ψυχική σου φύση.
Άλλο πράμα η φωνή, άλλο η ερμηνεία Ερωτάφιε. Το βιολί σαν όργανο, έχει τον γλυκύτερο ήχο, το ηχητικό όμως αποτέλεσμα εξαρτάται από τον εκτελεστή.
Η φωνή του Περιστέρη ήταν και είναι απ' τις καλύτερες που έχω ακούσει. Η πράξη όμως ήταν μακρυά από τα παραδεδομένα, αυτό λέω. Έψαλλε πάνω στα άσπρα και μαύρα πλήκτρα του πιάνο, όπως και τόσοι άλλοι στην εποχή του και στην εποχή μας.
Αυτήν την πραγματικότητα ήρθε να ταράξει η φωνή του Στανίτσα, όταν ήρθε στην Ελλάδα, γι' αυτό ο Περιστέρης ανησύχησε, μπας και του πάρει τη θέση, χάνοντας την κουτάλα με τα ζουμιά. Να να σημειώσω εδώ, ότι η φωνή του Στανίτσα ήταν κατώτερη του Περιστέρη. (Πρόσεξε, η φωνή και μόνο, το ηχόχρωμα)
Ο Περιστέρης δηλαδή έπαιζε βιολί, αλλά πάνω στο πιάνο, ενώ ο Στανίτσας έπαιζε φλογέρα πες, αλλά πάνω στους αυθεντικούς δρόμους της Ανατολής, που εμπεριέχονται και οι εκκλησιαστικοί Ήχοι.
Μεταξύ μας λοιπόν, προτιμώ να ακούω τη φλογέρα του Στανίτσα με το αυθεντικό ήχο, με κάποιο α' ηχόχρωμα (φύσημα από την φλογέρα, μικρή έκταση, κλπ), παρά το βιολί του Περιστέρη, που έχει απίστευτο ηχόχρωμα, αλλά τα δάχτυλά του πατάνε τόνους και ημιτόνια.
Σταματάω κι εγώ εδώ αγαπητέ, αφού όπως λες κι εσύ " υπηρετώ την ιδεοληπτικα φθηνοψαλτικη ψυχική μου φύση"
Αφού εσένα σου αρέσει, όπως και στον κ. Γεωργοσόπουλο, εμένα περισσεύει.
Υ.Γ.: "...όπου την γραφή του πας να μιμήθεις..." το θεωρώ κομπλιμέντο αυτό;
Άλλο πράμα η φωνή, άλλο η ερμηνεία Ερωτάφιε. Το βιολί σαν όργανο, έχει τον γλυκύτερο ήχο, το ηχητικό όμως αποτέλεσμα εξαρτάται από τον εκτελεστή.
Η φωνή του Περιστέρη ήταν και είναι απ' τις καλύτερες που έχω ακούσει. Η πράξη όμως ήταν μακρυά από τα παραδεδομένα, αυτό λέω. Έψαλλε πάνω στα άσπρα και μαύρα πλήκτρα του πιάνο, όπως και τόσοι άλλοι στην εποχή του και στην εποχή μας.
Αυτήν την πραγματικότητα ήρθε να ταράξει η φωνή του Στανίτσα, όταν ήρθε στην Ελλάδα, γι' αυτό ο Περιστέρης ανησύχησε, μπας και του πάρει τη θέση, χάνοντας την κουτάλα με τα ζουμιά. Να να σημειώσω εδώ, ότι η φωνή του Στανίτσα ήταν κατώτερη του Περιστέρη. (Πρόσεξε, η φωνή και μόνο, το ηχόχρωμα)
Ο Περιστέρης δηλαδή έπαιζε βιολί, αλλά πάνω στο πιάνο, ενώ ο Στανίτσας έπαιζε φλογέρα πες, αλλά πάνω στους αυθεντικούς δρόμους της Ανατολής, που εμπεριέχονται και οι εκκλησιαστικοί Ήχοι.
Μεταξύ μας λοιπόν, προτιμώ να ακούω τη φλογέρα του Στανίτσα με το αυθεντικό ήχο, με κάποιο α' ηχόχρωμα (φύσημα από την φλογέρα, μικρή έκταση, κλπ), παρά το βιολί του Περιστέρη, που έχει απίστευτο ηχόχρωμα, αλλά τα δάχτυλά του πατάνε τόνους και ημιτόνια.
Σταματάω κι εγώ εδώ αγαπητέ, αφού όπως λες κι εσύ " υπηρετώ την ιδεοληπτικα φθηνοψαλτικη ψυχική μου φύση"
Αφού εσένα σου αρέσει, όπως και στον κ. Γεωργοσόπουλο, εμένα περισσεύει.
Υ.Γ.: "...όπου την γραφή του πας να μιμήθεις..." το θεωρώ κομπλιμέντο αυτό;
Άλλο πράμα η φωνή, άλλο η ερμηνεία Ερωτάφιε. Το βιολί σαν όργανο, έχει τον γλυκύτερο ήχο, το ηχητικό όμως αποτέλεσμα εξαρτάται από τον εκτελεστή.
Η φωνή του Περιστέρη ήταν και είναι απ' τις καλύτερες που έχω ακούσει. Η πράξη όμως ήταν μακρυά από τα παραδεδομένα, αυτό λέω. Έψαλλε πάνω στα άσπρα και μαύρα πλήκτρα του πιάνο, όπως και τόσοι άλλοι στην εποχή του και στην εποχή μας.
Αυτήν την πραγματικότητα ήρθε να ταράξει η φωνή του Στανίτσα, όταν ήρθε στην Ελλάδα, γι' αυτό ο Περιστέρης ανησύχησε, μπας και του πάρει τη θέση, χάνοντας την κουτάλα με τα ζουμιά. Να να σημειώσω εδώ, ότι η φωνή του Στανίτσα ήταν κατώτερη του Περιστέρη. (Πρόσεξε, η φωνή και μόνο, το ηχόχρωμα)
Ο Περιστέρης δηλαδή έπαιζε βιολί, αλλά πάνω στο πιάνο, ενώ ο Στανίτσας έπαιζε φλογέρα πες, αλλά πάνω στους αυθεντικούς δρόμους της Ανατολής, που εμπεριέχονται και οι εκκλησιαστικοί Ήχοι.
Μεταξύ μας λοιπόν, προτιμώ να ακούω τη φλογέρα του Στανίτσα με το αυθεντικό ήχο, με κάποιο α' ηχόχρωμα (φύσημα από την φλογέρα, μικρή έκταση, κλπ), παρά το βιολί του Περιστέρη, που έχει απίστευτο ηχόχρωμα, αλλά τα δάχτυλά του πατάνε τόνους και ημιτόνια.
Σταματάω κι εγώ εδώ αγαπητέ, αφού όπως λες κι εσύ " υπηρετώ την ιδεοληπτικα φθηνοψαλτικη ψυχική μου φύση"
Αφού εσένα σου αρέσει, όπως και στον κ. Γεωργοσόπουλο, εμένα περισσεύει.
Υ.Γ.: "...όπου την γραφή του πας να μιμήθεις..." το θεωρώ κομπλιμέντο αυτό;
Αγαπητοί ας γίνει μια προσπάθεια να συγκεντρωθούν τα χειρόγραφα όλης της Μ. Εβδομάδας. Να μην αφησουμε το θεμα μετα μισά χειρόγραφα....
Πιστεύω ότι ο κύριος (και Δάσκαλος) Ηλίας Ρεδιάδης Τούμπας μπόρει να μας βοηθήσει γιατί ξέρω ότι έχει την Μεγάλη Εβδομάδα του ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ Τζελά..
Να σημειώσω ότι συμφωνώ με τα λεγόμενά του για τον άλλο ΑΕΙΜΝΗΣΤΟ και συνονόματο Σπυρίδων Περιστέρη.Δεν νομίζω, απο το φτωχό μυαλό που Διαθέτω, ότι μπορει ένας "φάλτσος" να είναι πρωτοψάλτης στην Μητρόπολη Αθηνών τόσα χρόνια.
Ξανακοιτάξτε το δεύτερο μήνυμα και τις παραπομπές του.Τίποτα δεν δίνουν ΤΙΠΟΤΑ!!!!
Καλα ειναι ΦΟΒΕΡΟ!!!!!!!!!!! δεν υπάρχουν πουθενα τα κείμενα της Μ.ΕΒΔΟΜΑΔΑΣ του ΑΕΙΜΝΗΣΤΟΥ Τζελά ??? ή δεν τα δίνουν και τα κρύβουν ?????!!!!!!
Ξανακοιτάξτε το δεύτερο μήνυμα και τις παραπομπές του.
Άλλο πράμα η φωνή, άλλο η ερμηνεία Ερωτάφιε. Το βιολί σαν όργανο, έχει τον γλυκύτερο ήχο, το ηχητικό όμως αποτέλεσμα εξαρτάται από τον εκτελεστή.
Η φωνή του Περιστέρη ήταν και είναι απ' τις καλύτερες που έχω ακούσει. Η πράξη όμως ήταν μακρυά από τα παραδεδομένα, αυτό λέω. Έψαλλε πάνω στα άσπρα και μαύρα πλήκτρα του πιάνο, όπως και τόσοι άλλοι στην εποχή του και στην εποχή μας.
Αυτήν την πραγματικότητα ήρθε να ταράξει η φωνή του Στανίτσα, όταν ήρθε στην Ελλάδα, γι' αυτό ο Περιστέρης ανησύχησε, μπας και του πάρει τη θέση, χάνοντας την κουτάλα με τα ζουμιά. Να να σημειώσω εδώ, ότι η φωνή του Στανίτσα ήταν κατώτερη του Περιστέρη. (Πρόσεξε, η φωνή και μόνο, το ηχόχρωμα)
Ο Περιστέρης δηλαδή έπαιζε βιολί, αλλά πάνω στο πιάνο, ενώ ο Στανίτσας έπαιζε φλογέρα πες, αλλά πάνω στους αυθεντικούς δρόμους της Ανατολής, που εμπεριέχονται και οι εκκλησιαστικοί Ήχοι.
Μεταξύ μας λοιπόν, προτιμώ να ακούω τη φλογέρα του Στανίτσα με το αυθεντικό ήχο, με κάποιο α' ηχόχρωμα (φύσημα από την φλογέρα, μικρή έκταση, κλπ), παρά το βιολί του Περιστέρη, που έχει απίστευτο ηχόχρωμα, αλλά τα δάχτυλά του πατάνε τόνους και ημιτόνια.
Σταματάω κι εγώ εδώ αγαπητέ, αφού όπως λες κι εσύ " υπηρετώ την ιδεοληπτικα φθηνοψαλτικη ψυχική μου φύση"
Αφού εσένα σου αρέσει, όπως και στον κ. Γεωργοσόπουλο, εμένα περισσεύει.
Υ.Γ.: "...όπου την γραφή του πας να μιμήθεις..." το θεωρώ κομπλιμέντο αυτό;
Κατ' αρχάς, να πω ότι διαφωνώ με τον άνθρωπο που αντιπαρατίθεσθε μόνο στα περί ποιότητος της φωνής του Στανίτσα. Όλες οι ηχογραφήσεις μέχρι το '70 αποδεινύουν το μεγαλείο της και της άπειρες δυνατότητες του!Αναζητώντας την Μεγάλη Εβδομάδα σε γραφή ΤΖΕΛΑ.......εδειξα τα κείμενα σας νομιζω στον ΚΟΡΥΦΑΙΟ μουσικό στην ΕΛΛΑΔΑ σήμερα............Γέλασε και μου είπε οτι δεν πρεπει να γνωρίζετε σε βάθος την Βυζαντινή Μουσική μιλώντας ετσι για τον Μακαριστό ΠΕΡΙΣΤΕΡΗ!!!! Ισως εχετε και κάποιο πρόβλημα με το πιάνο???
Αυτά ........και να μην μας αγχώνεστε!!!!!
Φιλικά
Όποιος μπορεί, ξέρει και έχει την διάθεση να να πληκτρολογήσει την Μ.Ε. του Τζελλα ας μου στείλει π.μ.
Ισως θα έπρεπε να αναλάβει κάποιος να τα ανεβάσει σε ηλεκτρονική παρασημαντική (π.χ πρόγραμμα σαν τον μελωδό) και να βγει ΟΛΟΚΛΗΡΩΜΕΝΟΣ ο θησαυρος αυτός..