Αναστάσιμα Ευλογητάρια εκ του Κε

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
Αν πω εγώ τώρα ότι είναι άσχετοι, γίνομαι κακός ε;
Όχι κακός, γιατί όπως λέει και ο μέγας Αριστοτέλης [Ρητορ. 1389a, 15-20] "(οἱ νέοι) οὐ κακοήθεις εἰσίν, ἀλλ’ εὐήθεις διὰ τὸ μήπω τεθεωρηκέναι πολλὰς πονηρίας, καὶ εὔπιστοι διὰ τὸ μήπω πολλὰ ἐξηπατῆσθαι...ἅμα δὲ καὶ διὰ (20) τὸ μὴ πολλὰ ἀποτετυχηκέναι"...

ΥΓ Και αυτό που στηλιτεύω προφανώς δεν ειναι η αισθητική κρίση (που δικαιούσαι) για ένα ορισμένο άκουσμα (για το οποίο κι εγώ έχω επιφυλάξεις), αλλά η ευκολία, η βεβαιότητα και το ύφος.
 

Δημήτρης Μαούνης

Παλαιό Μέλος
Αν πω εγώ τώρα ότι είναι άσχετοι, γίνομαι κακός ε;
Ε λοιπόν, δεν το λέω!!! :D
Ευχαριστώ! :)

Δικαίωμά σου να μη σου αρέσει και ακόμα μεγαλύτερο να διατυπώνεις ελεύθερα την άποψή σου.
Όμως ο χαρακτηρισμός ως ασχέτων (ανεξάρτητα αν εμφανίζεσαι, ότι "δεν τον λές") είναι όχι μόνο βαρύς και αδικαιολόγητος, αλλά και απρεπής, ιδίως λόγω και της ηλικίας σου, η οποία, όμως, σου δίνει και κάποιο "ελαφρυντικό".
 

ΒΑΙΟΣ ΝΤΕΛΗΣ

Παλαιό Μέλος
Όχι κακός, γιατί όπως λέει και ο μέγας Αριστοτέλης [Ρητορ. 1389a, 15-20] "(οἱ νέοι) οὐ κακοήθεις εἰσίν, ἀλλ’ εὐήθεις διὰ τὸ μήπω τεθεωρηκέναι πολλὰς πονηρίας, καὶ εὔπιστοι διὰ τὸ μήπω πολλὰ ἐξηπατῆσθαι...ἅμα δὲ καὶ διὰ (20) τὸ μὴ πολλὰ ἀποτετυχηκέναι"...

ΥΓ Και αυτό που στηλιτεύω προφανώς δεν ειναι η αισθητική κρίση (που δικαιούσαι) για ένα ορισμένο άκουσμα (για το οποίο κι εγώ έχω επιφυλάξεις), αλλά η ευκολία, η βεβαιότητα και το ύφος.

ευχαριστώ για το ρητό....σοφώτατος ο Αριστοτέλης!!

Υ.Γ.: όταν μαθαίνεις απ'τα μαθηματικά ότι 1+1=2, αλλά έρχονται άλλοι και σου λένε 1+1=3, ε, τότε οι επιφυλάξεις σου παύουν να υπάρχουν. Το θέμα είναι να είσαι σίγουρος για το πρώτο, ειδάλλως γίνεσαι έρμαιο του καθενός

Δικαίωμά σου να μη σου αρέσει και ακόμα μεγαλύτερο να διατυπώνεις ελεύθερα την άποψή σου.
Όμως ο χαρακτηρισμός ως ασχέτων (ανεξάρτητα αν εμφανίζεσαι, ότι "δεν τον λές") είναι όχι μόνο βαρύς και αδικαιολόγητος, αλλά και απρεπής, ιδίως λόγω και της ηλικίας σου, η οποία, όμως, σου δίνει και κάποιο "ελαφρυντικό".

είναι κυρίως αδικαιολόγητος και μάλιστα λόγω των αντικειμενικών κριτηρίων (που δεν πρόκειται να ξαναναφέρω, γιατί ήδη βαρέθηκα) με βάση τα οποία τους κρίνω...
και σταματήστε πια με την ηλικία μου!
από μικρό κι από τρελό μαθαίνεις την αλήθεια....
εν προκειμένω τα συνδυάζω και τα 2 :D
 
Last edited:

Γιώργος Μ.

Γιώργος Μπάτζιος
όταν μαθαίνεις απ'τα μαθηματικά ότι 1+1=2, αλλά έρχονται άλλοι και σου λένε 1+1=3, ε, τότε οι επιφυλάξεις σου παύουν να υπάρχουν.
Είναι επικίνδυνη απλούστευση να αντιμετωπίζει κανείς θέματα τέχνης, παράδοσης και λατρείας (πόσο μάλλον τον συνδυασμό τους) με τη λογική του "1+1=2".
 

ΒΑΙΟΣ ΝΤΕΛΗΣ

Παλαιό Μέλος
Είναι επικίνδυνη απλούστευση να αντιμετωπίζει κανείς θέματα τέχνης, παράδοσης και λατρείας (πόσο μάλλον τον συνδυασμό τους) με τη λογική του "1+1=2".

αν είναι έτσι, να μην μετράμε τα διαστήματα με αριθμούς....
 

Laosynaktis

Παλαιό Μέλος
Κατά την έκφραση του χωριού μου, έχει πάρει η πορδή σου αέρα. Μαζέψου λιγάκι.
 

tsak77

Χρῆστος Τσακίρογλου
Είναι επικίνδυνη απλούστευση να αντιμετωπίζει κανείς θέματα τέχνης, παράδοσης και λατρείας (πόσο μάλλον τον συνδυασμό τους) με τη λογική του "1+1=2".

Κ. Ντελή, εάν για σας τα ως άνω υπογραμμισμένα συνοψίζονται στα διαστήματα της μουσικής του αναλογίου, i rest my case. Θα πρότεινα το ίδιο να κάναμε όλοι, διότι μία συζήτηση έχει λόγο ύπαρξης όταν υπάρχουν περιθώρια ή έστω ανοχή μεταξύ των συμμετεχόντων (και από τις δύο μεριές εννοείται) ή τουλάχιστον μέχρι αυτά να εξαντληθούν. Στο όλο θέμα που έχει συζητηθεί και αλλού τις τελευταίες μέρες δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, οπότε ας κρατήσει ο καθένας την άποψή του για το ποιοι είναι ανόητοι, ηλίθιοι, ημιμαθείς, άσχετοι κλπ. Το να γράφουμε μόνο για να την πούμε στον άλλο, δεν έχει καμία σημασία. Εάν δε το κάνουμε σαν μία προσπάθεια προτροπής ή νουθεσίας ώστε ο άλλος να ανοίξει τους ορίζοντές του και αυτό (καλό θα ήταν να) έχει τα όριά του κατά τον Παύλο, οπότε...
 

ΒΑΙΟΣ ΝΤΕΛΗΣ

Παλαιό Μέλος
Κατά την έκφραση του χωριού μου, έχει πάρει η πορδή σου αέρα. Μαζέψου λιγάκι.

ωραία....
θα βάλω ένα πώμα στην οπή του απευθυσμένου μου...κοινώς πορδοβούλωμα, που λέμε στο δικό μου το χωριό....
η πορδή μου όμως ψέλνει πιο σωστά από κάποιους.....

Κ. Ντελή, εάν για σας τα ως άνω υπογραμμισμένα συνοψίζονται στα διαστήματα της μουσικής του αναλογίου, i rest my case. Θα πρότεινα το ίδιο να κάναμε όλοι, διότι μία συζήτηση έχει λόγο ύπαρξης όταν υπάρχουν περιθώρια ή έστω ανοχή μεταξύ των συμμετεχόντων (και από τις δύο μεριές εννοείται) ή τουλάχιστον μέχρι αυτά να εξαντληθούν. Στο όλο θέμα που έχει συζητηθεί και αλλού τις τελευταίες μέρες δεν υπάρχει τέτοια περίπτωση, οπότε ας κρατήσει ο καθένας την άποψή του για το ποιοι είναι ανόητοι, ηλίθιοι, ημιμαθείς, άσχετοι κλπ. Το να γράφουμε μόνο για να την πούμε στον άλλο, δεν έχει καμία σημασία. Εάν δε το κάνουμε σαν μία προσπάθεια προτροπής ή νουθεσίας ώστε ο άλλος να ανοίξει τους ορίζοντές του και αυτό (καλό θα ήταν να) έχει τα όριά του κατά τον Παύλο, οπότε...
Δεν πρόκειται να ξανανοίξω συζήτηση για τις παραμέτρους της σωστής ψαλτικής. Τα διαστήματα είναι μία εξ αυτών κτλ κτλ.....
Έχουν εκατομμυριοειπωθεί αυτά τα πράγματα....
και επειδή δεν γουστάρω να μαλώνω, θα λήξω εδώ την συζήτηση και δεν θα ξαναναφέρω τίποτα, εκτός κι αν ερωτηθώ η προ(σ)κληθώ να απαντήσω.
Ευχαριστώ! :)
 

evangelos

Ευάγγελος Σολδάτος
Κι εγώ δεν επιλέγω το αψίκορο και ενθουσιώδες εριστικό ύφος του Βάιου, επειδή δεν κερδίζεις έτσι τους ανθρώπους. Είναι σαν τον μύθο με τον Βοριά και τον ήλιο που έβαλαν στοίχημα ποιος απ' τους δύο θα βγάλει την κάπα του βοσκού.
Η γνώμη μου είναι εντελώς γενικά χωρίς να υπεισέλθω σε τεχνικά στοιχεία είναι ότι τα ευλογητάρια αυτά είναι Αναστάσιμα και ψάλλωνται με νεύρο και ζωντάνια. Όλοι οι παλιοί ψάλτες και οι αγιορίτες οι original που τους ακούς σου μετέφεραν τον ενθουσιασμό και την χαρά της Αναστάσεως.
Αυτό το νεο-καλογερίστικο ταπεινοφανές ύφος δεν είναι μόνο στην ψαλτική, έχει γίνει γενικά της μόδας με μισό χιλιόμετρο κομποσκίνια, ο γεροντάς μου μου είπε... διδακτικές παιδαριώδης ιστορίες που αναπαράγονται στυλ γεροντικού κλπ κλπ
 

ΒΑΙΟΣ ΝΤΕΛΗΣ

Παλαιό Μέλος
Κι εγώ δεν επιλέγω το αψίκορο και ενθουσιώδες εριστικό ύφος του Βάιου, επειδή δεν κερδίζεις έτσι τους ανθρώπους.
έτσι είμαι εγώ και δεν μπορώ, ούτε και θέλω ν'αλλάξω (φράση από τραγούδι)
Αν ήθελα να κερδίσω ανθρώπους, δεν θα διαφωνούσα καν. Όταν εκφράζεις μια γνώμη και επιχειρηματολογείς, αλλά αυτήν τσιγκλάει τον άλλον και με τακτ να το κάνεις, πάλι θα σου την πει, είτε λίγο είτε πολύ, είτε με τακτ είτε χωρίς. Είναι πολύ σπάνιο να διαφωνήσεις και να μην "μαλώσεις" ούτε λίγο. Τρόπους καλής συμπεριφοράς έχω, αλλά μόνο εκεί που χρειάζεται. .- (τελεία και παύλα)
Ευχαριστώ! :)
 
έτσι είμαι εγώ και δεν μπορώ, ούτε και θέλω ν'αλλάξω (φράση από τραγούδι)
Αν ήθελα να κερδίσω ανθρώπους, δεν θα διαφωνούσα καν. Όταν εκφράζεις μια γνώμη και επιχειρηματολογείς, αλλά αυτήν τσιγκλάει τον άλλον και με τακτ να το κάνεις, πάλι θα σου την πει, είτε λίγο είτε πολύ, είτε με τακτ είτε χωρίς. Είναι πολύ σπάνιο να διαφωνήσεις και να μην "μαλώσεις" ούτε λίγο. Τρόπους καλής συμπεριφοράς έχω, αλλά μόνο εκεί που χρειάζεται. .- (τελεία και παύλα)
Ευχαριστώ! :)

Όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο αλλά κανείς δεν αλλάζει τον εαυτό του.
 

ΒΑΙΟΣ ΝΤΕΛΗΣ

Παλαιό Μέλος
Όλοι θέλουν να αλλάξουν τον κόσμο αλλά κανείς δεν αλλάζει τον εαυτό του.

όλοι ξεκινάνε να αλλάξουν τον κόσμο, αλλά καταλήγουν να αλλάζουν κανάλια στην τηλεόραση.
Όσο μου την λέτε, τόσο θα την ακούτε. Μιλήστε μου καλά και όμορφα, να λάβετε όμοια συμπεριφορά. Δεν γνωρίζομαι προσωπικά με το 99,99% των μελών που συμμετέχουν σε συζητήσεις και έτσι δεν μπορώ να κρίνω ούτε τις προθέσεις σας ούτε και την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα σας, παρά μόνο απ'αυτά που γράφετε, γι'αυτό εφαρμόζω αυτήν την τακτική και απαντάω όπως μου απαντάνε.
Ευχαριστώ! :)
 

ΒΑΙΟΣ ΝΤΕΛΗΣ

Παλαιό Μέλος
Είδες τελικά ότι μπορεί και να συμφωνούμε κάπου;

λέτε να μην το έχω καταλάβει; :D :cool: :rolleyes:
εν γένει, όλες οι διαφωνίες, περιέχουν μία συμφωνία. Αυτή μας αποκαλύπτεται απ'την εξής φράση: καταρχάς, ας συμφωνήσουμε ότι διαφωνούμε.
Ευχαριστώ! :)
 
Top