Το περιστατικό με τον κ. Μαφίδη είναι μια αφορμή για να απαντήσω στο πρώτο μήνυμα , που μάλλον δεν το είδαν μερικοί ή το προσπέρασαν.
άποιοι είχαν την ευλογία να παρακολουθήσουν από κοντά τις εργασίες του 5ου(αν δεν κάνω λάθος) ιεροψαλτικού συνεδρίου στην Αθήνα. Θέλοντας να εκφράσω τόσο την επιθυμία τη δική μου, όσο και πολλών φαντάζομαι άλλων, θα ήθελα να παρακαλέσω τα μέλη του φόρουμ που παρευρέθηκαν, να μας πληροφορήσουν για το τι ειπώθηκε γενικώς αλλα και ειδικώς στα θέματα τα οποία συζητήθηκαν. Ευχαριστώ πολύ εκ των προτέρων!
Απάντησα λοιπόν ότι ήταν ένα συνέδριο Μουσικολογίας, και τοποθετήθηκαν και άλλα μέλη του φόρουμ για το τί είδους συνέδριο ήταν.
Το αν μερικοί θέλουν να κάνουν συντονισμό ή να υποδεικνύουν τρόπους γραφής, ασφαλώς μπορούν να το κάνουν στο φροντιστήριο έκφρασης - έκθεσης που είχαμε στις Δέσμες ή αντίστοιχα σε ανάλογα μαθήματα.
Προβλήματα δέν υπάρχουν , απλά κουβέντα κάνουμε, και καταθέτουμε απόψεις. Ο γραπτός λόγος είναι κάπως απρόσωπος , όπως και να το κάνουμε, αλλά δεν υπάρχει θέμα. Θα συνεχίσουμε να καταθέτουμε όπως και όταν το επιθυμούμε.
Εφόσον λοιπόν το συνέδριο είναι κατα βάσην Μουσικολογικό, θα ασχοληθεί με τα τις μουσικολογίας.
Αν γίνει κάποιο συνέδριο ψαλτικής τέχνης, πόσοι από τους εισηγητές που παρουσίασαν τις θέσεις τους στο συνέδριο μουσικολογίας θα λάμβαναν τον λόγο;
Γιατί όταν βρήσκεται ένας μουσικολόγος σε μια παρέα όλοι κάνουν (αααααα, αυτός είναι ο τάδε) , ενώ αν είναι κανας ψάλταρος όλοι κάνουν μόκο;
Λοιπόν, καλά είναι τα συνέδρια μουσικολογίας για τους μουσικολόγους, και τα της ψαλτικής τέχνης για ψάλτες.
Ψάλτε λοιπόν τα Ανοιξαντάρια από την γραφή του 15 αιώνα, και θα σας κάνουμε δώρο και 2 εβδομάδες περιποίηση φωνητικών χορδών σε διάσημο κέντρο αποθεραπίας στην Βιέννη.

Για να μην ξαναθυμίσω την γνώμη του κ Καρασταμάτη, ότι αν δεν ήταν ο Στανίτσας και η χορωδία του, κανείς δεν θα ήξερε το ίδρυμα αυτό.

Αυτά τα ολίγα, θα καταθέσω κάποια στιγμή τα μουσικολογικά σχόλια που έκαναν μετά τις εισηγήσεις στο θέμα των Ανοιξανταρίων εκλεκτοί μουσικολόγοι και λοιποί.
